Salutari tuturor!
Sunt mai vechi pe forumul asta, dar la un moment dat nu stiu ce probleme au aparut si n-am mai cerut rezolvarea cu contul vechi (de fapt am vazut ca se putea recupera dupa ce am facut noul cont). Dar nu asta e important.
Ma bate foarte tare gandul sa iau un Forester 2.0. Cea mai ieftina versiune, care la SMT este 20700 cu toate taxele (cica!)
Ca si dotari sunt multumit, mi-ar fi placut sa fie si proiectoare ceata (nu, NU merg tot timpul cu ele, la Accentul pe care il am acum le-am folosit de 5 ori in 3 ani, insa le consider utile in anumite imprejurari).
Multe topicuri si posturi sunt destul de vechi, si as vrea sa obtin aici un mic update referitor la unele aspecte.
1. Cineva pe aici era nemultumit de comportamentul dinamic al motorului 2.0/158CP. De pe hartie, Foresterul ar trebui sa fie ceva-ceva mai fasnetz (demaraj 9.7, vmax 197) decat Accentul meu (demaraj 10.3, vmax 190). Deci, in final, isi arata si in real - life muschii aia de pe hartie acest motor? Evident, sint constient ca e o masina mult mai grea (1400kg vs 1070) si cu o aerodinamica mai proasta (0.35 vs 0.31), dar totusi, vorbim de 158 cP vs 105!
2. Cea mai mare durere a romanului: in service-uri, am macar un acvariu din care sa vad cat de cat ce se face la masina?
3. Cum se descurca cu benzina de 95? In afara de motivul evident al pretului, la ambele masini pe care le am acum (Accentul si Matizul sotiei) Petrom 95 este benzina cu care se simt ele cel mai bine! Si sa nu credeti ca n-am incercat sa la adap si cu altele mai bune, in nenumarate randuri!
4. In continuare nu exista nici un service care sa aiba decontare directa cu vreo firma de asigurari? Cum se procedeaza in cazul asta? Vin eu cu banii de acasa (yeah, right, de unde dracu?) si dup-aia ii recuperez de la asigurari?
5. La SMT mi s-au trambitat niste preturi la revizii de m-au dat pe spate ( de genul sub 500roni aia de 15.000), este adevarat? Cred ca si la MAtiz ies per ansamblu mai scump daca ar fi sa-i cred!
6. Am vazut ca se incearca la service-uri sa se bage pe gat nu stiu ce ulei grecesc. Nu se stie nimic despre el? Poate este de la o firma renumita dar re-branduit, cum stiu ca se mai procedeaza. Asta, pentru ca inteleg ca nu te lasa sa vii cu uleiul tau?
Ma mai gandesc eu si la alte intrebari, pana una alta mi-ar place sa capat cateva raspunsuri la cele de mai sus.
Nu am apucat inca sa fac un drive-test, incerc sa il fac cat mai curand. M-a surprins faptul ca in cifre are portbagajul mic, de sub 400l. Nu vreau sa astept noul model, tocmai ca eu pe asta vechi il vreau. Plus ca in banii astia, ceea ce stie Foresterul mi se pare imbatabil. Plus ca si asa trebuie sa fac eforturi destul de mari sa il iau, dar deh, cand i se pune omului pata....greu i-o mai scoti din cap!
Toate cele bune!