http://www.topspeed.com/cars/car-news/-how...top-ar8250.htmlUite ce bascalie ieftina
QUOTE
How is it done?
Force the window open abit, unlock the door, lock the door, pop the hood, disconnect the car battery (new cars dont have backup battery- only aftermark alarms such as DEI/Clifford comes with backup battery) find the ignition cable (usually the red cable)thats it u just bypass everything and if it doesnt work then u have more time to find the alarm which is always under the dash and bamm done gone in 15seconds.
Ha ha ha ,,,firul rosu nu e asa ? Ala pe care il taie mereu politistii nervosi care salveaza scoala care nu a putut fi evacuata in timp de la o explozie aproape atomica prin filme...
Vai ce superficialitati...
http://legacygt.com/forums/showthread.php?t=35066zi-mi si mie care e firul ala rosu...ca ma duc si il tai !
Ha ha cracanezi geamul usurel ? Phutui mama masii de shock sensor...Si ce am aflat...ca firul rosu de la aprindere e conectat direct la baterie...HA HA HA
Pai copii mosului la minivan, la Chevy Venture (nu ca cineva ar vrea sa fure un minivan)...ca sa ajungi sa deconectezi bateria, trebuie sa dai jos MULTE, printre altele si o bara de rigidizare prinsa in 4 suruburi cu capul de 24 mm .
Asa ca sa o zic pe romaneste. Sint tinte usoare si sint tinte grele. Unele tinte pot fi atacate tehnologic dar sa nu exageram masinile nu se fura in 5 minute - decit alea foarte usoare. Numai prin prin filmele Bourne il vezi pe Jason cu cacatzelul ala in mina cum se misca pe linga masini si le descuie. Nu zic ca nu e posibil...dar nici job de 20 de secunde ca in film nu este.
Sa punem problema astfel. Ca ma facut si eu experienta cu amicii din clubul Subaru. Daca toti incercam sa deschidem masinile in acelasi timp - toti apasam pe telecomanda in acelasi timp - NU se deschide nici una. Cu alte cuvinte alarma si imobilizatorul este suficient de "dastept" sa recunoasca un atac simultan cu multe frecvente foarte similare si/sau la scurt interval de timp unul de altul si sa blocheze masina.