Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia 1.8 160 de cai
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 2
Pages: 1, 2
CezarCDP
Daca are cineva acest model sau macar l-a condus as vrea niste pareri: fiabilitate, consum, eventuale probleme.

Eu personal eram pornit sa-mi iau 1.9 diesel dar avand in vedere noile preturi nu stiu ce sa mai zic

Multumesc
DORU
Uite aici impresii de la un posesor...coleg cu noi si pe aria Skoda, de altfel:

http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...-8-TFSI-160-CP/
CezarCDP
Multumesc Doru, dar din linkul dat de tine nu am gasit raspunsuri la nici o intrebare. Sau nu am vazut eu ? blink.gif
DORU
Citeste cu atentie, Daniel este f tipicar in a oferi informatii in general. Trebuie sa gasesti date despre consum cel putin. Fiabilitate, mai putin. Are masina de o luna de zile !
CezarCDP
Nope, nimic in afara de consumurile din carte, care oricum le stiu dar nu ma intereseaza pt ca evident nu sunt reale. M-ar interesa consumul real pe care il are in Bucuresti un astfel de motor.
Daniel65671
Multumesc, Doru.

Salut, Cezar.

Cred ca esti nerabdator sa aflii ce te intereseaza, dar te-ai grabit un pic. La ultima pagina (8) din postul cu masina mea erau si consumurile reale.

Dar sa lasam asta si sa-ti spun direct: Abia am implinit 2 luni si ceva peste 1600 Km si consumul este (foarte) mare acum. Pornind de la 14-15 l% si chiar pana la 19-20 l% in oras. Dar depinde de cat de mult timp stau cu motorul pornit ca sa o dezget dimineata si pana racai gheata de pe geamuri. Si, in plus, abia am iesit din rodaj, e iarna si frig si eu merg dimineata intre 15 si 20 de minute pana la birou. Si cand se incalzeste bine, ma dau jos.

Cel mai mic consum l-am avut, totusi, de 8,5 l%, pe la 80-90 Km/h pe sosea. Daca o calc, se duce si consumul corespunzator in sus, cam ca in oras.

Despre fiabilitate, nu am cum sa-mi fac o impresie prea bine fundamentata in doua luni. Pot sa spun doar, ca pana acum, merge foarte bine si personal sunt foarte multumit de ea. Asi putea sa fac o extrapolare la marca Skoda si sa-ti spun ca cealalta masina a mea, Fabia, merge si ea foarte bine de doi ani de zile. In rest, piese si manopera mai ieftine un pic decat la altii si multe service-uri prin toata tara si chiar in Europa. Deci, nu ramai in drum.

Daca te hotarasti pentru motorul pe benzina, FSI cu turbina, de 160 CP, iti pot confirma ca vei avea senzatii foarte placute la condus. Eu, de exemplu, nu simt greutatea masinii si pot sa spun ca ma-nfunda in scaun.

Am vazut in profilul tau, insa, ca te interesa o masina de putere mai mica, intre 105 si 140 CP, dar pe diesel. Acum cauti benzina. Trebuie sa-ti spun ca initial am plecat si eu de la optiunea de 115 CP pe care apoi am "tradat-o" pentru cea de 160 CP, pe benzina.

Daca mai ai rabdare, poti sa citesti o comparatie pe care am facut-o mai de mult (inainte sa apara motorul de 1.8 TFSI):

"Gandindu-ma la o viitoare Skoda Octavia pentru mine, am facut urmatoarea

Comparatie raport pret/motor benzina Skoda Octavia Trend, cutie manuala

Motor Putere Viteza mx Acc100 Cons urb Greutate Pret cu TVA +Taxa Dif pr

1,4 MPI 80 CP 180 Km/h 15,3 s 9,5 l/100 1230 Kg 13990+160=14151 E 0

1,6 MPI 102 CP 190 Km/h 12,3 s 9,8 l/100 1225 Kg 15094+183=15277 E 1127 E

1,6 FSI 115 CP 198 Km/h 11,2 s 8,7 l/100 1265 Kg 16398+183=16581 E 1304 E

2,0 FSI 150 CP 212 Km/h 9,4 s 10,1 l/100 1310 Kg 17719+531=18250 E 1669 E

Si, avand o Fabia Sedan Elite de 101 CP, am facut si o

Comparatie raport pret/motor benzina Skoda Fabia Sedan Elite, cutie manuala

1,4 MPI 80 CP 180 Km/h 13,4 s 8,6 l/100 1090 Kg 13236+160=13396 E 0

1,4 MPI 101 CP 185 Km/h 11,6 s 9,0 l/100 1095 Kg 13321+160=13481 E 85 E

2,0 MPI 115 CP 196 Km/h 10,2 s 10,9 l/100 1140 Kg 14248+531=14779 E 1298 E

Plecand din start de la ideea ca 80 CP sunt la limita de jos a posibilitatii de a satisface nevoia de putere pentru Octavia, am luat in calcul, ca fiind rezonabile, motoarele de 1600 cmb. Cel de 2000 cmb si 150 CP mi s-a parut prea mare pentru gustul si nevoile mele, ci, mai degraba, pentru cei sportivi.

Ce aduce bun, in plus, fiecare din cele doua tipuri fata de varianta imediat inferioara? (Vorbim de Octavia 1,6 cmb de 102 CP si 115 CP, sau pe scurt Octi102 si Octi115).

Octi 102 aduce un plus de 22 CP, 10 Km/h la viteza maxima (190 Km/h) si o reducere cu 3 s a timpului de acceleratie 0-100 Km/h (12,3 s), dar creste consumul urban la 100 Km cu 0,3 l (9,8 l/100 Km).

Octi 115 aduce un plus de 13 CP, 8 Km/h (198 Km/h) si o reducere de 1,1 s (11,2 s). In plus, scade si consumul cu 1,1 l la 8,7 l/100 Km.

La Octi 102 scade raportul Kg/1CP cu 3 Kg (12,3 Kg/CP) si la Octi 115, cu 1,3 Kg (11 Kg/CP).

Un plus consistent de putere il aduce saltul la motorul de 1,6 MPI (22 CP) precum si saltul la motorul de 2,0 FSI (35 CP), dar aici saltul e simtitor si la pret.

Comparand plusul de putere, viteza maxima (si reducerea timpului la demaraj pana la 100 Km/h), geutatea masinii, consumul urban (majoritar) si pretul, eu am ajuns la alegerea motorului de 115 CP ca fiind cea mai rezonabila varianta de mers cu o masina de familie.

Intrebarea care ma preocupa, insa, este daca pentru Octavia sunt suficienti cei 115 CP pentru un mers relativ normal (nu sportiv), dar in care sa am si o rezerva de putere pentru iesit repede din situatii limita, cum am acum cu Fabia mea, de 101 CP?

Cineva imi facea echivalarea intre Fabia de 101 CP cu Octavia de 150 CP. Si atunci am facut o comparatie, pe care va invit sa o vedeti si voi.

La Fabia 1,4-101 CP am raportul greutate/CP de 10,8Kg/1CP, iar la Octavia 1,6-115 CP, am raportul de 11 Kg/1CP.

La Fabia 1,4-101 CP am timpul de la 0 la 100 Km/h de 11,6 s, iar la Octavia 1,6-115 CP e de 11,2 s.

Deci, cam tot pe acolo.

Viteza maxima la Fabia 1,4-101 CP e de 185 Km/h, iar la Octavia 1,6-115 CP e 198 Km/h si la un consum mai mic! (8,7 l fata de 9,0 l/100 Km la Fabia).

Deci, eu consider, teoretic, ca 115 CP pot duce o Octavie destul de sprinten, incarcata si cu AC pornit, ca sa nu gafaie pe Dealul Negru si sa fie nevoie sa schimb a treia la 80 Km/h. Si sa aiba si o rezerva de putere sa urce repede de la 120-130 Km/h la 150-160 Km/h sau chiar mai mult, ca doar la carte zice aproape de 200 Km/h.

In concluzie, dupa atata teorie ametitoare, un drive-test sanatos rezolva problema repede si fara echivoc.

Salutare si multumesc de rabdare!... "

Dupa care, am ales motorul de 160 de CP!...
DORU
Multumesc si eu, Daniel ! Respect !
Daniel65671
Am urmarit mai atent consumul de benzina, ca sa nu mai induc in eroare publicul calator de Skoda Octavia 1.8 Turbo FSI.

In primul rand, dimineata, la plecarea de acasa, incep numaratoarea pe calculator de la 49,9 l% (media), dupa care incep sa scad. Dupa cum am mai spus-o, eu merg pana la birou sub 20 Km, cu toate buclele si opririle necesare ca sa o duc pe fica-mea la scoala. Iar calculatorul asta am vazut ca este foarte sensibil, mai ales la mersul in gol.

De exemplu, datele de astazi aratau cam asa: am plecat de la 49,9 l%, cum am zis, si am ajuns la 15,5 l% la birou, dupa 15 Km facuti in 18 minute.

In weekend, insa, cand am facut un drum pana la Carrefour, in Militari, am mers intre 12,2 si 13,8 l%. Media generala, de cand am cumparat masina, este de 13,2 l%.

Asta e!...
CezarCDP
Multumesc frumos de raspunsuri. Intre 14-15% si 19-20% in oras ????? la un motor de 1.8 ?????? Dumnezeule !!!!!!! Inteleg ca masina este in rodaj, dar totusi ...... blink.gif

Daca faci 15 km in 18 min in Bucuresti nu pot decat sa te felicit, asta e un mers mai mult decat ok. Eu in schimb de la Cora Militari unde stau pana in Unirii fac intre 40 si 60 min din care 70-80% din drum merg bara la bara.

Consumul pe care l-ai avut intre 12,2 si 13,8 este mai omenesc avand in vedere ca masina este in rodaj. Presupun totusi ca drumul a fost liber, nu ? De altfel, asa m-as astepta sa concume in oras, cam 13 % avand in vedere consumul "de carte" de 10.1.

Daca gandesc aiurea, puteti sa ma "traqeti de urechi", nu ma supar, dar vreau sa cantaresc bine inainte de a comanda masina. Cea de 105 cai mi se pare totusi prea puturoasa (desi nu sunt un tip care conduce neaparat sportiv), iar pentru cea de 140 de cai nu prea am bani, asa ca o varianta optima ar fi asta de 160 de cai. Mai ramane consumul .....
Daniel65671
Cezar,

In primul rand, daca raspunzi imediat, nu mai este nevoie sa dai citat. Lungesti inutil.

In al doilea rand, da, era drumul mai liber si ultima bucata chiar pe autostrada, dar am ras-o si nu cred ca i-a priit la consum, in sensul ca s-a micsorat!... whistling.gif
CezarCDP
Scuze, dar nu sunt un forumist cu experienta, asa ca deocamdata conversez asa mai babeste ...... biggrin.gif

Consumurile pe care mi le spui tu, probabil ca sunt cele de pe computrul de bord, care din cate stiu eu nu sunt chiar fidele ..... sau ma insel ?

La pompa presupun ca nu i-ai facut deocamdata consumul nu ? Eu am nevoie sa-mi vina masina pana cel tarziu pe 15 iunie, pt ca pe 01 iul plec in concediu, deci inseamna ca trebuie sa dau comanda cel tarziu pe 01 martie. Pana atunci, o sa te mai "stresez" cu intrebari despre masina, poate o sa depaesti si perioada de rodaj ....

Multumesc anticipat
DORU
Cezar, ai MP !
CezarCDP
QUOTE(DORU @ Jan 21 2008, 08:43 PM) *
Cezar, ai MP !



Merci frumos, dar nu stiu unde intru ca sa vad MP unsure.gif Please help !
mike.omega
In momentul in care intri pe forum ai o fereastra care iti apare automat, daca nu cauta in coltul dreapta-sus al paginii langa "My Friends"
PM=personal message biggrin.gif
Daniel65671
De la lume adunate si la lume inapoi date...

Am reusit, in fine, sa ma lamuresc cum e cu puterea la Octavia: ajung sau nu 115 CP?

Mai de mult, un coleg forumist imi spunea ca Octavia merge si cu 115 CP dar (citez din memorie), cand vrei sa depasesti, trebuie sa "mesteci" mai mult cu schimbatorul de viteze.

Ieri m-am intalnit cu alt forumist care avea o Octavie de 105 CP si mi-a confirmat ca vara se simte efortul cand baga in functiune aerul conditionat.

Dupa ce am luat-o pe a mea si am condus-o nitel si am vazut ca nu se simte greutatea masinii nici in viteza a 4-a, am tras concluzia (pentru mine) ca, desi se poate sa fi sarit nitel calul, 160 CP sunt (arhi) suficienti pentru a nu te preocupa de altceva la o depasire, decat sa ai drum liber in fata.

Strict personal vorbind, eu sunt pe deplin impacat cu pretul pe care-l platesc pentru acest confort oferit de mai multa putere.

Iar sfatul meu pentru voi, cand alegeti o masina, este sa va ganditi cat mai bine ce va doriti mai mult de la acea masina. Evident, tineti cont si de pretul pe care sunteti dispusi si trebuie sa-l platiti pentru asta.
mike.omega
Data viitoare poti sa pui link spre postul celalalt(identic) wink.gif
Daniel65671
Scuze de off topic, dar poate interesa pe mai multi:

Multumesc, Mike, dar, dupa ce dau clik pe postul in cauza si apare copy shortcut, la mutare, cand il activez, apare tocmai postul 1 de la inceput si nu de unde l-am copiat. Unde gresesc?
mike.omega
Da asa e, am mai descoperit un bug in soft smile.gif
CezarCDP
Salutare Daniel,

Ceva vesti noi despre masina ? Probleme aparute, sau parti mai putin placute ? Eram curios sa stiu daca masina se apropie de valorile date din fabrica: viteza maxima, acceleratie, etc. pt ca valorile date de ei sunt de-a dreptul dementiale in sensul bun al cuvantului biggrin.gif
Daniel65671
Cezar, Slava Domnului, nu am probleme. Dar e si noua.

Iar de impins masina pana la limite nu am avut inca ocazia. Nici nu e vremea sa incerc viteza maxima, de exemplu. Mai la vara, pe o sosea uscata.

Ce vreau sa-i mai fac sunt luminile. Adica nu sunt multumit cum lumineaza in comparatie cu Fabia si vreau sa-i schimb becurile cu unele mai puternice (nu xenon).

In rest, merge bine. Vezi ce am mai scris si la Masina mea.
klm
CITAT(CezarCDP @ Jan 21 2008, 11:06 AM) *
Daca faci 15 km in 18 min in Bucuresti nu pot decat sa te felicit, asta e un mers mai mult decat ok. Eu in schimb de la Cora Militari unde stau pana in Unirii fac intre 40 si 60 min din care 70-80% din drum merg bara la bara.
[...]
Cea de 105 cai mi se pare totusi prea puturoasa (desi nu sunt un tip care conduce neaparat sportiv), iar pentru cea de 140 de cai nu prea am bani, asa ca o varianta optima ar fi asta de 160 de cai. Mai ramane consumul .....

Ceea ce nu inteleg eu e de ce ai avea nevoie de un motor de 1.8 cu 160 CP daca viteza ta de rulare va fi sub 40 km/h?! 105 CP la 1300kg este mai mult decat decent in conditiile unui trafic urban si castigi si la consum (pentru ca te vad ingrijorat si din acest punct de vedere).
Daniel65671
KLM, desi l-ai intrebat pe Cezar, iti raspund de ce am ales eu 160 CP.

Pentru ca masina asta e buna la de toate: si in oras si afara; si la serviciu si in concedii; si la piata si la plimbare. Evident ca nu folosesc puterea maxima prea des, precum nici viteza maxima.

Dar am sa-ti mai dau un exemplu: Intr-o seara ma uitam la Top Gear si Jeremy Clarkson testa cel mai puternic Mercedes, de vreo 5-600 CP. Si se intreba si el la ce ii foloseste atata putere cand toti producatorii din Germania au facut un gentlemen agreement, adica o intelegere nescrisa ca nici o masina sa nu poata sa depaseasca 250 Km/h. Si raspunsul a venit de la sine: doar pentru depasiri... tongue.gif
dgilmour
Salut Daniel. Intentionez sa-mi cumpar o octavia 2 1.8 tfsi. Cu riscul de a fi stresant si agasant as vrea sa te mai intreb cateva detalii legate de consum. In primul rand cam de cati bani bagi benzina saptamanal si cam cati km mergi in fiecare zi? (daca poti sa faci un calcul obiectiv) In al doilea rand ai facut vreodata consumul la masina ta babeste ? (ignorand computerul de bord - adica faci plin, mergi ce mergi, faci inca un plin si vezi cat ai consumat de la plinul anterior si dupa asta faci socoteala consumului in functie de km parcursi de la un plin la altul)
De asemenea ai prins cu masina ta vreo seara/dimineata cu trafic bara la bara? Cat indica computerul atunci? In conditiile in care mergeai linistit fara forje, accelerari inutile... M-ar interesa niste date recente mai ales ca ai spus ca tocmai ai iesit din rodaj.
Tu cum conduci de obicei? (sincer) Mai faci cate o liniuta, cate o depasire la limita, etc sau mergi absolut linistit, schimband viteza la 2000 - 2300 rpm si mergand cu maxim 60 km/h? Nu de alta dar as vrea sa stiu in ce conditii ai obtinut consum de 20%... Ai incercat vreodata sa mergi absolut linistit fara sa tii motorul pornit dimineata mai mult de 2 min degeaba si sa te uiti atunci la consum?
Ti-as ramane dator daca ai putea sa-mi dai niste raspunsuri concrete.

Numai bine
Daniel65671
Salut, Dgilmour.

Nu pot sa-ti raspund exact la toate variantele tale pentru ca nu am trecut prin toate si, sincer, nici nu mai urmaresc consumul la sange. Dar o concluzie generala este ca acest motor consuma destul de mult. M-am lamurit.

Nu fac liniute, dar o mai calc la demaraje. Nu pot spune ca am mers numai bara la bara sau liber complet. Iar in diminetile friguroase, cand imi ingheata geamul si ma grabesc sa plec mai repede, nu imi mai sta gandul sa verific consumul pe loc.

Ma mai uit doar din cand in cand la consumul general pe medie. Acum e 13,2 l% de cand am luat masina.

Nu stau nici cu carnetelul la benzinarie, dar pun cam de doua ori pe luna de 100-150 lei, dar numai benzina de 98, 99 sau 100 CO. Iar eu fac, in medie, 10.000 Km pe an.

Asta e. Nu poti avea si putere si consum mic.
dgilmour
Multumesc foarte mult. Vreau sa zic ca m-ai linistit. Daca zici ca mergi ceva cu ea in fiecare zi si pui de 100-150 Ron la 2 saptamani este super bine. Am citit la cineva ca face un plin in fiecare saptamana ceea ce ma depasea complet. Adica daca in fiecare zi faci macar 20 km si pui benzina de atatia bani si 98 99 sau 100 este super bine. Iar consumul pe care-l ai acum in medie de 13,2 este un consum omenesc. Ma astept la 3 litri in plus fata de carte intr-un oras ca Bucuresti. Insa la inca 10 l in plus (adica un consum de 20% cum ai scris tu intr-un post pe aici) deja imi schimbam parerea despre marca asta... Am sa ma mai uit si la alte motoare de 1.8 turbo pe benzina de la alte brand-uri auto sa vad cam cat consuma si alea... Mersi mult inca o data. Salutare
DORU
Nu prea ai sa mai gasesti multe oferte 1.8T benzinare la alte branduri...ori motoare mai mari, ori mai mici, si ambele variante cu turbo.
CezarCDP
In plus fata de ce a spus Daniel: la benzina nu mai e zgomotul de diesel, revizii mai ieftine si efectuate la mai multi km, cuplu cu aceeasi valoare ca la 1.9 si cu incepere de la 1.500 ture - deci mai jos decat la diesel, etc...
CezarCDP

A, si inca ceva, motorul de 1.8 TFSI am inteles ca este de ultima genratie, nu ?
DORU
Tehnologie TFSI...ultima generatie. Asteptam sa-si dovedeasca fiabilitatea !
Daniel65671
Am mers prin Bucuresti deja cu 11,8 l%.
CezarCDP
QUOTE(Daniel65671 @ Feb 11 2008, 02:17 PM) *
Am mers prin Bucuresti deja cu 11,8 l%.



Sa inteleg ca atat iti arata acum computerul de bord la mersul urban in timpul saptamanii ?
Ar fi nemaipomenit ... Cat km ai facut ?
Daniel65671
Da, pe media 1, dupa cateva zeci de Km facuti intr-o zi. Iar pe media 2, de la cumpararea masinii - 13,4 l%
cod
QUOTE(Daniel65671 @ Feb 12 2008, 05:14 PM) *
Da, pe media 1, dupa cateva zeci de Km facuti intr-o zi. Iar pe media 2, de la cumpararea masinii - 13,4 l%


Ai un consum foarte bun. Eu am motor de 1.6 aspirat si media prin oras e pe la 13%. Scot sub 10 doar duminica.
zoli76
Buna tuturor.
Sunt nou intrat pe forum, dar citesc sugestile si restul de vreu un an si ceva. Ma intereseaza si pe mine motorizarea 1.8TFSI, si astept inca observatii cine are.
DORU SALUT. Respect pentru munca depusa si sfaturile date. Am si eu o intrebarea , daca cineva poate sa raspunda, poate nu aici ar trebui sa pun dar e legatura cu noua motorizare Octavia II.
Anul trecut ianuarie am cumparat (bazand mult pe observatiile puse de aici pe forum) Octavia II 1.6 FSI cu dotari suplimentare (nu detaliez) pe leasing de 5 ani de la Ecocar Miercurea Ciuc. Vara a aparut motorizarea 1.8 TFSI si vreau sa schimb masina...
Problema este ca leasingul nu pot sa termin inainte de 1 an de la inceperea derularii contractului , iar cei de la Ecocar zi ca nu se poate merge pe o preschimbare , calcule de diferenta si plata mai departe a noului masina.

Deci Doru ca reprezentant Skoda pot sa ma clarifici, se poate la Porsche leasing Romania un fel de buyback, adica preluare cea veche si primirea celui noua cu diferente de pret desigur si plata mai departe a ratelor.

Altfel trebuie sa caut pe cineva care preia contractul.
Astept raspun si sugestii si de la alti

Multumesc pentru ajutor. Zoli


Daniel65671
Salut Zoli,

Pai, daca ai luat masina in ianuarie anul trecut si acum suntem in februarie, in seamna ca a trecut un an si ai putea sa renunti la leasing. Dar cu penalizarile de rigoare. Asta daca o faci independent, pe contul tau. Adica tu o vinzi separat de cumpararea celei noi.

Dar ai putea, cum ai spus si tu, sa incerci sa faci o intelegere cu dealerul tau sau altul sa iti cumpere masina (adica sa iti preia leasingul tau cat a mai ramas din el) si in contul ei sa iti deschida o noua comanda pentru o masina noua cu motor de 1.8 TSI.

Doru, care lucreaza in sistem, sigur iti poate da mai multe informatii detaliate.
zoli76
Mersi pentru raspuns.
Stiu ca acum pot inchide, in decembrie am fost la dealer si am lamurit treaba asta. pentru incheiere contract am nevoie de 13500 eu iar eu dispun de 11.000 eu. Asa ca mai trebuie sa-m iau credit de undeva, care nu prea imi convine, mai ales ca deja leasingul este inregistrat in baza de date undeva etc. si bancile le verifica..
Pe mine ma intereseaza ca cei de la dealeri din M.Ciuc mau luat fraier sau nu in legatura cu preluarea si finantarea unui nou, se poate sau nu ?????? confused.gif unsure.gif .

Eu am zis ca am fond suficient pentru a finanta cel nou dar inca mai trebuie sa astept pentru incheiere contract, apoi mai trebuie sa le vand si etc.
Pe DORU le intreb ca fiind o persoana din sistem Skoda stie ceva solutie sau dealeri care ar prelua si livra pe masina de 1.8 TFSI ?
Costurile de refinatrare sau cum ar zice toate treaba le suport , la fel si noa ratele de leasing. Asta nu ar fi mare problema.

Orcum multumesc de sfat, mai astept raspuns si de la Doru.
Eventual daca cineva cunoaste vreun dealer Skoda care ar face o astfel de "tranzactie" sau cum este numit.

O zi buna in continuare si pline de satisfactii la volan.
DORU
Zoli, Daniel, multumesc pt atentionare si aprecieri.

Da, va pot ajuta sa va lamuriti problema. Insa telefonic, timpul nu-mi permite sa detaliez aici, cu scuzele de rigoare. Zoli, ai MP, astept un semn de la tine !
zoli76
Mersi Doru pentru ajutor .
Chiar esti de treaba, asa cum am citit si de la alti. rolleyes.gif yes.gif

Cum mai poti sa zici ceva noutati astept
Daniel65671
Am reusit sa merg prin oras cu 8,6 l%. De la Lujerului, in Militari, pe la Crangasi, pana la Piata 1 Mai. Trafic lejer si nu foarte incarcat, doar familia (2+1). Am bagat si a 4-a si nu am fortat. O placere.

M-am intors de la Sinaia si pana la intrarea pe coridorul unic de la Otopeni aveam media consumului 7,6 l%. Un pic mai mult decat de la Brasov (7,4 l%), dar cred ca asemenea consumuri au inceput sa devina uzuale.

Daniel65671
In Bucuresti acum am media 11 l%.
Cezarrr
QUOTE (Daniel65671 @ May 7 2008, 10:03 AM) *
In Bucuresti acum am media 11 l%.



Salut Daniel,

Mai poti sa ne spui ceva noutati despre ocativa de 160 de cai ? presupun ca ai trecut de rodaj... ceva date despre consum, performante, se apropie de cele specificate de fabrica ? Din punct de vedere al fiabilitatii ai avut ceva probleme ?

Multumesc frumos
Daniel65671
Am mers cu 6,2 l% pe defileul Oltului la vale (cu 70 - 90 Km/h) si cu 6,8 l% pe autostrada (intre 100 - 120 Km/h). Si cu aerul conditionat pornit.

Dar va atrag atentia ca acest motor este totusi gurmand si merge si cu 11 - 12 l% la viteza si chiar 13 - 14 l% prin oras aglomerat.

Pana acum am facut in total 6.800 Km si pot spune ca merge perfect.
Daniel65671
Si mai recent am facut un drum la mare cu 8,4-8,5 l% in medie, adica autostrada combinat cu sosea nationala (80-90 Km/h), dar si bara la bara pe malul marii.
Daniel65671
Am trecut de 9.000 Km si merge foarte bine. Acum, prin oras am o medie (2) de 10,9 l%, fata de 10,1 l% ca la carte.
Cezarrr
QUOTE (Daniel65671 @ Sep 25 2008, 09:22 AM) *
Am trecut de 9.000 Km si merge foarte bine. Acum, prin oras am o medie (2) de 10,9 l%, fata de 10,1 l% ca la carte.



Multumim de informatii Daniel. In sfarsit am reusit sa-mi vand masina si ma indrept catre o Octavia thumbsup.gif

Dealerul Brady Trade mi-a comunicat ca pe la mijlocul lui Noiembrie aduc noua Octavia cu face-lift. Am vazut-o in poze si arata destul de bine. Avewti idee daca in afara de design s-a mai schimbat ceva ?
DORU
Da, motorizarile ar trebui sa vina Euro 5...
Cezarrr
QUOTE (DORU @ Nov 10 2008, 11:53 AM) *
Da, motorizarile ar trebui sa vina Euro 5...



Asta foarte bine cu euro 5. Dar din cate stiu desi ar fi eur 5 se plateste tot ca pentru euro 4 .... La motorizarea asta taxa euro 4 e pe la vreo 600 EURO nu ? Pentru euro 5 cat ar fi ?
klm
0
CDP
QUOTE (DORU @ Nov 10 2008, 10:53 AM) *
Da, motorizarile ar trebui sa vina Euro 5...

Oscilez intre transmisia manuala si cea DSG pentru motorizarea 1.8 si 160 de cai. Se merita diferenta de bani - cam 2000 euro ? Cam 80% merg in Bucuresti. Am auzit ca este cea mai performanta transmisie de pe piata la ora actuala, dar se potriveste bine cu aceasta motorizare ?
DORU
Da, se completeaza f bine.
Daca esti genul care doreste ceva confort, alege DSG.
Eu unul iubesc sa mestec in benzina, as alege cu ochii inchisi CV manuala... wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.