Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce sa aleg... Audi Bmw Sau golf
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
gabriell86
salut baieti...peste ceva timp vreau sa imi cumpar o masina sh din germania si nu prea stiu ce sa aleg. asa ca rog cunoscatorii sa imi deau un sfat....ceva care sa ma ajute sa aleg. cele trei masini ar : Audi a4 1.9 , Bmw 320 d si golf V 1.9 tdi. as vrea sa ma incadrez in 10 - maxim 11 000 de euro. audi si bmw sa fie din 2002-2004 iar golful sa fie 2004-2005. preferatul meu de suflet este bmw-ul , dar tot odata as perefera golful pt ca este mai recent. as vrea sa stiu parerile voastre. care masina este mai fiabila mai usor de intretinut etc... astept raspunsurile voastre... merci!
OvidiuH
Eu unul aș evita varianta Golf TDI. Mult prea zgomotos.
22nst
pai si la audi nu-i tot acelasi motor?
asa ca ramane doar bmw smile.gif
gabriell86
dar ca si costuri de intretinere...ce parere aveti
?
iulian_1976
Am condus asa ceva dar in Munchen, senzatia e ca simti puterea sub fund .
BMW are dezavantajele:
1. ptr drumurile din Romania nu este avantajat ,masina se misca bine pe drum drept ,gen autorute germane
suspensii rigide si foarte joasa.
2.costuri de intretinere mari
3.apoi vezi la sectiunea BmW cum se conduce iarna
4.Apoi Atentie la viteza masina te face sa o accelerezi si dupa parerea mea subiectiva in Romania nu poti sa mergi
in siguranta peste 120km/ora.
Daca se face un top al acidentelor cu masini straine ,am impresia ca BMW e in frunte.
Sunt doar pareri desigur subiective.
Eu iti recomand 1.Audi A4 thumbsup.gif sau
2.Golf dar Golf 4 , Golf 5 are probleme de fiabilitate nu dezvolt de ce .
Doar pareri .
HalbaSus
1. Nu BMW-urile sunt devina ca sunt conduse de tampiti... deci numarul de accidente e irelevant.
2. Cum adica BMW-urile sunt bune pe drumuri drepte ? Pai specificul bmw-urilor: tractiune spate si distributie de mase egala avantajeaza drumurile virajate, ca pe drum drept poti sa mergi repede si cu un tractor daca ai motor suficient de puternic.
3. Nu am auzit de probleme la golf V, oricum nu mai mari decat la golf IV, singurele probleme de care au auzit erau cele specifice motorului 2.0 TDI (si asta are legatura cu motorul nu cu masina). In rest golf V e net superior golfului IV.
iulian_1976
Am spus sunt doar parerile mele subiective .
Am stat o perioda in Germania unde soselele sunt aproape drepte.
Acum sunt in Franta de ceva vreme . Aici drumurile sunt virajate eu nu prea sunt sigur ca un BMW se comporta mai bine
pe un drum virajat gen Franta decat masinile s-au dezvoltat pe platformele word rally car
masini gen Peujeot 206 , Ford Focus nu mai discutam de Mitshibishi Evo si Subaru toti stim de ce sunt in stare.
Chiar tu ai spus
,,singurele probleme de care au auzit erau cele specifice motorului 2.0 TDI (si asta are legatura cu motorul nu cu masina). In rest golf V e net superior golfului IV,, este elocvent tu ai spus-o thumbsup.gif
Eu conduc Audi A4 dar mi se pare ca pe drum virajat cele de mai sus se comporta mai bine,aici in Franta parca nu mi se pare normal sa includ BMW .
Este adevarat cand ies pe Germania este alta viata , drumul e mai larg incepe sa fie alta viata.
Oricum este doar o parere .
blak
audi a4 ce costuri de interetinere are? vs vw golf ( motorina / benzina cum stie fiecare, mai mult m-ar interesa pe motorina ).

thx si scuze ca m-am bagat peste topicul omului teehee.gif
ozz86651
Asta cu bmwul care nu merge bine pe curbe e una noua biggrin.gif.
On topic, daca ai problema asta inseamna ca golf e rapunsul.
AlexTM
BMW-urile sunt bune doar pe drumuri drepte? Nu e noua, a mai fost mentionata pe-aici pe undeva. Oricum e tare de tot.
yes.gif


LE: aici http://www.masini.ro/forum/content-page/18...20/#entry253831
iulian_1976
Desi drumurile din Germania sunt ok mai prinzi polei,ploaie,grindina, ei le-au proiectat drepte stiu ei de ce .
Faceti in decembrie cu un BMW, Salzburg -Munchen pe ninsoare, apoi un Bucuresti-Pitesti in aceleasi conditii apoi
impresia devine realitate.
Intrati pe forum la BMW sa vedeti cum se conduce in Romania un BMW iarna thumbsup.gif .




ozz86651
Nimei nu a contestat faptul ca propulsia e mai putin practica iarna, un neajuns care se micsoreaza mult cu cauciucuri de iarna. Da noi vorbeam de drum drept aici. Sasiul (in special) si suspensia rigida + propulsie + echilibrarea meseriasa sint fix pentru curbe.
A, nemtii nu au facut autostrazile ca "stiu ei de ce" drepte, ci ca asa se fac. Probabil e cam greu de inteles in Romania unde mai sint drumuri prin papusoi in mijlocul cimpului drept ca-n palma in serpetine de zici ca urci la 2000m.
Oricum, intimplator au facut intii autostrazile si dupa aia masinile smile.gif, si e cam greu de absorbit informatia ca au facut autostrazile dupa BMW. Nu dupa VW, nu dupa Audi, dupa BMW.
AlexTM
E adevarat ca eu n-am fost pe autostrazile din Romania de vreo 10 ani, dar nu-mi amintesc sa fi fost mai sinuoase decit altele (pe vremea aceea era doar Bucuresti-Pitesti si Fetesti-Cernavoda)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.