Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Viitorul glorios al Americii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
f1anatic
http://www.youtube.com/watch?v=dMriTkE3igY

Nu am cuvinte
f1anatic
Bai si cind te gindesti ca democratia americana e conturata dupa modelul francez

http://www.youtube.com/watch?v=IhlERjW0bhw...feature=related

Ce graviteaza in jurul Pamintului ? El nu stie, intreaba publicul. Publicul raspunde 42% Luna si 56% Soarele.
ozz86651
Hai domle, te iei dupa emisiunile astea de 2 lei? Pai asta e toata drama, sa aiba prosti acolo.
A K U
Daca emisiunile astea, de la care mai afli una-alta, sunt de 2 lei, atunci toate cacaturile de care sunt pline televiziunile romanesti cum se cheama? Emisiuni de cultura generala?
Oricum, aia sunt cam terminati, iti dai seama ca nu mai vrea nici familia, prietenii sau colegii sa iasa cu ei la un suc ceva. Nasol.
James Kilowatt
Ba eu cred ca toti vor sa iasa cu ei, iti dai seama cat misto se poate face? biggrin.gif
T u d o r
Cred ca se blocasera, mai. Se intampla si altora, nu pot crede ca cineva poate spune stapan pe toate cunostintele lui ca soarele graviteaza in jurul pamantului. biggrin.gif Pur si simplu mi-e peste puteri sa cred asta.
ozz86651
Eh, acu sint 2 variante:
1. totul e teatru. Caz in care deh, asta e, da macar face un ban.
2. omul e sincer si aia selecteaza prostii. Asta e ceva mai greu de crezut, prostii sint imprevizibili si nu mereu hazlii, de ce s-ar chinui cu ei? Oricum in cazul asta prietenii lor si familia sint la fel.
James Kilowatt
Toata sala aia sunt asa de retardati biggrin.gif? Ca doar baiatu' ala a spus de la inceput sa voteze doar cine stie....
La francezi nu ma mira... cum tot universul se invarte in jurul Frantei, e absolut normal ca si soarele sa o faca biggrin.gif
ozz86651
Ce te miri, ce fel de oameni crezi ca se duc sa stea in sala acolo?
Dany_s
laugh.gif laugh.gif