Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kit Xenon sau Philips Blue Vision?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Exterior
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Daniumfcv
Intradevar ca au aceeasi nuanta insa la ce drumuri avem se vor strica imediat.Si cred ca este valabil pentru orice marca de led... whistling.gif
blak
Am si eu o intrebare apropiata topicului.

In momentul in care dau de un vehicul cu faza de intalnire ( aparent cel putin ) si pur si simplu ma orbeste cum ar trebui sa il atentionez ca nu vad datorita "xenoanelor" lui ?
Am schimbat de cateva ori pe faza lunga si dupa aia bagau si ei faza lunga + farurile de ceata si parca imi bagau reflectoare in ochi. Chiar trebuie sa iasa ei in evidenta sau care ar fi explicatia?
Daniumfcv
Pai cam asta e regula, sa ii dai cateva flash-uri cu faza de drum sau o tii aprinsa 1 2 sec si o stingi.Ar trebui sa se prinda ca te orbeste.Si daca nu la tine , la urmatorul care face lucrul asta.Ce este de retinut este sa nu ii tii lumina de drum permanent aprinsa biggrin.gif pentru ca atunci nu veti mai vedea nimic nici unul din voi.In afara de asta, franezi daca te orbeste cel din fata ca se prea poate ca tu sa ai un pieton in fata pe care sa nu-l vezi.

Reactia lui de a aprinde faza de drum este pura nesimtire daca o si tine aprinsa ca sa iti arate ca se poate si mai rau smile.gif sau iti semnalizeaza ca e pe lumina de drum.Daca zici si de proiectoare de ceata .. deja suntem in matrix.Franezi, esti atent si treci mai departe.Reactia generala este sa ii faci si tu la fel sa vada ca nu e sanatos dar e mai bine sa o inghiti ca cel putin el vede bine si te poate ocoli smile.gif.Nu ne putem mandri ca suntem un popor prea civilizat ca doar ne-au schimbat genetic rusii turned.gif
M A R K



Salut Daniumfcv ,

Ma referam ca am vrut sa-mi schimb masina si din motive financiare redirectionate pe investitii pt batranete , trebuie sa ma multumesc si cu asta.Avand in vedere ca la job stau 10 ore cu ochii pe monitor , fluorul din oras mai albeste geamurile , si mai bat si eu Bucurestiul si Ranca numai dupa orele de scarbici ....constat ca nu mai vad asa bine.Asa ca vreau o imbunatatire la lumini.In mintea mea ma gandeam ca tb schimbat tot corpul farului pt a monta xenoane.Am vazut pozele tale si l-am rugat pe un coleg care are astfel de becuri sa-mi arate live.Este lumina mai alba dar o imbunatatire semnificativa nu.
Acum am vazut ca fratele tau a cheltuit 8 mil.La Opel crezi ca m-ar costa tot atat ?Cei de la Kia mi-ar monta si pe Opel ?
Care este diferenta intre xenoane si faruri cu descarcare in gaz (este acelas lucru ) ?
Balastul de care zici ca se incinde unde ar putea fi montat la Opel ...ca nu este prea mult spatiu ?Poate ia naiba foc ceva!!!


Multumesc .
Daniumfcv
Cei de la Kia iti pot monta si pe Opel foarte usor nu este problema.La Opel sunt cam ezitanti sa te ajute cu montarea de piese aftermarket din ce am vazut eu si poate ca pun conditii prostesti sa montezi cu becul lor.Daca te duci la ei sa te tii tare ca nu au voie sa te oblige sa iti puna piesa lor.. ei doar sa faca manopera pentru garantia la partea electrica, garantia la piesa ta e treaba ta.Balastul se incinge destul de tare dar este loc si la opel de montat.Masinile din 2001 2002 sau si alti ani , erau prevazute cu xenon din fabrica asa ca loc exista.Tot ce trebuie este sa fi mai atent ca pana acum cand treci peste denivelari sau nimeresti in gropi pentru ca balastul este senzibil la socuri fizice.
Farul nu se schimba cu totul .. avand in vedere ca montezi aftermarket se schimba doar becul .. ca este acelasi model.Daca ai Astra G vei avea lumina de intalnire pe bec tip H7.Iti vor monta un kit xenon H7, sau HB3 9005 daca vrei pe lumina de drum.Te va costa undeva la 800-900 Ron cu tot cu manopera.Poti schimba si tot farul daca vrei ca lumina sa fie focalizata mai bine ca se gasesc faruri Hella cu lupa pentru Astra G.Problema majora este ca un singur far costa 1500 Ron. 3000 Ron farurile , plus 800 Ron instalatia xenon , 200 Ron manopera ca este ceva mai mult .. te duce lejer la peste 1000 Euro si nu merita zic eu...
Daca vrei sa iti recomand o marca de xenon iti pot recomanda Hella sau Philips, poate MTEC.Au preturi ceva mai mari dar ar trebuii sa te tina becul mai mult decat masina ... smile.gif Fratele meu a montat la 700 Ron un kit italian.. o marca de care nu am auzit in viata mea si pe care am uitat-o imediat smile.gif) .Fata de un kit Hella are mai multe sanse sa i se arda mai repede si te costa 100 Euro un singur bec sa il schimbi smile.gif

Becurile Xenon sunt becuri cu descarcare pe gaz.Becurile halogen au un filament pe care il incalzesc la incandescenta.In interiorul becului xenon este gaz rar : Xenon , Argon etc.De la incarcatura de balast sunt transmise sarcini electrice in bec la un electrod.Iar de la acest electrod sar la altul .. trecand prin amestecul de gaze.In momentul saltului se produce si iluminarea.
Becurile auto cu gaz sunt toate xenon si au influentata calitatea si pretul in functie de cuartul electrozilor si amestecul de gaze.Firmele de la farmacii sau magazine mari sunt pe acelasi principiu doar ca au un amestec de gaze pentru o anumita culoare ( verde la farmacie , rosie la "Real" .. etc )


Numai bine,
M A R K

Denivelarile le mai furi...si celelalte masini nu au aceleasi riscuri ?
La fratele tau sunt becuri lupate ?Sau acestea sunt cele de 400 eur bucata asa cum se spunea mai sus?Am amici care au afaceri cu dezmembrari (mai mult pt microbuze din Germania ), si i-am rugat sa se intereseze sa i-a un pret pt faruri cu totul.
Vreau aceste informatii pt ca la tehnica nu stau asa bine..si in tara asta de smecheri profita imediat sa-ti vanda prostii la preturi triple.Daca ma dumiresc un pic am sanse sa platesc un pret corect pt ceea ce-mi doresc.
Deci eu vreau acele faruri lupate cu lumina alba .Asa ceva a montat ITI cu ~250 eur?Am vazut ca la unele masini la pornirea farurilor fac o cursa pe verticala dupa care se pozitioneaza conform setarii.Poti sa-mi spui ceva de acestea ?

Multam mult.
M A R K
Ok, citisem doar prima parte a mesajului sau ai completat tu dupa.
Acum este clar.Da 1000 eur nu este o afacere buna , dat 800 ron este altceva.
O seara placuta.
iTi
cele cu lupa de le-ai vazut tu la masini si cu lumina alba e tot xenon numai ca este pusa lupa aia acolo sa focalizeze mai bine lumina sa nu bata in ochi la ceilalti participanti. Sunt 2 variante daca vrei din alea cu lupa poti sa comanzi farul cu totu' de la hella sau poti sa te duci la service la opel si sa vb cu cei de acolo sa-ti comande ei. Oricum pretul sare sus de tot si nu stiu daca se merita ptr o amarata de lupa. Eu mi-am pus fara lupa si nu mi-a facut nimeni din faruri ca il orbesc. In privinta balasturilor nu trebuie sa-ti faci tu probleme ... gasesc cei de la kia sau opel unde decizi sa le montezi loc ptr ele. Tu doar le dai masina si eventual kitul de xenon pe care il poti comanda de la aproape orice magazin auto piese import sau poti sa le zici lor si iti comanda ei cum am facut eu. Sa ne zici si noua ce ai facut si eventual sa faci cateva poze dupa ce le pui
mike.omega
Pozitii cu led-uri biggrin.gif

http://www.masini.ro/forum/content-page/18...-II-SX/page/20/
Potzocul
daca nu ma insel, tehnologia este aceeasi si la pozitiile mele! si ale mele au tot 6 punctuletze in loc de micile leduri traditionale biggrin.gif doar body`ul difera


la ce pret au fost ?


pt tipul acesta de far, cred ca era mai recomandat un alt tip de led, acestea bat strict in fatza. am avut acum ceva timp niste leduri care dadeau lumina lateral si putin in fatza, asta ajuta la reflectarea luminii in oglinda farului, pe cand cu acest tip, o cantitate mai mica ajunge pe oglinzi, dar ca vizibilitate cred totusi ca tipul asta e mai bun.
mike.omega
35 de lei plus ceva chin la montaj ca era noapte si eu nu vedeam nimic teehee.gif

Insa la ale mele pare sa lumineze doar un singur punct, adica ala mare din mijloc biggrin.gif
Potzocul
da, lumina e puternica si nu iti poti da seama exact ce e pe acolo dar sigur sunt 6 smile.gif
cum e cu lumina in far ? se reflecta ceva in oglinda?
p.s. sunt de la "ala" cumparate? hmm daca da, poate il conving sa ii achit diferentza si sa imi dea si mie din modelul asta teehee.gif
la mine din fericire e bine ca nu bate si in lateral pt ca am pozitiile sa zicem separat de far, la fel si semnalizarea.
si eu ma kinui putin cu montajul tongue.gif deschis capota dat jos grila, dat jos far, tras de fire ( cu transpiratii maxime sa nu se rupa cumva din mufa) si apoi pus far la loc pus grila la loc, inchis capota smile.gif testare,,, l-am pus invers wallbash.gif + la minus si invers... si se reia ciculu
mike.omega
N-am elucidata daca "ala" e aceeasi persoana smile.gif
Lumina in far e super ok, fiind pozitia langa becul de faza scurta/lunga pare cum ca as avea aprinsa faza scurta(ziua vorbind), chiar s-a pacalit un amic de cateva ori pe treaba asta biggrin.gif

Coreenii au proiectat farurile cu niste capace din plastic care se desurubeaza(ca si alea de la mouse-urile cu bila) si acolo ai acces la becuri. Problema este spatiul prin care bagi mana. In dreapta ar cam trebui sa dau jos cutia de la filtrul de aer dar m-am descurcat si fara. In stanga am demontat stutul pentru lichidul de parbriz. Ah da! Eu am tras un pic firele afara si am montat pozitiile si le-am aprins fara sa le bag inapoi ca si eu am gresit polaritatea prima data rolleyes.gif
Daniumfcv
Am facut saptamana asta revizia de 2 ani si i-am pus pe baietii de la Rucom sa imi regleze farurile.Pot zice ca au facut o treaba excelenta.Am descoperit si eu calitatea becurilor philips.Exista diferente majore fata de un bec halogen standard.

Mark zicea mai sus ca nu a fost impresionat chiar si vazand "live".Problema este ca toate becurile au o limita chiar si xenonul si nu trebuie avut pretentii prea mari.

Eu pot afirma cu tarie ca becurile mele Philips Blue Vision H7 bat aproape la fel de "lung" si "lat" teehee.gif ca H7 Xenon de pe masina fratelui meu...lucru cu care este si el de acord... iar cand zic aproape ma refer la diferenta de cativa metri in lungime care eu personal nu am vazut-o prea importanta.

Am ras de el ca nu ii mai este necesara acum lumina de drum.Sunt in aceeasi situatie.Iar lateral... vad din sant in sant 30 m in fata masinii fara sa orbesc pe nimeni.

Culoarea farului este alba alba iar pe drum cade un alb cu tenta galbuie .. fata de xenon unde farul este albastru si cade pe drum un alb albastru.Logic ca la el se diferentiaza putin mai bine obstacolele departate din cauza contrastului.Oricum... isi fac treaba excelent becurile astea.Am plecat cu masina ieri ca sa fac poze sa postez aici si am fost asa de "vrajit" de cum bateau incat m-am plimbat pe centura 30 de min smile.gif) si am uitat de poze whistling.gif

thumbsup.gif Va recomand cu tarie thumbsup.gif

Daca are cineva montat pe masina Osram Silver Star .. sau NightBraker.. poate puteti face niste poze sa vedem cum lumineaza.Eu promit ca zilele astea sa imi aduc aminte sa mai si pozez. biggrin.gif

Numai bine,
M A R K

Dani ,

Sa nu te superi pe mine , nu am vrut sa fiu rautacios.La Iti chiar se vedea un contrast mult superior.Te astept cu poze cu farurile reglate.Stiu ca nici 9 nu-i ca 3 (banuti ma refer) rolleyes.gif

Am fost luni la Bucuresti si m-am intors pe seara.De la Lunca Corbului am prins ceata foarte deasa si am putut vedea cum imi bat farurile.Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga;ele se intalneau la 40 m in fata.Nu cred ca este bine.Cele pe faza lunga aiurea de tot in sus...desi le tin la pozitia 2.

Va doresc in continuare un week end placut !

MARK
f1anatic
QUOTE(M A R K @ Feb 9 2008, 01:17 PM) *
Am fost luni la Bucuresti si m-am intors pe seara.De la Lunca Corbului am prins ceata foarte deasa si am putut vedea cum imi bat farurile.Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga;ele se intalneau la 40 m in fata.Nu cred ca este bine.Cele pe faza lunga aiurea de tot in sus...desi le tin la pozitia 2.



E normal. Farurile reglate din fabrica bat mai jos si mai spre centru (Stinga - pentru a nu orbin traficul care iti vine din fata) si mai in laterala si mai sus (dreapta - pentru a vedea semnele rutiere si curbele)

Daniu - Eu am Osram Rally +65W

Ca intreba cineva ce faci cind vrei sa il atentionezi pe ala din fata ca te orbeste. ii dai 1-2 flashuri scurte. Partea cea mai frumoasa este ca atunci cind le primesc si dau flashuri inapoi...se potolesc.
Am 2200 de lumeni faza mica
Am 2400 lumeni faza mare
Si 1700 lumeni farurile de ceata

toate 3 controlate independent. Daca le aprind pe toate, si esti in fata masini, faci insolatie.
Daniumfcv
CITAT(M A R K @ Feb 9 2008, 09:17 PM) *
Dani ,

Sa nu te superi pe mine , nu am vrut sa fiu rautacios.La Iti chiar se vedea un contrast mult superior.Te astept cu poze cu farurile reglate.Stiu ca nici 9 nu-i ca 3 (banuti ma refer) rolleyes.gif

Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga



Nici o suparare stai linistit.Nu am de ce sa ma supar asa cum sper ca nu ai facut-o nici tu.Mi-am exprimat parerea fara a zice-o rautacios smile.gif beer.gif Contrastul este superiori si am zis de la inceput insa sa sti ca nu mi se pare cine stie ce in plus .Fiecare are acum propria perceptie despre ceea ce doreste sa obtina de la faruri.Eu personal, dupa ce le-am montat initial , am fost cam dezamagit dar eram constient ca sunt reglate prost.Acum ma declar 100% multumit.Am si pozele vechi cu farurile cum luminau si am sa le pun in comparatie.Pacat ca nu am poze si cu becurile standard caci nu-mi mai vine sa le montez pe alea iar :)Promit sa fac poze in noaptea asta si sa editez mesajul acesta in jurul orei 23.

In mod normal farurile trebuie sa bata cum a zis fanatic spre dreapta sau spre centru dreapta amandoua, cu mentiunea ca ala din dreapta sa bata mai sus.Daca bate stanga si sus bate prost pentru ca nimereste exact in parbrizul celor care vin din fata.Esti sigur ca asa bat ? Sa nu fie un fascicul ratacit pe ceata ( care oricum sunt amplificate ca putere si traiectorie ) si sa ai doar impresia ca bat asa.Le-ai reglat cumva de cand ai luat masina ?

CITAT(f1anatic @ Feb 10 2008, 07:43 AM) *
Daca le aprind pe toate, si esti in fata masini, faci insolatie.


La puterea aia cred si eu smile.gif) rolleyes.gif


Edit:

Nu am mai apucat sa le postez aseara pentru ca am gasit cu greu o parcare libera noaptea biggrin.gif Tot orasul era numai in audi si Bmw la "o cafea" tongue.gif
Lumina de intalnire : acum / inainte

Lumina de drum: acum / inainte


Diferentele de contrast sunt fie din diferenta de 3Mb - 7.2 Mb cum au fost pozate , fie pentru ca acum bat mai lung si nu mai sunt "concentrate" biggrin.gif
Cert este ca nu sunt relevante asa cum se vad aici smile.gif

Numai bine
OvidiuH
În zilele următoare doresc să-mi schimb farurile la faza scurtă la Auris. După ce-am citit mai mult a rămas să aleg între următoarele modele:

PHILIPS H4 BLUEVISION, PHILIPS H4 X-TREME POWER, PHILIPS H4 POWER2NIGHT

Ce-mi recomandați ?
Potzocul
depinde ce doresti si ce iti place. daca iti place lumina mai alba, asemanatoare cu xenon atunci blue vision.
daca nu ai pretentii si circuli mai mult noaptea si ai nevoie de lumina, atunci x-trem se zice ca da randament mai bun decat night acuma ....
ramane de vazut tongue.gif eu mi-am pus vision plus, am reglat farurile si acum umblu cu farurile lasate 3 trepte in jos ca sa nu ma injure lumea smile.gif
Legionaru'
Xtreme Power!
OvidiuH
Mă interesează să am lumină cât mai puternică noaptea (bine acum să nu-i omor pe ceilalți din trafic sau să mă înjure), de preferat albă.
iTi
xenon smile.gif)
OvidiuH
Într-un final am văzut în manualul Aurisului că pentru faza scurtă am nevoie de H11. Din păcate, modelele menționate anterior nu vin și în dimensiunea asta. Dacă aveți cumva alte sugestii, sunt binevenite.
mike.omega
Stai sa inteleg, vrei HID-uri H11?
OvidiuH
Am nevoie de becuri cu halogen H11 pentru faza scurtă.
mike.omega
Sunt unele de la Philips insa nu cred ca dau si lumina mai multa ci doar au o viata mai lunga wink.gif
OvidiuH
Le-am văzut. Din păcate, nu cred c-o să remarc vreo îmbunătățire față de cele stock.
Thomas88
QUOTE( T u d o r @ Dec 17 2007, 09:39 AM) *
Uite, Andrei mi-a descris cel mai bine dubiile legate de autoleveling. Nici eu nu cred ca sistemul e instantaneu. Pana la urma, treaba se rezuma la reglajul CORECT al bataii farului, ca la gropi, damburi si alte alea se vede si la xenoanele de fabrica lumina in ochi.
Iar un far gandit de la inceput pentru posibilitatea montarii HID-ului nu se poate compara cu cele de Dacie sau Matiz, unde nici mama proiectantului n-a visat vreodata ca va pune cineva. smile.gif

Si da, Andrei, 6000k o sa pun, nu ma intereseaza fitzele, ci iluminarea drumului. wink.gif Asta... daca ma hotarasc pana la urma.



TUDOR sfatul meu personal "SE MERITA DIN PLIN" .... nu-ti fa probleme cu legislatia ... nu sta nici un URAT AL POLITIEI RUTIERE sa se uite daca ai spalator de faruri .... si chiar daca s-ar uita ii zici k masina e conceputa cu xenon ... nu cred k are capacitatea mentala sa se contrazica cu tine pe domeniu asta teehee.gif

Eu mi-am pus acum 1 an pe un Opel vectra si pot sa spun cu inima deschisa ca nu-mi pare rau ... pe vremea aia m-a ajuns cam 8 mil ... si de curand am incercat sa dau comanda ca vreau bixenon ... deci chiar se merita ... faci din noapte zi biggrin.gif
ozz86651
Si din ochii oamenilor?
T u d o r
Si in ochii oamenilor, daca le ridici excesiv. Stii ca becul cu descarcare in xenon scoate o fanta de lumina, ajutat de far. Daca fanta e pozitionata corect, albeste drumul, daca e prea sus, albeste pe cei de pe contrasens. biggrin.gif Ar fi si prost sa le pui prea sus, pentru ca nu mai vezi tu nimic pe strada. smile.gif
Anyway, le am de anul trecut deja si nu am inregistrat plangeri din partea celor din din fata.
mike.omega
Stie cineva ceva de becurile Bosch?! smile.gif Si mai ales de preturi!
Am vazut la ei pe site ca au o oferta asemanatoare pentru Becuri ca si cei de la Philips (+30% +50%) insa nu stiu preturi. Urmeaza sa ajung zilele astea la Bosch Car Service insa nu vreau sa cad din picioare chiar din prima ninja.gif
A K U
Hai sa va zic si eu problema mea: mi s-a dus balastul sau regulatorul de tensiune sau cum naiba ii zice la un far. Becul lumina alb in loc de albastru si, de cateva saptamani, mi s-a ars si becul. Acum imi functioneaza un singur far. M-am interesat de un balast la reprezentanta si pretul e vreo 15 meleoane. Deci a cazut varianta asta. La sh am gasit cu 250 RON parca, da' parca nu-mi vine sa-l iau si sa-mi mearga 2 saptamani si dupa aia sa se albeasca si ala. Am gasit pe cineva care monteaza xenon aftermarket si mi-a zis ca-mi da un balast si ca trebuie sa iau si 2 becuri de la el, sa-l schimb si pe ala bun ca sa aiba lumina aceeasi nuanta. Toata treaba ar fi undeva pe la 130 de euro, deci nu cine stie ce. Cum sa fac ca as vrea sa rezolv problema cat mai repede?

Am aflat ca de fapt nu e balastul, ci becul: http://www.lamptech.co.uk/Spec%20Sheets/Philips%20D2S.htm. Are cineva idee pe unde as putea gasi asa ceva?
Gasit, la sugestia lui DORU (multumiri din nou, de acum inainte te intreb direct pe tine) smile.gif
Daniumfcv
Salut

Cautam pe net niste becuri si mai puternice decat Philips Blue vision pe care le am acum.La inceput cand am facut trecerea de la standard la ele .. am fost super incantat dar acum parca as vrea si mai multa lumina rolleyes.gif whistling.gif .

Blue vision ard la o temperatura de 4000k.Am gasit MTEC Cosmos Blue ... la o temperatura de 4750k.Stie cineva ceva de acest tip de becuri.Ma gandesc ca ar trebuii sa fie ceva.. doar sunt facute in Japonia.

La xenon parca nu as face trecerea ... dar inca ma mai gandesc...Un xenon de 4000 sau 5000k ar trebuii sa lumineze mult mai bine decat cele pe halogen dar ma gandesc insa la cei care vin din fata.Daca montezi xenon sa nu ii orbesti , atunci ele vor lumina prea aproape de masina.. ( mai ales in drumurile nocturne in afara orasului ) .. daca montezi halogene puternice si le ridici putin .. ar trebuii sa aiba acelasi efect cu un xenon reglat bine.Eu am Blue Vision de 5 6 luni si sunt reglate destul de sus..( becurile de pe Cee'd si Focus reglate din fabrica bat cu destul de mult sub ale mele) insa nu s-a plans nimeni pana acum ca ar fi fost orbit.

Ce stiti ?!
Marius*
Cauta si incearca Philips Nightguide / Vision Plus sau Osram Silverstar. Am citit undeva ca sunt mai bune decat Philips Blue vision.
Alex-F1
Fratilor, nu mai despicati atata firul de par, ca treaba-i f. simpla si clara: daca vreti lumina de lumina, uitati de halogenele standard si de aburelile cu 50-70% mai multa lumina, ca valorile alea sunt pur teoretice (si cam umflate ce-i drept) si in realitate ochiul vostru nu vede mai mult de 10-15% imbunatatire! Luati XENON si ati rezolvat problema.....s-au tot ieftinit, si le poate permite {aproape} oricine, sunt modele pt. orice masina, fac lumina adevarata si n-au treaba cu reglagul farului....daca aveti farurile reglate corect, scoateti becul vechi, puneti cel xenon si gata, ce-i asa big deal?! Si daca totusi vi se pare ca bat prea sus, jonglati putin din botonul de reglaj electric al farurilor si gata... Bafta si indrazniti la Xenoane!!!
StefanVVTi
Dupa ce mi s-a ars unul din becurile de pe faza scurta, si am luat provizoriu unul de 25 RON dintr-o benzinarie, am decis sa comand un set de Philips X-Trem Power...cred ca e alegerea ok, la 120 RON cu tot cu transport ...
Cam asa lumineaza Philips-urile astea...(Avensis-ul NST) smile.gif
Alex-F1
QUOTE (Daniumfcv @ May 24 2008, 06:30 AM) *
daca montezi halogene puternice si le ridici putin .. ar trebuii sa aiba acelasi efect cu un xenon reglat bine


In your dreams baby, in your dreams..... laugh.gif

@StefanVVTi: nu e rau, lumineaza fain, zona iluminata pe drum e brici, dar gandeste-te ca un xenon ar face o lumina mai alba ca marcajele alea de pe mijlocul drumului....eeee.....cum ar fi? biggrin.gif
StefanVVTi
QUOTE (Alex-F1 @ Oct 2 2008, 11:56 PM) *
QUOTE (Daniumfcv @ May 24 2008, 06:30 AM) *
daca montezi halogene puternice si le ridici putin .. ar trebuii sa aiba acelasi efect cu un xenon reglat bine


In your dreams baby, in your dreams..... laugh.gif

@StefanVVTi: nu e rau, lumineaza fain, zona iluminata pe drum e brici, dar gandeste-te ca un xenon ar face o lumina mai alba ca marcajele alea de pe mijlocul drumului....eeee.....cum ar fi? biggrin.gif

Sunt de acord ca lumina ar fi mult mai puternica, dar pur si simplu nu-s adeptul xenonului fara lupa & all that stuff(auto lev, spalator). Mi se pare ca se vede urat si am fost deranjat de cei care vin din fata si au xenon after-market. Nu regret nici un banut din cei dati pe X-Treme Power...
DORU
Stefan, iti dau dreptate 100 % si subscriu !
f1anatic
Sint curios de Narva +65W. Le-am cumparat pt Forester dar nu am apucat sa le pun inca.

Cumva stie careva, Narva sint facute tot de Osram ?
mike.omega
Eu de aici pricep ca-s Philips biggrin.gif
f1anatic
QUOTE (mike.omega @ Oct 17 2008, 01:22 PM) *
Eu de aici pricep ca-s Philips biggrin.gif


Eh si daca sint Filippes sau Philips important e sa isi faca job-ul. Vad eu in week-end.
V l a d
Am avut si philips blue vision si kit xenon si pot spune ca as alege xenonul cu ochii inchisi. Philips a fost o porcarie, nu mare diferenta, in plus la nici un an s-a ars.
G e o r g e
philips urile pica o data pe an folosite mediu , si la 6 luni folosite non stop. amandoua smile.gif deodata .
Mariustom
Nu contest durata de viață a becurilor Philips față de cele Xenon, dar vă readuc atenției mesajul meu de aici.
Și reamintesc că indiferent de origine și marcă, acel kit de xenon e ilegal atâta timp cât nu ai spălător de faruri și auto-leveling wink.gif
Cine e contra la ce zic înseamnă că nu a fost orbit de unii care nu știu ce înseamnă să ai xenon ci doar să te lauzi cu el wink.gif
thumbsup.gif
mike.omega
QUOTE (G e o r g e @ Oct 23 2008, 07:12 PM) *
philips urile pica o data pe an folosite mediu , si la 6 luni folosite non stop. amandoua smile.gif deodata .


Eu am osram cool blue de aproape 1 an si in 13k de km de mers permanent cu farurile aprinse n-au picat biggrin.gif Daaaar! preventiv le am pe cele vechi in torpedou tongue.gif
V l a d
pai de vina sunt cei care isi monteaza xenon si nu il regleaza corespunzator la montare. Eu am avut, fara spalator si fara auutoreglare, dar era cum trebuie pus pe masina si nu am orbit pe nimeni.
Alex-F1
QUOTE (Mariustom @ Oct 23 2008, 02:31 PM) *
indiferent de origine și marcă, acel kit de xenon e ilegal atâta timp cât nu ai spălător de faruri și auto-leveling


Acel auto-leveling nu se poate vedea dintr-o privire daca exista pe toate masinile care au xenon din fabrica, dar spalatorul de faruri iti spun io ca e doar o optiune si n-are a face cu xenonul.....uita-te atent si-o sa vezi ca majoritatea masinilor cu xenon din fabrica NU au spalatoare de faruri!!! Si vorba lui Vlad, daca farurile sunt reglate calumea, n-are de ce sa deranjeze xenonul mai tare ca halogenul.....cu xenon doar lumina e mai puternica, dar farul lumineaza in acelasi loc pe sosea, ce-i asa greu de priceput? Io de exemplu i-am intrebat pe cativa care erau in fata mea noaptea daca ii deranjeaza xenonul (si nu am lupa) si au spus ca nu-i orbeste, nu-i deranjeaza, dar se remarca totusi o lumina mai alba si mai puternica ca cea normala! whistling.gif

Si tare am io impresia ca mai nou ori masinile se fabrica cu farurile batand mai sus, ori proprietarii si le regleaza mai sus, ca sa bata mai departe.....si zic asta deoarece am observat de ceva vreme noaptea, intr-o curba din oras, pe unde circul frecvent si care in fata are un gard de beton, iar cand masinile iau curba, lumina se proiecteaza pe gard si vad f. multe masini cu xenon si fara a caror dunga de lumina de pe acel gard e mult mai sus decat e dunga de la farurile mele, in situatia in care toti urmam exact aceeasi traiectorie pe drum, iar farurile mele sunt reglate la ITP cu aparat de reglat farurile.... ninja.gif Si alta faza: io si un Golf 5 parcati unu langa altul, cu fata la un zid, noaptea, s-a nimerit sa plecam simultan....am aprins amandoi farurile si....ghici ce???.....da, dunga lui de lumina de pe zid era cu vreo 14-15 cm mai sus ca a mea ohmy.gif .....iar acesti 14 cm tradusi pe sosea io cred ca inseamna cativa metri buni....poate chiar si 10..... mad.gif
drabisan
Iti dau voie sa ma urasti si sa zici ca am ceva cu tine, DAR:
- unde Dumnezeu ai vazut tu masini cu xenon fara spalator si fara autoleveling? Specific, in Europa sau in civilizatie! Spalator si, mai rar, autoleveling, dar fara xenon o sa vezi lejer, dar nici un producator de masini nu trece de omologare cu xenon si fara restul! In Afganistan sau Somalia poate poate (dar cine produce in serie pentru ei?), dar in Europa sau USA sau aiurea nu o sa vezi sub nici o forma asa ceva, in special la masinile mai noi de 10 ani!
- "masinile se fabrica cu farurile batand mai sus" - te referi la logan, matiz&co, presupun...

Daca tu nu deranjezi, te felicit, dar prefer sa nu te intilnesti cu mine cind xenoanele tale sint pline de praf sau, mai rau, de noroi!

Mai repede as spune ca ori ai nevoie de niste ochelari ori trebuie sa fi mai atent la ce vezi!

N-am nimic cu tine cu exceptia faptului ca uneori crezi ca detii adevarul absolut! Si, uneori, esti departe de...
Alex-F1
Stai calm bre, ca nu te urasc biggrin.gif ....ai si tu dreptul la replica, ca oricine tongue.gif .....uite chiar o sa ma uit sa vad cum e treaba cu spalatorul de faruri, dar io parca asa tin minte ca am vazut o gramada de masini cu xenon, iar in fata farului pe bara nu era nimic, nu se vedea acel sprituitor, bara era neteda, chioara.....dar posibil sa ma fi inselat..... confused.gif Si sa stii ca masinile de care ziceam ca le bat farurile mai sus nu sunt "logan, matiz&co", ci modele cu pretentii, gen Megane, 407, Mondeo, Vectra, Golf, E Class etc etc.....sper ca aici ma crezi..... ninja.gif PEACE! wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.