Help - Search - Members - Calendar
Full Version: D4D vs D-CAT
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
deathrow
Ma intereseaza sa cumpar un Avensis 2.0 diesel si tot dau peste D4D shi D-CAT shi nu inteleg care e diferenta intre ele... se poate sa imi explice cineva?!

Multumesc mult.
_Constantin_
Deci diferenta o da puterea.

2.0 D4D din 2003-2006 are 116CP
2.0D4D >2006 are 124 cp
2.2 D4D din 2003 pana in prezent are 150cp.
2.2 D-CAT are 177CP. Nu are garantie "teoretic" in Romania pentru ca nu se importa desi nu vad care ar fi impedimentul. Se zice ca motorina proasta de la noi ar dauna. Ma rog ...

Nu stiam ca a existat si un 2.0 DCAT dar asta am gasit despre el

"Aside from producing 90% fewer particulates than a standard D-4D variant, the D-CAT is also a smoother, more refined engine to use. Technology has also been incorporated to quieten the tickover, resulting in an engine that's only noticeably diesel above 3,000rpm. And, given that it's so clean, the fact that performance is no different to the D-4D variant is to be commended. It can be driven just like the standard model, with 62mph arriving on 11.2 seconds, onto a maximum of 121mph. Naturally, ride and refinement are as impressive as all Avensis, and the very roomy interior is outstandingly well-built - almost up to Lexus standards. The gearchange is also truly delightful."
vio
nu e asta dif ... unu are injectie cu soleneoid , celalalt piezo si convertoarele catalitice diferite...
_Constantin_
QUOTE(vio @ Feb 9 2008, 10:19 PM) *
nu e asta dif ... unu are injectie cu soleneoid , celalalt piezo si convertoarele catalitice diferite...


Vrei BAN? starwars.gif Chair nu stiam care e difernta. yes.gif
S O R I N
CITAT(_Constantin_ @ Feb 9 2008, 11:23 PM) *
Vrei BAN? starwars.gif



laugh.gif laugh.gif laugh.gif Tare asta... laugh.gif laugh.gif
drabisan
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 9 2008, 11:23 PM) *
QUOTE(vio @ Feb 9 2008, 10:19 PM) *
nu e asta dif ... unu are injectie cu soleneoid , celalalt piezo si convertoarele catalitice diferite...


Vrei BAN? starwars.gif Chair nu stiam care e difernta. yes.gif


DAAAA, chiar da-i! sau pune-l sa posteze doar seara, ca are un debit ceva de speriat! Si mai foloseste si cuvinte indecente...auzi "piezo"!
vio
Costache sa fie ban pe care scrie euro , si cifra 5 biggrin.gif da multi dinaia smile.gif) vin cu sacu ... io stiu ca doar la sist de injectie si evacuare difera D- CAT , restu' e motor de 2,2 ...
_Constantin_
Iti dai seama ca te cred pe cuvant ca eu habar n-am ... thumbsup.gif
protoy
D-CAT se mai numeste si clean power ptr emisiile scazute de noxe pe care le emana.
Din cate stiu e motorul cel mai...curat pana la aceasta ora.
In ce priveste diferenta de putere e data de mai multi factori cum ar fi injectoarele piezo mentionate mai sus ,presiunea de injectie,turbina actionata electric etc.
vio
mai asa ca sa mai dea Costache niste euroi sist de alimentare(motorina+aer) e altu wink.gif)
deathrow
masina despre care e vorba e aceasta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Revizia este abia facuta (masina e vanduta de un dealer toyota).

ce spuneti? merita?

Cam ce dotari aveau avensis SOL in 2005 (Adica inainte de facelift)

Motorul e 2.0 D-Cat shi nu 2.2 D-Cat. Nu cred ca a fost comercializat la noi.

Astept pareri shi opinii.

Merci.
S O R I N
Motorul nu este D-Cat ci D-4D.

Probabil ca au scris gresit acolo. Este vorba de motorul diesel vechi de pe avensis cu 116 cai.

D-Cat este numai cel de 177 cai de pe avensis si rav 4. Atat.
vio
Mashina este D- CAT , au fost si modele de 2.0 D-CAT, la noi nici nu sau adus macar sad.gif nici nu sa auzit de ele prea mult.stiu caparca mai are cineva dupa forum o mashina ca asta tot din germania luata
. daca vrei sa o iei cred ca merita la cati km are ... acu sa nu fi fost lovita mai utat atata tot . in rest e oki vad ... probabil e de la un buy-back ..
S O R I N
Pai si de ce are aceeasi cai cu D-4D vechi ?

Eu tot nu cred.

vio
offff. e prima generatie de D -Cat care sa aplicat la motoru de 2.0 ... pe urma sa dezvoltat...

The Avensis 2.0 D-CAT is based on the 2.0 D-4D model, introduced in March 2003. To accommodate the D-CAT package, Toyota had to add or modify 30 major components in the D-4D engine, including the cylinder head, common rail system, exhaust manifold and turbocharger. The performance of both cars is the same, with 2 liter, 115 hp engine, 0-100 km/h in 11.2 seconds, and 180 km/h maximum speed. Both the D-4D and the D-CAT are also Euro 4 compliant (and so, at this time there is no additional tax benefit for purchasing the D-CAT version).

The D-CAT package features close integration of the DPNR unit with the engine, through a number of major components and strategies (see the NOx Adsorbers paper for more details):

The DPNR particulate filter/NOx adsorber-catalyst unit
New common-rail fuel injection system
Exhaust port fuel injection
Low temperature combustion (LTC)
Exhaust gas recirculation (EGR)
_Constantin_
QUOTE(deathrow @ Feb 10 2008, 11:46 PM) *
masina despre care e vorba e aceasta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Revizia este abia facuta (masina e vanduta de un dealer toyota).

ce spuneti? merita?

Cam ce dotari aveau avensis SOL in 2005 (Adica inainte de facelift)

Motorul e 2.0 D-Cat shi nu 2.2 D-Cat. Nu cred ca a fost comercializat la noi.

Astept pareri shi opinii.

Merci.

Pretul e normal dar daca ai rabdare 1 luna o vand eu pe a mea.... nu e diesel dar nici pretul nu o sa fie ala . Asta ca si chestie ...
R_A_D_U
Deja am vazut multe D-cat-uri din astea prin Cluj si inmatriculate cu numere de CJ. Am prins un rav4 d-cat in fata astazi si am vazut ca avea ceva sprint. Am turat ceva avensisul ca sa-l depasesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.