Legat de preturile la revizii, costurile de intretinere dintre Mitsubishi si Skoda nu stiu ce sa zic.
Stiu doar ca acum 1 an, am vizualizat o lista de preturi la piese (far, stop, luneta, ambreiaj, discuri franare, spoiler, etc) la toate modelele din clasa mica si cele de la colt erau cele mai mari dupa care urma honda jazz.
De exemplu schimbat, vopsit spoiler spate la Colt = 14 mil, vopsit + montat eleron = 5 mil si ceva.
Nu mi se pare mult atat timp cat dupa lucrare, masina arata ca inainte de avarie...dar asta nu se intampla.
Preturile depinde de service insa nu preturile le-as compara eu, diferentele nefiind foarte mari...ci calitatea serviciilor pentru ca asta face sau nu, toti banii.
Prefer sa ma coste mai mult dar sa plec multumit...nu sa plec nemultumit si cu 1 mil mai mult in buzunar ca pana la urma ma va costa mai mult...
Oricum reviziile nu sunt mari la Mitsubishi.
Strict legat de subiectul topicului nu am ce sa compar...noul lancer inca nu a aparut!
Aaaa acel TDI in caroserie de lancer este cea mai proasta combinatie posibila...tehnologie germana si confort japonez.
Acel TDI, pe passat e ok, insonorizare ok, etc.
Pe lancer insa, care nu a stiut pana acum ce inseamna un diesel, nu a fost pregatit pentru asa ceva, e o gluma proasta...insa vanatorii de oferte il vor gasi interesant...mai citesc si pe alt forum "bre, daca e cu TDI inseamna ca o sa obtin un pret bun pe el...si mai presus de asta am parte si de fiabilitatea japoneza"
care fiabiliate japoneza ? unde e ?
Oricum o sa arate misto cu un CD agatat de oglinda...pana la urma au nevoie de clienti, nu de fani.
Varianta de 1.5 109 CP benzina e ok ca pret, isi merita banii cu varf si indesat dar nu se poate pronunta "noul" pentru ca sub capota ar motorul de pe Colt cu alta management si alte rapoarte in cutie, ar fi bine sa fie alta cutie...
Noul lancer va apare odata cu versiunea 1.8 litri 144CP World Engine..deci motoare mitsubishi nu o sa mai vedem prea curand decat doar pe Evo, probabil Pajero. Globalizarea ii afecteaza initial pe cei puternici sau pe cei slabi ?
La interior, noul lancer este sub asteptari, slabut...nu mai pare o masina lucrata in japonia iar fata de vechiul lancer care desi simplu si spartan, nu aveai ce sa-i reprosezi din punct de vedere al imbinarilor si calitatii materialelor. Sa zicem ca noul lancer nu mai face o medie buna pentru tot ceea ce ofera.
La interior este sub Jetta, respectiv Octavia 2.
Designul exterior al lancerului a fost conceput mai mult pe gusturile americanilor si mie imi place foarte mult, asta spre deosebire de ultimele generatii de outlander, pajero, L200 care in mod vizibil au fost europenizate 100% comparand cu modele anterioare.
In afara de trasaturi cu specific american, noul lancer a beneficiat de un surplus de eleganta specifica europenelor si in special celor de origine italiana, ma refer la alfa romeo, fara a se indentifica in vr-un fel cu aceasta (alfa este mai feminina, lancerul este masculin 100%).
Ca design exterior, noul lancer imi place cel mai mult fata de celelalte doua, Jetta si Octavia 2.
Jetta arata bine, din toate punctele de vedere, nu cunosc ce stie sa faca pentru banii ei dar e ok.
Octavia 2 e la fel de banala ca versiunile anterioare, la prima vedere insa se prezinta bine.
O poza cu fata de usa de la Lancer.