Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Galloper
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
peet
Salut,

Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii despre Hyundai Galloper 2.5 TDI Inovation, 3 usi, 2001, m-ar interesa un manual sau carte de service (ce si cat ulei este necesar motor, cutie, reductor, diferentiale, interval revizii, cat lichid de racire, etc), tocmai am achizitionat unul si nu stiu nimic.

Multumesc.
cip_s
Maxima Problema la un Galloper!

Am achizitionat acum 5 zile un Galloper, 2.5 Diesel, din `98... masina s-a comportat absolut impecabil pe cei 1000 km parcursi de la vanzator pana acasa + la fel de bine a mers si in zilele urmatoare. Problema a aparut de ieri cand a inceput sa aiba o pornire foarte grea, gen la a 3-a cheie si numai cu ajutorul apasarii acceleratiei. In afara de pornire se mai intampla ca la semafor sa scada treptat relatiul pana motorul moare de tot...

s-a mai lovit cineva de o astfel de problema? sau exista vreun sfat? am schimbat filtrele + uleiul, maine urmeaza bujiile. Mai revin cu un post dupa bujii sa va spun cum se comporta smile.gif
ian4x4
QUOTE (cip_s @ Aug 6 2012, 07:45 PM) *
Maxima Problema la un Galloper!

Am achizitionat acum 5 zile un Galloper, 2.5 Diesel, din `98... masina s-a comportat absolut impecabil pe cei 1000 km parcursi de la vanzator pana acasa + la fel de bine a mers si in zilele urmatoare. Problema a aparut de ieri cand a inceput sa aiba o pornire foarte grea, gen la a 3-a cheie si numai cu ajutorul apasarii acceleratiei. In afara de pornire se mai intampla ca la semafor sa scada treptat relatiul pana motorul moare de tot...

s-a mai lovit cineva de o astfel de problema? sau exista vreun sfat? am schimbat filtrele + uleiul, maine urmeaza bujiile. Mai revin cu un post dupa bujii sa va spun cum se comporta smile.gif



salut !
verifica bujiile , fishele , si chiar capacul de la delcou ( prin scoatere si pus la loc ) ve i auzii diferenta dar sa fi intr un loc fara galagie
pot fi vaccumuri - furtunuri iesite , crapate - marginile si nu mai etansheizeaza
trebuie sa vezi daca ai o '' CLAPETA DE ACCELERATIE '' - nu ce-a pe care apesi acceleratia din interior ( !!) si ar trebuii sa fie undeva pe galeria de admisie -sus -pusa

'' POATE FI de la debitmetru !cel mai posibil sunt sigur ca masina are asa ceva ( eu asta am patit sigur dar la un isuzu trooper 2,6 benzina si gaz ( debitmetru stabileste consumullde oxigen care intr an ardere . iar daca e stricat ( are "un fir de par" = o sirma mica miniscula care masoara cantitatea de aer care intr n ardere )

sau vezi daca pompa de motorina baga presiunea corecta ( ar trebuii masurata ) inainte de filtru cu amorsare sau chir si dupa ptr ca poate fi stricat ceva acolo - ideea este sa stabilesti daca se alimenteaza in parametrii - ca s-o poti elimin

cel mai bine mergi la mitsubishi la reprezentanta itit baga un calculator micut si ti spune in 3 minute , ce are , iti ei masina ( nu te lasi impresionat de '' logorea lor " si ti-o repari
in mare masina este exact ca mitsu pajero , doar sub alt nume - intreaba la tel reprezentanta daca au compatibil ptr modelul tau - calculatorul ala mic de mana -portabil - de fapt este un apart de diagnoza
cip_s
merci de sfaturi!
am rezolvat problema cu opritul la semafor, se pare ca era o combinatie intre filtrul de motorina neschimbat de cand eram mic, un vacuum pus aiurea si cateva reglaje minore la pompa de injectie.

Acum urmeaza sa remediez problema cu pornirea grea si o sa incep prin a schimba bujiile si releul lor smile.gif
cip_s
ok... doar credeam ca am rezolvat problema cu opritul motorului... un timp nu am putut sa merg cu masina pentru ca mi-au expirat numerele rostii iar in romania legile sunt interpretabile (asta e o alta poveste) si am ales varianta Bulgaria. Intre timp in legatura cu problema cu opritul motorului la semafor, toti mecanicii mi-au spus sa arunc un ochi pe la conductele de la rezervor... si au avut dreptate, ambele fisurate.

Le-am inlocuit, etansat, sudat etc etc, masina a mers foarte bine 2 zile apoi aceeasi problema... intamplator am descoperit ca senzorul de apa din filtrul de motorina nu etansa (la presiune nu stiu de ce il arunca afara mergand apoi sa-l strang cu mana). Dupa ce l-am strans la mana masina a mers, pana a 2-a zi...

Intr-ul final am inlocuit filtrul de combustibil cu unul fara senzor de apa (capsulat in partea de jos), bineinteles ca masina a mers impecabil, pana a 2-a zi... numai ca si-a schimbat "felul de a face figuri" in sensul ca nu se mai opreste aiurea ci doar daca sa zicem ca ajung la 80 in a 5-a (sarcina "mare") , ea isi mentine viteza, nu accelereaza iar daca pun piciorul pe ambreiaj moare direct.

Bineinteles am trecut la reverificat instalatia de alimentare, am inlocuit cateva furtune, coliere etc etc... intr-un final cineva mi-a propus sa incercam sa desfundam conductele de alimentare, si a avut dreptate, de pe tur a iesit o gramada de jeg.

Urmeaza sa dau cateva ture cu ea in zilele urmatoare si va tin la curent smile.gif) dar daca si acum face figuri chiar am ramas fara idei... smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.