Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Land Rover Frelander 1.8 i
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Land Rover
cesar
Salut! Am un Freelander din 99 1.8 cmc benzina si ma confrunt cu urmatoarele probleme : In viraj la 90 grade stanga sau dreapta se aude un troncanit ca si cum se rupe masina in doua (zgomotul se aude la mers pe asfalt si nu la mers pe nisip, noroi, pietris, etc); la mers inapoi cand iau piciorul de pe ambreiaj si acceleratie si las masina sa mearga libera, se aude o bataie (zgomot metalic).Am fost cu masina la Premium auto si mi-au spus ca nu are nimic, am fost in alte cateva service-uri si nu au stiut sa imi spuna ce are. (Am schimbat si cutia de transfer dar zgomotele tot nu au disparut). Astept parerile voastre, poate exista cineva care s-a confruntat cu astfel de probleme. Multumesc.
mihai1950
buna seara. am o mare dilema. adica am doua:1. sunt pt. prima oara pe un forum,si folosesc calculatorul "din zilele noastre" 2. vreau sa fac o schimbare: sa vand un wv.passat si sa iau un freelander 1,8i din 2001.poate cineva sa ma ajute in luarea unei decizii? amanunte:-nu am mai avut masini de teren .am avut doar turisme wv. -am 57 de ani nu sunt un vitezoman.,si pe langa asta mai asi dorii si niste date tehnice la accest model . se poate? abia astept un raspuns. va multumesc anticipat
air_wolf
QUOTE(cesar @ Nov 27 2007, 12:16 PM) *
Salut! Am un Freelander din 99 1.8 cmc benzina si ma confrunt cu urmatoarele probleme : In viraj la 90 grade stanga sau dreapta se aude un troncanit ca si cum se rupe masina in doua (zgomotul se aude la mers pe asfalt si nu la mers pe nisip, noroi, pietris, etc); la mers inapoi cand iau piciorul de pe ambreiaj si acceleratie si las masina sa mearga libera, se aude o bataie (zgomot metalic).Am fost cu masina la Premium auto si mi-au spus ca nu are nimic, am fost in alte cateva service-uri si nu au stiut sa imi spuna ce are. (Am schimbat si cutia de transfer dar zgomotele tot nu au disparut). Astept parerile voastre, poate exista cineva care s-a confruntat cu astfel de probleme. Multumesc.


ce ai tu seamana cu un viscocuplaj terminat sau cu un diferential spate cu probleme.

ca sa vezi ce-i cu viscocuplajul, mergi pe un teren alunecos si urmareste daca transfera tractiunea pe spate sau nu. mergi si inainte si inapoi, dar suficient de tare ca sa traga si spatele.
pt. dif spate: verifica uleiul, eventual schimba-l ( cu 75W, nu 80W!!!!). cind schimbi uleiul, pentru ca saracia nu are buson, poti sa vezi si in ce stare sint piesele din interior.
air_wolf
QUOTE(mihai1950 @ Jan 28 2008, 10:39 PM) *
buna seara. am o mare dilema. adica am doua:1. sunt pt. prima oara pe un forum,si folosesc calculatorul "din zilele noastre" 2. vreau sa fac o schimbare: sa vand un wv.passat si sa iau un freelander 1,8i din 2001.poate cineva sa ma ajute in luarea unei decizii? amanunte:-nu am mai avut masini de teren .am avut doar turisme wv. -am 57 de ani nu sunt un vitezoman.,si pe langa asta mai asi dorii si niste date tehnice la accest model . se poate? abia astept un raspuns. va multumesc anticipat



1.8 sint cele mai problematice freelandere, plecind de la motor si terminind cu transmisia. parca dupa 2001 au rezolvat problema IRD-ului, dar motorul tot ala ramine.
ideal este un V6 whistling.gif dar la capitolul consum si intretinere un TD4 este ideal: motorina si distributie pe lant, se schimba foarte rar sau deloc.
toate au probleme cu geamul spate si asta din cauza unui contact la clanta - o porcarie.
in rest masina beton, confortabila, sta foarte bine pe drum, are TC care functioneaza, are un soi de asistent la coborire care nu functioneaza (si are si tendinte criminale), ABS-ul functioneaza perfect si e eficient.
levicnx
Buna

Sunt nou pe forum si as dori ajutorul cuiva.Am cumparat pentru fratele meu un Freelander 1.8 benzina din 2001.Masina pornea bine , mergea cat de cat bine , cateodata nu statea la relantin ca lumea si dupa prima pornire se si oprea.Am schimbat ulejul ,filtrul de aer si ulei s-a curatat toate cele 4 buji , a si mers mai bine motorul ( nu se mai oprea dupa prima pornire) , dupa care nu am avut ce face si am spalat motorul.
De aici au inceput problemele.Nu a vrut sa porneasca , cumva a pornit mergea 5 sec se oprea .dupa vreo ora de chinuiala a pornit si a mers vreo 2 min daca tineam accelerat.Am mai pornit de cateva ori dar cand vroiam sa accelerezi murea motorul de tot.Dupa un timp nu mai pornea de loc.Am desfacut fisele la bujia nr 1 era plin de apa sa curatat, suflat , ars bujilile , schimbat fisele dar nimic .Un pic porneste o sec 2 dupa care moare motorul.
Am si tras un pic cu alta masina ( ma tem sa nu fii sarit curea cu un dinte mai incolo mai ales ca colegu a ramas in intersectie cu masina si a dat la automat in viteza 1 a sa debloceze intersectia .)
Am mai citit pe forumuri ca ar putea fii senzorul de turatie, bobina ( am pus alta) calculatorul, filtru benzina , curea sarita , dar nu stiu ce sa mai fac
ASTEPT SFATURI ,PARERI , etc .
Am fost la ceva mecanic , a verificat modulul de pornire sau cum se numeste , a zis ca e ok.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.