Help - Search - Members - Calendar
Full Version: New Lancer 2.0 DiD vs. Jetta vs. Octavia 2
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Bogdan104277
De curiozitate, pentru ca tot suntem in tara lui "TDI frate" m-am gandit sa compar trei modele de masini care au un numitor comun - arhicunoscutul 2.0 TDI.

Ce ziceti? rolleyes.gif

Cateva elemente de ajutor

Ptr Lancer:
http://www.mitsubishi-motors.ro/index.php?...81&action=2

Ptr. Octavia:
http://www.skoda.ro/ausstattung.php?B_ID=144

Pentru Jetta:
http://www.pbv1.ro/?vw

Sfat - luati intai configuratia de la Lancer si apoi mergeti in car configuratorul de la cele doua modelel Jetta si Octavia si configurati aceleasi dotari.

Multumesc anticipat pentru opinii...
R o b e r t
linkul de la Lancer nu merge. Imi tot apare: Not Found

The requested URL /index.php was not found on this server.

si cand intru pe www.mitsubishi-motors.ro imi apare It Works! atat
Bogdan104277
Salut Robert,

Atunci incearca aici:
http://www.mitsubishi-motors.ro/Versiuni-si-preturi_265.html

si alege A80, ca versiune de echipare
florin55503
eu unul as alege lancer doar si pt design. masina arata demential. singurul minus e materialul din care e facut bordul care e ff tare si suna a gol. materialele sunt mai bune la octavia si la jetta . dar mi se par mai ergonomice la lancer. pozitia de condus e la fel de buna la toate 3 (din punctul meu de vedere pt ca pot lasa scaunul ff jos).
georgehitch
Motorul Lancer-ului e tot de provenienta VAG.Si eu as vota tot pentru noul Lancer e conceptie foarte noua 2007 iar tinuta de drum cred ca este superioara celor doua masini din grupul VAG.In plus Lancerul este undeva intre clasa compacta si medie deci mai spatioasa decat Octavia sau Jetta.
Principala problema la Lancer e destul de slab antifonat si motorul e foarte zgomotos(tipic VAG) iar dupa 2000 de ture se spune ca deranjeaza putin.
Acum depinde cat de mult iti place tie sa auzi motorul.
T u d o r
Nu cred ca-i mai mare decat Octavia, eventual la fel de mare. Cat despre auzit motorul... daca e TDI... mai bine nu, merci. biggrin.gif
Henry90720
In opinia mea, Lancer-ul este o compacta (mai mica decat Octavia 2 ca dimensiuni) si nu poate fi comparata cu aproape nici unul dintre autoturismele din clasa medie (din care, zic unii, ar face parte) in ceea ce priveste dimensiunile (inclusiv interioare) si chiar calitatea materialelor utilizate la interior.

Am auzit aberatii de genul "o sa fie un concurent puternic pentru VW Passat, Ford Mondeo sau chiar Honda Accord". Haideti sa fim seriosi. Este o compacta, un model nou, care mai trebuie sa si confirme.
Apoi, faptul ca imprumuta motoare (diesel) de la europeni nu e tocmai un motiv de lauda pentru producatorul japonez.

In ce priveste design-ul, asta-i chestie subiectiva. Mie, spre exemplu, nu-mi place. Imi da senzatia de ieftin, de kitch.
As prefera, dintre cele 3, macar pentru aspect - Jetta.
Bogdan104277
De fapt toate trei sunt in clasa C -adica compacte medii. Deci comparatia cu Mondeo sau Passat nu merge. Tocmai de aceea nu am facut comparatie cu ultimele doua. Eventual un Focus, de control.
ionut_marius
si eu votez tot pt lancer
in primul rand pretul este mai mic cu peste 1000e fata de octavia 2 si cu peste 2000e fata de o jetta (comparand masini cu ac dotari),
-chiar daca motorul face parte din grupul vag,in rest este o japoneza
-si eu zic ca lancerul bate la cap. tinuta de drum atat jetta cat si octavia
-nu o vei vedea la fiecare colt de strada
-desingul
DORU
Eu sunt mai pragmatic: Octavia are cea mai decenta intretinere dpdv al costurilor iar val revanzare cea mai buna.
HalbaSus
Dar golful ce are ?
Sau restul hatch-urilor ?
Golful are un portbagaj mai mare decat lancer spre exemplu... e mai ieftin decat jetta, are finisaje mai bune decat octavia si lancer si folosind acelasi motor de 2.0 TDI va fi mai rapid decat celelalte.
T u d o r
Azi am vazut prin oras primul Lancer nou. Vreau sa spun ca pare mai interesanta in poze, in afara de fata "fioroasa" masina nu m-a mai impresionat asa tare.
ionut_marius
QUOTE(HalbaSus @ Dec 11 2007, 04:56 PM) *
Dar golful ce are ?
Sau restul hatch-urilor ?
Golful are un portbagaj mai mare decat lancer spre exemplu... e mai ieftin decat jetta, are finisaje mai bune decat octavia si lancer si folosind acelasi motor de 2.0 TDI va fi mai rapid decat celelalte.


pa si la cati $$ ajunge un golf 2.0tdi care sa aiba 6airbag,mp3,controlul stabilitatii si tractiunii +ca mai e un pic si apare golf VI
Cornel001
"Octavia are cea mai decenta intretinere dpdv al costurilor"
Sa stea mat(z)a in coada ?
HalbaSus
Pai oricum iese mai ieftin decat o jetta dotata similar, deci daca intra si jetta in discutie atunci intra lejer si golful ... si nu ma refeream neaparat la golf ci la toate hatchbackurile compacte, desi dupa parerea mea golful inca reprezinta etalonul clasei, exista masini mai frumoase, mai fiabile, mai ieftine, mai rapide, etc... dar per total golf-ul mi se pare cea mai echilibrata masina din clasa ei.
DORU
Cornel001, ai reusit sa fii spiritual poate, dar sincer nu am inteles ce ai vrut sa spui. Poti dezvolta? Multumesc.
Cornel001
Am incurcat borcanele, pardon masinile. In graba am avut impresia ca e vorba de altele (in loc de jetta si lancer), dar ala era alt topic.
Totusi poti argumenta ca e mai ieftina ca la, Lancer ?
DORU
11 ani de Skoda, 6 masini din aceasta marca, la rand, iti spune ceva? Nu sunt zgarcit, nici bogat. Si crede-ma ca piesele si manopera la Skoda sunt mai mici prin comparatie, nu mai vb de termenul in care iti soseste o piesa care nu e pe stoc. Vrei sa-ti ofer cifre exacte? Pt o revizie adica? Putem face si asta, dar poluam topicul de fata. Te rog sa-mi spui ce trebuie ca sa te conving de cele afirmate.
Cornel001
Nu ma indoiesc ca ai experienta bogata in skoda, dar ca sa faci comparatie, trebuie sa ai date despre toate partile (masinile) implicate, pentru ca asta si e comparatia, o analiza intre mai multe 'obiecte', nu unul singur.
ovidiugm
(Off-topic)
(Rant)

Sincer eu la SIAB am ramas foarte dezamagit de japonezi, cind am citit oferta cu motorizarile.
Mitsubishi si-a cam dat aici cu firma-n cap! Auzi, singura motorizare decenta ca putere sa fie un TDI.
Mai intelegeam daca ar fi lansat vreo 2-3 motoare pe benzina, si ar fi venit in completare cu TDI-ul (la anu', eventual). Dar sa ai de ales, pe Lancer X, dintre motorasul ala pricajit de 1.5 care de-abia ti-l urneste din loc, si un TDI de la VAG, mi se pare jenant.

Dar de ce ma mir, probabil ca EVO XI o sa fie lansat cu vreun diesel, ceva, imprumutat de pe la BMW sad.gif sad.gif.

Si nu, site-ul tot nu merge confused.gif
NeGrutzY
QUOTE(ovidiugm @ Dec 14 2007, 01:34 AM) *
(Off-topic)
(Rant)

Sincer eu la SIAB am ramas foarte dezamagit de japonezi, cind am citit oferta cu motorizarile.
Mitsubishi si-a cam dat aici cu firma-n cap! Auzi, singura motorizare decenta ca putere sa fie un TDI.
Mai intelegeam daca ar fi lansat vreo 2-3 motoare pe benzina, si ar fi venit in completare cu TDI-ul (la anu', eventual). Dar sa ai de ales, pe Lancer X, dintre motorasul ala pricajit de 1.5 care de-abia ti-l urneste din loc, si un TDI de la VAG, mi se pare jenant.

Dar de ce ma mir, probabil ca EVO XI o sa fie lansat cu vreun diesel, ceva, imprumutat de pe la BMW sad.gif sad.gif.

Si nu, site-ul tot nu merge confused.gif



Ovidiu, la partea cu TDI-ul iti dau dreptate, chiar daca trage bine si e economic motorul tot tractoras ramane si nu prea se pupa cu conceptia mea de masina japoneza. Pe de alta parte motorizarea de 1.5 pe care tu o numesti pricajita este clar peste 1.4(80 cai) 1.6 (115 cai) de pe octavia sau 1.6(102 cai) de pe octavia si jetta. Eu am motorul asta pe colt si crede-ma ca ofera senzatii si performante peste suratele lui germane cu cilindree apropiata. Pe Lancer acest motor a primit un management al motorului nou fata de colt si o cutie optimizata pentru masa masinii.

O sa zici ca octavia si jetta au o gama mult mai larga de motorizari, da corect, dar comparand cele mai slabe motoare cred ca lancerul nu sta rau deloc.

Sfatul meu: fa un drivetest si sunt sigur ca o sa fii surprins.
DORU
QUOTE(Cornel001 @ Dec 13 2007, 10:18 PM) *
Nu ma indoiesc ca ai experienta bogata in skoda, dar ca sa faci comparatie, trebuie sa ai date despre toate partile (masinile) implicate, pentru ca asta si e comparatia, o analiza intre mai multe 'obiecte', nu unul singur.


Perfect de acord cu tine. De aceea iti propun sa comparam numai valoarea unei ore de manopera intre cele 3 marci. Daca ti se pare insuficient, comparam si pretul unei revizii. Eu stiu deja ca Skoda este mai ieftina din acest pdv decat VW. Incercam Skoda-Mitsubishi?
Cristi86127
Legat de preturile la revizii, costurile de intretinere dintre Mitsubishi si Skoda nu stiu ce sa zic.
Stiu doar ca acum 1 an, am vizualizat o lista de preturi la piese (far, stop, luneta, ambreiaj, discuri franare, spoiler, etc) la toate modelele din clasa mica si cele de la colt erau cele mai mari dupa care urma honda jazz.
De exemplu schimbat, vopsit spoiler spate la Colt = 14 mil, vopsit + montat eleron = 5 mil si ceva.
Nu mi se pare mult atat timp cat dupa lucrare, masina arata ca inainte de avarie...dar asta nu se intampla.
Preturile depinde de service insa nu preturile le-as compara eu, diferentele nefiind foarte mari...ci calitatea serviciilor pentru ca asta face sau nu, toti banii.
Prefer sa ma coste mai mult dar sa plec multumit...nu sa plec nemultumit si cu 1 mil mai mult in buzunar ca pana la urma ma va costa mai mult...
Oricum reviziile nu sunt mari la Mitsubishi.

Strict legat de subiectul topicului nu am ce sa compar...noul lancer inca nu a aparut!
Aaaa acel TDI in caroserie de lancer este cea mai proasta combinatie posibila...tehnologie germana si confort japonez. biggrin.gif
Acel TDI, pe passat e ok, insonorizare ok, etc.
Pe lancer insa, care nu a stiut pana acum ce inseamna un diesel, nu a fost pregatit pentru asa ceva, e o gluma proasta...insa vanatorii de oferte il vor gasi interesant...mai citesc si pe alt forum "bre, daca e cu TDI inseamna ca o sa obtin un pret bun pe el...si mai presus de asta am parte si de fiabilitatea japoneza" biggrin.gif care fiabiliate japoneza ? unde e ?
Oricum o sa arate misto cu un CD agatat de oglinda...pana la urma au nevoie de clienti, nu de fani. laugh.gif

Varianta de 1.5 109 CP benzina e ok ca pret, isi merita banii cu varf si indesat dar nu se poate pronunta "noul" pentru ca sub capota ar motorul de pe Colt cu alta management si alte rapoarte in cutie, ar fi bine sa fie alta cutie... wink.gif

Noul lancer va apare odata cu versiunea 1.8 litri 144CP World Engine..deci motoare mitsubishi nu o sa mai vedem prea curand decat doar pe Evo, probabil Pajero. Globalizarea ii afecteaza initial pe cei puternici sau pe cei slabi ? smile.gif

La interior, noul lancer este sub asteptari, slabut...nu mai pare o masina lucrata in japonia iar fata de vechiul lancer care desi simplu si spartan, nu aveai ce sa-i reprosezi din punct de vedere al imbinarilor si calitatii materialelor. Sa zicem ca noul lancer nu mai face o medie buna pentru tot ceea ce ofera.
La interior este sub Jetta, respectiv Octavia 2.

Designul exterior al lancerului a fost conceput mai mult pe gusturile americanilor si mie imi place foarte mult, asta spre deosebire de ultimele generatii de outlander, pajero, L200 care in mod vizibil au fost europenizate 100% comparand cu modele anterioare.
In afara de trasaturi cu specific american, noul lancer a beneficiat de un surplus de eleganta specifica europenelor si in special celor de origine italiana, ma refer la alfa romeo, fara a se indentifica in vr-un fel cu aceasta (alfa este mai feminina, lancerul este masculin 100%).
Ca design exterior, noul lancer imi place cel mai mult fata de celelalte doua, Jetta si Octavia 2.

Jetta arata bine, din toate punctele de vedere, nu cunosc ce stie sa faca pentru banii ei dar e ok.
Octavia 2 e la fel de banala ca versiunile anterioare, la prima vedere insa se prezinta bine.

O poza cu fata de usa de la Lancer.
A K U
QUOTE(Cristi86127 @ Dec 14 2007, 06:16 AM) *
O poza cu fata de usa de la Lancer.


Valeu, nashpa rau de tot. Da' stai un pic, e de la Lancerul din '85, nu? biggrin.gif
T u d o r
Cred ca e de la un Logan.... tongue.gif
Hoinar
QUOTE(Cristi86127 @ Dec 14 2007, 12:16 PM) *
...
Aaaa acel TDI in caroserie de lancer este cea mai proasta combinatie posibila...tehnologie germana si confort japonez. biggrin.gif
...


smile.gif) smile.gif) smile.gif) smile.gif)

Acuma, nu am ce sa zic despre masina ca desi am vrut sa o vad, nu am reusit. Acu' vreo luna nu o aveau in showroom in Iasi, am lasat un nr de telefon la dealer sa ma sune cand vine masina (trebuia sa vina peste vreo 2 zile) sa o vad si sa fac un drivetest, da' se pare ca iti trebuie ceva special sa ai parte de onoarea de a fi sunat...

Trebuie sa recunosc ca sunt super ofticat pe asemenea dovezi de nesimtire... mad.gif angry.gif Sa-i....plimb cu duba.. bicycle.gif
Cristi86127
Nu imi vine sa cred ca asa sunt toate..de exemplu la siab am facut o fotografie cu telefonu'...imbinarea dintre plastic stalp stanga si bord era "cazuta" smile.gif) dar fata de usa era perfecta! smile.gif)
Oriunde atingeai suna a gol.
Materiale de kko, la interior lucrat de chinezi, nu de japonezi.
Designul interior OK insa (calitatea e problema), chiar mi-a placut...daca nu esti pretentios cum s-a exprimat un fomist pe un alt forum...a forumist am vrut sa zic smile.gif), as zice ca e chiar super! smile.gif)

Cu toate astea, astept in continuare modelul de 1.8, sper ca aceste "mici" imperfectiuni sa se rezolve pana atunci, dar daca gasesc aceleasi hibe, cutia agata, samd...ciao amore.
Sincer, imi cam face cu ochiul Caliberu care dispune tot de world engine dar la revedere sportivitate.
T u d o r
Cristi, te astept sa vezi si sa te plimbi cu un 308. biggrin.gif Si bineinteles, sa devii fan frantuzesti, ca altfel nu se poate, nu? biggrin.gif
Cristi86127
QUOTE( T u d o r @ Dec 14 2007, 07:30 AM) *
Cristi, te astept sa vezi si sa te plimbi cu un 308. biggrin.gif Si bineinteles, sa devii fan frantuzesti, ca altfel nu se poate, nu? biggrin.gif


Chiar sunt curios, daca pana mai ieri nu vroiam sa aud de alte marci, de ceva timp, datorita noilor "tendinte" de la mitsubishi
precum si calitatii serviciilor oferite de service-ul local, am inceput sa imi cam indrept privirea catre alte orizonturi. smile.gif
Deocamdata tot fan mitsubishi ma consider dar nu unul orb. smile.gif
DORU
NU exista BUN, REPEDE SI BINE. De ce nu vreti sa intelegeti? whistling.gif
Trebuie cautata alternativa cu raport calitate/pret cea mai buna.
Cristi86127
QUOTE(DORU @ Dec 14 2007, 09:18 AM) *
NU exista BUN, REPEDE SI BINE. De ce nu vreti sa intelegeti? whistling.gif
Trebuie cautata alternativa cu raport calitate/pret cea mai buna.


Si sufletu' conteaza nene Doru unsure.gif nu poti sa alegi masina numai din calcule.
DORU
Nu am sustinut contrariul niciodata, dimpotriva. Exact sufletul decide care 2 din cele 3 le alegem...ca toate 3 este exclus.
Cristi86127
Pozele "vorbeste" de la sine. drive.gif biggrin.gif
Eh, sa nu fim subiectivi, se mai intampla si scapari din acestea, nu toate sunt la fel dar sincer nu ma asteptam sa vad asta la mitsubishi.
Ce vede ochiu e bine vazut dar ce nu se vede imi ridica semne de intrebare...
Oricum pana in primavara cand va apare varianta de 1.8 au timp sa rezolve toate aceste maruntisuri...
Va dati seama, sa te duci sa-ti ridici masina si sa observi o chestie ca asta, (si ar mai fi din relatarile unora de pe alt forum de unde am luat si pozele)...bucuros, nerabdator si blink.gif geek.gif
Ce avem noi pretios, sufletu', nu plange ? biggrin.gif
Ideea e ca din cand in cand mai trebuie citit Bacovia pentru ca realitatea sa para mult mai frumoasa...

Sunt subiectiv pentru ca ma leg de prostii, masina trebuie apreciata pe de-a-ntregul si in rest ar fi ok, ma refer la motorizarea minima pe benzina 1.5 109CP, ok si ca pret si ca performanta pentru cine nu are pretentii, de cealalta pe motorina nu vreau sa mai comentez ca nu e cazul.
Enjoy! biggrin.gif
Henry90720
Ca nivel de finisare (si chiar ca si materiale folosite), actuala generatie Lancer mi se pare sub cea precedenta, din pacate.
Cristi86127
QUOTE(Henry90720 @ Dec 15 2007, 09:29 AM) *
Ca nivel de finisare (si chiar ca si materiale folosite), actuala generatie Lancer mi se pare sub cea precedenta, din pacate.


In mod clar asa este.
Oricum daca ar fi sa iau in considerare motorizarea de 1.8 144CP care va fi disponibila din primavara si sa ma gandesc ca ar fi o echipare de max. 20.000 euro DDP, ca masina ar avea comportament de lancer...dintre cele 3 as alege lancerul.
Dar deocamdata sunt prea multi de daca...
Vom vedea...
T u d o r
Intrebare de necunoscator: ce intelegem prin comportament "de Lancer"? Am condus O2 si G5, au un comportament rutier excelent, atat dpdv al stabilitatii, cat si al confortului. Lancerul exceleaza intr-una dintre ele, sau in amandoua? Inclin sa cred ca totusi imaginea si aspectul dinamice ale marcii sunt mai potrivite cu o amortizare dura si sportiva. Asta, de regula, nu face casa buna cu confortul. smile.gif
Ideea generala lasata de diversele teste din clasa asta este ca VW&co ofera cel mai bun compromis.
Cristi86127
Nu stiu ce inteleg altii prin comportament de Lancer, dar mie mi-a placut foarte mult la volanul vechiului lancer, designul exterior e vizibil invechit dar in rest, indiferent de datele tehnice care nu sunt asa impresionante, are un comportament destul de sportiv, oricum mult peste ceea ce inspira masina la prima vedere, respectiv datele sale tehnice.

O sa ma refer la mai multe aspecte, nu numai la comportament ca sa intelegi de ce apreciz masina asta pe care nu am achizitionat-o in locul CZ3-ului deoarece la vremea aceea nu era disponibila decat varianta pe benzina de 1.6 litri, ulterior aparand si varianta de 2 litri la care fac referire acum.

- design exterior invechit care cu ajutorul uni bodykit o poate face de nerecunoscut...si pentru lancer sunt gramada, zici ca e evo dupa lucrare, oricum, ulterior se vede de la o posta ca e vorba de o masina sport.
- pozitie foarte joasa la volan specifica masinilor cu adevarat sportive.
- levier cursa foarte scurta si foarte precis, perfect as putea spune
- volan momo
- bord foarte reusit atat din punct de vedere al calitatii materialelor, imbinarilor cat si ca design, in concordanta cu natura sportiva a masinii
...ar mai fi de spus multe despre interior, practic cand te sui in ea e alta masina decat ceea ce se vede la exterior...si chiar denota bun gust, originalitate, nu o poti confunda cu nici o alta masina, nu este deloc banala spre deosebire de exterior. smile.gif

Legat de comportament pot spune ca urca foarte usor in turatie, raspunsul la pedala e foarte bun, motorul este foarte silentios, cel putin pana in 3000 rpm, dupa care incepe sa se auda foarte placut insa proportional cu performanta chiar daca este bruscata acceleratia, suspensie sport dar fara a sanctiona confortul prea mult, stabilitate excelenta...
Prefer motoarele de turatie, nervoase, cu un sound sportiv si aici lancerul vechi e super.
Stiu ca sunt subiectiv si ca sunt masini din clasa sa care pot mai mult dar ce am spus aici nu este concludent, trebuie condusa pentru a-ti face o parere completa, mai mult nu am ce sa zic.

Confortul este ok, chiar m-am mirat pentru ca masina este cam rigida...la Colt e jale spre exemplu.
Nu am condus decat G5 si O1 dar sunt de acord ca din punct de vedere al confortului atat O2 cat si G5 sunt peste lancer, cel putin peste cel vechi, referitor la cel nou nu ma pot pronunta deocamdata, insa din punct de vedere al stabilitatii octavia iese din calcul cand vine vorba de lancer, nou sau vechi iar G5 este sub lancerul nou.

Acum am vazut ca era vorba doar de lancerul diesel, in cazul acesta votez pentru Jetta! smile.gif
ionut_marius
te-ai uitat sa vezi cu cat este mai scumpa o jetta 2.0tdi fata de lancer cu ac motorizare???
te-ai uitat sa vezi ce dotari ofera jetta si ce ofera lancer???

a fost zilele trecute un test la tv cu new lancer 2.0tdi si ii laudau aia tinuta de drum

ce spunea cineva care a testat masina

-ca si finisaje bordu de la mitsu: cam ciudate cadranele parca sunt de jucarie, finisaje Ok cam ca la Octavia 2 sub Avensis si Acord, instalatie audio absolut bestiala (cea mai tare dintre toate cele de mai sus) - suspensia este foarte rigida si zgomotoasa - "iti rupe curu" la propriu - nu stiu cat de bine sta pe curbe ca nu am dat atat de tare in ea - doar pe linii drepte incercam sa accelerez violent sa vad ce si cum si ati vazut in postul anterior !

frane ok - nimic iesit din comun;
directia ciudata (hidraulica)- volanul se misca destul de greu - asta nu ar fi o problmea pt ca o masina sportiva nu trebuie sa aiba directie asistata electric, dar are si o intarziere la raspuns (feelingul meu) -

de stat stai OK, destul de jos !
greierasi nu prea aveau cum sa fie - are vreo 3000km, dar daca stau bine sa ma gandesc avea un mic zornait pe langa volan, ca in timp ce accerleam se auzea si mai pronuntat, de a deschis omu de la mitsu torpedoul sa-mi explice ca e de acolo, da de unde venea de pe la volan - ma rog, acum astea chiar sunt prostii, v-am spus problmea mea a fost cu motorul diesel - ZGOMOT si prea lent ( sau ma rog accelereaza ciudat)
Cristi86127
Nu m-am uitat la preturile pentru Jetta, nu am curaj. smile.gif

Cam multe aprecieri "ciudate" ...eu as spune atat, lancerul TDI este o combinatie de masina ciudata.
ionut_marius
da,f ciudata insa e o chestie de marketing valabila pt europeni
bebelacus
io nu m-as baga la Lancer. nu stiu cum merge, dar l-am vazut la SIAB. cu octavia si jetta m-am plimbat destul ca sa stiu cum sint. lancerul s-ar putea sa aiba o tinuta de drum ceva mai buna decit octavia dar nu stiu daca vei sesiza asta in viata de zi cu zi. la interior, cel mai bine dintre toate arata octavia, dpv materiale si calitate executie. spatiu interior si portbagaj urias. valoare la revinzare foarte buna. si jetta se vinde bine. octavia nu mai este demult o compacta. este la fel de spatioasa ca avensisul meu, de exemplu. chiar si la concursul "best car of 2007" sau cum i-o mai zice, octavia e trecuta in aceeasi clasa cu vectra, avensis etc.
apoi, ca sa-ti iei o masina japoneza, cu motor TDI, pai ai fi de risul curcilor pe aici. sint citiva proprietari de japoneze, inamici declarati ai TDI. insa, nu numai aici. zic eu ca e un pic fortata, chiar si era globalizarii. o legenda japoneza cu mtor VW TDI? masinile astea, gen Lancer sau Impreza, merg cel mai bine doar cu benzina, motoare proprii si cu puteri de peste 200cp. care ar mai fi rostul sa-ti iei lancer cu motor de 1.5. abia se misca si toti care se pricep vor sti ca ai vrut sa conduci o legenda dar ca nu ti-ai putut permite. nici tu nu vei avea satisfactii prea mari. indiferent ca iei lancer de 1.5 sau 2.0 tdi si incerci sa te pacalesti singur ca ai o masina cu pedigree de curse, nu va tine.
eu zic sa mergi pe octavia 2 tdi, cu un efort ai putea baga cutia dsg. chiar si fara e o masina super ok, cu o cutie, directie, tren de rulare excelente. motor un pic mai zgomotos decit concurenta dar nu chiar atit de rau precum se zice.
iar intretinerea este chiar mai ieftina la octavia decit la celelalte.
adrian_flavius
Vorbesc dpdv al unuia care a testat atat Octavia II cat si noul Lancer...acelasi motor...cutia de la Skoda e mai bine etajata, masina este mai buna in depasiri decat Lancer-ul...dotarile interioare nici macar nu se pot compara, calitatea asamblarii la Skoda este cu mult peste Lancer...Interiorul la Lancer lasa impresia de kitsch...bordul in special...diferenta de pret este semnificativa la dotari similare...la motorul diesel diferenta poate ajunge pana la 2000 euro, in plus pentru Lancer...nu e bine...

Mitsu se lauda cu dinamica mai buna...dar, intr-o sesiune de "crosetat" prin Bucuresti, ruliul a fost destul de puternic...franarea este buna, se simt discurile mai mari decat la Skoda...eu am testat varianta a III a, parca Instyle se numea...avea de toate pe ea...dupa cum am testat si varianta Extended de la Skoda...

Skoda este mai buna in depasiri, are repriza mai scurta (probabil cutia este responsabila pentru treaba asta...); Lancer este mai zgomotos in acelasi regim de turatii...la urcare, Skoda a avut demaraj mai rapid (dar si cu un consum instant afisat pe bord cu 1 l mai mult decat la Lancer...probabil ca japonezii au mai umblat pe la soft...), trecand de la 90 intr-a 4 la 130 in 3-4 secunde...in cap de panta am schimbat a 5-a si inca mai aveam cuplu destul...Lancer-ul are de suferit intr-a 2 si a 3-a...urla prea mult...si tentatia e sa-i dai treapta superioara, scazand cuplul...

Design-ul exterior la Lancer e fain numai in poze...in realitatea masca fata este prea jos pozitionata ca sa dea impresia de agresivitate din pozele de pe net...nu o vezi prea bine decat daca stai aplecat...in pozitie normala, si la o privire fugitiva, ai impresia ca este un Seat Cordoba...cel putin ca silueta...Skoda este inconfundabila...

Spatiul interior este mult mai mare in Skoda, si mult mai bine organizat...pentru pasagerii din spate, vorbim de 10-15 cm in plus la picioare...asta la o privire superficiala, fara sa pun mana pe ruleta...

La dimensiuni, cand le compari, diferentele sunt minore (ma refer la datele tehnice); daca le privesti una langa alta, Skoda iti va da impresia de mult mai mare...Lancer e prea ascutit...grila nu se vede bine...probleme mai sunt si la garda la sol...desi in datele tehnice sunt date niste cifre, Lancer este mai jos decat acolo...la o trecere de nivel pe Bdul Expozitiei din Bucuresti, am dat cu pragurile laterale bine de tot...dealer-ul s-a uitat cam urat la mine...dar groapa nu era cine stie ce...cu Matiz-ul sotiei nici nu am simtit-o...Daca pui un pachet drumuri grele pe o Skoda, ai rezolvat si problema asta...oricum nu am lovit solul deloc cu Skoda...desi am facut si un drum comunal cu ea, sa-mi dau seama de comportament...

Ca si concluzie, cel putin din punctul meu de vedere, si in spiritul acestui topic: Skoda, pentru ca e calitate VW, pret corect, fabricata UE (Jetta e facuta in Mexic din cate stiu eu...si este si mai scumpa...), daca ai ceva mai multi bani te duci spre Jetta...personal nu vad justificare la pretul in plus, doar pentru brand...e aceeasi masina, dar cu alta marca...Lancer-ul nu merita...la banii aia mai pui ceva si te orientezi spre Honda Accord...sau spre Toyota Avensis...

Cu scuze pentru off-topic-ul din ultima fraza, sa aveti o zi buna cu totii!
Paul46623
Din cate stiu (parca citisem prin alt topic), Uniunea are un fel de contract mai special cu cateva tari din America Latina si nu are taxe de import pentru autovehiculele produse acolo.
bebelacus
iar Jetta arata mai trist decit octavia in interior si plasticele par mai proaste. la fel ca la golf. octavia pare mai bine lucrata desi e ruda mai saraca. insa ca e facuta in mexic, nu enici problema. nici la pret, caci exista acel acord si nici la calitate. e la fel d ebun/prost ca orice masina facuta in UE. iar Mexicul face masini mai multe si mai bune decit am facut noi in romania. au traditie indelungata in industria auto, iar economia lor e cu mult peste a noastra. sint puternic industrializati, desi ai crede ca la ei pe stada vezi doar Mariachi cintind
ivd
am mers cu jetta si o2 amandoua cu motor de 2. despre lancer nu stiu ca nu am avut posibilitatea. o2 mai zgomooasa(putin) decat jetta, dar sta mai bine la spatiu interior. materialele de mai buna calitate in jetta. garda la sol mai ridicata la o2(aici un plus mare) sau asa mi s-a parut mie dar da o senzatie de robustete. de aici poate si faptul ca jetta sta mai bine in curbe(parere personala). jetta este facuta in Mexic(mana de lucru mai ieftina) dar cutia si motorul se pun in germania de acolo vine si lipsa taxelor.
Henry90720
Saptamana asta am trecut pe la M Car trading ... sa "analizez" optic noul Lancer.
Am plecat (cat de repede am putut) ... dupa ce am constatat ca am batut drumul aiurea.
Masina mi se pare un dezastru d.p.d.v. al finisarilor, daca ar fi sa o comparam doar cu generatia precedenta.
Bordul ... kitsch, materiale proaste si foarte proaste, imbinarile asemenea, iar la exterior am observat acelasi lucru (cu titlu de exemplu, intre stopurile spate si caroserie era o distanta de intra linistit un bat de chibrit).
Sincer, masina poate ca merita d.p.d.v. tehnic ceva banuti (nu as miza pe asta prea mult), insa d.p.d.v. al calitatii materialelor si finisarilor pare un magar ce se vrea armasar pur-sange.
Mai am auzit de la oamenii de-acolo si o idiotenie de genul: "este un concurent serios al liderilor clasei medii" (cu tinta directa VW Passat) ...
Haideti sa fim seriosi.
Masina asta daca e asamblata in Japonia, cu adevarat face de ras Tara Cocorului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.