Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Concursul de pronosticuri - editia Sepang 2008
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Alex-F1
Felicitari celor care au punctat considerabil la Melbourne si bafta in continuare tuturor! thumbsup.gif Asteptam de la Laurentiu intrebarea pt. editia Sepang...
20krpm
trimite-mi te rog un PM cu adresa ta de email, ca sa poti sa accesezi in editare documentul cu punctajul. (evident, adresa ta nu va fi distribuita la nimeni, nu va fi folosita pentru spam, blah blah wink.gif )

edit: de fapt, pe toti cei care vor sa contribuie la intretinerea clasamentului ii rog sa faca acelasi lucru. multumiri.
Alex-F1
QUOTE(20krpm @ Mar 17 2008, 01:51 PM) *
trimite-mi te rog un PM cu adresa ta de email


Mah io creca tu vrei sa-mi spargi contu din banca!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif Laurentiuuuuuuu.......hai cu intrebareaaaaaaaa......... ninja.gif
Oana
QUOTE(Alex-F1 @ Mar 17 2008, 09:09 PM) *
Laurentiuuuuuuu.......hai cu intrebareaaaaaaaa......... ninja.gif

in loc sa tipi la el, mai bine i-ai spune La Multi Ani...
Laurentiu_007
Multumesc mult Oana! Si ii multumesc si lui alex> Asta e. Norocul incepatorului biggrin.gif
Am totusi o nelamurire. Este prima data cand particip la concursul asta si nu stiu care e treaba cu intrebarea. ma ajutati? va rog!d ziua mea biggrin.gif
Oana
stai linistit ca intrebarea asta e noua ptr toata lumea, anul asta am bagat-o...
so, poti intreba tot ce vrei, dar legat de ce se va intampla in cursa, nu daca sunt eu maritata sau chestii de cultura generala din f1... daca intrebarea mea de saptamana trecuta nu te-a ajutat sa-ti faci o idee, iti mai dau niste ponturi: ce pilot va intra primul la boxe? va iesi safety car-ul pe circuit? va ploua? cate accidente vor fi? ce pilot abandoneaza primul? ce pilot termina pe ultima pozitie?
Laurentiu_007
Cate abandonuri datorate problemelor tehnice credeti ca vor fi? (in timpul cursei)
Eu zic ca 5.
20krpm
ca sa nu mai bijbiim dupa link-uri catre clasament, de-acum incolo putem sa-l gasim la http://pronosticf1.info.
Alex-F1
QUOTE(oana87995 @ Mar 17 2008, 06:17 PM) *
mai bine i-ai spune La Multi Ani


Auzi, tu iara n-ai de lucru? tongue.gif De ce vrei sa ma prostesti, ca nu ieri a fost ziua lui, ci azi e!!! bunny.gif Hai Laurentiule sa ne traiesti LA MULTI (b)ANI!!!!! drunk.gif band.gif yes.gif

Deci intrebarea de la Laurentiu pt. Malaysia:

"Cate abandonuri datorate problemelor tehnice credeti ca vor fi (in timpul cursei)?"
AZAZEL
nici o opinie ? nimic? presimt ca nimeni nu-si va mai pune norocul pe raikkonen de data asta. si eu zic ca termina cel mult pe 2.
f1anatic
Ma femeilor,

Eu sint confuz. Care sint parametrii care trebuiesc pusi

1 Massa
2 Hamilton
3 Raikko
4 Kubica
5 Button
6 Heidfeld
7 Kova
8 Rosberg
9 Coulthard
10 Trilli

Pole Position - Hamilton
Fastest Lap - Raikkonen
Masini care termina - 9
Abandonuri tehnice - 7


"Cate abandonuri datorate problemelor tehnice credeti ca vor fi (in timpul cursei)?" - cine le numara ? sau de unde stim ca a fost abandon datorat problemelor tehnice ? Treaba asat cu intrebarea este subiectiva... nu imi place...Daca Kovalainen si cu Hamilton se busesc...amindoi continua cursa si dupa 10 ture amindoi abandoneaza pt ca li s-a indoit cine stie ce pe la suspensie lu unul iar lui alalalt ii iese fum dintr-o roata...ce fel de abandon este ? Tehnic ? sau din cauza accidentului ? Pt ca si accidentul poate cauza probleme tehnice ceva mai incolo...si sursa adevarata a abandonului este mascata... (ex...lui Hamilton ii iese fum din roata si nu mai poate frina bine si se apuca de agricultura dupa 20 de ture de la buselnita cu Kovalainen).

Oana, 20krpm, doamnelor si domnilor, stimati concetateni,

Partea cu intrebarea pt puncte extra nu este o idee rea - insa greu de aplicat pt intrebari cu raspunsuri subiective.


Oana
site-ul oficial formula 1 spune ce tip de abandon a fost... de exemplu, cursa trecuta au fost 6 abandonuri cauzate de probleme tehnice, restul fiind accidente: http://www.formula1.com/results/season/2008/787/ ....acum eu zic sa nu intram in detalii de genul exemplelor pe care le-ai dat tu, ci sa ne luam dupa rezultatele oficiale... scrie accident, e accident...scrie orice altceva decat accident, e problema tehnica...
20krpm
relax. sintem pe un forum de discutii. am declarat de la inceput - scopul concursului sint discutiile si divertismentul, nu premiul. prin urmare o situatie ca cea pe care o descrii e exact ce ne dorim. nu pazim regulamentul cu hitleristi cu mitraliere. daca o sa apara situatii in care n-o sa fie foarte clar ce si cum, o sa luam o decizie la momentul respectiv. ca la nascar, daca vrei o comparatie ajutatoare.
Laurentiu_007
1.Raikkonen
2.Hamilton
3.Massa
4.Kubica
5.Alonso
6.Heidfeld
7.Trulli
8.Button
Pole position:Massa
Fastest Lap:Hamilton
Termina cursa:15
Abandonuri tehnice 5
Alex-F1
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Massa
4. Kovalainen
5. Heidfeld
6. Kubica
7. Alonso
8. Rosberg
Pole possition: Hamilton
Fastest lap: Raikkonen
Termina cursa: 17
Abandonuri tehnice: 4
NGZ
1. Alonso
2. Hamilton
3. Raikkonen
4. Massa
5. Kovalainen
6. Kubica
7. Heidfeld
8. Rosberg
Pole possition: Alonso
Fastest lap: Raikkonen
Termina cursa: 14
Abandonuri tehnice:5
DRAGOS
Ia sa vedem... ninja.gif

1.Hamilton
2.Raikkonen
3.Kovalainen
4.Kubica
5.Massa
6.Alonso
7.Button
8.Heidfeld

Pole position: Hamilton
Fastest lap: Massa
Termina cursa: 17
Abandonuri tehnice:6
Oana
1 massa
2 raikkonen
3 hamilton
4 kovalainen
5 rosberg
6 heidfeld
7 kubica
8 alonso

pole - hamilton
fastest lap - kovalainen
finish - 16
q - 6
20krpm
pai aaa....

1. RAI
2. MAS
3. KOV
4. KUB
5. HEI
6. ROS
7. TRU
8. VET
pole: RAI
fast lap: HAM
cars: 11
gone MX: 9
AZAZEL
ajuta doamne:
Raikkonen
Massa
Kovalainen
Heidfeld
Kubica
Rosberg
Webber
Trulli

Fastest Lap: Raikkonen
Pole: Raikkonen
Termina 15 masini
Abandonuri tehnice 5 masini

Alex tata, daca nici tu nu l-ai pus pe raikkonen victorios insemna ca lumea si-a pierdut increderea in finlandez dupa o cursa in care a facut si el ceva greseli ca tot omul ca doar nu mai facuse din 2006 o greseala in curse, greseala care sa ii pericliteze pozitia finala.
Noroc de 20krpm care, pt a-mi face pe plac, l-a pus pe raikonnen primul.
20krpm
>> cut <<
f1anatic
Intrebare - cum facem cu penalizarile ?
Alex-F1
Damn...... wallbash.gif Io chiar m-am mirat cum de mergeau asa incet la sfarsit.....iar saracu Heidfeld baga slalom printre ei.... ohmy.gif Pt. concursul nostru, io as zice sa nu luam in seama penalizarile, fiindca oamenii aia au obtinut locurile alea pe drept, pe munca lor....ce s-a intamplat AFTER e alta poveste....parerea mea.... whistling.gif
Oana
pai saptama trecuta am recalculat punctele dupa ce a fost descalificat barrichello, cu alte cuvinte am luat in calcul si penalizarile... mie mi se par corecte ambele variante, si sa tinem si sa nu tinem cont de ele, dar cred ca e "loteria" mai mare daca aplicam si penalizarile...
20krpm
yeah... le-ar cam trebui ceva mai obiectiv pentru evitarea unor situatii ca cea de ieri. pot sa aduca inapoi regula aia cu parcursul unei ture in cel putin X% din timpul minim. in felul asta scapa de masinile care se tirasc in viteza a 2-a cu mixture low. asta nu inseamna insa ca au scapat complet de incurcaturile de pe traseu. oricum, e interesant startul de miine, cu hamilton in spatele lu balonzo. hehe.
AZAZEL
s-ar putea sa ploua nebuneste la sepang. iar vom avea balci si parca vad ca va castiga un non ferrari sau un non mclaren. mi-as dori atat de mult sa castige webber. pacat, pt ca eu il consider intre primii 8 piloti ca valoare pe acest tip si, nu are si el noroc de o masina mai buna. si trulli as vrea sa castige ca apune soarele si pt el.
20krpm
webber si trulli au atins si depasit apogeul carierei lor. ce-au facut pina acum au facut, de ceva vreme incoace fac bani si gata. sint amindoi soferi foarte buni, dar n-au avut noroc asa cum au avut altii, sa fie in locul potrivit la momentul potrivit. o victorie pentru oricare din ei ar fi cel mai probabil un noroc, si ar fi meritata ca rasplata pentru o cariera, nu ca rasplata pentru cursa respectiva.

si daca e vorba de ploaie - bring it on, baby smile.gif
AZAZEL
pana la urma, pretendentul la titlu Felipe Massa isi urmeaza cursul inevitabil al carierei: daca sunt 10 masini de ABSOLUT aceeasi valoare , el sa reuseasca sa termine de fiecare data pe locul 10. dezamagit, pt ca as fi vrut ca ferrari sa i-o traga grav lui hamilton. pacat , pt ca massa nu avea altceva defacut decat sa mearga in ritmul lui davidson si termina pe 2. nu a fost presat de nimic si nu avea nici un obiectiv pt restul de 25 de tururi ramase sau poate avea obiectivul sa-si depaseasca propriile neputinte.
raikkonen a fost destept ca a renuntat sa forteze in prima curba cu toate luase interiorul si era evident ca putea trece de massa insa nu a vrut sa ii puna nervii brazilianului la incercare pt ca sigur se putea intampla o prostie. eras evident ca victoria era a lui si , finlandezul a facut ceea ce stie el cel mai bine adica sa aiba rabdare si sa isi vada de ale lui.

Ma bucur f mult pt Trulli si parca as fi vrut ceva mai mult pt webber.
Oana
cum adica nu avea niciun obiectiv? poate vroia sa-si recupereze pozitia pe care kimi nu a fost in stare sa o castige altfel decat la boxe...eu zic sa te mai gandesti care dintre ei nu a putut sa-si depaseasca propriile neputinte...
imi pare rau ca massa a inceput cu stangul si sper sa-si revina pana nu ma lasa nervii de tot...
azazel sa nu uiti de intrebarea ptr urmatoarea cursa...mai ai timp, ce-i drept, 2 saptamani...
NGZ
Daca nu ar fi fost Massa, cursa asta ar fi fost monotona. Asa insa, avem despre ce sa ne aducem aminte.

Alex-F1
QUOTE(AZAZEL @ Mar 22 2008, 12:49 AM) *
Alex tata, daca nici tu nu l-ai pus pe raikkonen victorios insemna ca lumea si-a pierdut increderea in finlandez


Vazusi bre ca daca nu l-am pus io pe prima pozitie, a castigat???? banana.gif beer.gif Bineeeeeee KIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! band.gif Massa nici la inceputuri n-a facut asa greseli....nush ce-i cu baiatu asta! Bravo si pt. Kubica si Kovalainen!!! yes.gif
AZAZEL
QUOTE(oana87995 @ Mar 23 2008, 12:44 PM) *
cum adica nu avea niciun obiectiv? poate vroia sa-si recupereze pozitia pe care kimi nu a fost in stare sa o castige altfel decat la boxe...eu zic sa te mai gandesti care dintre ei nu a putut sa-si depaseasca propriile neputinte...


tipic fanilor lui schumy: in orice prostie pe care o facea neamtul , fanii lui vedeau un lucru bun si in acelasi timp scuze.

pai era evident ce se va intampla in cursa inca din calificari. raikkonen a plecat in Q3 cu mai mult combustibil ceea ce nu i-a dat sanse sa lupte pt pole. bineinteles ca in cele 2 sau 3 tururi in care statea mai mult pe traseu avea timp suficient sa bage rapid si, combinat cu o prima realimentare decenta sa iasa in fata lui massa. raikkonen nu a vrut nici o secunda sa incerce sa-l depseasca pe massa pe circuit pt ca era evident ca massa era infrant de mult. stia pe ce strategie se bazeaza si a facut tot posibilul sa stea in spatele brazilianului la max 1,5 sec iar brazilianul cand s-a vazut pe 2 s-a timorat si a calcat cu rotile in balegar. raikkonen nu a riscat nimic pt ca stia clar ca el va castiga iar cel mai bun exemplu a fost startul , start in care deja ii luase interiorul lui massa . nu a vrut sa ii intinda nervii brazilianului pt ca stia ca acesta putea claca si iesea un acrosaj de care finlandezul nu avea nevoie.

raikkonen nu are nimic de demonstrat in asa fel incat sa incerce sa isi asume riscuri. o face rar si o face cu cap. raikkonen nu a aratat absolut nici o neputiinta pe cand massa a aratat mai multe. cum dracu credea el ca mai poate sa isi recupereze pozitia 1? trebuie sa fii redus rau sa crezi ca poti obtine ceva mai mult in conditiile in care era evident ca vei termina nu mai sus de 2.

raikkonen a fost individul care a controlat aceasta cursa inca de vineri.

si , apropo, anul acesta nu va mai fi nici un scandal de spionaj in asa fel incat ferrari sa obtina si titlul la constructori. acesta va trebui castigat pe traseu si aici este si responsabilitatea brazilianului.

intrebarea pt cursa urmatoare ar suna cam asa: care din cei trei asi si jumatate de la mclaren si ferrari va intra ultimul la realimentare si schimb de anvelope?
20krpm
azazel, teoria ta, desi se aplica pentru cursa din sepang, e corecta doar pentru cazurile in care cel din pozitia a 2-a are o masina ceva mai rapida decit cel din fata lui. in situatia asta, in cursa, masina a doua n-ar avea suficiente resurse sa faca o depasire pe circuit, dar reusind sa ruleze 2 ture in plus neobstructionala, si evident facind o oprire la pits de aceeasi durata, isi creaza un avantaj.

in schimb, cind masinile sint amindoua la fel, avantajul asta cam dispare, sau mai bine zis e mai greu de evaluat. a doua masina are de mers 2-3 ture cu un rezervor mai usor, in schimb cu cauciucuri cam pe duca. in plus de asta nimic nu-l impiedica pe cel care intra primul in pits sa short-fuel si sa iasa din nou inaintea celuilalt. iar la al doilea schimb deja sint mul mai multi factori care joaca un rol - traficul, pace cars, greseli samd - si e mult mai greu sa mizezi pe faptul ca acolo poti aplica o strategie hotarita dinainte de cursa.
James Kilowatt
QUOTE(AZAZEL @ Mar 23 2008, 04:48 PM) *
tipic fanilor lui schumy: in orice prostie pe care o facea neamtul , fanii lui vedeau un lucru bun si in acelasi timp scuze.


Si postul tau aduce tot cam a fanatism de genul asta.... adica orice concurs de imprejurari care duce la victoria favoritului e datorat de fapt unei strategii geniale.

Si papagalul de Hamilton care s-a infipt la sf sezonului trecut in singurul m2 de pietris de pe circuit tot datorita claviziunii lui Kimmi s-a intamplat?

Daca o sa se repete insa (macar jumatate din cate ori i s-a "intamplat" lui Schumy), atunci putem scoate factorul "noroc chior" din ecuatie. Vom vedea smile.gif
AZAZEL
tu consideri ca anul trecut a fost noroc chior pt raikkonen! eu zic ca ceea ce i s-a intamplat lui hamilton la sf sezonului trecut a fost o chestie care a echilibrat anumite lucruri adica raikkonen a avut cateva probleme tehnice cu care a pierdut puncte , iar hamilton a facut prostii mari cu care a pierdut puncte. dintre cei doi a iesit campion cel care a pierdut puncte pe probleme tehnice si cred ca este mai corect asa decat sa iasa campion unul care a mai dat cu mucii in fasole.
in fine, raikkonen va iesi campion si anul asta si cred ca este destul pt a inchide gura si celor mai necredinciosi.
NGZ
Azazel, da' grea intrebare ai mai pus !

20krpm
azazel draga, daca e sa ne luam dupa ce zici tu, apai gradul de prostie e direct proportional cu adincimea stratului de criblura. nu mai departe de acu o saptamina jumate, nenea raikkonen ducea greblutza prin pietricelele rosii de la melbourne, dupa o depasire spectaculoasa si eleganta a lui kovalainen, in care planul lui de maestru cu ani de experienta a fost sa nu se gindeasca deloc cum o reuseasca sa ia virajul urmator. daca e sa compar super-manevra asta cu cea a unui rookie cu juma de cauciuc care conduce pe o ploaie zdravana, ghici de care o sa rid mai tare.

AZAZEL
fiecare pilot mai face o greseala. in australia a fost si randul lui raikkonen. totusi raikkonen lupta pt ceva si isi asuma riscuri. massa nu avea decat sa se resemneze ca va termina al 2-lea.
"A chain is only as strong as its weakest link, and Ferrari's is Felipe Massa," Sir Jackie Stewart, after watching the Brazilian driver terminally spin his Ferrari in Malaysia, told Motorsport Aktuell.

"For me, the key scene was the first corner, when Raikkonen was intelligent enough to not get involved in a collision with Felipe.
"Kimi always saw the bigger picture," Gary Anderson added.
James Kilowatt
Pai ar fi uncool ca pilotii sa incepe sa se resemneze, si in cel mai bun caz cursele sa se decida in calificari sau la boxe....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.