Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia 1.8 160 de cai
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 2
Pages: 1, 2
CDP
Aha, am intels. Oricum citind rewiev-urile despre DSG, se pare ca este o adevarata nebunie ca sa zic asa. Pe langa confort, se pare ca de exemplu schimba mai repede decat orice manuala !? Nu ca as vreun vitezoman, dar totusi .... iar pentru Buc cred ca se preteaza cel mai bine nu ?
DORU
Da, pt Bucuresti sau metropole aglomerate, este o alegere inspirata !

La masini identice ca echipare si motorizare, dar la care difera CV, adica una cu manuala 6 trepte, cealalata cu DSG 7, soferul celei cu DSG are sanse f mari sa fie mai rapid...deoarece cutia schimba pe modul Sport in zona rosie si f repede !

DAR...pt conditii de drum greu (zapada, noroi), DSG-ul are limite fizice clare...daca ramai undeva intepenit, nu poti jongla defel cu ea precum poti face cu o manuala... si tot ca un minus (deh are multe plusuri, dar nu nu numai...) este lipsa Power Launch, cel putin pe Skoda.

Asadar: plusuri - reprize rapide
- confort ridicat
minusuri - Power Launch lipsa
- manevrabilitate scazuta in teren greu
CDP
Doru, Power Launch este totuna cu ce am gasit eu pe diferite site-uri (de ex, youtube), si intitulata Launch Control ? Care asa cum am vazut explicandu-se presupune tinerea turatiei undeva intre 2500-3000 de ture pentru o plecare cat mai rapida / ideala de pe loc ?
DORU
DA !
CDP
Can naspa....., presupun ca golful 6 are asa ceva nu ? De ce nu are si Octavia n-am inteles.... Aceeasi motorizare, aceeasi cutie si totusi nu are !? Ma intreb atunci cum de a reusit sa scoata 7.8 cat scrie in carte ... ?

Oricum, Doru, din cate am intels tu lucrezi la Brady. Eu mi-am configurat o octavie cu DSG si ma duce undeva pe la 23.600 EURO. Ce discount poti sa-mi faci la valoarea asta ?
DORU
Discutiile personale le purtam prin MP ! thumbsup.gif
CDP
QUOTE (DORU @ Dec 15 2008, 01:11 PM) *
Discutiile personale le purtam prin MP ! thumbsup.gif



Scuze, dar nu ma descurc de nici o culoare cu mesajele private... inca nu am intelss cum dau sau primesc asa ceva confused.gif

O sa te rog sa-mi dai un reply pe mailul meu: european_lawoffice@yahoo.com.

Merci frumos
Daniel65671
Bucuresti - Arad, incarcat cu 3 persoane si bagaj, consum in jur de 8 l% (exceptand autostrada A1 spre Pitesti, in rest am mers intre de 80 si 50 Km/h sau mai putin).

Arad - Budapesta - Viena si apoi in munti, consum in jur de 9 l% (majoritar pe autostrazi, la 130 Km/h).
Daniel65671
Vin si eu cu o problema: la demaraj urca, dupa care are o scadere de putere intre 1500 de ture pana la 2000 si apoi isi revine in spre 2500 si mai sus. Stiam ca turbina intra in functiune inca de la inceput, de la 1500 de ture in sus.

In rest, am depasit 18.000 Km si merge foarte bine, dar si cu multa benzina. biggrin.gif
DORU
Daniel, turbina intr-adevar intra mai de jos, dar abia dupa 2500 rot/min are presiune cat sa simti demarajul acela turbo.
Iti recomand sa NU CALCI LA FUND PEDALA de acceleratie DACA TURATIA NU ESTE MINIM 2000 rot/min !! Aduce prejudicii smile.gif
Daniel65671
Aha! Foarte buna precizarea. Multumesc, Doru.
DORU
Cu placere, anytime !
Daniel65671
Rautacios vorbind, asta era valabil si pe vremea Daciei... biggrin.gif
Daniel65671
De cand e ger afara, mi s-a aprins martorul de airbag la Octavia. Initial s-au aprins mai multe beculete, dar la o repornire s-au mai stins din ele. Numai airbagul a ramas in continuare.

Dupa cum s-arata chestiunea, am zis ca e de la bateria slabita de ger (asa se aprindeau si la Fabia inainte sa moara bateria) si am mai tinut-o cu motorul pornit. Dar nimic.

Trebuie neaparat sa fac o diagnoza ca sa sterg eroarea din capul ei? Daca o sperii, nu se duce?
DORU
Daniel, fa o diagnoza (daca vrei repede, da-mi de stire). Verifica si ochiul magic de la baterie, ce culoare este ?
mohordbx
La un Golf din familie s-a aprins martorul de airbag dupa o vizita la spalatorie. Se pare ca in vrednicia celor de acolo cand au dat cu aspiratorul au scos o mufa de sub scaunul soferului. Dupa remufare si stergerea erorii cu VAG-Com-ul totul a fost in regula. O scanare iti va spune mai multe.
DORU
Da, in acest caz acesta a fost motivul, la Daniel insa s-a intamplat - in opinia mea - pe baza unei incarcari slabe a bateriei...
Daniel65671
Merci, Doru. M-am gandit si eu la tine sa te sun, dar nu am avut timp. Acum umblu cu Fabia si doar mai pornesc motorul din cand in cand la Octavia. Nu am verificat bateria, dar am suspectat-o si eu de slabiciune. Am sa incerc sa o incarc (sau chiar sa o schimb) in weekend si apoi putem vorbi cu bateria plina...
Daniel65671
Am rezolvat-o. Nu era nici o mufa sau cablu. Era bateria slabita. Asa ca, dupa ce am fost in service, la Brady, si mi-au sters eroarea pentru 41 de lei, zicandu-mi ca bateria nu are curent destul ca sa stinga beculetul, am luat una noua, tot de 75 de Ah. Caranda, cu 329 lei. Varta era 466 lei. Asa ca am rezolvat problema cu 370 de lei.

De fapt, 380 lei, pentru ca i-am dat si schimbatorului de baterii 10 lei, pe merit, avand o idee excelenta. M-a intrebat care e codul la radio, pt. ca se intrerupe curentul si moare radioul, ceasul, geamurile din telecomanda s.a. Asa ca a venit el cu o baterie in plus si mi-a tinut sistemul electric alimentat tot timpul, scapandu-ma pe mine de multe inconveniente.
DORU
He-he, bine ca a fost numa atat smile.gif
Daniel65671
Nu stiu daca e problema pentru toate motoarele cu turbina, dar a mea a inceput sa uruie un pic mai tare decat motorul in primele trepte. Am mai auzit si la alta marca cu motor cu turbina cum uruia turbina (japoneza) si soferul zicea ca asa a facut de la inceput. O fi o boala mai generala sau trebuie sa ma ingrijorez deja?
DORU
Daca vrei sa fii sigur, fa un log la turbo si compara cu cifrele de referinta.

Parere personala: nu cred sa fie vorba despre vreo uzura, iar de un defect de fabricatie...s-ar fi manifestat deja in acesti ani de cand ti-am inmanat-o wink.gif .
James Kilowatt
De unde se pot obtine datele de referinta? Si ce valori trebuie urmarite?
Ma bate gandul sa-mi fac un log acum pe care sa-l folosesc ca referinta mai tarziu... smile.gif merge?
Daniel65671
Multumesc, Doru, ca mai ai timp si pentru noi. Nu stiu cand te mai prind, dar iti urez de pe acum "Casa de piatra" si sa fiti fericiti.
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 13 2010, 09:56 PM) *
De unde se pot obtine datele de referinta? Si ce valori trebuie urmarite?
Ma bate gandul sa-mi fac un log acum pe care sa-l folosesc ca referinta mai tarziu... smile.gif merge?


Ai mai mult timp si rabdare ca mine, asa ca lectureaza aici: http://www.vaglinks.com/OBDII/Vag-com_Data...nd_Graphing.pdf

QUOTE (Daniel65671 @ Jun 14 2010, 09:19 AM) *
Multumesc, Doru, ca mai ai timp si pentru noi. Nu stiu cand te mai prind, dar iti urez de pe acum "Casa de piatra" si sa fiti fericiti.


Imi pare rau ca in ultima vreme timpul a fost scurt pt mine si ca probabil unele lucruri nu le-am citit, insa este pt o cauza buna biggrin.gif

Multumesc mult pt urari, Doamne ajuta ! smile.gif
James Kilowatt
O sa pun de un log cu avans la aprindere, boost, amestec, temperatura gaze arse si nr de detonatii. Apoi bag gaz cu alta cifra octanica si repet jucaria, sunt curios daca diferentele sunt evidente. O sa incerc sa fac ele doua teste la temperatura ambianta similara. Si o sa-l pastrez ca referinta pentru mai tarziu.

Nu imi dau insa seama cum poti detecta un defect mecanic al turbinei din logul asta.
DORU
Din masurarea presiunii...insa este mai evident la masinile cu uzura si diesel.

La tine indicat ar fi CO98 in opinia mea, fara sa cunosc calitatea combustibililor din BE wink.gif
James Kilowatt
Merge cu orice benzina fara probleme. Si pe capac scrie sa bag 95 biggrin.gif
Eu sunt curios daca prin schimbarea benzinei boostul si avansul se modifica semnificativ. Asta inseamna ca si performantele si economia se modifica.
DORU
Nu stiu la 1.8 TFSI, dat la 1.8 T MPI daca pun CO95 imi bat joc de motor...daca pun 99+, merge struna. Daca bag V-Power de la Shell... e racheta pe roti.
Deci se simte CLAR diferenta calitatii combustibilului.
James Kilowatt
Pai mi-a zis un tip care s-a ocupat de soft la ele ca unul din avantajele real la TSI e faptul ca au control f bun al combustiei, mult mai bun decat se poate obtine la unul cu injectie multipuct si de asta il pot face sa mearga bine cu orice zeama. Daca l-ar fi facut pretentios la benzina si nu-i limita marketingul si cutia DSG cica il scoteau fara probleme la 240-250CP. Asta bate cu ce zic si aia de la Revo, cica daca iti faci harta proprie de boost si avans bazata pe log la detonatii cu vag-comul ca poti sari de 250CP cu conditia sa-i dai numai zeama de la 98 in sus. Probabil daca il pui pe GPL il duci la 300CP ca ala sta si mai bine la detonatii teehee.gif Softul original si modificarile de la tuner sunt foarte prudente, probabil merge si cu pacura.

Un alt avantaj mai e si faptul ca galeriile de admisie sunt f drepte cu pierderi minime, intrucat nu au nevoie de turbulente ca la cele cu injectie multipunct.

In rest, celebrul amestec ultra-lean sunt povesti de marketing, nu ajungi niciodata in viata reala sa mergi in regimul ala. Nici macar pe bancul de probe nu e prea usor, in regim ultra-ultra stabilizat, mai stabilizat decat ar putea fi pe cea mai perfecta autostrada.
DORU
Sorin, adevarat ce zici, dar la varsta mea deja o masina este perfecta daca merge bine si este fiabila biggrin.gif
James Kilowatt
Are cineva un manual de service pentru Octavia 1.8TSI?
Pe mine ma intereseaza partea de motor... de amorul artei, ca e in garantie smile.gif
Daniel65671
Manualul de service, pe care ti-l da odata cu masina si in care treci reviziile, sau e vorba de alt manual, de bricolat in motor? Primul il am acasa, daca te intereseaza asta.
James Kilowatt
Pe ala il am si eu, insa il caut pe celalalt, de mesterit smile.gif
DORU
Cam noua masina sa iasa pe net manualul de service wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.