Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VW Passat sau Audi A4 2007
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
polbr
salutare,

in buget aprox 23000, vreau din Germania VW Passat sau Audi A4, 5-10000 km max; am gasit urmatoarea situatie:

- VW gasesc diesel cu motor de 2000, 140 CP, climatronic, navi, scaune incalzite, chiar piele si/sau xenoane, jante + alte briz-brizuri.

- A4 gasesc 1.9 TDI, destul de "zgarcit" la dotari (cele normale de standard, fara navi/piele/xenon bineinteles). Sau, cu aceleasi dotari, 1.6 benzina (am auzit ca e cam putintel pt. A4) si chiar cunosc pe cineva cu situatia asta), si un 1.8 de 163 CP care in oras cum umblu eu 90% cred ca ma va duce la credit de nevoi personale pentru carburant biggrin.gif

- Ar mai intra si BMW 318 benzina, 130 CP, cam in aceleasi (destul de sarace) dotari ca Audi, si consum destul de mare... mellow.gif ; pe de alta parte vreau "masina de familie".

Eu as inclina pentru VW, imi place cum arata exterior (totusi mai putin decat Audi A4), pentru spatiu interior, apoi dotari, motor mai mare (nu ca ma plang de Vectra meu actual de 1.6 100 CP benzina), nu am mai avut diesel si se spun tot felul de chestii mai neplacute de spre motoare diesel (pornire iarna, intretinere etc). Asa o fi?

Va rog lamuriti-ma cu diesel-ul, mai ales ca stiu pe cineva cu un passat exact ca cel de mai sus, luat nou din RO- reprezentanta, care avea probleme-nu putea depasi 100-110 km/h, si l-au dus la service de vreo 3-4 ori peste tot ca sa-i dea de cap. Nu ma pricep ce-a avut, dar...?

Cat despre consum optim diesel/benzina, nu la asta ma gandesc in primul rand, am facut cu Vectra 39000 km in 2.5 ani.

Ok, asta ar fi dilema (nu chiar dilema ca merg 80% pe VW), dar cine stie? rolleyes.gif

Multumesc.
HalbaSus
Alegerea "logica" pe hartie este clara: passatul in acelasi bani e mai puternic si mai dotat decat restul. Daaar... motorul 2.0 TDI are multe avantaje... fiabilitatea insa nu e unul din ele... si daca ar fi doar problema cu motorul ar fi o treaba, dar passatul nou nu s-a remarcat prin fiabilitate, sunt prea multe cazuri de passaturi cu probleme ca sa putem ignora acest aspect.
A4 cu motorul 1.9 TDI e o masina mult mai fiabila, dar pe de alta parte e mai lenta si mai slab dotata.
Daca zici ca economia de combustibil nu e un factor decisiv atunci eu zic sa cauti un A4 1.8T benzina 163 cp, are suficienti cai ca sa nu te faca de rusine, motorul este extrem de reusit si fiabil (chiar daca la inceput a avut unele "boli ale copilariei" acestea au fost rezolvate) si il gasesti la un pret apropiat de cel al 1.9 TDI-ului.
BRAC
Am avut in familie un 2.0TDI nou .Pana la prima revizie nu a consumat ulei, dar dupa aia a inceput sa consume destul de mult. Ei zic ca e in regula sa pape ulei dar , oricum, e derajant plus ca e destul de zgomotos fata de variante similare ale concurentilor. Dintre variantele prezentate si eu as opta pentru 1.8T dar cred ca la 23000 mai ai si alte variante inclusiv masini noi.
Apropo, seria trei de la BMW este o masina de familie , ba chiar una dintre cele mai bune din clasa ei.
polbr
QUOTE(BRAC @ Dec 8 2007, 09:40 PM) *
Am avut in familie un 2.0TDI nou .Pana la prima revizie nu a consumat ulei, dar dupa aia a inceput sa consume destul de mult. Ei zic ca e in regula sa pape ulei dar , oricum, e derajant plus ca e destul de zgomotos fata de variante similare ale concurentilor. Dintre variantele prezentate si eu as opta pentru 1.8T dar cred ca la 23000 mai ai si alte variante inclusiv masini noi.
Apropo, seria trei de la BMW este o masina de familie , ba chiar una dintre cele mai bune din clasa ei.



Am spus ca nu ma gandesc comparativ chiar la sange benzina vs. diesel, asta nu inseamna ca nu iau in considerare consumul deloc-la 163 CP precis trebuie sa pape cam 12 in oras, pe de alta parte BMW 3 e cam "inghesuit" din impresiile mele.

HalbaSus
Da, cam 12% e consumul in oras... mie nu mi se pare mult, un diesel de putere similara consuma ~9% in oras... deci cam 3% in plus, eu zic ca e un pret mic comparativ cu beneficiile (fiabilitate mai buna, rafinament si silentiozitate, consum redus... de ulei biggrin.gif si in special faptul ca la bani apropiati de o masina de 105 cp... iei una de 163... )
BRAC
Din ce citesc eu, sincer, tu vrei 99% diesel. Ai familie mare de esti asa de interesat de spatiu?
In banii tai daca ar trebui sa-mi iau un diesel second cred ca as merge pe un 320d-330d e46 si daca nu ma insel gasesti si 320d e90, dar , vorba lui Halba e usor sa dai sfaturi pe banii altora.

BRAC
whistling.gif
ozz86651
QUOTE
seria trei de la BMW este o masina de familie


Ce fel de familie, de hobitzi? Intradevar e o masina de familie cu conditia ca familia sa aiba 2 membri. In rest in spate e ok sa stai pentru drumuri foarte scurte iar portbagajul e mititel, sub civicul meu. Nu-i vorba ca nici A4 mult nu-i mai mare.
Seria 5 e de familie.
BRAC
Eu cand spun familie ma gandesc la barbat, femeie si copii.Daca te gandesti la patru sau cinci barbati de 1,80+ care sa calatoreasca confortabil nu vei gasi multe masini care sa corespunda.De exemplu la A6 scaunele din fata sunt pozitionate asa jos incat , in spate, aproape ca nu poti baga picioarele sub ele. In fata statea cineva de 1,85 eu stateam in spate (am 1,82) pentru genunchi aveam libertate de miscare dar trebuia sa le tin la 90 grade asa ca la un moment dat a devenit mai putin comfortabil.
polbr

@ all,

cred ca am uitat sa mentionez ca vreau masina de maxim 5-10000km la bord, si se cam schimba discutia. Un VW 2.0 TDi, 140 CP ar putea arata asa:


Xenon light (mit Kurvenlicht)
Leather interior equipment (Alcantara schwarz)
Radio navigation system (Radio/Navi Display CD RNS 300)
heated seats front
Automatic air condition
park distance control, Sport undercarriage, Rain sensor, remote central locking system, Radio and CD changer, Mobile phone preparation, 4x power windows, steering wheel, Cruise control, Headlight cleaning system, Sportpacket (Le Mans), Front arm rest, steering column adjustable, ABS, ESP, Power steering, Aluminum wheels (Alufelgen 17 Zoll), Alarm system, outdoor temperature display, On-board computer, Fold-away backseats, Long load capability system, heat protection glazing, Wood (Dekor Einlagen Nußbaumwurzelholz sowie Alu gebürstet), Fog lamp, interior mirror auto dipping, Sportseats, immobilizer, exterior mirror elect. adjustable and heated, headrest front and rear, Euro4 standard, abgedunkelte Scheiben hinten, Businesspaket, Cominghomefunktion, Dienstfahrzeug VW AG.

Gasesc inclusiv cu trapa electrica, sau cutie automata DSG. Cam asta e echiparea, preturile intre 23500-25000 euro, VAT reclaimable, adica o iau pe firma si platesc 25000-TVA, adica 20000 aprox. Ceea ce in RO m-ar costa 24000 mimimum, CIP, adica + TVA!

Un A4 diesel la banii astia vine cu mult mai putine dotari, numai daca as alege 1.6/benzina sau 1.9 TDI, ceea ce mi se pare putin ca putere pt. un A4.


Incep sa ma intreb oare de ce am deschis topicul asta, imi e destul de clar ce vreau, ce ziceti? biggrin.gif whistling.gif
polbr
QUOTE
Incep sa ma intreb oare de ce am deschis topicul asta, imi e destul de clar ce vreau, ce ziceti? biggrin.gif whistling.gif



uite ca ma contrazic singur teehee.gif am contractat un BMW 318I, nou 0 km, 143 cai, cu urmatoarele optionale importante:

- tapiterie eco Sensatec bej - merge bine cu culoarea masinii black
- scaune incalzite fata
- Radio BMW Professional
- Pachet Advantage (fog lights, volan multi, jante aliaj )
- climatronic
- alarma
- si alte cateva, minore.

service gratuit 5 ani/100000 km).

o sa pun si poze, masina e din stoc si vine cam dupa Craciun.
Marius99090
Pretul final ?
polbr
QUOTE(Marius99090 @ Dec 21 2007, 11:18 AM) *
Pretul final ?


23000 CIP.
BRAC
E90 era bun de luat second in momentul asta, exact cum vroiai tu (aproape nou ,cu 10-30000km la bord),pentru ca in primavara ii fac un facelift masiv(surprinzator pentru BMW pentru ca de obicei facelift-urile sunt abia sesizabile), dar oricum felicitari pentru alegerea facuta ,fata de Passat 2.0TDI este o diferenta. thumbsup.gif
polbr
QUOTE(BRAC @ Dec 22 2007, 11:38 PM) *
E90 era bun de luat second in momentul asta, exact cum vroiai tu (aproape nou ,cu 10-30000km la bord),pentru ca in primavara ii fac un facelift masiv(surprinzator pentru BMW pentru ca de obicei facelift-urile sunt abia sesizabile), dar oricum felicitari pentru alegerea facuta ,fata de Passat 2.0TDI este o diferenta. thumbsup.gif



De acord, pana la urma, cu diferenta fata de VW. rolleyes.gif

Cat despre facelift, nu ma prea doare, nu schimb masinile cu frecventa aparitiei modificarilor la ele;

Pe de alta parte mersesem pe ideea de company car, tot de la dealer BMW din RO, stocul de masini putin rulate numai in DE, si gasisem cu aprox aceleasi dotari, eventual ceva senzori in plus, masini company cu 4000-10000km la bord, la acelasi pret. Constatand asta, era logic sa merg pe varianta new, mai ales ca motorul e de 143CP, nu 129, ca la cele din stocul company.

Ca sa nu mai vorbim de 5 ani/100000 km service gratuit. rolleyes.gif
Hoinar
QUOTE(polbr @ Dec 23 2007, 09:57 PM) *
Ca sa nu mai vorbim de 5 ani/100000 km service gratuit. rolleyes.gif


Asta ai obtinut la negociere? smile.gif Super fain.
Felicitari pt alegere.
polbr
QUOTE(Hoinar @ Dec 27 2007, 05:41 PM) *
QUOTE(polbr @ Dec 23 2007, 09:57 PM) *
Ca sa nu mai vorbim de 5 ani/100000 km service gratuit. rolleyes.gif


Asta ai obtinut la negociere? smile.gif Super fain.
Felicitari pt alegere.


Multumesc.

Pretul a coborat de la 24500 la 23000 (CIP), iar dotarile erau deja, find o masina din stoc. Apoi, toate BMW noi au oferta de service gratuit pe 5 ani sau 100k.
Legionaru'
Ce inseamna service gratuit?
polbr
QUOTE(Legionaru' @ Dec 29 2007, 10:37 AM) *
Ce inseamna service gratuit?


Pai 2 ani garantie + reviziile de 30k-60k-90k manopera + piese. de aceea zic ei 5 ani sau 100k, in functie de care varianta apare prima.
iulian_1976
...A 4 se apropie de ceeea ce doresti insa fara dotari ...;;
..BMV ca o parere personala nu este pentru Romania unde poti merge cu el in Romania cu adevarat ?
..nu i vad utilitatea
..este facut pentru sosele drepte si voarte putin virajate de exemplu cine a mers un
1.Rosenheim- Munchen sau Munchen-Augsburg intelege ce vreau sa spun .
....sau asteptam soseaua Transilvania 2013 se preconizeaza a se termina ... drive.gif
Daniumfcv
Salut


Dotarile nu vor fi niciodata suficiente la o masina smile.gif asta e un lucru dovedit.. imediat ce ti-o aduce la aprozar vei zice "de ce nu am comandat oare si un/o ..".Strict intre astea 2 .. Audi .. Vw nu are un segment de piata "high profile" si poate ca desi scoate masini bune sa nu se straduiasca sa scoata "cele mai bune" .. daca mentionezi si un Bmw .. chiar pe benzina l-as lua fara sa ma gandesc.Daca mai dai drumul la tv din cand in cand poate prinzi pe Discovery emisiunea "Birth of a sports car" .. in care , eroul Bmw 6th series ,ia nastere.Sa vezi cata atentie dau aia si cata daruire .. dupa emisiune mi-am dat seama ca este chiar o onoare sa ai o masina la care s-a depus atat de multe munca si atentie.


ps: si ce zile vei avea daca o lovesti smile.gif)))
Numai bine,
polbr
am revenit, am promis niste poze;

iata-le;

Ca impresii despre masina, acum dupa vreo 600 km, sunt de acord:
- masina "implora" sa o scoti pe drum drept si bun verymad.gif
- iti da senzatia de putere si stabilitate, chiar cu rear drive;
- cat despre interior si confort, m-am obisnuit si acum chiar imi place, chiar daca d.p.d.v. al aspectului interior - standard - BMW nu era nr. 1 pe lista mea de preferinte.

... dar va las sa apreciati singuri.

P.S. un singur lucru nu imi place - atat in oras cat si afara se gasesc unii (tot cu BMW-uri sau cu alte masini) care se cred la F1 sau Nurgburgring si te provoaca - dar ma lasa rece no.gif , nu de asta am luat masina.
Legionaru'
Nice car! thumbsup.gif
bebelacus
felicitari!
o singura nelamurire. de ce neaparat drum drept? BMW 3 chiar e renumit pt placerea care ti-o oferea pe drumuri virajate.
Hoinar
polbr, faine pozele, sa-ti traiasca masina.

bebelacus, poate vrea drum drept...la suprafata smile.gif...din ala care apare doar inainte de alegeri prin orasele noastre...
xamez
QUOTE(polbr @ Jan 26 2008, 06:10 AM) *
am revenit, am promis niste poze;

iata-le;

Ca impresii despre masina, acum dupa vreo 600 km, sunt de acord:
- masina "implora" sa o scoti pe drum drept si bun verymad.gif
- iti da senzatia de putere si stabilitate, chiar cu rear drive;
- cat despre interior si confort, m-am obisnuit si acum chiar imi place, chiar daca d.p.d.v. al aspectului interior - standard - BMW nu era nr. 1 pe lista mea de preferinte.

... dar va las sa apreciati singuri.

P.S. un singur lucru nu imi place - atat in oras cat si afara se gasesc unii (tot cu BMW-uri sau cu alte masini) care se cred la F1 sau Nurgburgring si te provoaca - dar ma lasa rece no.gif , nu de asta am luat masina.

eu doar te invidiez confused.gif
ozz86651
QUOTE
.BMV ca o parere personala nu este pentru Romania unde poti merge cu el in Romania cu adevarat ?
..nu i vad utilitatea
..este facut pentru sosele drepte si voarte putin virajate de exemplu cine a mers un
1.Rosenheim- Munchen sau Munchen-Augsburg intelege ce vreau sa spun .


Cum adica CU ADEVARAT? BMW e o masina foarte buna, dar o masina oarecare la urma urmei, mai ales 318 nu e nici pe departe vreun supercar sau masina sport.
Iar asta cu "sosele drepte si putin virajate" e de risul curcilor. Adica bmweurile nu iau curbe? biggrin.gif de mult n-am mai ris asa.
AlexTM
Tu n-ai fost pe traseul Rosenheim Munchen sau Munchen-Augsburg, de aceea nu intelegi ce spune thumbsup.gif

Un bemveu merge cu adevarat doar pe autostrada ... e intr-adevar buna, buna.


PS: pai si nu poti sa-ti iei unul doar ca sa faci traseul Bucuresti-Constanta? Ei, ce zici, asa merge?
Cristi2
eu unul nu inteleg, mai ales in cazul masinilor "de familie", de ce nu apar poze cu partea spate a habitaclului, ca sa ne dam si noi seama de cum sta treaba.
chestie general valabila si la cei care posteaza anunturi auto.
chiar portbagajul ar merita fotografiat.

in rest, sa ai parte de ea multi km fara probleme !
iulian_1976
Polbr spune masina "implora" sa o scoti pe drum drept si bun smile.gif .
E bine ca a sesizat lucrul acesta.
Conditiile atmosferice sunt altele in Romania in comparatie cu Germania unde conditiile formarii de polei sunt mai rare.
BMW nu este o masina oarecare 140 cp si tractiune spate ptr cine nu a condus si se da cu parerea asa ceva pare ceva neinsemnat .
Pentru lucruri detaliate intrati la sectiunea BMW ceea ce scrie un coleg aleks lucruri care ar trebui sa le stie
orice posesor de BMW si nu numai thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.