Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Intrebare semi-stupida
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
kerry
Ieri am fost si m-am interesat in ce consta revizia pt. 75k km la reprezentanta: schimb ulei + filtre: 450 ron.

Asa ca am fost la un prieten mecanic, si mi-am schimbat uleiul + filtre, si cel de polen. Surpriza, a ramas cu manerul de la portiera spate care tocmai mi-a fost inlocuita in service-ul toyota; surubul nu a fost deloc insurubat; bateria nu era fixata deloc, o miscai lejer cu degetul; bornele de la baterie la fel... foarte deplorabil. Dar am ramas surprins ca nu a gasit filtru de benzina si a zis ca nu am: "E in rezerovor cu pompa de benzina!". Stie cineva la Corolla daca asa e?
Costul total la revizia mea a fost 240 ron piesele, fara manopera care a fost din partea casei smile.gif.
jucausul
mi se pare cam aiurea sa fie filtrul de benzina in rezervor cu pompa..dar poate asa o fi.....
Legionaru'
La Avensis este integrat in pompa de benzina!
Tiberiu61940
Si la Corolla 1,6 benzina filtrul de benzina e in rezervor cu pompa. Mie mi l-au schimbat la revizia de 2 ani, si ma mir ca la altii care au pus preturile la revizia de 2 ani filtrul de benzina nu apare. Poate ca la o serie de masini au considerat ei ca trebuie schimbat? Vreo buba trecuta sub tacere si rezolvata pe banul clientului? Pt ca filtrul ala l-am platit...
kerry
Ok, ms mult, m-am mirat ca nu pot sa il schimb.. mi se pare un pic stupid, mai ales ca a mea e second si habar nu am ce benzina s-a pus in ea innainte sa ajunga la mine, dar noah, sper sa nu am probleme cu pompa de benzina ca e scumpa a naibii :|
vio
sunt pompe si cu si fara filtru wink.gif
kerry
Ms Vio, dar nu vreau sa ajung sa schimb pompa... cu totul, mai ales ca am observat cand ajung cu rezervorul aproape de rosu (inca nu rosu), pierde din putere, nesemnificativ, dar se simte. Decat sa ma duc sa rada iar mecanicul de mine ca vin cu inchipuiri si sa ma trimita acasa... :|.

Oricum, hai sa mai dau cu capul in barna. Masina avea cauciucurile originale cand am luat-o eu. Cauciucuri care aveau 60k km, desi mi-e greu de crezut, dar in mod cert cauciucurile trebuiau schimbate. Cum nu am avut bani sa mi le schimb pe toate 4 la mom respectiv, am luat pe fata 2x Pirelli P2500 all seazon (P2500), ca deh nu aveam spatiu de depozitare si nici nu aveam chef sa dau banii pe doua seturi (unu de iarna si unu de vara) si facusem planuri sa mai iau 2. Saptamana trecuta am primit cadou 2 cauciucuri Pirelli P6000 (P6000), si le-am pus pe fata, iar cele de pe fata le-am pus pe spate... manevrabilitatea masinii s-a schimbat dramatic, iar zgomotele ce le scoate peste 100km/h.... am zis prima data ca mi s-a stricat motorul biggrin.gif. Nu stiu ce sa zic, am citit pe forum ca sunt cauciucuri zgomotoase si ca se tocesc relativ repede (mai ales pe drumurile noastre)... dar faza cu menevrabilitatea... e dubioasa, cand iau o curba stransa la st/dr simt ESP-ul cum intra de fiecare data, iar innainte nu se intampla... nu stiu ce sa zic sad.gif poate are ideea careva.
meios4us
.
meios4us
Din ce am citit eu in manual, la Auris cel putin (dar nu vad de ce n-ar fi asa la orice masina), este recomandat ca toate anvelopele sa fie la fel, acelasi tip si aceeasi firma. Niciodata sa nu le amesteci. Probabil ca de asta se comporta aiurea. Anyway, posibil sa spun prostii. Cel putin e bine sa nu amestecam iarna/vara/all season.
OCTAN_95
QUOTE(meios4us @ Feb 21 2008, 06:39 PM) *
Din ce am citit eu in manual, la Auris cel putin (dar nu vad de ce n-ar fi asa la orice masina), este recomandat ca toate anvelopele sa fie la fel, acelasi tip si aceeasi firma. Niciodata sa nu le amesteci. Probabil ca de asta se comporta aiurea. Anyway, posibil sa spun prostii. Cel putin e bine sa nu amestecam iarna/vara/all season.

Da care e defapt dilema ta?
Daca ai incerca sa fi putin mai concret poate vei primi si un raspuns.
Tehnic, corect ar fi sa ai "gume" de ac. natura pe ambele trenuri, cunosc eu cazuri, nu spun la cine, cu gume de iarna pe fata si cu vara pe spate, mai mult vara bridgestone, iarna avon.
Te asteptam cu detalii.
guerilla
QUOTE(kerry @ Feb 18 2008, 06:38 PM) *
... dar faza cu menevrabilitatea... e dubioasa, cand iau o curba stransa la st/dr simt ESP-ul cum intra de fiecare data, iar innainte nu se intampla... nu stiu ce sa zic sad.gif poate are ideea careva.


da cum de ai ESP pe un hatch din 2003?
kerry
QUOTE(guerilla @ Feb 21 2008, 08:50 PM) *
QUOTE(kerry @ Feb 18 2008, 06:38 PM) *
... dar faza cu menevrabilitatea... e dubioasa, cand iau o curba stransa la st/dr simt ESP-ul cum intra de fiecare data, iar innainte nu se intampla... nu stiu ce sa zic sad.gif poate are ideea careva.


da cum de ai ESP pe un hatch din 2003?


Sincer, e o intrebare la care habar nu am ce sa raspund unsure.gif . Habar nu am, dar cica oamenii care stiu au zis ca are ESP, iar daca nu e ESP ce simt cand bruschez urat de tot directia, atunci ce sa fie? .. biggrin.gif
kerry
QUOTE(Ovidiudinutm @ Feb 21 2008, 07:39 PM) *
QUOTE(meios4us @ Feb 21 2008, 06:39 PM) *
Din ce am citit eu in manual, la Auris cel putin (dar nu vad de ce n-ar fi asa la orice masina), este recomandat ca toate anvelopele sa fie la fel, acelasi tip si aceeasi firma. Niciodata sa nu le amesteci. Probabil ca de asta se comporta aiurea. Anyway, posibil sa spun prostii. Cel putin e bine sa nu amestecam iarna/vara/all season.

Da care e defapt dilema ta?
Daca ai incerca sa fi putin mai concret poate vei primi si un raspuns.
Tehnic, corect ar fi sa ai "gume" de ac. natura pe ambele trenuri, cunosc eu cazuri, nu spun la cine, cu gume de iarna pe fata si cu vara pe spate, mai mult vara bridgestone, iarna avon.
Te asteptam cu detalii.



nu cred ca conteaza asa tare la stabilitatea masinii daca pe fiecare tren de rulare ai acelasi tip de gume; de ex. cele de all season de pe spate sunt 88H iar cele de pe fata de vara sunt de 88V
vio
ba conteaza ... pt ca fiecare tip de anvelopa are o anumita aderentza si daca nu e la fel pe toate intra abs mai devreme , ebd cam nu stie ce sa faca ...
OvidiuH
QUOTE(kerry @ Feb 25 2008, 01:52 PM) *
nu cred ca conteaza asa tare la stabilitatea masinii daca pe fiecare tren de rulare ai acelasi tip de gume; de ex. cele de all season de pe spate sunt 88H iar cele de pe fata de vara sunt de 88V

Contează, chiar foarte mult, gumele de vară, cele all season și cele de iarnă au comportament total diferit în funcție de temperatură. Plus că aderența, stabilitatea și zgomotul variază de la un cauciuc la altul. Tot timpul e recomandat să folosești 4 cauciucuri identice.
bhp
QUOTE(kerry @ Feb 25 2008, 03:00 PM) *
QUOTE(guerilla @ Feb 21 2008, 08:50 PM) *
QUOTE(kerry @ Feb 18 2008, 06:38 PM) *
... dar faza cu menevrabilitatea... e dubioasa, cand iau o curba stransa la st/dr simt ESP-ul cum intra de fiecare data, iar innainte nu se intampla... nu stiu ce sa zic sad.gif poate are ideea careva.


da cum de ai ESP pe un hatch din 2003?


Sincer, e o intrebare la care habar nu am ce sa raspund unsure.gif . Habar nu am, dar cica oamenii care stiu au zis ca are ESP, iar daca nu e ESP ce simt cand bruschez urat de tot directia, atunci ce sa fie? .. biggrin.gif


Daca nu ai ESP poate ai VSC thumbsup.gif
kerry
VSC??? n-am mai auzit de asa ceva, poate ma luminezi, sa nu mor prost.
oricum, semnul de la ceea ce intuiesc eu ca e ESP e o masinuta cu doua dare la rotile din spate; corectati-ma daca gresesc.
OvidiuH
VSC e un tip de ESP folosit de Toyota.
Legionaru'
"VSC"
Asa se numeste controlul stabilitatii la Toyota.

La altii se numeste ESP, VSA.
S O R I N
CITAT(Legionaru' @ Feb 27 2008, 09:49 PM) *
La altii se numeste ESP, VSA.



Adica eu sunt altii ma ? starwars.gif


tongue.gif
Legionaru'
Copilu' meu am vrut sa spun " la alti producatori"!

Tu stii ca nu imi permit sa te trec la categoria "si altii"! thumbsup.gif
FAR EASTERN
QUOTE(kerry @ Feb 27 2008, 02:24 AM) *
VSC??? n-am mai auzit de asa ceva, poate ma luminezi, sa nu mor prost.
oricum, semnul de la ceea ce intuiesc eu ca e ESP e o masinuta cu doua dare la rotile din spate; corectati-ma daca gresesc.


La mine se aprinde cand se activeaza E-TRC (controlul tractiunii), de obicei cand tinde sa patineze.
La tine se poate ca in momentele in care iei un viraj mai strans si in viteza, sa se piarda din aderenta si sa se activeze sistemul...
FAR EASTERN
VSC - VehicleStabilityControl
kerry
Din capitolul: "omul cat traieste invata" revenit cu detalii cauciucuri.

Cum cu genul asta de issues nu te joci, am fost acum 2 sapt. la un service second hand si am verificat directia, o mica problema ce s-a rezolvat cu reechilibrarea pe partea dreapta, in rest totul ok. Dupa un rulaj de aproximativ 1000 km, zgomotul facut de anvelopele de pe fata au scazut, sau poate m-am mai obisnuit eu cu el unsure.gif, iar ESP-ul (sau VSC-ul) s-a linistit si el. Dubios, dar presupun ca trebuia sa le fac un pic de rodaj, in schimb weekndul asta am fost la baile felix si cand am venit, ploaie serioasa pe serpentine, si noah, m-am grabit un pic ca e chioara noaptea a mea pana primeste cadou xenon, dar nu mi-a venit sa cred ce grip avea pe serpentinele respective.
Deci nota zece pentru cauciucuri si scuze ca am ocupat spatiul de emisie cu thread naspa tongue.gif
Legionaru'
CITAT(kerry @ Mar 11 2008, 12:58 PM) *
am fost acum 2 sapt. la un service second hand si am verificat directia


Service second hand? unsure.gif
Sau vindeau anvelope second hand? rolleyes.gif
kerry
QUOTE(Legionaru' @ Mar 11 2008, 11:25 AM) *
QUOTE(kerry @ Mar 11 2008, 12:58 PM) *
am fost acum 2 sapt. la un service second hand si am verificat directia


Service second hand? unsure.gif
Sau vindeau anvelope second hand? rolleyes.gif


I meant un service non-toyota biggrin.gif
kerry
Hai ca mai revin cu o intrebare, si cat de curand si cu un link. Acum 5 zile am tractat 6 km. un audi a4 (credeti-ma nu vreti sa stiti ce a patit-> daune tehnice in valoare de 15000 ron din cauza service defectuos); prima mea tractare, m-a durut 2 zile piciorul de la ambreaj. Oricum dupa ce am ajuns la punctul de drop, si am pornit innapoi, a inceput sa se auda un zgomot dubios, ca un fel de trancanit ce se suprapunea cu zgomotul normal; cel mai clar se aude cand sunt in treapta superioara subturat, zgomot care clar nu se auzea innainte. Cand am fost cu ea la specialist nu am putut reproduce problema nici stand in cap. Mi-a zis ca probabil mi se pare.
Am facut curat pe card, si sunt pregatit de inregistrat sunetul cand se mai aude, revin cu sunetul biggrin.gif si poate si cu rezolvarea sper whistling.gif.

Dar pana una alta, poate cineva cu experienta are ideea despre ce vorbesc smile.gif

-> mutat in threadul de probleme...

------------

I strive for attention biggrin.gif
OCTAN_95
Hop si eu cu una !

Nu am folosit pana acum cruise control, ieri am facut aceasta, e ceva ce nu-mi place, anume , directia devine prea rigida.
In mod cert la un drum serios, pe o autostrada, acest lucru este benefic.
Intrebarea este defapt daca si voi sesizati acest lucru?
FAR EASTERN
QUOTE (Ovidiudinutm @ Jun 4 2008, 07:37 AM) *
Hop si eu cu una !

Nu am folosit pana acum cruise control, ieri am facut aceasta, e ceva ce nu-mi place, anume , directia devine prea rigida.
In mod cert la un drum serios, pe o autostrada, acest lucru este benefic.
Intrebarea este defapt daca si voi sesizati acest lucru?



Eu pana acu n-am folosit cruise decat la trecerile lungi prin localitati, unde setam viteza pe la 57/h, sau dupa caz, aproape de maxim
+10. Si n-am simtit ca directia sa devina mai rigida. Dar probabil la viteze mari, functioneaza in mod normal, adica la fel ca atunci cand circuli fara cruise.
vio
poate a Honda e asa ... nici io nu am remarcat asta la LC ... e totu ca inainte ...
drabisan
Ovidiu, intarirea sensibila a directiei, cind mergi cu cruise-ul am simtit-o prima oara pe un "camionet" Ford - acum aproape 10 ani. Era prima oara cind am mers pe "automat".
De atunci am mai mers mult pe druise cu a mea si cu un X5 pe benzina. In cazul astora nu am simtit nici un fel de diferenta. As putea sa spun ca nu exista sau cel putin nu am simtit-o eu.

Din auzite stiu ca anumite marci accelereaza violent pentru a reveni la viteza setata in cruise...

Sint multe approach-uri, nici unul nu e rau pentru ca e gindit pentru o anume piata...
Daca Honda a hotarit sa intareasca directia...te inveti...asta e...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.