Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VA ROG SA MA SUSTINETI !!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
Constantinescu25549
Salut ! In primul rand si respectele mele fanilor Ford si in al doilea rand celor nemultumiti de service-urile Ford.

Va rog sa cititi acest mesaj pentru ca vreau sa schimb ceva in tara asta, legat de service-urile Ford.

Sunt unul dintre sutele de clienti care au cules masina de la un service Ford de pe teritoriul Romaniei cu probleme mai mari decat atunci cand a intrat cu ea in reprezentanta pentru o revizie.
Am o lista de 4 foi A4 cu diferitele probleme care au aparut dupa fiecare revizie la care am fost (monentan am 105.000km - 8 revizii) cu masina mea, cu care ma voi duce la service-ul Ford din localitatea in care ma aflu la directorul de service. Doresc explicatii pentru toate procariile care le-am suportat de-a lungul servisarii. Vreau raspunsuri la niste intrebari legate de service, angajatii care lucreaza acolo, service-urile in general in Romania, etc.

Nu vreau sa enumar toate nemultumirile mele acum, dar promit ca le voi pune toate in acest topic dupa intalnirea de saptamana viitoare. Vreau ca raspunsurile obtinute sa le fac publice pe acest site, iar mai apoi sa le trimit si sa le discut la Ford Europa pe mail sau personal printr-o deplasare in Germania.

Nu pot vorbi la Bucuresti pentru ca conducerea de acolo este interesata doar de vanzari si nu de service. Sunt innebuniti de bani si nu se gandesc la clientii care le-au cumparat masinile ci doar la potentalii clienti. Nu investesc in service-uri, salarii mai mari la mecanici pentru ca acestia sa nu mai ceara spaga sa nu-ti strice masina si de asemenea sa nu plece la alte firme si asa mai departe. Ei sunt doar vanzatori. Cine este cu adevarat interesat de un client simplu ca mine e doar fabricantul masinilor Ford din Germania, pentru ca vrea ca masinile produse de el sa satisfaca clientul.

Nu sunt copil si nici idiot cu ce vreau sa fac, sunt proprietar de 2 firme si intentiile mele sunt cat se poate de serioase.
Am avut si Dacii la firma inainte si pentru servisarea de proasta calitate a unui service autorizat Dacia, am fost contactat de Relatii Clienti Dacia si am stat de vorba cu Presedintele Renault Romania la rugamintea lui. Ceva s-a schimbat !

Dorinta mea este sa ma ajutati cu intrebari pe care doriti sa le adresati Directorului de service Ford- faceti abstractie de orice oras pentru ca este o reprezentanta Ford si toate reprezentantele trebuie sa indeplineasca aceleasi standarde. Eu am deja un set de intrebari si va rog sa-l completati cu ce va intereseaza de la service-urile Ford. Orice lucru legat de garantie, competenta angajatilor, nemultumiri, relatii post-vanzare, satisfactia clientului, tot ce doriti.
Atat doar ca intrebarile pe care le puneti trebuie sa fie la subiect, generale si nu pentru o anumita problema particulara, sa nu fie vulgare, etc. Eu am sa-mi permit sa le selectez si sa le prezint mai departe conducerii Ford. Stiu ca multe dintre ele nu vor avea raspuns din partea Ford pentru ca nu isi vor permite sa raspunda, dar si faptul ca nu imi vor da raspuns la intrebari e tot un raspuns pentru mine si pentru Ford Europa.

Va multumesc anticipat !

Sper sa ma sustineti si va promit sa fac ceva. Daca nu pentru masinile pe care le bagam acuma in service-urile Ford - obligati sa nu ne pierdem garantia, macar pentru viitoarele masini Ford pe care le vom achizitiona. Stiu ca voi fi tratat ca ultimul "gunoi" care vrea sa le bage bete in roate, dar nu este meritul reprezentantelor Ford din Romania ca cumparam Ford-uri, ci este meritul Ford Germania ca face masini bune si ieftine. Ei vor aprecia studiul meu si vor face ceva in privinta asta.

Eu unul am facut "gresala" sa ajung la service-ul Ford din Lyon- Franta cu masina si mi-am schimbat total parerea despre cum trebuie sa se comporte cu tine la un service Ford, care sunt standardele adevarate ale marcii Ford, cat de bine sunt instruiti mecanicii Ford si ce interesati sunt de satisfactia clientului cand acesta iese pe usa service-ului lor.

Astept intrebarile voastre !

T u d o r
Welcome to TiriacLand... aproape toate service-urile apartinand marcilor grupului Tiriac au astfel de probleme. Se pare ca e o politica de piata voita, reducerea costurilor la maxim, costuri de servisare imense... maximizarea profitului pe spinarea clientilor. A propos, stiti cumva cati mistreti au mai macelarit la ultima escapada cinegetica de la Balc? ninja.gif

Iti urez succes in demers, colega, desi ai sanse minime sa schimbi ceva. Poate doar marca...
Constantinescu25549
Va afisez lista de probleme cu care m-am dus la service:

Service FORD Cluj Napoca

Probleme înainte de reviziea la 105000km:
1. injector cu probleme;
2. EGR cu probleme – mașina afuma în sarcina mare;
3. încalzire în scaune doar pe treapta 1;
Ce s-a rezolvat din probleme: nici una.
Explicații:
1. Injectorul, deși l-am comandat cu o saptamâna înainte la departamentul Piese de schimb – Cosmin Valean și a ajuns la Cluj, nu au putut sa-l schimbe pentru ca lipseau garniturile anexe injectorului. Trebuie comandat injectorul împreuna cu garniturile pentru ca și clientul sa nu fie pus la plata pentru manopera și garnituri. Cum adica ? Îl facem alta data…..Pe timpul cui ?
2. “EGR-ul nu se schimba pentru ca toate diesel-urile afuma, dar îl vom curața un pic, dupa care o vreme nu o sa mai afume. “
3. Mi-au spus ca s-a rezolvat problema – “erau doua siguranțe inversate între ele” – cost reparații 68RON + TVA – pentru ce ?
Ce s-a întâmplat dupa ce am preluat masina:
Intru în masina și vreau sa-mi pun telefonul în suport – suportul dezlipit și lasat cazut pe o parte. Nu mi s-a dat nici o avertizare / explicație. Pe covorul din fața – pasager ulei.
Încalzirea în scaune nu funcționa decât pe treapta 1. Am revenit la service si
mi-au dat un BAIAT sa resolve problema. “ Nu se poate sa nu mearga pe treapta 2 pentru ca sistemul de încalzire în scaune are doar o siguranța.” A stat 30min. și a masurat cu multimetrul dupa care mi-a spus ca acuma merge pe treapta 2. L-am întrebat daca merge pe ambele trepte de încalzire și a mai stat 30 min. dupa care îmi spune ca e ok și treapta 1 și treapta 2. L-am întrebat care a fost problema, ce a reaparat efectiv și nu a știut sa-mi spuna, ci doar sa tot repete ca acuma merge și nu știe ce a fost defect.
Iau mașina și pornesc catre casa. Pe la jumatatea drumului în interiorul mașinii intra fum gros de ulei / motorina arsa. La semafor iese fum gros de sub masina. Opresc pe marginea drumului și deschid capota. In interior ulei varsat pe blocul motor, fum. Am sunat la reprezentanța și mi-au spus sa revin de urgența. Ma duc la ei cu geamurile jos și ma preia un mechanic. Curața cu aer blocul motor, alternator, etc. Lasam masina sa mearga 10 min. dupa care nu mai iese fum . Explicație: E clar….colegul meu nu a avut grija și a scapat motorina când a schimbat filtrul…..Trebuia sa puna un prosop.
Îl întreb de mirosul din habitaclu. Nu mai e o problema….Acuma nu mai are de ce sa miroasa. Tot weekend-ul a mirosit a motorina/ulei în masina, a intrat în tapițerie, haine, par, etc. Vineri a trebuit sa conduc toata seara (vreo 2 ore) cu geamurile jos .
Ce primesc eu dupa revizia de la 105000km ? O mașina care afuma interior / exterior – inacceptabil și care nu se poate conduce în condiții de siguranța, cu problemele reclamate nerezolvate. Și cu personalul Ford care se uita urât la mine pentru ca mi-am permis sa-i deranjez pentru a doua și a treia oara revenind cu problemele pe care ei trebuiau sa le resolve, și care sunt scârbiți de mine pentru ca sunt un client care îmi permit sa le spun ce nu-mi convine….
Dezamagiri de când am cumparat mașina:
La revizia de 2500km:
Am cerut instalarea unui sistem de încalzire pentru scaunele fața. Sistemul a fost instalat.
Probleme dupa instalare: Protecțiile de plastic din lateralul scaunelor nu mai stau la loc. Au fost smulse la demontare. Suportul de pahar din fața cotierei este fisurat. Murdarie în masina (resturi de dupa instalare). Butoanele de acționare nu erau instalate unde le-am cerut.
La revizia de 15000km:
Dupa recepția mașinii în porbagaj toate lazile erau rasturnate. Când i-am întrebat ce s-a întâmplat cu ele, de ce s-a mers așa cu masina au raspuns ca cine a condus mașina merge frumos. Nu e el de vina. Atunci cine ?
La revizia la 30000km:
Pe kilometraj 14 km în plus. Explicație: Am fost în drive-test sa verificam daca totul e OK cu mașina. Facem asta de fiecare data cu masinile la revizie. Urme de pantofi inclusiv pe covorașele din spate. Nici o explicație.
La revizia la 45000km:
Se schimba placuțele de frâna fața pentru ca erau prea uzate. Le-am cerut sa mi le dea înapoi dupa schimbare și erau uzate jumatate. Mai le puteam folosi liniștit înca 30.000km. Când le-am spus sa nu le schimbe ca nu este cazul m-au pus sa semnez o hârtie ca nu sunt de accord, etc. Nu m-am mai complicat.
La revizia la 60000km:
Probleme cu batai la puntea spate. Dupa doua întoarceri la service au schimbat colierul de la cablul de frâna. Problema rezolvata.
Probleme cu aerul condiționat – intra un miros înnecacios la comutarea on/off AC. Rezolvare: trebuia curațat sistemul. Rezolvare FORD: au schimbat filtrul de polen pe banii mei: manopera + piese schimb. De ce ? Când le-am spus sa dea jos filtrul nou au spus ca nu mai pot pentru ca au rupt filtrul vechi la demontare. Idioți ! Am luat filtrul vechi în mâna si am constatat ca nu era înfundat ci avea doar deuneri de praf pe exterior.
Am efectuat curațarea la un alt service pe banii mei.
La 90.000km:
Probleme cu senzorul de la pedala de ambreaj, injector, EGR – masina afuma în sarcina, torpedou blocat – nu se mai deschidea.
Probleme rezolvate – nici una.
Mecanismul de la torpedo a trebuit sa-l platesc din bani personali, pentru ca Ford-ul meu are mai mult de 60.000km. Si ce daca ? La reprezentanța la București mi-au spus ca masina e veche și ca se schimba mecanismul pe banii clientului. Eu ce sa înțeleg ? Ford-ul de 1 an este masina veche ? Le-am spus de doua ori ca e un defect de fabricație și nicidecum folosirea incorecta sau vechimea.
La 105000km – problemele enumerate mai sus.
Alte probleme și modalitați de rezolvare:
Batai la puntea spate. Defecțiune: colierul de la cablul de frâna de mâna destrâns. Rezolvare FoRD: înlocuire cablu de frâna de mâna pe cheltuiala clientului – piese + manopera. Explicație: Nu avem colier ca piesa separata. Trebuie schimbat tot cablul. Nu este acoperit de garanție pentru ca este piesa de uzura.
Înlocuire janta spate și reglaj de direcție – 6 ore a trebuit sa stau în sala de așteptare.
Revopsire haion porbagaj – vopseaua prezinta defecte dupa nici un an de la revopsire. Ce e de facut ? Lacul a curs în partea inferioara a haionului și a trebuit curațat / retușat.
Înlocuire spoiler spate – spoiler-ul nou prezinta mici deformari de la montaj, defecte de vopsire, nu sta fix în elementele de prindere de șasiu.

Exemplu de service cu satisfacția clientului 110%: Reprezentanța Lyon Franța:
- comanda a fost preluata de directorul general de reprezentanța, în special când a auzit ca sunt client strain și nu am cumparat mașina de la ei; îmi da opțiunea sa vin în aceeași zi sau în ziua urmatoare la prima ora sau sa-mi aleg o zi din saptamâna oricare.
- când ajung la reprezentanța șeful de service preia mașina și o da mai departe la un mecanic tânar ( 25 de ani din care 7 ani lucrați la Ford). Acesta verifica masina și îmi spune exact ce probleme are și care este modalitatea cea mai rapida de rezolvare. Între timp se verifica seria de șasiu și se confirma garanția internaționala. TOTUL se rezolva pe garanție.
- pun mașina pe tester și schimba soft-ul cu ultima generație de la Ford pentru motorul meu;
- își cer scuze ca trebuie sa revin urmatoarea zi pentru ca piesele ce urmeaza schimbate trebuie comandate la Paris.
- Urmartoarea zi rezolva problema (senzorul de la pedala de ambreaj) și se ofera sa-mi schimbe injectorul și EGR-ul pentru ca nu mai corespunde la normele de poluare, dar ca trebuie sa mai aștept o zi ca nu le au pe stoc. Îi pufnește râsul când aud ca în Romania se schimba închizatoarea de la torpedo pe banii clientului și ca sunt lasat sa circul cu injectorul și EGR-ul în starea în care sunt. Din pacate a trebuit sa ma întorc în țara și nu am mai facut schimbul de piese, deși francezii m-au rugat sa mai stau înca o zi sa fie ei împacați sufletește.
- în sala de așteptare recepționerul mi-a adus ceai/cafea și reviste pâna se rezolva problema.
- la predarea mașinii înapoi a venit personal directorul general și m-a întrebat daca s-a rezolvat problema, daca sunt mulțumit de lucrare, daca sunt mulțumit de mecanici și daca ma mai poate ajuta cu altceva – daca mai sunt alte probleme care trebuie rezolvate la mașina.
- Obs.: Atelierul de la Lyon arata de doua ori mai rau ca cel de la Dacia din Cluj ? De ce ? Se investește oare în altceva la Lyon ? În ce anume ? Era plin de Ford-uri pentru revizii/reparații și totuși s-au ocupat imediat de mine ca sa fiu satisfacut ca și client și sa ies cu zâmbetul pe buze de acolo….De ce ?
Constantinescu25549
ÎNTREBARI adresate Sefului de service:
Cine are autoritate sa schimbe ceva la service-ul din Cluj. Dar în România ?
Directorul RMB interauto și directorul ROMCAR București
De ce nu exista un sistem de verificare a satisfacției clienților ? de exemplu ca și la Dacia Service ? Ar afla o mulțime de clienți nesatisfacuți de serviciile Ford în România.
Exista și s-a facut.
De ce sunt tot timpul mecanici noi la Ford și aceeași ingineri / recepționeri / personal la facturare ?
Sunt mecanici trei luni în proba și din ei ramân doar o parte. Din mecanicii care ramân nu pleaca aproape nici unul. Poate unul, doi?.
De ce aveți tarife așa de mari și servicii dezamagitoare ?
Tarifele Ford sunt standard pe țara și încercam permanent sa îmbunatațim serviciile.
De ce la o reprezentanța Ford din România se schimba o anumita piesa pe garanție și la alta reprezentanța pe banii clientului ?
Nu ar trebui sa fie așa. Piesele pot fi întrebuințate diferit.
De ce este discutabila garanția de 4 ani de zile și ? mai vedem noi ce putem schimba pe garanție și ce nu? ? Unde se poate procura un desfașurator oficial cu ce se schimba în garanție și ce nu ?
Va vom pune la dispoziție desfașuratorul cât de o.Oând. Garanția totala FORD este doar de 2 ani dar și acolo depinde în ce condiții a fost întrebuințata piesa respectiva. Restul garanției de 2 ani este data de ROMCAR și este doar pentru anumite piese.
Cum pot eu achiziționa un Ford nou în condițiile în care service-urile sunt dezamagitoare și sunt absolut convins ca nu ar ști remedia o problema aparuta la suspensia autoadaptiva sau la sistemul HMI și ar face teste pe noua mea mașina ?
Mecanicii actuali nu stiu rezolva astfel de probleme dar vor participa la programe de training. Se vor face teste pe primele masini cu probleme de acest fel.
Eu le platesc timpul acordat reviziei dar mie cine îmi platește timpul meu acordat reprezentanței când trebuie sa ma întorc cu probleme nerezolvate? Cine îmi ofera mașina de schimb atâta timp cât mașina îmi va sta în continuare la service ?
Am dori sa va putem oferi o masina de schimb dar momentan acest lucru nu se poate.
De ce nu educați personalul de service sa spuna ?Ne pare rau? Ne ocupam imediat de problema ! ? în loc de ? Asta e ! Acuma?.eu ce vreți sa fac? ?
La mine în vocabular nu exista ?Asta e !? Orice problema trebuie rezolvata. Adresati-va șefului /directorului de service cand aveti o problema legata de service.
Cornel001
Salut.
Nu esti nici primul nici ultimul care are probleme cu scarbiciurile... pardon service-urile ford din romania (desi din cate stiu nu doar la ford e buba asta).
Ma numar si eu printre ei. Chiar am avut doua tentative de a scrie la ford europa, iar la ultima n-am renuntat de tot. In plus, pe clubford deja s-au mai pus la cale razmerite verbale, dar totul a ramas deocamdata doar vorbe, poate o data cu asociatia proprietarilor de ford, daca se va infiinta pana la urma, sa actioneze ai cumva, pt ca am vazut ca de obicei prefera sa bage capu in pamant. Oricum deocamdata nu stim care e adresa ford europa, cred ca as putea s-o aflu de la ford USA.
Eu te sustin, daca ai nevoie de ajutorul meu. Si poate mai gasesc si pe altii de pe clubford. Ar trebui sa contactam fabricantul sa deplangem proastele servicii din reteaua ford, precum si faptul ca cei de la relatii clienti importator romcar nu prea sunt capabili sa le rezolve. Insa nu stiu daca ii va interesa prea mult, dar ar trebui tinand cont de cresterea pietei auto de la noi, si iminenta venire la craiova. Sa vina aici si sa puna ei la punct reteaua de service-uri.

Intrebarile mele, daca nu cumva si ajuns deja:
1. e normal sa stau sa astept cu masina imobilizata 2-3 saptamani pentru un furtun de servodirectie fisurat ca cica nu e pe stoc ??
2. e normal sa dureze aproape 1 luna niste reparatii + acte (ce tine de service, nu de asigurator) pt niste probleme (tinichigerie) care tehnic se pot rezolva in 1 sapt ? (asta ca sa aproximez un raport, ca nu mi s-a intamplat o singura data)
3. e normal ca maimutele din service sa-ti strice ceva (fie si din greseala) in timp ce repara altceva si in plus service-ul sa faca pe niznaiul?
4. e normal sa-l rog pe boul de receptioner sa ma programeze fie si mai tarziu doar sa nu dureze reparatia mult mai mult decat trebuie (vezi si punctul 2), si el sa zica da, dar sa faca exact in contra ? E musai sa marchez spaga ?
Poate mai am si altele da acu nu-mi vin in minte.

Edit: se pare ca ai postat in acelasi timp cu mine.
Parerea mea referitoare la raspunsuri : abureli-abureli-abureli. Nu ca ar fi singurul bun la abureli, si aia de la bucuresti la fel.
Uite alta intrebare : de ce nu se face controlul de calitate inainte ca clientul sa fie chemat sa-si ia masina ? de 3 ori am fost la tinichigerie de 3 ori ceva nu era bine facut.

"De ce nu exista un sistem de verificare a satisfacției clienților ? de exemplu ca și la Dacia Service ? Ar afla o mulțime de clienți nesatisfacuți de serviciile Ford în România.
Exista și s-a facut. "
Da exista si iti spun eu ce face: freaca gazul. rezultate aproape ioc. cel putin pana acum.
Constantinescu25549
Pt. Cornel: Merci pentru raspuns si pentru sustinere. Trebuie sa parcurgem niste etape inainte de scrisoarea catre Ford Europe. Se poate realiza, dar mai intai sa incercam sa facem noi ceva cat de mic. Dupa discutia de azi cu reprezentanta Ford Cluj, cred ca voi gasi intelegere sa imbunatatim relatia client-reprezentanta.

As vrea sa fac cu ajutorul moderatorilor si cu ajutorul vostru un chestionar pentru clientii Ford care sa fie pus la dispozitia lor in momentul in care intra cu masina in service - sau dupa ce ies. Am sa incerc sa vorbesc pe plan local mai intai in Cluj si sper ca mai apoi pe toata tara sa introducem aceste chestionare la dispozitia service-urilor Ford sa-si poata forma o parere despre satisfactia clientilor. Ar ajuta foarte mult mai departe la scrisoarea deschisa catre Ford Europe.
Am vorbit despre aceste chestionare cu Seful de service Ford Cluj si inca nu mi-a dat un raspuns, dar sper sa ne inteleaga si sa faca ceva.
Am pus problema de asemenea sa vina specialisti din Germania de la firma mama pentru training-uri in Romania la mecanicii nostri si i s-a parut o idee buna. Doar ca trebuie sa fie de acord germanii cu astfel de activitati. E oricum interesul lor sa fim noi multumiti.

Chestionarul trebuie sa cuprinda intrebari de genul:

"Sunteti multumiti de serviciile prestate de reprezentanta....."
"La ultima revizie vi s-au rezolvat toate problemele constatate ?"
"Sunteti multumiti de relatia client-receptioner?"
"Ati fost chemat pentru receptia masinii inainte de plata facturii pentru lucrare ?"
etc.

Astept intrebarile dvs.
Rog moderatorii sa ma sustina !!!
Si sa nu ma intelegeti gresit ! Nu vreau sa fac rau absolut deloc, nu vreau sa ma razbun pe nimeni....vreau doar sa se schimbe ceva in bine !
Mariustom
Stai liniștit, că nu ești înțeles deloc greșit.
Doar că habar nu am cum pot să te ajut referitor la acele chestionare. Spune și vom vedea ce putem face.

Oricum, ai cel puțin susținerea spirituală din partea mea pentru ceea ce faci. thumbsup.gif
Constantinescu25549
QUOTE(Mariustom @ Jan 28 2008, 02:26 PM) *
Doar că habar nu am cum pot să te ajut referitor la acele chestionare. Spune și vom vedea ce putem face.

Eu ma gandesc la urmtoarea treaba:
Pe masa de la receptie de la Ford sa fie o cutie cu Sugestii/Reclamatii. In stanga cutiei sa fie un top de hartii, pixuri unde se pot scrie aceste sugestii/reclamatii.
In dreapta cutiei sa fie un top de chestionare pe care le completeaza clientii la rugamintea Receprionerului si care sa contina intrebari cum am exemplificat mai sus.
In mare, intrebarile trebuie gandite in felul urmator: Ce as vrea eu sa ma intrebe directorul de service/reprezentanta/receptionerul in legatura cu calitatea servisarii, cum se desfasoara receptia, daca sunt multumit de ultima revizie, daca personalul Ford a dat dovada de competenta, daca as dori sa schimb ceva in relatia client/service, ce anume ma nemultumeste la service-urile Ford, etc.
Eu vreau sa pregatesc aceste materiale si sa le prezint la Service-ul din Cluj si cu intelegerea conducerii sa le punem la dispozitia clientilor.

Ganditi-va la urmaoarea chestie:
1. Sa ma duc la Ford Europa sa spun ca TOATE service-urile Ford din Romania sunt dezamagitoare si nu tin absolut deloc cont de satisfactia clientului si sa-i intreb ce e de facut ca si client Ford din Romania sau:
2. Sa ma duc la Ford Europa sa spun ca service-ul Cluj a facut un pas important in relatia client-service care da rezultate si ca acest sistem ar trebui implementat in toate serviceurile romanesti si ca asta ar putea schimba ceva in bine, in urma unor statistici pe baza chestionarelor noastre.
Ce ziceti ?
Cornel001
Dupa cum s-a discutat si mai sus, astfel de chestionare exista, cel putin din 2006, si sunt trimise clientilor acasa impreuna cu plic de expediere inapoi. Am primit doua pana acum. Doar ca ele nu se duc direct catre service, ci catre importator. Nu mai zic de reclamatii tot la importator, la opc, sau direct la service.
Rezultatul lor ? Nu se prea vede...

Parerea mea este, pe baza experientei mele si a multor altora care s-au plans, este ca trebuie trecut la punctul 1. Daca s-ar putea, taia in "carne vie"...
Nu stiu care sunt preturile de manopera in franta, dar daca ar putea infiinta aici reprezentanta fara prea mari in plus, poate sa le sugeram de ex celor de la Lyon sa investeasca aici la standarde f apropiate de ale lor, s-ar face coada la service-urile lor de aici.
Potzocul
@Cornel: prin clienti se intelege persoane care au cumparat un autoturism nou de la dealer ford? sau orice persoana care a beneficiat de serviciile respectivului service?
eu sunt doar beneficiar al serviciilor oferite de service si bine inteles, nu sunt un beneficiar multumit! incompetenta lor cat si tarifele extrem de ridicate m-au determinat sa imi caut un mecanic.
oricum eu nu am primit acele chestionare dar as fi bucuros sa completez unul.
Cornel001
Banuiesc ca cei care au cumparat un autoturism ford nou , sau poate si cei care au fost cel putin o data la service. Dar eu daca as fi cumparat un ford sh fara garantie, nu m-as mai incurca cu service-urile autorizate decat in cazuri extreme.

Sa stii ca la multe service-uri au fost reclamatii si ori nu s-a schimbat nimic ori f lent.
iulian_1976
1....problema cu mecanicii este generalizata in Romania si nu stiu cate serviceuri isi trimit la specializari angajatii ..
...mecanicii cei mai buni in Romania par ca provin de la Daewoo, acolo s-au scolit multi apoi au plecat la mai bine...
...nu cred ca exista mecanic in Romania care sa aiba 30 ani expierenta intr-o marca straina ,ptr ca nu avea unde sa acumuleze pana in 1990...
...pe masinile noastre invata ,mai stricand ,mai reparand ,ce sa le faci biggrin.gif
2.apoi partea a doua sunt patronii de service , oamanii sunt pusi pe facut bani nu sa repare ce este in garantie...
...numai bine thumbsup.gif si totusi ,,Der Kunden ist König ,,...undeva se spune ,,Clientul este rege,, banuiti unde drive.gif
ToRnada
CITAT(Constantinescu25549 @ Jan 29 2008, 11:33 AM) *
Ganditi-va la urmaoarea chestie:
1. Sa ma duc la Ford Europa sa spun ca TOATE service-urile Ford din Romania sunt dezamagitoare si nu tin absolut deloc cont de satisfactia clientului si sa-i intreb ce e de facut ca si client Ford din Romania sau:
2. Sa ma duc la Ford Europa sa spun ca service-ul Cluj a facut un pas important in relatia client-service care da rezultate si ca acest sistem ar trebui implementat in toate serviceurile romanesti si ca asta ar putea schimba ceva in bine, in urma unor statistici pe baza chestionarelor noastre.
Ce ziceti ?


E foarte clar ca peste dot e aceeasi mancare de peste, doar suntem in casa lu' nenea Tiriac turned.gif
deci prima varianta e corecta.

Singurul lucru pozitiv este sectorul vanzari / fetele sunt gata de vanzare kiss.gif thumbsup.gif

Nu am sperat ca, daca imi voi cumpara un Ford nou, voi fi tratat "regeste", cu masaje si altele, ca in reclama RCA......
Am sperat doar la un service cu oameni specializati, priceputi, care sa imi raspunda la intrebarile si nelamuririle mele ca utilizator de Ford.
Inca de la prima revizie m-am scarbit:
- prima revizie a durat 10 min, timp in care 2 mecanici s-au imbrancit in jurul masinii, apoi unul s-a asezat la volan unde a poposit pentru 5 minute, s-a mai uitat la nivelul lichidului ptr. parbriz, a vazut ca e plin si......gata
- inainte ca bage masina in service i-am spus mecanicului ca am un consum cam mare (cu 3-4 l/100 km mai mare decat in carte). cand a iesit mi-a spus ca nu are nimic si ca daca nu scade consumul NE VEDEM LA REVIZIA DE 15.000 KM no.gif si pana atunci merg pe banii lor?? nuke.gif

cam atat despre slujitorii lu' tata Tiriac

Respect
ToRnada
andon_acm
problema cu mecanicii nu o gasesti numai la ford cu tot felul de tarani si de jegosi care s-au facut mecanici de foame ce au fost culesi de tot felul de reprezentate de firme de masini, aceasta problema o gasesti in 90% din serviceurile din romania. dar sincer a intrat cineva in mine mi-a spart spoiler spate ( am un ford focus 2 2007 ) si am mers la tester si s-au uitat la ceea ce imi trebuie.. m-au sunat dupa o luna sa ma prezint la tester sa imi schimbe spoilerul,cam mult a durat, eram plecat din tara in acel moment... dar can am revenit m-am prezentat la tester.. am facut o programare, am lasat masina si a doua zi mi-au dat masina. la revizia de 15000 am facut programare si in 2 ore max. m-au sunat sa ma anunte ca masina este gata. poate am fost eu norocos dar s-au purtat destul de frumos si cred ca sunt de aprteciat(personalul si conducerea de la acel tester). imi pare rau de ceea ce se intampla cu masina ta dar... incearca la tester iasi ... eu sunt din iasi si comparativ cu skoda sau peugeot (alte doua masini pe care ledetin ) , cei de la ford sunt mai seriosi rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.