Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Alfa Mi.To
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2
marius68582
Dupa un an de supozitii si chopuri mai mult sau mai putin bazate pe realitate,au aprut si primele poze oficiale ale noului model Alfa Romeo,bazat de platforma modelului Fiat Grande Punto.Motorizarile vor avea cuprinse puteri intre 95 CP (1.4 aspirat) si 230 CP (1.8 Turbo).Denumirea noului model este o surpriza,dupa ce multa vreme s-a considerat ca Alfa va dori sa reinvie traditia numelui Junior.Mi.To este abrevierea oraselor Milano si Torino,probabil un simbol al folosirii platformei torineze de catre firma bazata in Milano.
ValiR

Ei, altceva parca smile.gif Eu zic ca italienii au ce arata lumii.
http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2009-mi.to/
Laurentiu_007
O masina foarte frumoasa. Printre putinele Alfa care imi plac cu adevarat smile.gif
Cipp
Bravo cel nou devine contagios!
marius68582
Prin intermediul lui Mi.To,Alfa Romeo doreste sa ofere unei noi generatii de alfisti ceea mai compacta masina sport construita vreodata.
O masina moderna si inovatoare,un nume incarcat de istorie.Denumirea Mi.To poarta o puternica rezonanta evocativa,a fost aleasa intocmai pentru a marca o legatura dintre trecutul si viitorul marcii,intre Milano,orasul artei care a dat nastere stilului,si Torino,care va fi responsabil pentru productia industriala.O decizie ce evidentiaza dorinta puternica a marcii de a-si consolida radacinile milaneze.

Mi.To este prima masina care va fi lansata dupa 8C Competizione,icon-ul Alfei Romeo in ceea ce priveste atat stilul cat si tehnologia.De la aceasta a si imprumutat anumite trasaturi caracteristice : forma unica a geamurilor laterale fara rama,partea frontala a spoilerului in trei lobi,forma farurilor si stopurile spate cu tehnologie LED.Atat farurile cat si stopurile au o trasatura distincta : o rama obtinuta in urma procesarii unor materiale diferite care subliniaza stilul si agresivitatea masinii.
Tabloul de bord personalizat si scaunele ne asigura ca intreg interiorul reprezinta insasi expresia stilului italian,primitor dar sportiv,cu materiale de cea mai inalta calitate si cea mai mare atentie acordata detaliilor.
O atentie deosebita s-a acordat definirii dimensiunilor,rezultand o silueta compacta si dinamica : Mi.To are 4,06 metri lungime,1,44 metri inaltime si latime de 1,72 metri.

Stil,design de cea mai inalta clasa,si nu doar atat : tehnologia folosita si performantele oferite trebuie sa fie intotdeauna la superlativ intr-o Alfa Romeo.La fel ca si celelalte modele ale marcii,Mi.To este capabil sa satisfaca cei mai capriciosi clienti datorita manevrabilitatii deosebite,la randu-i determinata de ADN-ul Alfei Romeo.In premiera pentru acest segment,Alfa Romeo Mi.To ofera posibilitatea de a transforma masina prin intemediul unui simplu buton.Astfel,motorul,franele,suspensiile,directia si cutia de viteze se vor adapta diferit in functie de "modul" setat : Dynamic-pentru soferii doritori de senzatii sportive,Normal-pentru uzul cotidian sau All Weather-pentru maxima siguranta in conditii mai putin prielnice.

Performantele deosebite vor fi atinse cu ajutorul celor 4 motoare ce alcatuiec gama de start a masinii,toate Turbo(fie diesel fie pe benzina) cu puteri cuprinse intre 90 si 155 cai putere,gama urmand a fi extinsa ulterior cu motoare si mai potente.
Atat performantele cat si manevrabilitatea au fost dezvoltate si optimizate pentru a oferi o maxima satisfactie la volan intr-o completa siguranta.Alfa Mi.To ofera sportivitatea specifica marcii,avand si suspensie adaptiva-standard pe toate motorizarile si nivelele de echipare-responsabila pentru reducerea considerabila a inclinarii caroserie in curbe,dar si o maxima siguranta activa,pasiva si preventiva : sistem de stabilitate VDC standard si o structura proiectata pentru a obtine calificative de varf in viitoarele teste NCAP.
Alfa Mi.To va fi prezentata presei in Iunie si va fi introdusa treptat pe toate pietele incepand cu Iulie.
Cipp
Propun unui moderator unirea celor doua topicuri!
marius68582
Brosura oficiala in format pdf

Alte cateva poze.Cheia e cea mai tare ever!

Cum se produce un MiTo

Abtibilde din fabrica

Lista de preturi in Italia :

1.4 TurboBenzina 155hp Progression 17.950
1.4 TurboBenzina 155hp Distinctive 19.550
1.4 TurboBenzina 155hp Distinctive + Sport Pack 20.350
1.4 TurboBenzina 155hp Distinctive + Premium Pack 20.350

1.6 JTDm 120hp Progression 18.950
1.6 JTDm 120hp Distinctive 20.550
1.6 JTDm 120hp Distinctive + Sport Pack 21.350
1.6 JTDm 120hp Distinctive + Premium Pack 21.350






















marius68582







Si pentru cei mai trendy dintre voi care vor sa fie in ton cu nuanta verii. devil.gif






Primul drive test

Poze

Alte poze

Si mai multe poze





Hoinar
Bai, ce faina e masina...smile.gif foarte foarte faina. Imi place la nebunie. wub.gif
air_wolf
frumoasa masina. foarte frumoasa. thumbsup.gif parca vad 2 esapamente si un V8 de la 8C sub capota... whistling.gif
pina atunci si cel de 1.4 si 155CP e impresionant.
laurentiu
iar preturile sunt super ok smile.gif
Hoinar
QUOTE (laurentiu @ Jul 10 2008, 08:13 PM) *
iar preturile sunt super ok smile.gif


1.4 TurboBenzina 155hp Distinctive + Sport Pack 20.350
Super tentant chiar...sper sa fie preturile cu toate taxele smile.gif.
James Kilowatt
Azi am facut test cu jucaria asta smile.gif 1.4 turbo, benzina, 155CP. Apropo, pretul e un pic sub 18.000.....

Haioasa jucaria. Are un mic gadget cu ajutorul caruia schimbi modul de condus: dynamic, normal si allweather. smile.gif Diferentele se simt, eu am tinut-o in principal pe dynamic.
Motorul e super, nu lasa nici un indiciu ca ar fi un motor de 1.4. Trage sanatos inca la mai putin de 2000 ture si nu se opreste din tras nici la 6000. Nici sunetul nu e de motor mic, e un sunet gros, de motor serios.... Cutia manuala cu 6 trepte e precisa, permite fara probleme artificii gen sarit dintr-a 6-a intr-a 3-a.
Motorul nu are lag deloc, cel putin eu nu l-am simtit.... Ai accelerat, si s-a infipt, indiferent de turatie. Vrei sa schimbi banda de pe una lenta pe una rapida, ai bagat talpa si te-ai incadrat.

Pozitia la volan e foarte placuta, iar suspensia destul de dura. Motorul se aude, mai ales in ture. E un sunet placut, insa cred ca e obositor la drum lung (impreuna cu suspensia tare). Insa tinuta de drum e excelenta, aproape ca nu se inclina in viraje.

Frane prompte, daca nu esti atent pupi geamul.

Interiorul e destul de haios si el. La audio nu ma pricep, si sincer nici nu ma intereseaza foarte tare... Pe modul dynamic, calculatorul de bord afiseaza si boost-ul turbinei. smile.gif

Consumul insa mi s-a parut marisor. Mie mi-a iesit in test 9.3 mediu (oras+autostrada), e drept fara sa ma chinui sa merg economic (ar fi fost si pacat biggrin.gif). Insa pe acelasi traseu si mers oarecum similar (poate o idee mai calm, insa nu mult), cu Delta 1.6 diesel mi-a iesit 6.3. Iar delta e sensibil mai mare si mai grea (chiar daca e mai slaba si mai diesel). Dracovenia asta de motor ar fi super pe GPL biggrin.gif

Una peste alta, mie mi-a placut dracia, desi nu e ceea ce caut eu ca inlocuitoare a rasnitei din semnatura smile.gif Oricum, am redescoperit placerea condusului unui benzinar cat de cat respectabil smile.gif

Diesel
Nu stiu cum de e 18k la tine, ca eu mi-am configurat una pe site-ul oficial in versiunea italiana si am ajuns la 23k cu motorul 1.4T si niste dotari...

Eh, bani sa fie, ca vointa se gaseste. Faptul ca nu are turbo-lag ma incanta si per total masinuta asta imi sta ca un sarpe in gat. O singura data sunt tanar si trebuie sa am ce povesti nepotilor. Nu mi-o permit inca, dar sper ca intr-un an sa nu mai fie o problema.
James Kilowatt
Eu n-am configurat-o, e direct versiunea de catalog. Care are insa cam tot ce am io nevoie (mai putin xenoane). Are clima (bizonica chiar biggrin.gif), regulator de viteza, faruri de ceata, scaune reglabile in toate directiile, port usb biggrin.gif... Ce mai trebuie?
Pe langa pretul care mi se pare ok, fac si credit... cu dobanda de 3.9%.... e tentant chiar si daca as avea banii cash, inflatia si indexarea salariilor in Belgia anul asta a fost mai mare de atat...
Bravo la urma urmei e mai scump cu motorul asta.... e drept insa ca e si mai mare.

Trebuie sa fie super-fun sa o alergi pe serpentine, insa pe autostrada mi-ar placea totusi o masina mai silentioasa si ceva mai delicata cu organismu' meu pe la imbinarile podurilor.
klm
CITAT(James Kilowatt @ Oct 5 2008, 12:44 AM) *
fac si credit... cu dobanda de 3.9%....

La dobanda aia si la faptul ca (parca tot tu spuneai) dobanda ramane fixa pe toata durata creditului m-as baga si eu la un Mi.to dar la hotii din Ro, dupa ce ca-ti cer peste 10% dobanda mai au si dreptul s-o indexe cum vrea muschii lor.
adi.mitrea
Eu, spre deosebire de James care a și testat-o, pot să zic doar că m-am urcat în ea (la Salonul de la Paris) și impresiile sunt pozitive.

Ergonomie bună și mai prietenoasă decât la Mini, principalul ei rival. Sunt curios cum va fi ținuta de drum, dar dacă păstrează tradiția Alfa Romeo e de bine. rolleyes.gif

Până ajunge și la noi va mai trece ceva vreme. Cam în primul trimestru din 2009 este planificată lansarea în Ro. confused.gif
James Kilowatt
Eu la Salonul de la Bruxelles in Mini nici nu m-am putut urca verymad.gif Scarbosii aia le tineau incuiate, de parca erau bugatti-uri. Sa-si ia cucu masini de la ei, mai ales ca la pret sar sanatos calul.
Diesel
Adi, daca ai ocazia sa o testezi, te invit la mare biggrin.gif fac cinste si toate alea. Jucaria asta imi face cu ochiul de ceva vreme.
adi.mitrea
O să o iau sigur la test după lansarea în Ro. Și mie îmi place mult. De fapt îmi place Alfa în special și mașinile din grupul Fiat în general, iar cu așa motoare... thumbsup.gif

James, știu că politica unor constructori / importatori e de c...t, dar asta nu înseamnă că mașina nu e bună sau fun to drive. Mie Mini mi-a plăcut la nebunie. De departe cea mai mișto mașină cu tracțiune față pe care am condus-o...
James Kilowatt
Cooper S e fun, da' e in catalog la 22k, si in realitate la 24 (cel putin la concesionarul unde am fost eu nu avea nici una sub). La banii astia iei Leon FR de 200CP si cutie DSG....
StefanVVTi
Arata senzational, in spiritul Alfa... thumbsup.gif
Rebel
Frumusica masina dar stopurile le gasesc de-a dreptul oribile!
ozz86651
Ar trebui sa-l cheme pe bangle sa le arate cum se fac stopurile sa arate stil coreean biggrin.gif
T u d o r
Si numele asta unde l-au gasit? Nu-mi spune nimic... In rest, daca nu am fost eu luat cu gandurile si ma insel in mod grav, am vazut una in Austria acum cateva saptamani. Si... sincer...nu mi-a produs nici macar un rictus. Goana asta dupa nishe a tuturor producatorilor scoate o gramada de strutocamile.
Rebel
Nu te supara dar ale lui Bangle sunt frumoase de-a dreptul pa langa astea. Sa nu mai spun de unicitatea lor si frumusetea lor pe timp de noapte cu tuburile orizontale. Pana la urma Bangle a reusit sa introduca o revolutie in design. Ca nu toata lumea a fost pregatita pentru acest curent de design... asta este altceva.
Uita-te numai cati au furat designul seriei 3. Doar ca un exemplu compara noul Subaru Impreza cu seria 3... doar asa din lateral.... si vei gasi linia lui Bangle acolo...
Sa nu ma apuc sa caut si sa-ti arat cum dupa aparitia lui 3 cam multi au aparuit ulterior cu elemente BMW...
Diesel
QUOTE ( T u d o r @ Nov 28 2008, 10:01 AM) *
Si numele asta unde l-au gasit?


Scrie peste tot Milano - Torino, are ceva legatura cu cele 2 orase in care isi desfasoara activitatea Alfa.

Citez: The name Mi.To has great evocative resonance for Alfa Romeo, since it was chosen as a sign of a deep-seated link between the past and future of the brand: between Milan, the city of design that brought the car's style into being, and Turin, which will be responsible for its industrial production.

PS: ti-ai luat masina japoneza, adica ai renuntat la europene si te-ai pierdut teehee.gif
T u d o r
Hehe, nu-i asa. Ma refeream la rezonanta numelui, stiam de unde vine. Cum i-ar sta unei masini sa se numeasca Vil-Const, sau Con-Vil? Ma asteptam la ceva mai resunator, din pedigree-ul marcii, oricum nu la o alaturare de orase. Alfa chiar are de unde mai mult de atat.
Diesel
Adevarul e ca este o 8c Competizione mai scurta si un pic mai inalta. Spatele redesenat, dar stopurile aceleasi, apropos de comentariile de mai sus. Ar fi putut sa renunte la cromul din jurul stopurilor, sau ce chestie argintie/stralucitoare e acolo.

In concluzie, Alfa 3c "insert catchy italian word related to urban culture here" ar fi sunat mai bine.
ozz86651
QUOTE
Doar ca un exemplu compara noul Subaru Impreza cu seria 3... doar asa din lateral....


Alta pocita... asta in afara de faptul ca eu nu vad nici o asemanare, da ma rog.
Si lasa linia, eu ziceam de stopuri. La alfa sint superbe si evocative, la bangle sint coreene.
Rebel
Superbe? La Alfa? Ce este asa SUPERB la doua cercuri ???
La fel cum imi produc dispret si cele de Ferrari ... nu degeaba le zice "tits taillights"...
Eu cred ca tu faci analogia cu avatarul lui Mariustom... altfel nu-mi explic. whistling.gif


Sincer m-am cam saturat de comparatia voastra, de cand a inceput Halba cu declaratia asta, hop, ati imbratisat-o toti ca regula generala... da' unul n-a pus o poza aici sa vad si eu cu care coreene seamana...

Asa ca o percep ca si pana a acum: o simpla declaratie gratuita.

Sa-mi arati si mie, acea coreana cu acest design si cu tuburi de lumina in ele...
ozz86651
Exact, primele doua de sus urla: KIA!!!
marius68582
Rivalul imediat este Mini-ul,asa dupa cum au observat si nemtii.

Daca nu vorbiti germana va puteti delecta cu galeriile foto,absolut superbe si foarte bine detaliate. smile.gif

Auto Bild apare de ceva vreme si in varianta romana,poate vor publica testul si pentru noi.

Test comparativ Alfa Mito 1.6 JTDM - Mini D by Auto Zeitung

Test comparativ Alfa Mito 1.4 T - Mini Cooper S by Auto Bild
ktullu
It's fucking ugly. Parca e fiat 500 cu steroizi. Comparativ cu mini e tentativa. whistling.gif
Rebel
Nu am condus niciodata MiTo dar sunt sigur ca nu ofera aceleasi senzatii ca Mini. Iar Mito are o fata tuguiata... Oricum strict din punct de vedere design, Mini is my choice!
James Kilowatt
Eu astept cu interes versiunea GTA.... 1.8L, 230CP, yammy! Poate ma lipesc iar la test wink.gif
marius68582
Alfa Romeo Mito GTA va fi prezentata la Salonul Auto de la Geneva in Martie,au declarat oficialii Alfa Romeo.
Aceasta varianta de varf va primi motorul de 1.8 TB capabil sa dezvolte 240 CP si sistemul de tractiune Q2.Noul GTA se bazeaza pe platforma lui Grande Punto Abarth ,constructorii fiind increzatori ca va ridica standardele clasei.
Reducerea greutatii este un element cheie in dezvolatarea acestei variante,un oficial declarand : "Mito GTA va beneficia de multe materiale usore precum aluminiul si fibra de carbon,pentru a se alinia strategiei nostre de reducere a greutatii pentru toate modelele viitoare"
Stilul noii masini este asteptat sa fie mai agresiv decat al variantei de baza,cu aripi mai evazate,linii ale caroseriei mai clar trasate si de asemenea,noi culori,toate cu rolul de face ca Mito GTA sa para mai apropiata de o masina de curse.
Succesorul spiritual al lui 147 GTA va fi gata sa-si infrunte principalul rival,Mini John Cooper Works din vara.Cea mai puternica varianta Mito va avea cu 31 de cai putere mai mult decat cel mai puternic Mini dar va fi mai ieftin decat acesta cu aproximativ 2500 euro.

*Traducere din Autocar.


Idee de stil mai veche despre cum ar putea arata viitorul Mito GTA.

klm
Cica ar fi fost aleasa Masina gay a anului 2008!
(posesorii de 307 impreuna cu posesorii de Toyota pot sta linistiti smile.gif)
FAR EASTERN
QUOTE (klm @ Jan 22 2009, 01:08 PM) *
Cica ar fi fost aleasa Masina gay a anului 2008!
(posesorii de 307 impreuna cu posesorii de Toyota pot sta linistiti smile.gif )



ERAM SIGUR, ERAM SIGUR ca asta ai postat, inainte sa intru si sa citesc. woot.gif
Nu stiu ce am azi... dar nu ma tine mult.

You did it again, klm. Ia sa vedem ce zice lumea.....
klm
Un presentimiento, FE laugh.gif !
Pai sa vedem ce spune lumea, mie oricum imi place si imi place si faptul ca e rosie desi nu m-ar deranja nici o fuxia gloss pentru ca stiu sa am grija de curu' meu biggrin.gif.
Hoinar
QUOTE (klm @ Jan 22 2009, 01:41 PM) *
Un presentimiento, FE laugh.gif !
Pai sa vedem ce spune lumea, mie oricum imi place si imi place si faptul ca e rosie desi nu m-ar deranja nici o fuxia gloss pentru ca stiu sa am grija de curu' meu biggrin.gif.


Eu zic sa insisti...biggrin.gif Ca poate se va gasi unu care sa descopere puncte slabe in grija ta biggrin.gif.
Masina este superba...da' nataraii de la Iasi n-au adus-o inca...Abia astept...Abia astept...
marius68582
Si ce de la Fifth Gear sustin subtitlul meu. whistling.gif video

Cat despre Mito GTA,inaintea prezentarii de la Geneva,cateva schite din fabrica au fost facute publice.
Pentru ca sunt schite ale conceptului si nu ale produsului de serie,vor mai fi aduse modificari minore.De exemplu,busonul de la ulei nu va fi din plastic galben ca pana acum,ci argintiu,realizat din aluminiu.
marius68582
Photoshop sau poza oficiala,arata foarte bine !


marius68582







Se pare ca vitezometrul va fi marcat pana la 300 km/h. thumbsup.gif
marius68582
Alfa Romeo a lansat o noua campanie publicitara in Marea Britanie,mizand,cum altfel in aceaste vremuri,decat pe un pret soc.
Italienii s-au gandit sa-i atinga la coarda sensibila pe englezi amintindu-le de preturile de acum 20 ani ! Prrogramul rabla combinat cu o reducere generoasa face ca Alfa Mito in versiunea de baza sa fie acum disponibila locuitorilor din Marele Regat pentru doar 8995 sterline,la actualul curs,putin peste 10.000 de euro !
Ultima Alfa Romeo care a fost pusa in vanzare pentru un pret de sub 9000 de lire a fost Alfa 33,in anul de gratie 1989.Dar timpurile s-au schimbat ,astazi,pentru aceeasi bani,se vinde aceeasi masina cu caracter,dar si cu aer conditionat,servodirectie,alarma si immobiliser,geamuri electrice,oglinzi electrice,stopuri spate LED , 7 airbaguri, VDC (ABS + ASR + Brake Assist),asistenta pentru pornirea in rampa,CD cu MP3.
Diesel
La banii astia mi-as comanda una maine. Am condus un Linea cu 1.4Turbo si mi-a placut motorul deci nu ma opreste nimic. As accepta si una cu volan pe dreapta biggrin.gif
marius68582
Poze de la BAMS 2009,adica un pseudo salon auto organizat in Brasov.
S-a lansat oficial in Romanica, are si sait , dar daca conteaza,bineinteles ca oamenii Auto Brescia de acolo nu stiau nici cat costa,nici cand va fi adus oficial la vanzare,nici cand va fi disponibila pentru drive-test.
22nst
Nu degeaba a castigat Gay car of the year 2009 in Europa... angry.gif

marius68582
Ai vazut-o ? Te-ai suit in ea ? Ai condus-o ? Si n-a iesit masina ghei in Europa,ci a fost votata pe un site obscur din Franta.

Nu pentru ca sunt alfist,dar asta este chiar cea mai nefotogenica masina,in realitate arata mult mai bine dacat in orice poze.Si are un mic motoras,TUUURBO...pe benzina. thumbsup.gif
22nst
Parca am vazut-o in Austria... nu mai sunt sigur dar parca...
De urcat in ea... nu prea cred ca voi sta confortabil iar de condus nici atat.

Daca tie iti place este ok!

(Apropo pe locul 2 este VW Scirocco)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.