Andrei98379
Jan 28 2008, 08:19 PM
Cine ce masina ar prefera sa aduca de dincolo???... (noua sau veche)
eu as prefera una veche care stiu k la vremea ei numai bastanii sio puteau permite(decat sa iau una noua si fara dotarile celei vechi de 15) si la acelas pret....!!!
OvidiuH
Jan 28 2008, 08:23 PM
Argumentul tău m-a dat gata. Ce preferi, un costum ros de molii de la Pierre Cardin sau unul nou de la Apaca ?
Andrei98379
Jan 28 2008, 08:28 PM
QUOTE(OvidiuH @ Jan 28 2008, 02:23 PM)
Argumentul tău m-a dat gata. Ce preferi, un costum ros de molii de la Pierre Cardin sau unul nou de la Apaca ?
la tine un costum=o masina....?
am pus o intrebare din care vreau sa trag o concluzie....
f1anatic
Jan 28 2008, 08:47 PM
Inchis.
FARA EXPLICATII !
f1anatic
Jan 28 2008, 09:58 PM
Tot de mine redeschis.
Si FARA COMENTARII
T u d o r
Jan 28 2008, 10:03 PM
Eu as lua una noua, dar nu ma lasa taxa.
Asa ca, in conditiile astea, poate ar fi interesanta si ideea de a aduce o supermasina (candva), la un pret decent. Dar, din punctul de vedere al guvernantului sef si al ideii de protectie a mediului... e grav ca ne putem pune problema asa.
PE topicul legat de taxa de prima inmatriculare am si pus un link de pe mobile, cu un Jaguar V12 pe care-l poti avea in schimbul a 10000 euro, adica pretul unui Logan nou. Nu se pune problema mediului... ca V12-le ala noneuro polueaza cat 50 Logane euro4... dar traiasca taxa, ca mediul s-a dus dreaq de tot!
Legionaru'
Jan 28 2008, 11:33 PM
Prefer masina noua.
HalbaSus
Jan 29 2008, 10:22 AM
Tudor, chestia cu "taxa favorizeaza masinile vechi" este o minciuna. E adevarat ca ar fi favorizat foarte tare o masina de 10-15 ani... DACA AR FI AVUT EURO4... dar daca nu are EURO 4 (si masinile vechi nu au) atunci e mai rentabil sa cumperi o masina (mai) noua, cu euro4.
In plus, pentru jaguarul acela V12 ar trebui sa platesti un impozit anual de peste 1000 de euro... iar taxa de prima inmatriculare ar fi de aproape 7000 de euro... adica iti poti lua un logan nou doar din valoarea darilor catre stat. Iar daca lasam la o parte super-carurile cu motoare mari si fara norme euro si ne concentram catre masinile preferate ale romanilor: passat/A4 TDI, vectra 2.0 DTI cu vechime de 4-5 ani si norma euro3 atunci situatia e cam la fel de naspa, taxa de prima inmatriculare fiind de 1762, mai mare cu 100 de euro decat taxa actuala.
klm
Jan 29 2008, 10:31 AM
Eu ee (hai ca mai pun un e): eu eee pentru cea mai buna alegere: cel mai bun raport pret/calitate.
T u d o r
Jan 29 2008, 10:37 AM
Halba, dupa calculatorul ala, taxa la un noneuro de 2000 cmc si peste 15 ani vechime (!) e 1100 euro. Pentru un euro4
nou de aceeasi capacitate, taxa e 1000.
Iar pentru un Jag de-ala... cred ca 1000 euro pe an nu e cheltuiala principala, piesele si consumul ar face muuuult mai mult.
Da' ce sa-i faci... prostia si domnia se platesc.
Similar, la masini de 1400, taxa e 400 si ceva pt aia noua si 500 si ceva pentru aia veche de peste 15 ani.
DRAGOS
Jan 29 2008, 10:49 AM
taxa noua cred ca ar putea fi numita cu succes taxa anti-mediu...
daca cea veche proteja oarecum si enerva populatia ca a crescut pretu' la pasat tedei...asta noua nici nu protejeaza iar partea cu SH-uri decente(3-4 ani vechime, Euro 3 sau 4) a ramas la fel.
Nu au cautat decat sa multumeasca UE, de parca UE i-a pus pe ei acolo sus. Dar, putem spune ca ne-am facut-o cu mana noastra..
T u d o r
Jan 29 2008, 10:59 AM
Eu zic ca UE nu are legatura cu asta. Dovada e chiar taxa auto impusa in France incepand de anul acesta, una de enorm bun-simt.
DRAGOS
Jan 29 2008, 11:05 AM
ai nostrii guvernanti au cautat cea mai buna modalitate de calcul in asa fel incat sa fie acceptata si de UE dar sa sa stoarca si multi bani. Forma actuala, spre deosebire de cea veche, este acceptata de UE
Asta am vrut sa zic
HalbaSus
Jan 29 2008, 11:49 AM
Tudor, cred ca folosim calculatoare diferite
pe cel pe care il am eu euro 4 2000 cmc 1-3 luni e 950 euro. iar non-euro 2000 cmc, mai vechi de 15 ani e 1200. Diferenta pare mica, avand in vedere ca masina de peste 15 ani non-euro polueaza mult mai mult, dar daca ne gandim ca 950 euro din pretul unei masini de 3-4 luni cu 2000 cmc reprezinta sub 10% din pretul masinii iar in cazul unei masini de peste 15 ani 1200 de euro reprezinta de multe ori mai mult decat pretul de achizitie al masinii... nu mi se pare ca ar incuraja in mod deosebit importul de masini vechi non-euro.
Motivatia taxei nu e nici pro nici contra ecologiei, este una pur fiscala, iar chestia cu "banii vor ajunge la mediu" este vrajeala. Chiar daca banii intr-adevar vor ajute in bugetul mediului, acest buget nu va fi mai mare decat in prezent, adica nu se vor planta mai multi copaci, nu se vor curata mai multe lacuri, ape, nu se vor face centrale eoliene, etc...
T u d o r
Jan 29 2008, 01:02 PM
http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php A pus-o un coleg aici, pe forum. Alta nu stiu.
In privinta taxei, ai perfecta dreptate, e fiscala. Si atunci de ce ne arunca praf in ochi? Iar procentul reprezentat de taxa din valoarea automobilului nu ar avea nici o noima, in conditiile in care aceasta ar fi
de mediu. Dar asa...
James Kilowatt
Jan 30 2008, 08:26 PM
O taxa "ecologica" care taxeaza dieselul la fel ca benzina si la fel ca GPL-ul e o idiotenie din start, indiferent ca UE e sau nu de acord. O asemenea taxa n-are nici o legatura cu ecologia, la fel cum normele Euro masoara in primul rand cantitatea de CO, NOx si particule, si nu pe cea de CO2. Iar Euro4 inseamna la un diesel de trei ori mai mult NOx decat la o benzina, sa faci o taxa functie de Euro si s-o numesti "ecologica" e particule.. asta, praf... in ochi.
Daniumfcv
Jan 30 2008, 09:21 PM
Salut
Si eu tot masina noua o prefer.Pana de curand ziceam ca ce conteaza daca are 60 000 sau 100 000 daca a fost ingrijita bine.. este masina buna.Insa cum am lovit-o pe a mea .. prima reactie a fost o vand gata !Si cel care o cumpara zicea ca a fost ca noua.Masina nu are nimic merge foarte bine , motiv pentru care o si pastrez , insa se poate foarte bine ca jumate din cele scoase la vanzare sa fie scoase pentru ca au fost lovite si parca nu imi vine sa sar cu banii pe ea sa o repar.Sau cel putin nu vreau sa imi asum riscul asta
Mihai63349
Jan 31 2008, 03:47 PM
Depinde.
Daca as avea nevoie de masina pentru a merge la servici si o data pe an in concediu, mi-as alege o masina sh de 2-4 ani. O iau la 60% din pret, e buna inca 4-5 ani, plus ca nu pierd mult la revanzare. Nu e noua, nu-i cunosc exact istoricul, dar daca se strica ceva, mi se va intampla un mic deranj, in sensul ca ma voi duce cateva zile cu taxiul la servici. Deranj care merita, uitandu-ma cat economisesc.
Daca ocupatia mea imi cere o masina pe care sa ma pot baza 24 h, in sensul ca trebuie sa fie oricand pregatita de un drum lung, atunci uit de devalorizari si alte chestii legate de bani si cumpar o masina noua, presupunand ca de-aia trebuie sa fiu permanent in stand-by, atat eu, cat si masina, ca sa castig (multi) bani.
Andrei98379
Feb 9 2008, 08:45 PM
O iau la 60% din pret, e buna inca 4-5 ani, plus ca nu pierd mult la revanzare
Mai mult pierzi la revanzare la o masina mai noua decat la una mai veche...
sia luat un prieten Peugeot 307 cu 18000 acum ca a aparut 308 a scazut pretu enorm...daca mai ia 11000 pe ea
20krpm
Feb 15 2008, 07:48 PM
inca un vot aici pentru masina noua. la mine, definitia de "masina noua" e masina nedusa niciodata la service. pentru nimic. si am ajuns la concluzia ca mie clar imi pica cel mai bine leasing-ul. urasc sa trebuiasca sa vind o masina care... se invecheste
off-topic: danium si JK, voi aveti aceeasi masina? atita ca a lu JK se misca, si a lu danium nu.
)
James Kilowatt
Feb 15 2008, 08:45 PM
Nooo, a mea e mai bengoasa, ca e hibrida... e cu motor termic, ca are esapament, si cu motor cu arc cu cheita... si cand franeaza se intoarce cheita. Recuperare de energie, ce mai. In oras merge motorul cu cheita, cu emisii 0
klm
Feb 18 2008, 05:49 PM
CITAT(20krpm @ Feb 15 2008, 07:48 PM)
la mine, definitia de "masina noua" e masina nedusa niciodata la service. pentru nimic.
Eu sper ca "masina noua" a fost dusa la fiecare 10-15k km in servis... pentru revizii
.
20krpm
Feb 19 2008, 06:09 AM
QUOTE(klm @ Feb 18 2008, 11:49 AM)
Eu sper ca "masina noua" a fost dusa la fiecare 10-15k km in servis... pentru revizii
.
am dus-o. nu la dealer, ci la nenea de la coltz, linga alimentara. conform manualului, la 17,500mi (sau p-acolo). i-au rotit cauciucurile. mi-au zis ca nu-mi iau bani daca le promit ca tot la ei o aduc la 35,000mi. la zemuri m-am uitat io da erau toate ok si de o culoare sanatoasa.
FAR EASTERN
Feb 19 2008, 12:01 PM
QUOTE(klm @ Jan 29 2008, 10:31 AM)
Eu ee (hai ca mai pun un e): eu eee pentru cea mai buna alegere: cel mai bun raport pret/calitate.
Optinea mea definitiva in dec. 2007:
- toyota prius
- an fabricatie 2003 octombrie, modelul 2004
- aproximativ 40700 km la bord
- pret 18.500 euro
- taxa de prima inmatriculare/mediu - zero
klm
Feb 19 2008, 01:58 PM
CITAT(FAR EASTERN @ Feb 19 2008, 12:01 PM)
Optinea mea definitiva in dec. 2007:
- toyota prius
"Primele 10 masini gay ale anului 2006 1. Saturn Sky 2. Toyota Yaris 3. Dodge Caliber 4. Volkswagen Jetta 5. Toyota Camry 6. Audi A3
7. Toyota Prius 8. Saab 9-3 (berlina si cabrio) 9. Pontiac G6 (berlina, coupe si cabrio) 10. Mazda MX-5"
sursa
FAR EASTERN
Feb 19 2008, 02:32 PM
QUOTE(klm @ Feb 19 2008, 01:58 PM)
QUOTE(FAR EASTERN @ Feb 19 2008, 12:01 PM)
Optinea mea definitiva in dec. 2007:
- toyota prius
"Primele 10 masini gay ale anului 2006 1. Saturn Sky 2. Toyota Yaris 3. Dodge Caliber 4. Volkswagen Jetta 5. Toyota Camry 6. Audi A3
7. Toyota Prius 8. Saab 9-3 (berlina si cabrio) 9. Pontiac G6 (berlina, coupe si cabrio) 10. Mazda MX-5"
sursaAdica?????!!!!!!!!!
OvidiuH
Feb 19 2008, 02:38 PM
Dacă și Dodge Caliber e mașină gay...
klm
Feb 19 2008, 03:03 PM
Eu nu ma pronunt, doar am citat un articol de pe masini.ro
FAR EASTERN
Feb 19 2008, 03:07 PM
QUOTE(klm @ Feb 19 2008, 03:03 PM)
Eu nu ma pronunt, doar am citat un articol de pe masini.ro
Si e singurul de pe masini.ro despre Prius? Mai cauta. Sau google sau yahoo.....
T u d o r
Feb 19 2008, 03:52 PM
Far Eastern... nu cumva....?
KLM cred ca glumea...Ca si mine, sper ca nu te-ai suparat.
FAR EASTERN
Feb 19 2008, 04:07 PM
QUOTE( T u d o r @ Feb 19 2008, 03:52 PM)
Far Eastern... nu cumva....?
KLM cred ca glumea...Ca si mine, sper ca nu te-ai suparat.
E nevoie de mult mai mult ca sa ma supar.
Numai ca n-am inteles relevanta postului lui klm.........
klm
Feb 20 2008, 09:16 AM
Relevanta postului meu este echivalenta cu relevanta articolului citat, daca tu consideri ca echipa administrativa si editoriala a masini.ro publica/aproba publicarea unor articole irelevante atunci cearta-te cu ei
(sau ti-e frica de faptul ca ai fost descoperit?!
)
FAR EASTERN
Feb 20 2008, 09:27 AM
QUOTE(klm @ Feb 20 2008, 09:16 AM)
Relevanta postului meu este echivalenta cu relevanta articolului citat, daca tu consideri ca echipa administrativa si editoriala a masini.ro publica/aproba publicarea unor articole irelevante atunci cearta-te cu ei
(sau ti-e frica de faptul ca ai fost descoperit?!
)
Domnule klm, eu ma refeream la relevanta in cadrul subiectului care sta la baza topicului.
Faptul pentru care te-am citat este explicat de aceeasi parere ca si a ta, adica raportul pret/calitate cel mai bun.
Sa stii ca a cita pe cineva nu e egal cu a-l contrazice.
Si cu asta am incehiat subiectul, ca sa nu ni (ti) se arate sectiunea "Combat zone" pentru ca eu nu am chef de asa ceva.
air_wolf
Feb 22 2008, 04:24 PM
QUOTE( T u d o r @ Jan 28 2008, 10:03 PM)
Nu se pune problema mediului... ca V12-le ala noneuro polueaza cat 50 Logane euro4... dar traiasca taxa, ca mediul s-a dus dreaq de tot!
eu pun la bataie un TD4, de 4 ani. tu pune la bataie 307-ele. mergem si ne comparam cu un mercedes G, benzina, carburatie, din 79, care scoate mai putine noxe decit noi. care pierde da o bere.
masinile pe care mi-as dori sa le aduc: un BJ42, motor 4200cmc, benzina, carburatie din 197X si un XJS coupe V12, benzina, carburatie din 197x-1981.
pt Halba (ca mi-am adus aminte): BEREEEEAAAAAAAA!!!! mai are un pic si expira! ma mai plimb mult cu lada in portbagaja?
T u d o r
Feb 22 2008, 09:06 PM
Wolfule, unde ai fost pana acum?
Comparatia mea era strict pe acelasi tip de combustibil, asa pot veni in discutie si cu un diesel de 30 ani, care atunci cand il pornesti provoaca instantaneu inchiderea tuturor geamurilor de la locuinte pe o raza de 1 km.
ozz86651
Feb 22 2008, 10:27 PM
Un Logan care merge polueaza mult mai mult ca un V12 vechi care sta... masinile de colectie nu pot si nu sint conduse sute de mii de km.
FAR EASTERN
Feb 22 2008, 10:40 PM
Oricum V12-le si-a facut "datoria" la vremea lui....
klm
Feb 25 2008, 09:33 AM
Pff, ce repede se oftica unii, cred ca urmatoarea masina pe care mi-o voi lua va fi un Yaris roz pe care sa-l asortez cu o camasa lila si niste pantaloni indigo.
air_wolf
Feb 26 2008, 10:17 AM
QUOTE( T u d o r @ Feb 22 2008, 09:06 PM)
Wolfule, unde ai fost pana acum?
Comparatia mea era strict pe acelasi tip de combustibil, asa pot veni in discutie si cu un diesel de 30 ani, care atunci cand il pornesti provoaca instantaneu inchiderea tuturor geamurilor de la locuinte pe o raza de 1 km.
treaba, destul de multa, n-am prea stat pe forum + ma enerveaza forumul asta nou la culme
gresit. ala vechi arde cam tot ce poate sa arda, iese mult fum dar mai putine alte dracovenii. si daca e bine reglat si in toate mintile bate un diesel nou.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.