Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mondeo 2006 vs Volvo S40 2005 vs Audi A4 2003
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
solver
Mentionez ca toate masinile din versus as vrea sa fie diesel versiunile de 130 cai.
Acum am un mondeo 2002 ghia 116 cai tddi de care sunt multumit in principiu. Insa exista o chestie care devine tot mai deranjanta pentru mine. Zgomotul de rulaj la mondeo pe drumuri rele este mai mare ca la alte marci. Initial am crezul ca al meu are ceva desi am schimbat tot ce tine de suspensie dar am vazut un topic pe forumul dedicat marcii in care mai multi posesori de mondeo cu masini mai noi (2005-2006) se plang de aceeasi problema. In plus am mai circulat si cu alte mondeo ale prietenilor (2002-2003) si au aceeasi "problema".
In viziunea mea Audi ar fi pe primul loc in principiu probabil si datorita faptului ca de ceva vreme "visez" la el. Dar citind tot pe formumuri au inceput sa apara si unele lipsuri care ma pun pe ginduri. Am observat ca sunt mule Audi A4 care nu au roata de rezerva, nu au geamuri electrice decat fata, nu au oglinzi incalzite, s.a.m.d. Mi se pare cel putin ciudat sa nu aiba aceste dotari mai ales ca se considera a fi o masina premium.
Totusi compenseaza aceste lipsuri cu altceva? Tinuta de drum, materialele sunt chiar asa de bune incat sa inchid ochii la aceste lipsuri?
Apropo de Volvo nu prea stiu nimic decat ca prietenii care au sau au avut au fost multumiti (nu neaparat de acest model....de marca in sine).
Tinind cont de "problema" de mai sus al lui mondeo eu inclin sa-l pun pe ultimul loc desi daca as sti ca totusi "troncanitul" nu e asa evident la seriile mai noi ar putea sa ajunga pe primul loc.
Ce vreau sa mai precizez este ca nu prea ma intereseaza spatiul interior si chestiile de design (care e mai frumos) ci doar cele legate de fiabilitate si MAI ALES silentiozitate (insonorizare) in special pe drumuri mai rele.
Multumesc anticipat pentru opiniile voastre.
AZAZEL
despre S40 pot sa iti spun eu cate ceva: farurile sunt fffffff proaste. faza scurta este infecta , cea lunga este super. portbagajul este mic, aprox 405 litri, pozitia pe scaun este f joasa dand o tenta de sportivitate. singura problema care a aparut in 33000 km ar fi ca geamurile de pe fata, in momentul in care le ridic, se comporta ca si cum ar agata ceva tremurand pana se ridica . asta nu se intampla de fiecare data.
masina nu trancane, plasticul nu "canta". msina este super ok si eleganta. imi place f mult consola centrala care este super. in ceea ce priveste nivelul de dotari , "basic" este chel si incepand cu "kinetic" dotarile sunt super ok.
masina sta f bine pe asfalt. motorul 2.0D(pt cazul in care vrei diesel) si modul cum este pusa puterea pe asfalt ar fi un pic cam aiurea. 2.0d are 136 cp si este super ok in ceea ce priveste demarajele. incepand cu 1800 ture motorul trage nene insa deseori rupe aderenta si da o senzatie naspa in sensul ca masina incepe sa vibreze. ce nu imi place este ca motorul se plafoneaza la viteze mari cu toate ca viteza maxima constructiva a masinii este 210 km/h si probabil pe ceas masina ar trebui sa se duca la 230 (eroare de vitezometru). pana la 180 km/h masina urca super usor;intre 180 si 200 urca destul de greu iar peste 200 km/h masina trece doar daca vrea ea. am condus si o skoda superb cu motor de 1.9 si 131 cp si masina care are peste 1.5 tone cu 4 persoane in masina(barbati peste 80 kg) si cu portbagajul full de bagaje (genti cu diverse rahaturi inclusiv scule care sunt f grele) a ajuns destul de usor la 210km/h.
deci, sunt un pic dezamagit de motoarele de provenienta peugeot mai ales ca si nevasta are o masina cu motor diesel de peugeot de 1.6 si 90 cp si este varza. vezi ca se poate sa iti iei si S40 cu motor de 1.6d si 109 cp care este mult prea putin pt ce poate caroseria acelei masini

decat un audi A4 mai vechi iti recomand sa iti iei un S40 mai nou. sau de ce vrei tu sa iti iei o cazatura de A4 de 5 ani si minim 150 000 km cand in 14000 euro poti sa iti iei o octavia de 30/40000 km 2.0 tdi si de un an sau un an juma vechime ?
iulian_1976
Eu iti recomand Audi A4 , eventual adus de afara.
-tinuta de drum f buna ,o masina facuta ptr autoruta.
-robusta
-daca a fost ingrijita inainte, usor de intretinut in continuare
Roata de rezerva din cate stiu are si celelalte depinde ce a bagat primul proprietar pe ea.
A mea e 1995 si are geamuri electrice fata- spate, oglinzi incalzite nu are dar daca as cumpara una noua nici in momentul din fata nu as pune ,mi se pare un moft. thumbsup.gif
OvidiuH
Depinde câți km are acel Audi din 2003. S-ar putea să nu fie chiar așa de ușor de întreținut.
solver
@AZAZEL: Din pacate nu-mi place skoda de fel. E o opinie personala nu am nimic cu masina. Si totusi un A4 din 2003 daca ar fi chiar o cazatura de ce are pretul la fel cu un Volvo S40 din 2005-2006 sau cu mondeo din 2006 sau cu octavia din aceeasi ani??

@iulian.. :Mie unul nu mi se par oglinzile incalzite un moft la o masina premium din 2003. In plus tinuta de drum buna are si mondeo. Daca as avea drumuri bune pe la mine prin zona probabil nu m-as gandi sa schimb mondeo. Dar din pacate drumurile sunt rele si de-aia vreau o masina mai silentioasa PE DRUMURI RELE si mai robusta.

Apropo de costuri cred ca pot sa intretin o masina second chiar si A4. Acuma depinde si ce pica la ea si cat de des. Oricum si in mondeo am bagat bani ca sa o intretin si nu e chiar ieftina. Chiar a comparat unele preturi mecanicul meu cu aceleasi piese la BMW sau pasat si erau cam la fel la mondeo sau chiar mai scumpe unele.

AZAZEL
are acelasi pret un audi mai vechi fata de un volvo mai nou pt ca si pretul de achizitie a fost diferit cand masinile au fost noi . tu vrei neaparat audi. indiferent ca are sute de mii de km si ca te asteapta sa intretii o masina premium cu piese scumpe si care deja incepe sa consume bani. succes
solver
Nu vreau neaparat audi. Daca vroiam neaparat nu mai deschideam topicul. Initial eram chiar pornit pe un mondeo mai nou dar asta pina am vazut topicul in care mai multi posesori se plangeau de respectiva "trancaneala" pe drumuri rele. Dupa care am inceput sa iau in considerare si alte marci. Din pacate nu am mers destul timp cu vreun A4 ca sa-mi fac o parere si nici cu un volvo. Sincer sunt chiar nehotarat intre cele 3 variante insa mondeo deocamdata e pe ultimul loc. Celelalte au sanse egale.
iulian_1976
Ca sa dau un exemplu in Franta un Audi A4 1.9 tdi 130 an 2002-2004,variind kilometri intre 70 -150 de mii de km
cam acolo te incadrezi (neincluzand taxa auto).
Probleme la Audi poti avea daca nu a fost intretinuta. Ce inseamna ? Sa dau cateva exemple:
1. are ulei long life pe ea dar uita sa schimbe filtrul de aer , care teoretic ar trebui sa se schimbe in 10 mii de km( eu sunt de parere ca in 5 mii datorita mediului ambiant din Romania) ,dupa cateva zeci de mii apar problemele : debitmetru stricat,
EGR terminat,turbina cu probleme etc
2.uita sa schimbe filtrul de habitaclu apoi incepe sa miroasa urat in masina(apar bacterii pe canalele de clima),defectiuni etc
3.se infunda scurgerile din compartimentul bateriei apoi apar problemele cu servofrana etc( trebuie chiar o inspectie vizuala regulata in compartim motor se infunda scurgerile cu frunze,praf etc)
4.se face distributia dar ,,uita sa schimbe intinzatoarul si tensometrul,pompa de apa ,,
Chiar in conditiile de mai sus masina merge dar vei lua o masina in care va trebui mai devreme sau mai tarziu sa mai bagi de ordinul zecilor de milioane .
In concluzie poti lua un Audi intr-o stare critica ....dar poate fi desigur si contrariul. thumbsup.gif
Sa prinzi o masina sh buna nu e chiar usoar smile.gif

Dany_s
de ce nu te uiti la un Avensis de prin 2005-2006? Din cate stiu are suspensia destul de moale si comfortabila pe drumuri mai "stricate".

Audi din cate stiu nu-s foarte robuste pt drumurile din Ro, daca e vorba de drumuri proaste. Sa ne zica Halba mai multe.

Asa un Mondeo 2006 bine echipat suna cel mai bine, dar daca zici ca si alea mai noi sunt zgomotoase pe drumuri proaste....poti sa te uiti si in alta parte. Si sunt multe alte optiuni, nu numai astea 3. Poti sa te uiti chiar la o masina mai veche dar care sa stii ca e comfortabila pe drumuri proaste....un E-class de exemplu. In general, cu cat masina e mai mare si mai premium cu atat mai comfortabila pe astfel de drumuri. Si nu-i problema cu intretinerea daca zici ca iti permiti oricum, si ca sa fii sigur dai mai putin pe ea si gata (12mii in loc de 14 de exemplu)

-------------

IULIAN_1976 - ai avut vreodata masina cu oglinzi incalzite? Daca ai fi avut n-ai mai zice ca e moft. O trapa e un moft, tapiteria de piele e moft dar oglinzile incalzite eu le-as face obligatorii standard pe toate masinile noi. Mai ales unde ploua si ninge mult. Sunt un element care ajuta enorm la siguranta chiar daca poate nu pare. Eu n-as lua masina fara oglinzi incalzite decat in cine stie ce circumstante, poate si din cauza ca chiar si prima mea masina, Lexus-ul din 91, avea si m-am obisnuit dar oricum....
AZAZEL
QUOTE(Dany_s @ Mar 9 2008, 01:19 AM) *
....un E-class de exemplu.


isuse danny, vrei sa distrugi omul. nu conteaza ca un E klasse sh poti sa il iei sub 15000 euro, aia este masina care a costat peste 50000 euro. gandeste -te ca indiferent cat costa masina acum, daca mergi la o revizie si ii schimbi doar consumabilele nu scapi sub 20 milioane.consumabilele tot scumpe sunt. S40-ul la revizia de 30.000 unde i s-au schimbat si placutele a consumat 18 mil. daca ai probleme cu un E klasse , bagi anual in ea minim 100 mil.
pai tu de ce crezi ca E klase este la fel de scumpa cat un audi A4 dar audi este cu o clasa sub ? pt ca E klasse este cea mai proasta masina din gama mercedes. pana acum cativa ani in germania toate taxiurile erau e klasse, acum nici jumate nu mai sunt. s-au saturat oamenii.

cumparatorule, eu iti zic ca daca iti permiti sa bagi intr-o masina doar 15000 euro mai bine ar fi sa te orientezi catre un non premium cu an de fabricatie incepand cu 2006 si cu max 50 k km la bord. pt ca daca te-ai hotarat sa bagi doar 15.000 euro e clar ca nu ai posibilitati sa cumperi un premium si nici nu prea poti sa intretii o asa masina, doar sa o capesti. nu o lua ca o insulta ci ca o recomandare prieteneasca.
Dany_s
QUOTE(AZAZEL @ Mar 9 2008, 06:38 AM) *
QUOTE(Dany_s @ Mar 9 2008, 01:19 AM) *
....un E-class de exemplu.


isuse danny, vrei sa distrugi omul. nu conteaza ca un E klasse sh poti sa il iei sub 15000 euro, aia este masina care a costat peste 50000 euro. gandeste -te ca indiferent cat costa masina acum, daca mergi la o revizie si ii schimbi doar consumabilele nu scapi sub 20 milioane.consumabilele tot scumpe sunt. S40-ul la revizia de 30.000 unde i s-au schimbat si placutele a consumat 18 mil. daca ai probleme cu un E klasse , bagi anual in ea minim 100 mil.
pai tu de ce crezi ca E klase este la fel de scumpa cat un audi A4 dar audi este cu o clasa sub ? pt ca E klasse este cea mai proasta masina din gama mercedes. pana acum cativa ani in germania toate taxiurile erau e klasse, acum nici jumate nu mai sunt. s-au saturat oamenii.

cumparatorule, eu iti zic ca daca iti permiti sa bagi intr-o masina doar 15000 euro mai bine ar fi sa te orientezi catre un non premium cu an de fabricatie incepand cu 2006 si cu max 50 k km la bord. pt ca daca te-ai hotarat sa bagi doar 15.000 euro e clar ca nu ai posibilitati sa cumperi un premium si nici nu prea poti sa intretii o asa masina, doar sa o capesti. nu o lua ca o insulta ci ca o recomandare prieteneasca.


Pai omu a zis ca vrea cu orice pret masina comfortabila pe drum prost, si presupun ca E-class-ul e bun la asta.

Chestia cu 100mil pe an mi se pare totusi exagerat....decat daca e o troaca de 500mii km la care se strica tot in mod cosntant, dar aia o sa fie poate 5000 euro, nu 15.. Stiu ca piesele sunt ceva mai scumpe dar ne fiind noua, nu trebuie dusa la dealer deci se salveaza la manopera. Si ma gandesc ca la 15 000 euro ar trebui sa fie una relativ recenta si fara prea multi km. SI tocmai pt ca noua costa 50K +, chiar cu reparatii, n-o sa ajunga niciodata sa cheltuie cu ea ca si cu una noua. Chiar si cu aia 100mil pe an de care vorbesti.

Nu stiu ce altceva sa zic ca si masina mare si comfortabila. Peugeot 607 n-are asa reputatie buna chiar daca mie personal imi place mai mult ca un E. Audi A6 e alta posibilitate dar se intra din aceeasi problema. Daca ar fi disponibile i-as recomanda un Lexus GS, ca macar stiu din experienta ca in nici un caz n-ar da 100mil pe intretinere pe an, dar n-o sa gaseasca asa ceva decat foarte greu plus ca nu-s diesel.
Deci cu 14mii euro cred ca se poate lua masina premium fara probleme. Daca eu am reusit cu 8000 fara probleme, nu vad de ca nu s-a putea cu 14.
AZAZEL
sigur ca poate sa isi ia cu 14.000 insa mie mi-ar fi frica. este o loterie totala
. poate sa mearga cu ea ani multi si fericiti fara mari probleme sau poate sa-si blesteme zilele. de ce sa nu isi ia omul o masina abia scoasa de pe poarta fabricii si sa doarma linistit ? eu pe fordul focus al neveste-mii am dat 18250 euro . masina noua si full option. puteam sa iau lejer un sh de calitate, un A4 de maxim 2 ani sau echivalentul de la bmw mercedes sau lexus. am preferat ca decat sa ma intreb de ce vrea sa vanda proprietarul o masina de max 2 ani sau sa merg prin autohausuri si sa incerc sa chicesc care measina nu este smecherita sa iau una noua cu garantie samd. de ce sa ma gandesc ca incep sa schimb articulatii, distributie, consumabile sau sa ma gandesc ca proprietarul vechi nu a intretinut masina si si-a batut joc de ea.
fiecare face ce vrea pana la urma !
solver
Niciodata nu am fost adeptul unei masini noi tot din ratiuni economice. Adica daca iau un focus cu 18.000 euro de nou peste 2-3 ani il vand cu 10.000 si pierd 8.000 de euro. Pe de alta parte daca iau un mondeo 2002-2003 bine intretinuta cu 10.000 de euro, mai mult ca sigur nu o sa bag in ea 8.000 si in plus am mai multe dotari si confort ca si in focus. Intr-adevar nu am bani de o masina premium noua dar pe linga banii care vreau sa-i investesc mai pot sa fac rost fara sacrificii foarte mari de 1000-2000 de euro in caz de nevoie. In plus asta e suma la care m-am gandit si prin prisma faptului ca drumurile la noi dupa cum ziceam sunt rele si nu are rost sa-mi iau o masina de 30.000 de euro s-o fac praf si sa-mi para rau de ea. Am colegi cu masini noi care au vazut service-ul mult mai des ca mine si au deja greierasi mai multi ca mondeo-ul meu.
In general tot ce am cumparat second (la masini) a fost ok pana acum. Am un mecanic bun care poate sa o testeze si eu zic ca am si ceva experienta la second-uri. In plus ma cam plictisesc de o masina destul de repede si nu m-a tinut o masina mai mult de 2 ani dupa care am vrut sa o schimb.
@AZAZEL zici ca ai volvo. Il recomanzi in fata altor masini? Ai mers cu mondeo sau audi cat sa-ti faci o idee apropo de cat e de robusta si silentioasa e volvo? Sau cu ce alte marci ai mers si poti sa zici ca S40 e deasupra lor?
Vreau sa stiti ca parerile de pe forumuri chiar au efect asupra mea pentru ca si mondeo l-am luat tot dupa opinii formate de pe forum si nu regret ...doar ca vreau sa evoluez un pic.
Alex-F1
Pai treaba sta in felul urmator: o masina adusa din vest, odata intrata pe drumurile noastre, incepe sa se dejghine, sa troncane, sa bata, sa tremure, sa tzacane, sa zdrangane, greierasi, fluturasi si toate alea arhicunoscute! Mai depinde si de stilul de condus! Deci, daca zici ca ai drumuri proaste in zona, tine cont de faptul ca orice masina ti se va dejghina, iar daca iei una rulata prin Romania, aia e gata dejghinata si la tine se va dejghina si mai tare! Asa ca, ia una de dincolo, stii macar ca e bine inchegata, iar dupa 10, 20, 30 de mii de km pe drumurile alea proaste vei vedea ca nu va mai fi nici pe departe ce-a fost! Toate masinile descrise de tine, in ciuda gabaritului si a faimei, sunt masini sensibile, gandite pt. SOSELE, nu pt. coclauri, deci e greu de prevazut care se va strica mai repede si care mai tarziu! Audi are o suspensie destul de rigida, iar tie iti trebuie exact contrariul... Volvo are cea mai moale suspensie dintre cele 3, in schimb nu stiu daca mai e facuta asa solid ca modelele de odinioara.....m-as mira....dar oricum tind sa cred ca inca a ramas mai solid construita decat A4 sau Mondeo... Nu stiu insa cum sunt preturile la piese pt. Volvo....banuiesc ca nu-s prea ieftine.....
Dany_s
Volvo S40 nu cred sa fie chiar asa robusta cum sunt Volvo-urile clasice. S40 imparte multe componente de suspensie cu Mazda 3 si Ford Focus 2. M-as indrepta mai mult care un S60 care e Volvo "de la mama lui" dar am inteles ca e o masina foarte greu de intretinut in Ro.

--------

AZAZEL

AM auzit la multi romani chestia asta cu loteria totala. Mie personal nu mi se pare deloc adevarat atata timp cat persoana nu e total pe langa cu masinile si face inspectie. Dar atata timp cat faci o inspectie serioasa la masina si cunosti niste lucruri bazice despre masini, nu mai devinde deloc loterie totala. Ah, ai sansa mai mare, statistic vorbind, ca ceva sa te lase comparand cu o masina noua. Asta e logic si normal ca masina e uzata, dar cam atat. Daca mai stii si istoricul masinii, si daca masina respectiva are si o reputatie buna la fiabilitate, atunci sansele ca sa ai mari probleme, constante cu masina, sunt destul de mici.
Asa normal ca fiecare alege. Tu pt sotie ai ales sa dai 18500 euro pe un Focus nou cand puteai sa ii iei un Audi sau Bmw de 16 000. Ai ales pacea ca daca ai probleme ele n-o sa te coste ca ai garantie fata de "nelinistea" ca daca ai, o sa dai din buzunar la sh. Eu am pus mai multa valoare pe masina in sine, pe calitatile ei, decat pe siguranta ca am garantie. Din pacate, e greu sa le ai pe toate, inafara de cei care pot sa dea lejer 50K + euro pe o masina, ceilalti cam trebuie sa aleaga si sa faca compromisuri. Eu deocamdata sunt la al doilea sh, foarte multumit de alegeri, si nu prevad sa cumpar prea curand masina noua, decat in cazuri foarte speciale (lease pe companie de exemplu)
ozz86651
Danny, ce spui tu se aplica in alte parti, si nici acolo mereu. Eu stiu pe unul care ne povestea cum si-a vidnut audiul cu o fisura la sasiu sau nu mai stiu ce, pe care a sudat-o frumos sa nu se vada, sudura tine o luna dupa care ala are o masina imposibil de reparat sau cu o reparatie foarte scumpa.
@Solver: de departe cea mai buna varianta ca economie e sa cumperi masina noua si sa o tii pina moare. In plus primii citiva ani o sa ai perioda aia de bucurie fara probleme. Experienta mea cu masini SH spune ca costul pe km e in cel mai bun caz identic dar de multe ori poate fi mult mai mare. Eviden avatjaul e ca daca ai o masina pe care o tii numai 30,000km si o dai, scoti mult mai putin bani din buzunar initial, dar cind te uiti la pretul final fara de o masina pe care o tii 300,000 si ai grija de ea, de fapt iesi mai scump.
Dany_s
ai dreptate Ozz, dar cine mai tine in ziua de azi o masina atata de mult? Normal ca daca o tii 10 ani si + si 300 000km si + e, cateodata, ceva mai rentabil s-o iei noua, asta bazandu-ne pe idea ca daca intreti personal masina n-ar trebui sa apara probleme majore la ea insa nu ai garantia asta niciodata.
Oricum majoritatea tin masinile 3-5 ani si 40-100 000 km dupa care schimba.

Deabea astept sa ajung la 23 000 km cu masina(mai am aproape 2k) si sa compar costurile totale cu masina noua care am avuto pt 23 000 km.
AZAZEL
QUOTE(solver @ Mar 10 2008, 12:19 AM) *
@AZAZEL zici ca ai volvo. Il recomanzi in fata altor masini? Ai mers cu mondeo sau audi cat sa-ti faci o idee apropo de cat e de robusta si silentioasa e volvo? Sau cu ce alte marci ai mers si poti sa zici ca S40 e deasupra lor?

nu am zis ca este volvo deasupra lui audi insa cu aceeasi bani poti sa iei un volvo mai nou si, cu aceeasi bani poti sa iei o octavia aproape noua. de asta ti-am spus ca intre audi si volvo mai bine du-te pe volvo pt ca o iei mai noua.
doar ai vazut mai sus ca am inghintit si criticat volvo destul.
am mers si cu audi A4 b7 si imi place mai mult audi. cu toate ca audi A4 b6 de care vrei tu sa iti iei este aproape la fel cu Audi A4 b7, intre B6 si S40 prefver S40 pt ca este mai noua, arata mai bine, si in aceeasi bani o poti lua mai dotata.

si , apropo Solver, dotarile pe care le am eu pe focusul de 18.250 euro le au putini aici pe forum chiar daca o parte dintre ei au masini premium.
solver
Problema e ca eu nu sunt foarte convins ca o masina mai noua ma va satisface la capitolul silentiozitate pe drumuri rele. Am condus citeva masini noi noute ...e drept ca nu sunt cine stie ce dar am condus fiesta, kalos si fabia. Am ramas dezamagit sa observ ca sunau plasticele in bord mai tare ca la mondeo meu vechi si zgomotul de rulaj era mai mare. Intr-adevar nu aveau specificul "troncanit" care-l are mondeo si ma enerveaza dar au altele. Din cauza asta ma gindeam la o masina chiar second dar la care calitatea materialelor interioare e mai buna si masina mai robusta. Tot din cauza asta ma gindesc ca poate un audi a4 din 2003 sa fie mai silentios ca o octavia mai noua. Din pacate nu stiu sigur si nici nu am nici un prieten cu audi a4 sa vad lucrul asta. Daca mondeo nu ar avea "troncanitul" care-l are in gropi eu as fi foarte multumit de el. De-aia ma si gindeam tot la un mondeo mai nou. Dar dupa ce am vazut topicul de pe forumul ford am ramas dezamagit deoarece observ ca si cei cu mondeo-uri din 2006 au aceeasi problema.
In continuare sunt tot cam nehotarit desi am o oarecare inclinatie spre audi a4. In alta ordine de idei incep sa ma gindesc si la un jeep. Poate alea nu suna asa tare pe gropi. Desi daca ma gindesc din nou la calitatea materialelor parca mai multa incredere imi inspira plasticele din A4 fata de un hyundai tucson de exemplu. Am un prieten care si-a luat recent un tucson si cred ca o sa-i fac niste teste curand.
Dany_s
din cate stiu eu SUV-uri mici de gen Tucson sunt destul de rigide pe drumuri proaste deci nu stiu daca ti-ar satisface nevoia de comfort si silentiozitate pe care o cauti.

tu tre sa vezi ce masina gasesti care sa aiba suspensia moale, sa fie bine "inchegata" la interior si sa fie cat de cat bine insonorizata.

QUOTE(AZAZEL @ Mar 10 2008, 05:09 PM) *
[

si , apropo Solver, dotarile pe care le am eu pe focusul de 18.250 euro le au putini aici pe forum chiar daca o parte dintre ei au masini premium.


e normal totusi, daca nici la banii astia nu e bine dotata o compacta non-premium cu motor mic, la ce bani sa fie !

solver
QUOTE(Dany_s @ Mar 11 2008, 01:39 AM) *
tu tre sa vezi ce masina gasesti care sa aiba suspensia moale, sa fie bine "inchegata" la interior si sa fie cat de cat bine insonorizata.


Pai si care e aia? whistling.gif
klm
Tu vrei si silentioasa si diesel?! blink.gif Nu e o contradictie de termeni?
solver
Nu, pentru ca vreau sa fie silentioasa prin gropi. Adica sa nu "troncane". Nu ma refeream la sunetul motorului.
klm
Pai nici eu nu ma refeream doar la sunetul motorului ci si la faptul ca acesta (motorul) se zbuciuma mai tare la dizel provocand vibratii mai mari si implicit "troncanituri" mai mari si mai multe, inclusiv la trecerea prin gropi.
Dany_s
QUOTE(solver @ Mar 11 2008, 02:15 AM) *
QUOTE(Dany_s @ Mar 11 2008, 01:39 AM) *
tu tre sa vezi ce masina gasesti care sa aiba suspensia moale, sa fie bine "inchegata" la interior si sa fie cat de cat bine insonorizata.


Pai si care e aia? whistling.gif



pai eu stiu...

am dat niste sugestii mai devreme dar tre sa mergi sa le testezi sau poate te ajuta vre-un forumist care a mers cu asa ceva mai mult

e-class mai vechi
607
Avensis mai nou
S-Type mai vechi

ah....Citroen C5 cu suspensia aia pneumatica. Asta sigur nu cred ca troncane, si din ce am auzit e extrem de comfortabila pe drumuri proaste. Sunt si niste reduceri acum mari, daca mai poti sa faci rost de niste bani, sau un credit ceva, poti s-o iei chiar noua, cu Diesel de 138 cp si bine dotata, parca e vreo 18 500 DDP sau ceva asa.
adrian_flavius
Eu subscriu la Avensis...de 2-3 ani...fara mari probleme de fiabilitate, destul de rezistenta la conditiile din Romanica si, mai ales, comoda in trafic...chiar si pe coclauri...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.