Help - Search - Members - Calendar
Full Version: montaj aer pe aveo?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
geo33
se poate monta aer pe aveo,aveti idee unde as putea face asta in afara de service-ul lor?multumesc
Daniumfcv
CITAT(geo33 @ Feb 23 2008, 03:11 AM) *
se poate monta aer pe aveo,aveti idee unde as putea face asta in afara de service-ul lor?multumesc


Aer ... este si pe afara... si nu prea ai cum sa il montezi pe nimic whistling.gif

AC-ul .. este cam complicat parerea mea...Trebuiesc scoase multe de acolo si iti trebuie inca un radiator si la cum lucreaza mecanicii nu cred ca ti-as recomanda sa le lasi masina pe mana.Daca vrei neaparat cu AC .. vinde-o si cumpara una cu unul montat deja.

Nu sunt de meserie mecanic ca sa te pot ajuta cu partea tehnica.Sunt sigur ca iti vor raspunde si altii cu mai multe cunostiinte in domeniu ca mine insa ma gandesc la cate piese trebuie umblat pana sa iti poata pune tie ceva "in" .

Este noua masina?Este mai veche? Ce dotari are? Daca ai vinde-o .. cat de mult ai pierde la devalorizare? Ai vorbit cu cineva la cat te ajunge un AC montat aftermarket..?? Pentru modelele stock nu costa pe nicaieri sub 500 euro.
puchianu105322
.Geo33 !!! .Vorba colegului ,montajul este scump.
Gandeste bine ,daca masina este in garantie s-ar putea sa o pierzi (garantia).
Solutia ,cum procedez eu ---geamuri deschise .
Daca e curent, puneti deflectoare aer.
Trebuia gandita bine, treaba inainte(cu aer -fara aer).
puchianu105322
poza cu deflectoare.
marchizu
O intrebare pt. puchianu:
De unde ai cumparat deflectoarele pt. geamuri si bandourile de protectie usi si la ce preturi ? Eu sunt din zona Pitestiului si inca nu am vazut masini pe aici echipate cu aceste ornamente, poti sa-mi dai si mie adresa magazinului?
Iar pt. geo33 :