Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Drive Test cu Hover Cuv
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Masini made in China
Pages: 1, 2
adi.mitrea
În primul rând vreau să vă zic că am postat aici pentru că marca Great Wall nu are o secțiune în rândul celorlalte mărci.

Încă de când am văzut primele fotografii oficiale, de când l-am văzut pe străzile din România și mai ales de când am citit primele impresii negative, am vrut să-l testez. Ziua a venit și ca să îmi confirm / infirm repede și definitiv prejudecățile despre mașinile chinezești, l-am pus pe teren greu. thumbsup.gif

Am ales să merg la peștera Ialomița (din DN 1, imediat după intrarea în Sinaia, se face un drum la stânga – spre Târgoviște –, după care urmează 39 de kilometri de drum forestier) pentru că acum un an am mai făcut drumul și mi-a plăcut tare mult.

Încă de când m-am urcat în Cuv am remarcat cofortul și ergonomia. Surprinzător, nu? Am stat în mașină cam 8 ore pe drum și nu m-am simțit obosit deloc. Cotiera centrală la locul ei, cotiera de pe fața de ușă la fel. Tot la capitolul ergonomie aș pune și instrumentele de bord, foarte lizibile și bine iluminate (unii mai sofisticați ar spune că sunt banale...).

Recunosc că mi-a fost destul de greu să mă obișnuiesc cu gabaritul, dar după vreo 2 ore de condus am făcut REPEDE și întoarceri din trei mișcări - direcția se acționează foarte ușor.

Tracțiunea spate (2H) trage bine, dar pe zăpadă, mai ales cu gume allseason, spatele pleacă destul de ușor la plimbare. Lucururile se schimbă radical cu 4H, când deja mi s-a făcut poftă de hârjoneală prin zăpadă. Cu 4L nu am apucat să merg, pentru că pe zăpadă / gheață reductorul nu e util deloc. Pe drumul forestier am mers numai cu 4H, iar pe asfallt doar cu 2H. Motorul e departe de unul de ultim răcnet, la o cilindree de 2.400 și doar 134 de cai, însă turat cum trebuie poate face rezonabil depășiri.

Antifonarea este bună, chiar și pe la 120 km/h. În cazul accelerărilor puternice, spre 5.000 rpm se aude un “răcnet” de la cutia de viteze, respectiv tracțiunea spate care fac să-ți amintești că totuși mergi cu o mașină de teren, nu cu una de stradă. Fiindcă tot am amintit de cutia de viteze, ei bine, în afară de cursa relativ lungă a levierului, nu am altceva de obiectat. Cele 5 rapoarte sunt precise și potrivite motorului și gabaritului mașinii.

Cum poate vă așteptați, sunt și ceva minusuri. Primul merge la consum, care nu știu exact cât de mare e, dar cred că undeva la 10% extraurban la mers potol. E oarecum normal pentru cele 1.800 de kilograme pe care trebuie să le împingă motorul Mitsubishi de 2.400 cmc. Pentru amatori, există varianta GPL, care mai atenuează costurile pentru carburant. Un alt minus l-aș da consolei centrale, care e iluminată contrastant (în albastru) față de vitezometru și turometru (cum se va vedea și în poze).

Prejudecățile de care am scăpat:
- în Hover Cuv NU miroase a teneși chinezești (cum spunea un coleg de forum)
- Hover Cuv NU are o calitate a fabricației sub alte mașini care costă între 16.000 și 20.000 de euro.
- Hover Cuv NU are frâne proaste


Preudecăți confirmate:
+ mașina are ceva greierași, dar nu mult peste medie
+ consumul este relativ mare
+ siguranța nu am apucat s-o testez rolleyes.gif

Una peste alta, în drumul de întoarcere, ascultând muzică și jucându-mă cu magazia de CD-uri, mă gândeam că i-aș da Hover Cuv-ului nota 7 din 10. Sincer, mi-aș cumpăra o asemenea mașină, pe GPL sau diesel, pentru ieșirile la munte cu prietenii. Hover Cuv este un fel de Logan în rândul mașinilor 4x4, mai trebuie să și confirme ca vânzări.

Pentru sceptici, nu pot decât să recomand Drive Test!
adi.mitrea
Hover Cuv
G e o r g e
interesant ... cam cat costa varianta 4x4 ?

eu am impresia ca e la pret de forester smile.gif caz in care , sa avem pardon ... un forester basic pleaca pe la 17500-18000 si unul dotat ok este in jur de 19-20k cip. daca platesc 1000 E in plus pentru a avea un subaru si nu un GW ... hac parerea mea dau 1000 E in plus.
HalbaSus
Da mah... da cu foresterul ala care e doar putin mai mare decat masina mea nu impui respect pe strada... nu privesti lumea de la inaltimea potrivita, si cand parcheaza vaporul langa tine si soferul se uita la tine de sus... o sa-ti vina sa arunci foresterul la gunoi tongue.gif
T u d o r
Nu stiu, mai fratilor, pentru mine masina chinezeasca, luata ca si notiune... imi inspira teama. Nu pot sa o disociez de "adidasii" Plima, Adibas, Nice, CD-uri pirat, telefoane copiate, jucarii care se strica in drum spre casa de la magazin, etc. Pur si simplu nu-m iinspira nici o clipa incredere. Unii simt acelasi lucru despre masinile frantuzesti... whistling.gif
G e o r g e
QUOTE(HalbaSus @ Dec 11 2007, 12:07 PM) *
Da mah... da cu foresterul ala care e doar putin mai mare decat masina mea nu impui respect pe strada... nu privesti lumea de la inaltimea potrivita, si cand parcheaza vaporul langa tine si soferul se uita la tine de sus... o sa-ti vina sa arunci foresterul la gunoi tongue.gif


dar nu ai greerasi , ai motor de ultima generatie si tractiune integrala permanenta . in plus piesele nu se vand la kg wink.gif
Dany_s
arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)
BRAC
E mareee.....oricum Ssangyong Korando inca mai vad pe sosele , cred ca prefer asta decat troaca aia si nici aia nu era ieftina. whistling.gif
G e o r g e
QUOTE(Dany_s @ Dec 11 2007, 09:23 PM) *
arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)

sa nu exageram tongue.gif
e intre forester si tribeca ca dimensiuni , da' prefer o masina smile.gif
T u d o r
Fix asta eram eu pe cale sa fac, dar mi-a luat-o inainte George. smile.gif
G e o r g e
na ...

http://youtube.com/watch?v=KjBiD6Hn2-s
adi.mitrea
După ce ați postat voi linkurile către topicul despre mașinile chinezești, am căutat pe youtube un filmuleț cu Hover Cuv. Nu am găsit nici măcar unul. unsure.gif

Nu spun că Hover Cuv e sigur, nu spun că oferă securitate zero, dar spun că nu există teste oficiale făcute și până atunci nu putem decât să presupunem. Atâta timp cât Jeep Grand Cherokee (2005), Jeep Cherokee (2003), Land Rover Discovery (2006), Land Rover Range Rover (2002) și Audi Q7 au fiecare câte patru stele la protecția pasagerilor, atunci ce pretenții să ai de la un Hover Cuv care costă la jumătate față de cea mai ieftină dintre cele enumerate. Poate că are tot patru stele, sau poate că are una. Oricum e destul de greu să faci o mașină mare și sigură... confused.gif

Prețul pentru Hover Cuv 4x4 e de circa 19.000-20.000 de euro DDP în variantele superioare de echipare. De fapt nici nu cred că poți să-l cumperi prea chel... Varianta cea mai scumpă are în plus tapițerie din piele, magazie de CD-uri și trapă față de un Hover Cuv normal.

În rest, toate au ABS, 2 Airbag-uri, climatronic, servo, geamuri electrice (cel puțin pe față), MP3, proiectoare, oglinzi reglabile electric și încălzite, faruri reglabile electric și închidere centralizată. thumbsup.gif

După mine, lui Hover Cuv îi trebuie 3 elemente să vândă bine în România:
1. Motor diesel
2. Garanție mare (minim 3 ani)
3. Calitate a asamblării un pic mai ridicată (pentru că materialele nu sunt slabe calitativ)

Comparația cu Forester e un pic forțată pentru că Hover Cuv e un pic mai mare. Ca dimensiuni, l-aș pune lângă BMW X5 modelul vechi, Mercedes ML modelul vechi, Mitsubishi Pajero, etc...
adi.mitrea
Am mai dat peste niște fotografii drăguțe făcute de un prieten în timpul drive test-ului cu Hover Cuv și le atașez și pe astea.
varak
Dupa ce am vazut atatea teste oficiale cu diferite masini nu-mi mai vine sa-mi iau masina neverificata oficial nici in ruptul capului. In primul rand 4 stele la teste inseamna siguranta foarte buna, aproape de maxim. Chiar si masinile cu 3 stele sunt suficient de sigure pentru strada.

Referitor la CUV, 2 mentiuni:
- are doar 2 airbag-uri in conditiile in care orice masina noua vine cu cel putin 4 intr-o varianta de echipare decenta???
- Chiar daca e copiata dupa o masina buna din occident nu inseamna ca e sigura. Calitatea materialelor folosita la elementele de siguranta si mai ales detaliile sunt cele mai importante in caz de deformare controlata. Se vede din filmuletele de teste cum se rup pragurile la masinile chinezesti si se duce motorul peste sofer, chiar daca la inceput se deformeaza exact ca o masina sigura.
adi.mitrea
Păi așa e, nici eu nu aș cumpăra o mașină pentru care nu s-au făcut teste oficiale.

Două airbag-uri sunt suficiente pentru a avea o mașină cât de cât sigură. Hover Cuv este totuși un 4x4 budget, și dacă te uiți la mașini de categorie inferioară, tot budget, ai să vezi că tot două airbaguri au. confused.gif

Hover Cuv este mai mult o mașină japoneză, începând cu motor și terminând cu unele elemente de design. Iar faptul că la niște sedanuri de mici dimensiuni li se rup pragurile, asta nu înseamnă că TOATE mașinile chinezești se comportă la fel. E ciudat și incorect să compari sedan cu vehicul de teren, la fel cum este ciudat și incorect să compari un 4x4 al unei mărci cu un sedan al unei alte mărci. rolleyes.gif

Pe logica asta, hai să comparăm ultimul model de Aro cu Dacia Logan. Până nu vor fi făcute teste oficiale cu mașinile chinezești, părerea mea este că tot ce scriem noi pe aici ține de prejudecăți.
varak
QUOTE(adi.mitrea @ Dec 18 2007, 11:20 AM) *
Păi așa e, nici eu nu aș cumpăra o mașină pentru care nu s-au făcut teste oficiale.

Două airbag-uri sunt suficiente pentru a avea o mașină cât de cât sigură. Hover Cuv este totuși un 4x4 budget, și dacă te uiți la mașini de categorie inferioară, tot budget, ai să vezi că tot două airbaguri au. confused.gif

Hover Cuv este mai mult o mașină japoneză, începând cu motor și terminând cu unele elemente de design. Iar faptul că la niște sedanuri de mici dimensiuni li se rup pragurile, asta nu înseamnă că TOATE mașinile chinezești se comportă la fel. E ciudat și incorect să compari sedan cu vehicul de teren, la fel cum este ciudat și incorect să compari un 4x4 al unei mărci cu un sedan al unei alte mărci. rolleyes.gif

Pe logica asta, hai să comparăm ultimul model de Aro cu Dacia Logan. Până nu vor fi făcute teste oficiale cu mașinile chinezești, părerea mea este că tot ce scriem noi pe aici ține de prejudecăți.


Nu incercam sa compar un 4x4 cu un sedan. Referirea la dotari era ca pana si o masina de buget noua vine cu mai mult de 2 airbaguri intr-o varianta de echipare decenta.
La probleme de siguranta poti sa compari orice clase de masini vrei, pana la urma e important daca mai traiesti sau nu dupa accident indiferent daca ai tico sau Landcruiser. Dar daca asta nu te convinge: http://youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ ... asa se comporta un 4x4 chinezesc la crashtest.

Faptul ca masina are piese japoneze pe ea inseamna ca acele componente sunt probabil mai fiabile. Nu prea ajuta la siguranta daca ai un motor bun si fiabil, poate doar la buzunar.
adi.mitrea
Se pare că am rămas noi singuri să ne persuadăm unul pe celălalt. thumbsup.gif
Ok, ai găsit un 4x4 chinezesc Jiangling Landwind bușit de ADAC.

Din nou, nu spun că Hover Cuv e sigur, dar nici nesigur. Dacă îmi arăți un Opel Antara care se comportă jalnic la crash test, nu o să cred că și Tuareg va avea același rezultat.

Chiar aș vrea să văd un Hover Cuv lovit frontal...
varak
QUOTE(adi.mitrea @ Dec 18 2007, 03:30 PM) *
Se pare că am rămas noi singuri să ne persuadăm unul pe celălalt. thumbsup.gif
Ok, ai găsit un 4x4 chinezesc Jiangling Landwind bușit de ADAC.

Din nou, nu spun că Hover Cuv e sigur, dar nici nesigur. Dacă îmi arăți un Opel Antara care se comportă jalnic la crash test, nu o să cred că și Tuareg va avea același rezultat.

Chiar aș vrea să văd un Hover Cuv lovit frontal...

Nu, evident. Problema mea e ca daca pana acum nu am vazut nici un crashtest la care o masina chinezeasca sa se comporte bine, nu ma astept ca CUV-ul sa se comporte mai bine, si statistic vorbind am dreptate, nu?

Si eu vreau sa-l vad in crash test. Nu mai stiu sigur, dar nu era o lege care nu permitea vanzarea masinilor in europa daca nu sunt testate de cineva oficial?
T u d o r
http://www.videowize.com/video_O8m9XQ-UVUg.html

Nu stiu ce si cum, l-am gasit si l-am postat. Masina nu pare distrusa ca "jucariile" chinezesti testate oficial, dar poti sa stii?
C Z R
Hover Cuv conform testelor Euroncap are 4 stele, cel putin asa am citit.
Mie personal mi se pare o masina solida, inchegata si am vazut-o in ultimul timp destul de des pe strazile noastre, ceea ce arata ca isi castiga usor, dar sigur increderea in randul clientilor romani. Cred ca despre fiabilitate inca nu se poate vorbi, trebuie sa asteptam sa intre chiar posesorii acestui jeep sa ne spuna clar ce si cum. Ca pret mi se pare unul cam maricel, si vorba lui George asa prefera chiar daca e putin mai mic - din alta clasa - sa cumpar un Subaru Forester.
adi.mitrea
Varak, sincer nu cunosc legislația privind comercializarea mașinilor în spațiul comunitar. Știu că este obligatoriu să aibă airbag pentru șofer, mai multe însă... confused.gif

Mă bucur că Tudor a salvat situația și ne-a mai dat ceva "combustibil" în discuția noastră. Hover Cuv nu pare foarte șifonat în urma crash test-ului făcut de C-NCAP (cred că vine de la Chinese-NCAP rolleyes.gif ) la 56 km/h. După cum arată, la o viteză de 64 km/h, cred că poate obține trei stele. În linkul postat de Tudor mai sunt testate și alte mașini făcute de Great Wall și parcă se comportă mai bine decât cele ale altor constructori chinezi...

Asta e una dintre ele...

http://www.videowize.com/video_O8m9XQ-UVUg.html
AlexTM
Eu nu mi-as lua o masina chinezeasca pur si simplu pentru ca e chinezeasca. Punct.
Nu ma mai lansez in alte analize ... ca nu cumva sa ma convinga ca e buna si s-o cumpar smile.gif
Deci, Hover, no way. Mai sunt si alte optiuni.
Zoster
QUOTE(adi.mitrea @ Jan 14 2008, 11:26 AM) *
Oameni buni, haideți să ne mai calmăm și să încercăm să discutăm despre această mașină din topic. Putem continua aici, ori la pe un topic separat pe care îl va crea, poate, amicul Zoster.

Eu am condus Hover Cuv puțin în comparație cu Zoster, așa că ce am scris eu poate să nu fie tocmai relevant.

O întrebare pentru Zoster:

Ai GPL pe Hover Cuv-ul tău? Prin București am văzut că majoritatea au și întâmplător firma care le montează mi-a pus și mie pe Astra o instalație GPL. Montatorii spun că sunt mulțumiți de Hover Cuv pe GPL, în sensul că dau pe gaz cam cât ar plăti să alimenteze o mașină cu motor de 1.6, cu benzină...

Au apărut probleme de fiabilitate în cei 15.000 km? Cea cu care am mers eu se prezenta relativ bine pentru o mașină de drive test... thumbsup.gif

Salut,
Nu am GPL. Am vazut la cei ce vand Alexandrion. Merge bine si cu consum redus.
In cei aprox. 15000 km nu am avut nici o problema majora. Doua exceptii ar putea aduce un minus: capacelul de plastic din capatul manetei semnalizatorului directiei de mers s-a desfacut si a trebuit sa-l lipesc si intr-o dimineata friguroasa nu am mai putut deschide capacul de la rezervorul de combustibil fiind inghetat. In rest benzina(9-15 l/ 100 km) si doua schimburi de ulei. Dimineata, la pornire, intra destul de greu in viteze pana se incalzeste uleiul.
Am strabatut aproape toata tara. Placerea maxima am trait-o pe drumuri grele, la munte si pe polei, in oras, cand s-a comportat exemplar.

Si sa se stie: nu sunt avocat...
Unii oameni mai bine fac rau decat bine. E mai usor, nu?
T u d o r
Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.
mike.omega
Poate Adi n-a fost destul de clar smile.gif
Mecanica e de la Pajero, deci ma gandesc eu ca si transmisia 4x4 e tot de la Mitsu biggrin.gif
T u d o r
Pai e de la Pajero, dar nu stiu daca e permanenta sau "on demand".
mike.omega
Ai vazut tu Pajero permanent?! dry.gif
T u d o r
Marturisesc sincer si cu mana pe inima ca nu stiu mai nimic despre Pajero. biggrin.gif
adi.mitrea
Îmi pare rău că nu am făcut o poză cu cele două măciuci ale transmisiei.

4x4 la Hover Cuv se cuplează manual, prin acționarea unei manete separate. Când 4x4 este cuplat stă aprins în bord un martor, "4WD".

Haideți să vă spun ceva interesant. Potrivit statisticilor Ministerului Internelor și Reformei Administrative (MIRA), anul trecut au fost înmatriculate 254 de automobile marca Great Wall, cele mai multe fiind Hover Cuv (asta pentru că știu doar de o limuzină Great Wall Motors GWM vândută).

Ca să înțelegeți ce înseamnă 254 de mașini noi înmatriculate în 2007, să comparăm înmatriculările GWM cu cele 486 mașini marca Jeep (care au o droaie de modele) înmatriculare în 2007 și cu cele 282 mașini noi marca Ssangyong (care au și ei multe modele) înmatriculate tot anul trecut.

Am luat spre comparație mărci care produc mașini similare, pentru că la înmatriculări / vânzări a bătut mașinile de lux, dar asta e oarecum normal. Celelalte mărci chinezești, cum ar fi Geely, au 100 sau mult sub 100 de înmatriculări. thumbsup.gif
T u d o r
Asta pentru ca romanul e mare amator de SUV, iar GW e ceea ce-si permit. Jeep e in alta categorie de preturi, la fel si altele. Nu mi se pare edificator, pana la urma pretul e un factor imbatabil in multe cazuri. Iar sa poti lua un SUV la pret de compacta... pentru unii, asta e irezistibil. Fiecare cu sistemul lui de valori si optiuni, nu?
In orice caz, marca asta va trebui sa lupte serios cu imaginea de "chinezism" pe care o au masinile din China, in special cu impresia de dric pe care au lasat-o acestea la crash teste. Nu fac parte din categoria celor cu idei preconcepute (am o "frantuzeasca", nu? biggrin.gif), dar m-as gandi de 10 ori inainte sa imi iau o marca chinezeasca. Vor trebui sa treaca anu buni pana imaginea se va schimba pentru acestea. Pacatul e al lor, scotand pe piata externa conservele alea pe care le-am vazut cu totii pe youtube, ca sa nu mai spun de miliardele de kitch-uri cu care au invadat pietele - jucarii, haine, bunuri de consum - toate aproape de unica folosinta.
adi.mitrea
În mare parte sunt de acord cu tine.

Cum Peugeot-ul tău este și Ford și Citroen, așa Great Wall este și Mitsubishi, adică japoneză. Mă îndoiesc foarte tare că un Pajero din anii 2.000 ar fi mai sigur... Oricum, în seria de filmulețe postate de tine se vede că mașinile GW se comportă MULT mai bine decât ale altor constructori din Țara Soarelui Răsare.

Eu văd acest Hover Cuv ca pe o mașină solidă, și dedicată celor care vor mai mult mecanică și simplism, nu kilometri de fire și integrate. Un nostalgic al vremurilor 4x4 din anii 1990-2000 nu prea mai are ce găsi în afară de Land Cruiser și Patrol, și alea rare (chiar și noi) și scumpe.

Nici Logan-ul nu este o mașină excelentă, dar are raport calitate/preț bun. Cam asta oferă și Hover Cuv. Până acum nu am văzut la volanul vreunui GW vreun manelist. Adică MULT mai mulți vezi în ML, X5, Navara, Tuareg, Cayenne...

Oricum invitația celor de la Banat Motors mi se pare o chestie de bun gust, ceva ce ar trebui să facă toți dealerii de mașini din țara asta. Care sunteți pe aproape, profitați. Pe cuvântul meu că te distrezi la volanul lui Hover Cuv, mai ales dacă-l bagi pe arătură! thumbsup.gif
T u d o r
Nu cred ca te lasa vreun dealer sa-i bagi masina pe araturi. biggrin.gif

Si nu am citit nimic despre aptitudinile off road ale CUV-ului. E posibil sa fie totusi o masina de sosea, ca majoritatea covarsitoare a SUV-urilor. Sa vedem ce informatii ne dau cunoscatorii masinii.
adi.mitrea
Ba te lasă, că d-aia vând 4x4. Pui asta drept condiție înainte de cumpărare și gata!

Cu reductor standard, adică 4 WD LOW, 4H și 2H (în ordine: 4x4 cu reductor pentru a trage în teren greu, 4x4 pentru viteză, doar tracțiune spate pentru viteză), cu garda aia la sol mare și unghiuri de atac mari, Hover Cuv este destul de capabil pe off-road.

Este penalizat, pe asfalt, de mecanica mai degrabă adaptată gropilor și de motorul foarte gurmand...
Zoster
QUOTE( T u d o r @ Jan 15 2008, 08:25 AM) *
Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.

LA 10000KM. Primele revizii : ulei 10w40 si filtru +manopera in jur de 200 RON. Interior de piele cu bord la care se mai pot aduce imbunatatiri. A cam inceput sa scartaie portiera din spate la gropi. In habitaclu e ok. Motorul nu se aude dar pietrele care ating caroseria fac un zgomot destul de mare(antifonarea lasa de dorit!). Sistemul de tractiune integrala nu este permanent. Masina aceasta chiar este pregatita pentru off-road. Pozitii la maneta: 4x2; 4x4 pentru toate drumurile si 4x4 pentru drumuri grele(cu reductor, amplifica cuplul de doua ori). Exista si un minus: lipsa diferentialului blocabil. Adica, daca o roata pe fiecare punte patineaza simultan, masina nu mai pleaca. Faptul ca totusi sasiul este independent fata de caroserie ne indica clar ca este vorbade un off-road. De fapt CUV inseamna : crossover utility vehicle.
La banii pe care i-am dat pe aceasta masina cred ca merita si oricum nu-mi permiteam altceva...
Si ca sa nu-mi para rau: pretul la motorina tot creste.
Si sa va mai povesteasca si cei de banatmotors, mai ales treba cu provenienta motorului si altor componente, ca mi se face greata. Europenii se plang ca cei din China copiaza, dar ei vand tehnologie la chinezi la greu. Probabil ca e o piata care nu poate fi neglijata, nu? M-am intalnit cu un tip de Craciun intr-o statie de carburanti si mi-a spus ca alucrat 2 ani in Germania, la Bosch, la sistemul de franare ABS+EBD de la Hover, care a fost supertestat pe aceasta masina( peste 20000 km a facut omul prin toata Europa). Imi mai spunea ca in viitor vom avea parte si de alte surprize placute cu aceste masini chinezesti.
Aviz celor care vorbesc de chinezisme fara sa cunoasca...
T u d o r
Zoster, oricum am intoarce-o noi, chestia cu imaginea de "chinezism" e destul de importanta. Asa cum Pejo, Reno si compania au o imagine proasta din pricina fiabilitatii indoielnice, la fel Hover va avea de infruntat extrem de proasta reclama pe care au facut-o masinilor chinezesti filmele cu crash testele acestora, binecunoscute. Eu cand am vazut cum arata dummie-ul ala cand l-au scos din masina... biggrin.gif Cred ca l-au strans in 3 pungi. Chiar eu am postat aici, mai sus, un film cu CUV-ul testat de chinezi, dar la o viteza mai mica decat standardul NCAP. Nu arata foarte rau masina, dar pana la urma e vorba de una cu sasiu separat, care nu se face armonica. Pe de alta parte, neabsorbtia de catre caroserie a energiei impactului nu e chiar benefica pentru pasageri. Astept testele oficiale, sa ne edificam. Oricum, din ce am vazut eu pe un site, Hover nu pune decat 2 airbaguri, am dreptate? Asta ar trebui sa insemne ca nu poate sari de 3 stele, pentru ca la impact lateral va avea probleme. Pentru o masina care vrea sa razbata in lumea auto, cred ca chinezul ar fi trebuit sa o incarce de pungi de aer, sa scoata cat mai multe stele si sa-si faca intrarea in Europa. Dupa cum stim, Reno si-a facut o intreaga campanie de imagine pe spinarea EuroNCAP, de ce n-ar putea si altii? smile.gif

Si n-am stiut ca CUV are sasiu separat, asta o transforma dintr-un SUV intr-un offroader clasic.
adi.mitrea
QUOTE( T u d o r @ Jan 16 2008, 08:31 AM) *
......... la fel Hover va avea de infruntat extrem de proasta reclama pe care au facut-o masinilor chinezesti filmele cu crash testele acestora, binecunoscute.


Și ca să nu crezi că ăia mici și gălbejiți sunt mai prejos... http://ziare.netplaza.ro/ziare-21900-Chine...unt-sigure.html
Laurentiu_007
Am citit tot ce s-a postat la acest subiect si am ramas neplacut surprins de modul in care au evoluat discutiile. Asta e. Cine e mic tre' sa-si faca loc printre cei mari.In fine
Hover CUV mi se pare o mare porcarie. Am intrat in masina asta de cateva ori si nu mi-a placut nimic. Pielea mirosea ingrozitor, chiar daca este masina de teren senzatia de spatiu lasa de dorit, imbinarile sunt perfectibile, iar cand inchizi usile parca s-ar sparge o sticla. Ce e bun la masina asta este partea tehnica, cumparata de la Mitsubishi, ca daca s-ar apuca chinezii sa faca asa ceva s-ar alege praful. In acest caz nu cred ca se merita sa dai atatia bani pe masina asta doar pentru ca e mare, arata impunator si are tehnica de Pajero de vre 6,7 ani. Prefer mai bine un LandCruiser, Patrol sai Pajero la mana a doua.
Nu vreau sa par carcotas sau sa caut nod in papura acestei masini. Este o parere si va rog sa o tratati ca atare. smile.gif

Ah! Inca ceva:
Apropo de chinezu' acela suparat foc pe Mercedes. Sa spuna merci, ca daca era intr-o masina Made in China acum nu mai putea sa faca vreo acuzatie. Faptul ca la impactul din spate nu s-au deschis airbagurile, din cate stiu eu, e un lucru normal pentru ca senzorii sunt in fata sau in usi(pentru airbagurile laterale). Iar Mercedes ar trebui sa-l dea in judecata pentru ca le strica imaginea pe nedrept.
Zoster
QUOTE(Laurentiu_007 @ Jan 17 2008, 12:47 AM) *
Am citit tot ce s-a postat la acest subiect si am ramas neplacut surprins de modul in care au evoluat discutiile. Asta e. Cine e mic tre' sa-si faca loc printre cei mari.In fine
Hover CUV mi se pare o mare porcarie. Am intrat in masina asta de cateva ori si nu mi-a placut nimic. Pielea mirosea ingrozitor, chiar daca este masina de teren senzatia de spatiu lasa de dorit, imbinarile sunt perfectibile, iar cand inchizi usile parca s-ar sparge o sticla. Ce e bun la masina asta este partea tehnica, cumparata de la Mitsubishi, ca daca s-ar apuca chinezii sa faca asa ceva s-ar alege praful. In acest caz nu cred ca se merita sa dai atatia bani pe masina asta doar pentru ca e mare, arata impunator si are tehnica de Pajero de vre 6,7 ani. Prefer mai bine un LandCruiser, Patrol sai Pajero la mana a doua.
Nu vreau sa par carcotas sau sa caut nod in papura acestei masini. Este o parere si va rog sa o tratati ca atare. smile.gif

Se pare ca mai trebuie sa treaca multi ani in Romania pana o sa ne dam seama ca toti suntem egali pe acest Pamant. Chestia cu "sarut mana conasule" ar trebui data uitarii chiar si pe acest forum.
In legatura cu pielea: eu cred ca daca tu ai alergie la Basescu o sa ai si la pielea de caine. Tratament: cumperi un bradulet placut mirositor sau daca nu ai bani aerisesti masina intr-o zi cu soare...Se pare ca ai intrat intr-o masina noua pentru ca in a mea nu mai miroase a piele.
Usile chiar se inchid perfect. Eu ma minunez ca la 15000km se inchid asa bine. Apropos ieri mi-am reglat singur incuietoarea de la portierea din spate si nu mai scartaie nimic in masina.
Land Cruiser sau Patrol as vrea si eu, dar chiar si la mana a doua nu-mi permit...
In rest, va salut cu mult respect!
Laurentiu_007
Pielea din masna asta stiu ca este artificiala si din cauza asta miroase naspa. Ideea cu braduletul sau aerisitul in masina mi s-a parut mai mult amuzanta. Sincer nu mi se pare normal sa cumpar o masina cu interior din piele si sa fiu nevoit sa aerisesc in ea ca pielea aia miroase urat biggrin.gif Atunci ce rost mai are dotarea asta?
Si uite ca iar revenim de unde am plecat, de la calitatea Made in China si miros de incaltaminte fabricata aici. ermm.gif
Zoster
QUOTE(Laurentiu_007 @ Jan 17 2008, 11:42 AM) *
Pielea din masna asta stiu ca este artificiala si din cauza asta miroase naspa. Ideea cu braduletul sau aerisitul in masina mi s-a parut mai mult amuzanta. Sincer nu mi se pare normal sa cumpar o masina cu interior din piele si sa fiu nevoit sa aerisesc in ea ca pielea aia miroase urat biggrin.gif Atunci ce rost mai are dotarea asta?
Si uite ca iar revenim de unde am plecat, de la calitatea Made in China si miros de incaltaminte fabricata aici. ermm.gif

Pielea este 100% naturala. La mine in masina nu mai miroase.
Nu stiu cum sa va fac sa pricepeti ca la aceasta masina chinezii s-au straduit sa scoata un lucru bun(nu singuri). Cred ca sunt la inceput de drum. Si mai cred ca expansiunea asiaticilor in Europa va continua prin acesti chinezi. Ceea ce au facut japonezii si dupa aceea coreenii in decurs de cel putin 15 ani respectiv 10 ani, chinezii o vor face in 3-4 ani. Indienii nu se lasa nici ei. Iar firmele mari din Europa ii mai si sprijina. De ce oare?
Cat despre calitatea Made in China ce sa mai vorbim. O gramada de lucruri care ne inconjoara sunt facute acolo. Unele de calitate proasta, altele de calitate mai buna. Dar toate au un numitor comun: pret scazut. Si atunci de ce sa dai o gramada de bani pe un bun facut in vest care face acelasi lucru ca si unul chinezesc. Calitatea e importanta desigur, dar si pretul spune mult. In ultimul timp am auzit diversi proprietari plangandu-se si de calitatea masinilor occidentale. Si cand imi spuneau cati bani au dat ma lua durerea de cap. Despre costul reparatiilor ce sa mai vorbim?!
Dar astia de la banatmotors sau altii ca ei s-au dat la fund? Sa ne spuna cat costa reparatiile sau piesele la ei! Eu nu am avut nevoie de asa ceva pana acum( wallbash.gif )
Zoster
Am prins pe Net un articol pe care il dau spre studiu celor interesati:
General Motors said Monday it will start making Cadillacs in China this year, joining a race by foreign luxury car brands to sell to the country's newly rich elite.
The first Cadillac CTS sedans are to roll into showrooms by spring, GM said Monday. It said Cadillac will sell imported models while it prepares to assemble cars at the company's Shanghai factory using imported components.
The announcement is a milestone in China's evolution into a luxury car market. European brands such as BMW and Mercedes-Benz already operate assembly lines in the country, while Ferrari, Bentley and others have set up nationwide sales networks.
T u d o r
Zoster, cred ca e o diferenta intre a asambla ceva in China, cu tehnologia ta si CTC-ul tau si a produce ceva in China, independent. Stiu ca toti sunt interesati de mana de lucru ieftina si abundenta de acolo. Dar o masina de conceptie chinezeasca nu e totuna cu o masina asamblata in China. Idem pentru toate fabricile de electronice, nu? Compari un Sony produs acolo, in fabrica concernului, cu un "Sunny"?
Zoster
1. Motorizare Mitsubishi;
2. Sistem de franare ABS si EBD de la Bosch;
3. Aprindere si electonica de la Delphi;
4. Cablaje electrice Volswagen;
5. Acumulatori Varta;
6. Trapa electrica Webasto;
7. Anvelope Good Year.

Ce sa va mai spun?
Voi credeti ca cei de la firmele de mai sus isi permit sa-si bata joc de renumele castigat in ani de munca?
Sa va arat poze?
T u d o r
Nimeni nu si-a pus problema sa te lase acumulatorul in situatia unui (Doamne fereste!) accident. De caroserie ne-am facut griji. Pana nu vad un crashtest oficial si mai ales independent cu CUV-ul... imi permit sa raman sceptic. Istoria masinilor chineze ma obliga sa fiu circumspect.
Zoster
Pentru mine numai e nevoie de teste oficiale. Este o masina solida. Se vede, nu trebuie sa fii mare specialist.
Capota de la motor e atat de grea ca de abia o ridici cu doua maini. Chinezii nu s-au jucat cu tabla la aceasta masina. Si acest lucru se vede peste tot...
Sasiul independent se vede si el. E solid facut. Nu pot sa vad ramforsarile din usi...
Am vazut anul trecut la Bucuresti, in curte la importator, un Hover accidentat. Vitezometrul era intepenit la 120 km/ora. Mi s-a spus ca a lovit in plin un copac. Arata chiar foarte bine pentru o asemenea lovitura frontala. Usile din fata se deschideau cu usurinta iar volanul era foarte putin deplasat. Parbrizul era crapat dar nu era cazut. Motorul era cam varza...
Eu m-am convins ca e o masina solida. Oricum mai solida decat Logan-ul meu de odinioara. Asa ca las pe altii sa stea sa astepte pana o sa apara teste oficiale.
In Italia aceasta masina s-a vandut foarte bine. Citesc de pe Net ca au 90 de dealeri.(www.eurasiamotor.com). Mai citesc ca si in Spania isi va face intrarea. Ce parere mai aveti ?
noreen
QUOTE(Dany_s @ Dec 11 2007, 05:23 PM) *
arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)


Ca fiabilitate nu poate sa te sperie decat plasticul din interior care in mod cert este de slaba calitate . (Am lucrat in productia de componente de plastic in automotive ) Mai departe , masina este un mix de producatori deja renumiti : Motor si transmisie Mitsubishi, cablaje VW, electronica Bosch ... slavita sa fie globalizarea. Ramane caroseria care chiar daca este facuta in China are 5 ani garantie , sasiul , unde chinezii se lauda ca sunt mari specialisti. Din pacate chinezii mai au mult de invatat la capitolul marketing. Cel mai important lucru pe care il vede clientul este bordul . Ei exact acolo au dat cu batul in balta. Eu conduc un Hover care are 15.000 km si in afara de bordul care ma enerveaza in fiecare zi , masini isi merita banii. Am acceptat de la bun inceput ca este o masina cu tehnologie mai veche dar cumparata pe bani putini si nu ma deranjeaza ca nu scrie BMW pe ea. Inca nu imi permit sa platesc numele. Am platit doar cat costa masina.
noreen
QUOTE( T u d o r @ Jan 23 2008, 11:04 PM) *
Nimeni nu si-a pus problema sa te lase acumulatorul in situatia unui (Doamne fereste!) accident. De caroserie ne-am facut griji. Pana nu vad un crashtest oficial si mai ales independent cu CUV-ul... imi permit sa raman sceptic. Istoria masinilor chineze ma obliga sa fiu circumspect.


Exista pe www.youtube.com - crash test facut de NCAP cu Hover. Acolo scrie ca au obtinut 4 stele. Am vazut doar impactul frontal si lateral. Ma gandesc ca nu este facut la plesneala. Este sigla NCAP in video. Referitor la istorie. Din fericire aproape toti producatorii din auto au fabrici in china asa ca nu le mai trebuie decat sa vada cum fac altii. !
noreen
QUOTE(AlexTM @ Dec 21 2007, 05:31 PM) *
Eu nu mi-as lua o masina chinezeasca pur si simplu pentru ca e chinezeasca. Punct.
Nu ma mai lansez in alte analize ... ca nu cumva sa ma convinga ca e buna si s-o cumpar smile.gif
Deci, Hover, no way. Mai sunt si alte optiuni.


Asta este marele noroc ! Sunt multe optiuni. Fiecare cumpara ce crede ca se potriveste cu necesitatile si cu posibilitatile lui. Pana cand te hotarasti sa dai o sansa masinilor sunt sigur ca deja folosesti laptop, telefon mobil, calculator de birou, televizor, home cinema, haine etc. Te rog incearca sa te uiti mai atent la ce folosesti. Spre disperarea tuturor, 90% sunt fabricate de firme de renume dar cu costuri mai mici in.... China. In cazul Hover este exact invers ! Se asambleaza de o fima din China dar componentele sunt de renume :Motor si transmisie Mitsubishi, cablaje VW, electronica Bosch, Varta, Goodyear, si lista continua. Cat despre Peugeot,... si eu mi-as dori un 4007 ( care se realizeaza tot pe platforma tehnica a lui Mitsubishi ) dar inca nu imi permit 45-50.000 Eur pentru o masina pe care o vand dupa 3 ani !
noreen
QUOTE( T u d o r @ Jan 15 2008, 06:25 AM) *
Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.


Revizii la 10000 Km- cost 391 Ron. Nu mai are la 60.000 pentru ca distributia este pe lant. Interiorul in afara de bord care din pacate scartaie la denivelari nu exista inca zgomot de interior. Integral permanent ! Nu am nevoie ! Vreau sa stiu ca daca vreau 4x4 il pun eu cu mana nu ma bazez pe electronica masinii sa cupleze cand piered aderenta. La drumurile din Romania electronica pica prima si este destul de trist sa te bazezi pe 4x4 si sa nu functioneze. Sistemul si transmisia sunt cumparate la pachet de la Mitsubishi. Sunt componente complicate la care chinezii si-au recunoscut lipsa de experienta. ( ca de altfel si Peugeot la capitolul 4x4 sau Mitsubishi la capitolul diesel ). Masina inca nu este la nivelul masinilor europene din punct de vedere al calitatii finisajelor sau al tehnologiei. Nici nu s-a dorit sa se concureze greii din industria 4x4 pentru ca nu au experienta necesara. Au facut parteneriate cu cine au putut si au scos o masina rezonabila care este la cel mai mic pret din gama offroad ( nu SUV de oras sau altceva ). Cred ca este bine sa fie pe piata si o asfel de alternativa. Masini de suercalitate la superpreturi exista o gramada pe piata. Ai de unde alege. Cat despre tipul de la Banat Motors. E un tip OK si e normal sa-si laude marfa. El acrezut primul in masina asta si bine a facut. Daca nu era el probabil ca renuntam, pentru moment sa visez la un offroad. Sa nu crezi ca eu nu am avut suspiciuni cand am auzit unde se realizeaza Hover-ul. Am plecat de la premisa ca daca tot primesc 100 de mii garantie , dupa 100 de mii o vand. Tot o sa iau 10-12.000 pe ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.