Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Baba la piata
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
kerry
spec masina: 2003 corolla hashback, 1.6 VVTI

Tocmai vin dupa 5 ore de la casco dupa 2 luni de "pejos". Draci?? E putin spus. Am avut parte de frumoasa Rommania in prim plan.
Dar sa incepem cu inceputul. In noiembrie am evitat un taxi si am scrijelit usa dr. spate de un defender parcat aiurea. Rezultat o dunga de 20 cm lungime si 3-4 cm adancime pe nervura usii. La 2 saptamani dupa, o frana brusca in fata mea si am facut praf spatele unui renault clio simplol (carton din punctul asta de vedere).
Perfect, fuga la CASCO, minunatii mei prieteni ARDAF. Mi-au facut constatarile, au strambat din cap, si au inceput sa scrie. Eu si mecanica+ tinichigerie = 0, deci am comentat foarte putin, chiar deloc. Pe 10 dec era dusa deja masina in service si am primit promisiuni ca da domne, pana la craciun o ai. Verry good. Pe 11 dec am primit tel de la Toyota: haideti pana aici. Circul de pe lume, constatari suplimentare: usa nu se repara(toyota) - usa se repara (casco), un lonjeron era deplasat, un soport de far era spart, desi la faruri nu aveam nimic, capota nu se putea iar repara dpdv Toyota... etc., era valurita toata ca deh am intrat sub ala... si asa mai departe.
Pana in 7 ianuarie s-au taraganat lucrurile intre Casco si Toyo, pana in momentul cand m-am dus la CASCO numai spume si am inceput cu ce anume vreau EU: capota noua, usa noua, spoiler nou, masca de nu stiu ce, aveam biletelul la mine, si i-am amenintat cu tot ce mi-a venit pe moment, plus presiunile de la toyota (care erau o chestie obisnuita, am aflat dupa aia), am primit aprobarea la piesele ce le vroiam, back la toyo cu foile vietii, perfect au zis : 10 zile lucr pana vin, pana pe 31ian e gata, vopsita, lustruita etc...

Pe 31 m-am dus dupa acte, iar vineri(01.02.08) dau tel la CASCO: I:"La ce ora il gasesc pe domnul X la birou, pentru un accept de plata?" R: "Ihhhhh, pai stiti, toata lumea de la daune este plecata in training la Bucuresti." WTF? WTF?
I: "Cum adica toata lumea?????" R:"Pai nimeni de la daune nu e aici!!!" Fumez jumate de packet de tigari, ma calmez, np, cum am asteptat 2 luni, ce mai cont 2 zile.... Intreb cand sa merg luni: intre 8-10, goody, m-am gandit nici nu lipsesc de la servici, dau telefon la toyo daca e ok sa merg la 5 sa o iau luni, raspuns afirmativ.

04.04.08 (LUNI). Ma trezesc la 8, beau cafeaua, fumez, sunt bine dispus, mai ales ca aveam si cele 2 devize marioace la mine. La 8:50 chem taxi, la 09:10 sunt prezent la daune. Ma trimite la plimbare ca e ocupat inca o jumate de ora..., neeah nu avea sens sa ma enervez, m-am dus am baut inca o cafea, am nenorocit bateria telefonului pe net.
La 10-10 30 a inceput calvarul. Dupa ce a trebuit sa ia un distonocalm cand a vazut nota de plata, s-a fatait pe acolo ca nu poate, ca una dintre facturi e mai mare decat are el autoritate sa plateasca, ca e o cioara care il enerveaza dimineata si nu poate sa doarma ca lumea in weekend... etc... numa prostii. M-am enervat cumplit si in final, ca ok a disc cu seful lui si se poate plati DAR, conform contractului trebuia sa platesc restul de rate scadente ninja.gif, whatever, m-am dus le-am platit. Deja era 11.30 Altceva???? Nu se poate, you can do better!!!! si a inceput baiatul: 6 pagini de deviz: linie cu linie, material cu material, ma intreba pe mine, dar oare cum e lipit ceva ornament? ca de ce a folosit ala 2 litri de vopsea nu stiu unde, ca oare ce e nu stiu ce piesa, ca de ce i-a luat mai mult cu 10 min decat a estimat el sa faca aia. La fiecare 10 linii de deviz, dadea tel la Toyo: la ce ati folosit nu stiu ce??? Aha, inteleg, dar aia?

12:30 primul deviz (de 1p jumate) terminat, deja incep sa ma stresez... urmeaza al doilea in acelasi mod, la 1:30 il termina: si-o fi intrat in mana:), si incepe sa imi explice cu ce piese si cu ce materiale folosite nu e el de acord, ca si cum mie mi-ar pasa. Si urm 15 min de negocieri la tel cu toyo: 2-3 mil diferenta fata de pretul cerut de Toyo; dupa ce a facut calculele le-a mai reluat de 2 ori, sa fie sigur.
-- deja eram dazzled: am masina azi sau nu?--
Mai urmeaza inca 40-50' de scris, de data asta si din partea mea, semnat, explicat... ce se intampla daca aleg sa imi prelungesc casco la ei... vezi sa nu; si apoi imi da actele. Deja eram curios, ce se intampla cu dif de cele 2-3 mil la toyo. Mi-a murit si telefonul, haos la work, , la 4 reusesc sa ma urc in taxi si ajung la toyo. Ii dau acceptul de plata, si ii zic de diferenta... ma asteptam la o reactie care evident vine: "Pai asa fac astia mereu, da-le pace". Imi da cheile si talonul si masina... RESPECT... spotless smile.gif arata mai bine ca innainte biggrin.gif

Deci concluzia: suntem la piata???? E innaceptabil ce fac omuletii de la CASCO, iar mai mult cei de la Toyo erau pe punctul de a repara usa (cea lovita la nervura) dupa ce initial au zis ca nu se repara: "Ce sa facem daca Casco nu ne da usa noua." Adica nu am inteles, eu am o pretentie de la Toyo service, iar acuma am rev de 75k km... la toyo ma costa 4.5 mil sa schimbe uleiul + filtre benz, iar eu vreau si filtre de polen (inca 1 mil+ man) si imi pun carton, asa ca zic ms, si apelez la prieteni la faza asta.

Deviza: "Lasa mata, ca mai las si eu, uite un leut, tu o ridichie, hai ca iti dau doua ridichii, dai doi leuti, hai sa fie o ridichie jumata... etc"
jucausul
Din pacate nu esti singurul care a patit asta cu anumite firme de asigurari.Ce pot sa te sfatuiesc e ca pe viitor Allianz Tiriac rulez wink.gif
OCTAN_95
Eu sunt patit cu ASTRA, la accidentul avut cel care mi-a facut dauna avea RCA la Astra si numai rele am patimit cu ei.
Daca puteti evita asiguratorul acesta ar fi bine sa o facei.
M A R I A N
Si eu recomand la fel ca Jucausul:Allianz

Mai multi bani (cel putin asa stiam eu) dar 0 probleme. Nu am asistat niciodata si nici n-am fost rugat sa asist la discutiile Casco-service. Intre Allianz si service-urile agreate de ei relatia este perfecta.

Si eu am patit la fel ca Kerry la un alt asigurator foarte important.
drabisan
Ca e destula suparare: Kerry "am nenorocit bateria telefonului pe net", pe ce operator? Cum iti merge? wink.gif
Ca de asiguratorii cu Axxxx toata lumea e fericita...

Legionaru'
Eu am casco la Asiban.
Am mers cu devizul, omul nu a fost de acord cu suma totala si mi-a zis ca se descurca el cu service-ul.Partea buna a fost ca eu imi luasem masina de la service.

A doua patanie a fost pe RCA-ul unui care m-a lovit.La fel, agentul nu a fost de acord cu ce scria in deviz.A taiat el pe acolo ce a taiat si a zis ca "asa e bine"!,Am plecat cu devizul la service (nu Toyota), directorul nu era acolo, i-am dat telefon si i-am zis ce a facut ala in deviz si a urmat "luati masina ca ma decurc eu cu asigurarile"!

E ceva necurat la mijloc! confused.gif
M A R I A N
Eu nu vreau sa spun mai multe, dar doresc sa expun o simpla ipoteza. Pentru vopsitul unei aripi un service ia sa zicem 350 RON daca masina nu are CASCO si proprietarul da din buzunarul lui. Pentru o operatiune identica, acelasi service cere 1000 RON societatii de asigurare la care masina are CASCO.

Deci cine profita? Service-ul, care castiga la greu pentru ca "vinde" la un pret mai mult decat dublu, si cativa "oameni de bine" de la societatea de asigurare care, evident, nu inchid ochii la o asemenea "teapa" decat in schimbul unor avantaje.

Prin urmare, desi voi credeti ca societatea de asigurare "se cearta" cu service-ul, in realitate raporturile dintre ei sunt bine delimitate si in final se inteleg intotdeauna (ca sa-i raspund lui Legionaru').

Daca n-ar fi asa, iar societatea de asigurare ar spune "Vai, iar vrea sa ma insele service-ul asta nenorocit si sa-mi ceara pentru o amarata de bara 10 salarii medii pe economie!", atunci, evident, service-ul respectiv n-ar mai fi agreat de asigurator si ar fi pus automat pe lista neagra. Am I right? whistling.gif
_Constantin_
Deci ... la orice asigurator vei avea clementa atata timp cat mergi unde iti indica el ... fiti siguri ca au si ei avantajele lor.
M A R I A N
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 5 2008, 05:43 PM) *
Deci ... la orice asigurator vei avea clementa atata timp cat mergi unde iti indica el ... fiti siguri ca au si ei avantajele lor.


Nu la toti, dar la multi dintre ei.
gagaita
Eu recomand BCR pentru CASCO. se misca foarte repede si nu comenteaza. Eu am avut un gard din caramida cu brau de beton cazut pe masina( toata partea dreapta spate, portbagaj). Dupa devizul serviceului in 24 de ore am avut acceptul, fara sa misc un deget,in conditiile in care suma nu a fost deloc mica.
kerry
Pentru dragul conversatiei, nu stiu daca service-ul toyota era service agreat, dar eu le-am zis clar ca masina e toyota si nu o las decat pe mana toyota si in al doilea rand draq sa ii pieptane, nu e chiar asa simplu cum ziceti voi, pentru ca orice societate de asigurari este asigurata mai departe la alta societate de asigurari mai mare, deci pot ei inchide ochii la materiale, dar majoritatea sunt standard, daca nu aveam casco si imi reparam masina pe banii mei la ei, eu zic ca tot pe la suma aia ma invarteam; daca aveti dubii uitati-va pe RCA ce scrie jos de tot la cuantumuri, si haideti sa vedem daca stie careva ce inseamna smile.gif
klm
CITAT(M A R I A N @ Feb 5 2008, 11:24 PM) *
Eu nu vreau sa spun mai multe, dar doresc sa expun o simpla ipoteza. Pentru vopsitul unei aripi un service ia sa zicem 350 RON daca masina nu are CASCO si proprietarul da din buzunarul lui. Pentru o operatiune identica, acelasi service cere 1000 RON societatii de asigurare la care masina are CASCO.

wink.gif
CITAT(kerry @ Feb 6 2008, 09:04 AM) *
nu e chiar asa simplu cum ziceti voi, pentru ca orice societate de asigurari este asigurata mai departe la alta societate de asigurari mai mare

Daca tu crezi ca reasiguratorul da bani pentru toate "zgarieturile din parcare" care se rezolva pe Casco inseamna ca trebuie sa te mai documentezi, reasigurarile sunt utile (chiar foarte utile) in cazul unor intamplari cu avarii multiple, ex: inundatiile de la Tecuci care au distrus tzanshpe mii de case.
In principiu servisul umfla ca sa aiba asiguratorul de unde sa taie asa ca nu va faceti griji, Casco acopera toata factura (afara de cazul in care aveti prevazute fransize).
jucausul
Eu am asigurare la Allianz cred ca de 8-9 ani, timp in care am avut 3 masini, penultima un Hy Accent am avut o chestie destul de nasola, mai clar am luat un capac de canal pe sub masina pe la 80 km/h in pasajul victoriei...canalul a intrat prin fata si a iesit prin bara spate.Cei de la casco au fost super ok, mi-au urcat masina pe rampa, au vazut ca am un amortizor lovit cel de pe stg pe unde trecuse capacul si l-au trecut si pe ala, plus ca m-au intrebat daca vreau sa imi trec si amortizorul de pe dreapta care avea un joc , ziceau ei ca e mai bine sa le schimb pe amadoua..si asa am facut....de aia eu sunt fan Allianz toata viata...smile.gif
victoris
Eu lucrez intr-un service pe partea de caroserii, deci relatii directe cu asiguratorii la greu. Cel putin in cazul meu pot sa va spun ca nu exista tarife diferite pt. asigurari si pentru clienti care isi platesc singuri reparatiile.
Asiguratorul nu poate sa te refuze sa iti repari masina la reprezentanta marcii respective cel putin pe durata pe care ai garantie pentru coroziune (o pierzi automat daca ai reparat masina intr-un service neautorizat de producatorul masinii), dar iti propune si o lista de alte service-uri cu care are relatii directe.
Se mai practica si contractele intre anumite firme de asigurari si service-uri pentru unele reduceri, dar nu cu toate.
Acceptarea devizului de lucrari tine foarte mult de inspectorul de daune. Cat de priceput este el si cat de mult cunoaste despre masini. in general neintelegerile apar la timpii de manopera. Pretul pieselor depinde foarte mult de furnizorul lor, cele de origine fiind foarte scumpe, iar service-urile autorizate lucreaza doar cu asa ceva, doar de asta sunt autorizate, nu?
Celelalte service-uri lucreaza, in general cu piese de la furnizori agreati de marca auto (sau nu), asupra caror calitate planeaza o umbra de neincredere care se compenseaza cu un pret mai scazut (uneori foarte scazut).
Deci, pot sa va spun ca la aceasi societate poate fi un inspector foarte carcotas, care iti va purica devizul si un altul foarte domn, care iti da acceptul dupa o simpla lectura.
Fiecare cum ii este norocul.
ToRnada
E DREPT: Asiguratorul si Service-ul sunt in relatie directa, relatie in care teoretic asiguratul(clientul) nu are ce cauta
dat asta doar teoretic
practic esti pus sa plimbi devizul, factura si acceptul de plata de la A. la S. si inapoi

Inspectorul nu trebuie sa fie carcotas!
treaba lui e sa verifice devizul ptr. timpii de manopera in baza unui normativ, acelasi normativ dupa care AR trebui sa lucreze si service-ul.
deci cand nu "bate" timpul se taie in carne vie.

Ca se inteleg ei dupa......asta e partea a doua. cum se inteleg...cum a zis MARIAN si C-tin
Dar repet, e treaba lor; nu ar trebiu asiguratul sa aiba de suferit

la piese e alta treaba....mult mai complexa, dar nu ar trebui sa iti refuze nimeni plata pieselor .
Daca aveti probleme in asigurari mergeti la CSA si se rezolva imediat, garantat!!!

Respect
ToRnada

lebadaseverin
M-a lvoit o piatra in parbriz, si s-a crapat vreo 15 cm. Ce formalitati trebuie sa fac pentru despagubire CASCO .
victoris
Mergi la politie sa-ti dea autorizatie de reparatie sau "anexa II" (se elibereaza pentru cazurile in care nu a fosc accident) si te prezinti cu respectivul document la firma de asigurare unde ai casco sa-ti faca o constatare. Cu cele doua hartoage e prezinti in service.
FAR EASTERN
QUOTE(victoris @ Feb 16 2008, 08:15 AM) *
Mergi la politie sa-ti dea autorizatie de reparatie sau "anexa II" (se elibereaza pentru cazurile in care nu a fosc accident) si te prezinti cu respectivul document la firma de asigurare unde ai casco sa-ti faca o constatare. Cu cele doua hartoage e prezinti in service.


O mica rectificare, victoris, daca imi permiti.
Politia elibereaza Autorizatie de reparatie in orice caz.
Dupa caz (accident cu autori cunoscuti sau accident cu a.n./avarie in parcare/parbriz spart in trafic) se elibereaza PV pe loc sau Anexa 2 dupa ce Asiguratorul solicita politiei aceasta printr-o adresa la care se "anexeaza" anexa 2.
Apoi traseul obisnuit.

p.s. lebadaseverin. De preferat sa mergi la Asigurator cat mai repede dupa data producerii/anuntarii ev. la politie.
Legionaru'
In cel mult 5 zile trebuie mers la asigurator de la data producerii incidentului!
vio
ma lashi ,... si dupa o luna potzi sa te duci wink.gif)
Legionaru'
In contract asa scrie!
M A R I A N
QUOTE(Legionaru' @ Feb 20 2008, 04:24 PM) *
In contract asa scrie!


Scrie asa pentru ca astia n-au catadicsit sa schimbe contractul in acord cu noile modifcari ale Legii 136/1995 privind asigurarile.
FAR EASTERN
QUOTE(M A R I A N @ Feb 20 2008, 11:11 PM) *
QUOTE(Legionaru' @ Feb 20 2008, 04:24 PM) *
In contract asa scrie!


Scrie asa pentru ca astia n-au catadicsit sa schimbe contractul in acord cu noile modifcari ale Legii 136/1995 privind asigurarile.


Din cate stiu eu contractul este legea partilor, si poate sa contina clauze care sa difere de o lege organica sau de referinta.
Termenul de prezentare la Asigurator poate sa difere de la o firma la alte, in functie de metodologia de lichidare a daunelor. Si este justificat sa se ceara perezentarea in timp cat mai scurt de la eveniment, pentru ca evaluarea si constatarea daunelor sa se faca obiectiv. Cu cat trece timpul intre cele doua momente, creste riscul ca Asiguratorul sa refuze plata despagubirii. De ex.: se poate produce o avarie in care se zgarie caroseria, nu anunti la timp politia si dupa o luna faci avizarile. Intre timp poate sa apara rugina in zona respectiva si, daca evenimentul anuntat "s-a produs" ieri, cum justifici aparitia ruginii? DEci, decat sa lasi loc de interpretari, mai bine tii aproape.
Si da, poti sa mergi si la o luna daca relatia cu Asiguratorul este deja una de lunga durata, reprezinti un client bun, fidel, etc.
klm
CITAT(FAR EASTERN @ Feb 21 2008, 08:29 AM) *
Din cate stiu eu contractul este legea partilor, si poate sa contina clauze care sa difere de o lege organica sau de referinta.

Clauzele pot sa difere insa nu pot incalca prevederile legale in vigoare, restul e corect.
FAR EASTERN
Here you are!
Multumesc.
hc robert75
Pentru a evita orice problema, ce poate aparea intre asigurat-firma de asigurari-service, cel mai bine e sa ai un om de lagatura ce lucreaza la societatea de asigurari.El se ocupa de dosarul tau si urgenteaza toate procedurile legate de dauna, iar clientul isi recupereaza mult mai repede masina din service.Conteaza decontare directa dintre asigurator si service, dar si omul de lagatura, cel care ti-a incheiat polita de asigurare, pentru ca interesul lui este ca tu sa revii la el si in cazul reinnoirii sau atunci cand ai nevoie de alte forme de asigurare(rca,casa,calatorie...)
FAR EASTERN
QUOTE(hc robert75 @ Feb 21 2008, 11:45 AM) *
Pentru a evita orice problema, ce poate aparea intre asigurat-firma de asigurari-service, cel mai bine e sa ai un om de lagatura ce lucreaza la societatea de asigurari.El se ocupa de dosarul tau si urgenteaza toate procedurile legate de dauna, iar clientul isi recupereaza mult mai repede masina din service.Conteaza decontare directa dintre asigurator si service, dar si omul de lagatura, cel care ti-a incheiat polita de asigurare, pentru ca interesul lui este ca tu sa revii la el si in cazul reinnoirii sau atunci cand ai nevoie de alte forme de asigurare(rca,casa,calatorie...)


Corect.
Totusi, eficienta inspectorului de asigurari sau agentului de asigurare care te "administreaza" este invers proportionala cu dimensiunea (daca se poate zice asa) sucursalei/agentiei unde lucreaza si ti se instrumenteaza dosarul, cu numarul de daune in curs de lichidare.
Si mai poate fi luat in calcul urmatorul aspect: competenta acordata de Centrala sucursalelor/agentiilor. Aceasta limitare poate presupune inchidere dosarului de catre cei de la Centrala. Acolo "administratorul" nu prea mai are ce urgenta.

Anyway, lipsa unui contact la Asigurator poate fi explicata doar in cazurile in care polita este incheiata de brokerul care are relatia cu banca/firma de leasing care ti-a finantat achizitia/leasingul si daca primele de asigurare se platesc odata cu ratele la credit/leasing. Asta pana la prima vizita la Asigurator, din motive diferite (dauna, acte aditionale la contract, etc).
hc robert75
Eu lucrez la una din firmele de asigurari, iar pana acum am colaborat foarte bine cu majoritatea clientilor, in cazul daunelor sau furtului partial.De competenta Centralei sunt dosarele de furt sau dauna totala.Un inspector care tine sa-si pastreze clientii, consiliiaza asigurati si in caz de dauna.Ca a fost vorba de Toyota sau alta firma, tot ce a depins de firma de asigurari s-a rezolvat 100%.
FAR EASTERN
QUOTE(hc robert75 @ Feb 21 2008, 12:22 PM) *
Eu lucrez la una din firmele de asigurari, iar pana acum am colaborat foarte bine cu majoritatea clientilor, in cazul daunelor sau furtului partial.De competenta Centralei sunt dosarele de furt sau dauna totala.Un inspector care tine sa-si pastreze clientii, consiliiaza asigurati si in caz de dauna.Ca a fost vorba de Toyota sau alta firma, tot ce a depins de firma de asigurari s-a rezolvat 100%.


Ai dreptate.
Eu am pus problema la modul general. Ca si in cazul conditiilor de asigurare, si metodologia de lichidare a daunelor este propire fiecarui Asigurator.
Nu contest eficienta unei anumite persoane.
Urmareste http://www.masini.ro/forum/content/forum/18941/New-Window/ si iti vei da seama de ce imi dau cu parerea.
smile.gif
hc robert75
Avem doua lu
hc robert75
Avem doua lucruri in comun:Toyota si firma la care lucram whistling.gif ninja.gif
Oricum frumoasa masina ai... drive.gif
FAR EASTERN
QUOTE(hc robert75 @ Feb 21 2008, 02:15 PM) *
Avem doua lucruri in comun:Toyota si firma la care lucram whistling.gif ninja.gif
Oricum frumoasa masina ai... drive.gif


1. Hellooooooooo! Ma bucur sa intalnesc un coleg pe aici. Ca la cursuri mai putin.
2. Multumesc.
ToRnada
Salutare

Suntem chiar 3 thumbsup.gif

Respect
ToRnada
ZORRO
Deschideti o filiala la masini.ro si faceti asigurari pentru colegi de forum.
Atunci putem sa facem casco la voi, si iesim mai ieftin !!
yes.gif
FAR EASTERN
QUOTE(ZORRO @ Feb 21 2008, 05:08 PM) *
Deschideti o filiala la masini.ro si faceti asigurari pentru colegi de forum.
Atunci putem sa facem casco la voi, si iesim mai ieftin !!
yes.gif


Sa stii ca ma gandisem la asta acu vreo luna. Si chiar o sa vad daca se poate face ceva.
Va tin(em) la curent.
ZORRO
Asteptam vestile, dar sa fie bune !!!!
hc robert75
QUOTE(ZORRO @ Feb 21 2008, 03:08 PM) *
Deschideti o filiala la masini.ro si faceti asigurari pentru colegi de forum.
Atunci putem sa facem casco la voi, si iesim mai ieftin !!
yes.gif

Cei din Bucuresti si Ilfov, pot apela cu incredere la mine.
adrian_flavius
Si cei din Arges? Vreau si eu pe cineva...cu preturi bune spre foarte bune... smile.gifsmile.gifsmile.gif
FAR EASTERN
QUOTE(hc robert75 @ Feb 22 2008, 09:01 AM) *
QUOTE(ZORRO @ Feb 21 2008, 03:08 PM) *
Deschideti o filiala la masini.ro si faceti asigurari pentru colegi de forum.
Atunci putem sa facem casco la voi, si iesim mai ieftin !!
yes.gif

Cei din Bucuresti si Ilfov, pot apela cu incredere la mine.



QUOTE(adrian_flavius @ Feb 22 2008, 04:50 PM) *
Si cei din Arges? Vreau si eu pe cineva...cu preturi bune spre foarte bune... smile.gifsmile.gifsmile.gif


Eu zic sa vedem ce conditii putem obtine pentru masini.ro si dupa aia discutam. Daca se stabileste ceva, vor fi persoane care se vor ocupa de asta din fiecare judet.
Patience.
kerry
QUOTE(FAR EASTERN @ Feb 22 2008, 08:11 PM) *
QUOTE(hc robert75 @ Feb 22 2008, 09:01 AM) *
QUOTE(ZORRO @ Feb 21 2008, 03:08 PM) *
Deschideti o filiala la masini.ro si faceti asigurari pentru colegi de forum.
Atunci putem sa facem casco la voi, si iesim mai ieftin !!
yes.gif

Cei din Bucuresti si Ilfov, pot apela cu incredere la mine.



QUOTE(adrian_flavius @ Feb 22 2008, 04:50 PM) *
Si cei din Arges? Vreau si eu pe cineva...cu preturi bune spre foarte bune... smile.gifsmile.gifsmile.gif


Eu zic sa vedem ce conditii putem obtine pentru masini.ro si dupa aia discutam. Daca se stabileste ceva, vor fi persoane care se vor ocupa de asta din fiecare judet.
Patience.



asteptam asteptam... thumbsup.gif
FAR EASTERN
Se pare ca va trebui sa ne descurcam singuri.
Prin intermediul forum.masini.ro nu se poate. Regulamentul..........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.