QUOTE (bogdansarbu @ Feb 14 2008, 11:04 AM)
Multumesc mult pentru sfaturi!
M-am hotarat, si am semnat actele!
FF2 Trend Collection Ocean Blue 1.6 100cp
Imi place masina si la ce doatari are nu aveam foarte multe variante alternative!
Bogdan
Salut
Am un Ford Focus 2006. Modelul similar cu asta caruia i-au facut face lift (adica cel caruia i-au schimbat farurile, capota, aripile si bara)
O sa iti enumar cateva bube, iar daca esti de acord cu ele, poti sa iti cumperi. Eu nu imi mai iau a doua oara.
1. Geamurile laterale (la nici o masina Focus 2006-2008) nu se sterg atunci cand lasi geamul jos. E un mare defect si iti vei da seama numai pe o zi ploioasa si pe intuneric. Nu vezi nimic prin ele. Ai o singura solutie ... sa te dai jos sa le stergi cu o spatula de cauciuc, ca doar iti iei masina straina
2. Chederele usilor spate se umezesc de la coltul de sus, pana in dreptul broastei (la toate) , iar cand deschizi usa, iti cad picaturi de apa pe bancheta ... intr-un final sa va pata. Sa te uiti la alte modele sa vezi ca acest lucru nu se intampla. Unul din chederele de pe usa (sau in alte cazuri , de pe caroserie) au rolul de a ghida apa spre "in jos" , adica sa o ajute sa se scurga. Profilul acestui cheder, nu prea permite lucru acesta. Eu am avut ghinionul sa imi ploua in ea pe acolo, dar am rezolvat-o ... mi-au strambat cadrul de usa mai inspre caroserie la service .
3. Chederul de sub parbriz se dezlipeste si va permite apei de ploaie sa intre pe la motor , o sa vezi ca balteste ... dar daca motorul va fi pornit, se va evapora repede
4. Daca e diesel este posibil ca una din urechile de prindere de pe turbosuflanta sa se rupa si sa dea ulei pe acolo. Se intampla la multe, dar se rezolva cu sudura
In rest masina buna, ce sa zic, doar ca trebuie sa ai o salopeta in portbagaj, sa mai mesteresti cate ceva pe la ea, o carpa sa mai stergi apa ... dar banuiesc ca nu vrei masina sa te urci in ea imbracat in costum si cravata. In Ford Focus nu poti
Am citi parerile celor de mai sus :
1. De acord cu cel ce a spus "finisaje de c...." , as spune ca lucrurile de finete sunt lasate la coada , fapt pe care l-am prezentat mai sus. Este lucrat neglijent
2. Pot spune ca exista forduri care au mers 1.000.000 de km, dar exista si VW - uri cu aceleasi performante si Skode. Motoarele nu cad, dar e pacat ca au incercat sa ii puna caroserie. Nu are sens cata vreme te ploua in ea. Asta e masina pentru vreme uscata.
3. Legat de forma, este o masina frumoasa, mi-a placut si inca imi mai place, ca de-aia am dat o caruta de bani pe ea (17.000 euro) . e cea mai mare de la clasa ei. Greierasii ... da, se aud pe la capitonajul usii din dreapta.
Mai am un troncanit cand virez dreapta pe care nu mi l-au depistat (de fapt nu mi-au depistat nimic pana acum), drept pentru care am renuntat la garantie. Am zis ca dau bani daca mi se spune ce e, si schimb pe banii mei, dar ... mare mister. Toti sunt surzi, nu aud nimic.
Bafta si sa alegi bine
P.S. Sa stii ca toate au bubele lor VW (Passat, Golf , etc) , Skoda, Audi (A4, A6), Mitsubishi Outlander - toate acestea care au au motorul de VW de 2000 cmc - diesel, mananca ulei. Cade pompa de injectie, dar se schimba in garantie cu alta de alt producator. Deja modelel care vin acum in tzara vin cu alte pompe. Ce vreu sa scot in evidenta este ca VW face ceva ca sa repare erorile ... fordul face face lift
Am avut Renault megane 2001 - l-am dat la 120.000 km si nu am schimbat decat doua bucsi la bara antiruliu, si un tampon de motor
Am avut Peugeot 307 (il am - e de vanzare) , are 120.000 km si nu am schimbat decat capete de bara (de doua ori, dar e normal la drumurile astea ) si ambreiajul la 95.000 , dar asta pt ca e masina nevesti-mii si sta numai cu piciorul acolo ... parca e sudat pe ambreiaj.
Nu inseamna ca va sfatuiesc sa incercati marcile astea doua, pt ca noul Megane pare mai sensibil decat cel vechi. Noul Peugeot 308, am vazut ca e pe acelasi sasiu cu 307 si au acelasi motor, deci sper sa tina si asta tot 120.000 km.