Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sdi sau Tdi. Care este diferenta, care o recomandati si de ce... :)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Radu Gabriel113991
Salutari colegi de forum... thumbsup.gif
Am deschis acest subiect pentru ca vreau sa-mi cumpar un vw golf IV la mana a doua pe motorina si am gasit si Sdi si Tdi. acum fiind un necunoscator in acest domeniu, astept de la cei cu mai multe cunostiinte pareri, sfaturi, etc.
Va multumesc anticipat beer.gif
22nst
alege tdi smile.gif

sdi-ul este un motor simplu, aspirat, dar in acelasi timp un motor extrem de fiabil pe cand cel tdi beneficiaza de o tubina, este un turbo diesel smile.gif si are un plus de putere.
2.0 sdi are 75 cp iar un 1.9 tdi variaza intre 90 si 131 cp smile.gif
tdi-ul se tuneaza (chip) foarte usor si mai castigi 20 de cp cu mare usurinta smile.gif

las expertii sa dea mai multe detalii privind functionarea motoarelor smile.gif
Legionaru'
23nst, vad ca te esti profesor la VW! Licentiat cumva in TDI? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ontopic:
SDI-ul este mai zgomotos decat TDI-ul si mult, mult mai lenes.

22nst
urmez cursurile facultatii TDI smile.gif bineinteles cu DI rosu tongue.gif

::::AL3X::::
Da sa stii 23nst ca la golf 4 nu exista motorul de 2.0 sdi de 75 cp ci doar motorul de 1.9 sdi 68cp.....
SDI
-mai zgomotos decat Tdi
-mai economic decat Tdi
-mai fiabil decat Tdi(in special decat Pd)
-mai puturos
-mai ieftin de intretinut

TDI
-mai silentios
-putin mai gurmand
-mai puternic
-putin mai scump in ceea ce priveste intretinerea

Sfatul meu totusi e sa iei un TDI si preferabil non-Pd deci cu 90cp sau 110cp dar cum cele cu 110cp se gasesc foarte greu 90cp sunt suficienti(de care am si eu). Acum depinde de ce suma dispui cat de ''nervos'' mergi, preferi consum mai mic decat unul mai mare ...si multe alte detalii thumbsup.gif
Radu Gabriel113991
Momentan sunt in cautari de vw golf IV, asa ca daca imi poate recomanda cineva de unde sa-mi iau, as fi recunoscator. Suma pe care o am de cheltuit pe masina ar fi de 7-8000 de euro (toate taxele incluse).
Acum in legatura cu Pd sau non Pd, trebuie sa ma interesez ce e cu acest Pd si cu ce ma ajuta sau ma incomodeaza.
Imi doresc sa nu ma coste prea mult intretinerea si nici sa nu manance motorina la greu.
Si inca un amanunt, intreb atat de multe pentru ca ar fi prima mea masina si de aceea nici nu ma prea pricep la masini... In cateva zile voi da de permis auto, asa ca... drive.gif
daddy0307
eu sunt pentru pd... am 101 cp si e combinatia perfecta intre putere si consum...4 in afara si 6.5 oras. ce e mai scump la intretinere e uleiu, care e cam 45 ron litru(aral 431) dar se merita pt ca mie mi se pare ca e calitate superioara! de asemenea si la revanzare sunt mai apreciate pd-urile.
ionut1410
QUOTE(daddy0307 @ Nov 26 2007, 06:15 PM) *
eu sunt pentru pd... am 101 cp si e combinatia perfecta intre putere si consum...4 in afara si 6.5 oras. ce e mai scump la intretinere e uleiu, care e cam 45 ron litru(aral 431) dar se merita pt ca mie mi se pare ca e calitate superioara! de asemenea si la revanzare sunt mai apreciate pd-urile.



is apreciate pt cas batuti romani in cap !!! romani vor an bun nu masina buna !! dac e facut in 2008 poate nic sa nu merga ca e buna!!


ca ideie motoarele pd de la vw audi skoda seat sunt singurele la cre cad axele cu came pe banda peste 200000-250000 km cam la toate is praf axele cu came!!

din cate stiu din 2009 vw renunta la sitemul pd si trece pe cdi (inca negociau cu mercedesu)
::::AL3X::::
Nu e mai bun pd decat non-pd....eu o spun si am mai spus-o cele mai bune motoare sunt cele non-pd de care am eu adica de 90cp sau 110 cp(1.9 Tdi)
Cristi2
cam varza cu carnati pe aici.
ce sa zic...motoarele pd sint clar mia eficiente decat cele non-pd, probabil in ceea cepriveste fiabilitatea se poate discuta. dar e evident, plusul de performanta are pretul sau.
iar vw nu trece la cdi ci la common rail. nu e preluat sub licenta de la mercedes sau aiurea.
de altfel, pe tiguan si noul A4 au aparul deja noile CR-uri.

daddy, 4 afara si 6.5 % in oras sint niste consumuri mai bune decat cele din carte.
eu mai putin de 5% afara si 8% in oras n-am scos. noi sa fim sanatosi.
daddy0307
seat cordoba 1.9 tdi 101 cp.... urban 6.5-6.7, extraurban 4-4.2.. mediu 4.9... foarte usor de respectat consumul atunci cand e cazul.. cel mai putin in afara a indicat 3.9... mai jos nu am putut sa scot niciodata. pe autostrada in mod constant indica 4.3 daca mergi constant cu 120-130
dar intr-adevar noi sa fim sanatosi. rolleyes.gif
daddy0307
tocmai am citit despre lansarea noului a4 si motorul este tot tdi bazat pe tehnologia pd. acum este 2.0 tdi 143 cp consum 5.5 mediu zic ei. nu cred ca in viitorul apropiat vw audi va renunta la tehnologia pd
Cristi2
intr-un an.
ionut1410
QUOTE(Cristi2 @ Nov 27 2007, 07:57 PM) *
cam varza cu carnati pe aici.
ce sa zic...motoarele pd sint clar mia eficiente decat cele non-pd, probabil in ceea cepriveste fiabilitatea se poate discuta. dar e evident, plusul de performanta are pretul sau.
iar vw nu trece la cdi ci la common rail. nu e preluat sub licenta de la mercedes sau aiurea.
de altfel, pe tiguan si noul A4 au aparul deja noile CR-uri.

daddy, 4 afara si 6.5 % in oras sint niste consumuri mai bune decat cele din carte.
eu mai putin de 5% afara si 8% in oras n-am scos. noi sa fim sanatosi.



vrei sa facem un pariu ca incepand din 2008 si pana in 2009 toate modele vag diesel vor fi cdi ??????daca stii germana cauta pe comunicate de presa a lu mercedes !!tias fi dat linkul dar din pacate nu stiu o iote gremana mia mia tradus un prieten!!
Cristi2
poi nu tre sa stii germana ca sa dai un link. baga !
::::AL3X::::
Baieti sunteti cam off-topic pe aici.......site-uri pe pm!!!!!
Cristi2
stai ma omule ca nu-i reclama.
ca simpatizant VW vreau sa stiu si eu mai multe despre noile CR.
n-am stiut ca sint de la Mercedes .
si m-as mira, in continuare.
iar subiectul are legatura cu topicul, mai ales daca autorul se indreapta catre TDI.
::::AL3X::::
poi pe el nu il intereseaza ce va fi in viitor daca va fi pd sau cdi il intereseaza un golf 4 nu golf 6 sau asa ceva deci off topic nu e locul potrivit pt asa ceva....
ionut1410
QUOTE(Cristi2 @ Dec 2 2007, 09:57 PM) *
stai ma omule ca nu-i reclama.
ca simpatizant VW vreau sa stiu si eu mai multe despre noile CR.
n-am stiut ca sint de la Mercedes .
si m-as mira, in continuare.
iar subiectul are legatura cu topicul, mai ales daca autorul se indreapta catre TDI.



ca sa ii raspund totusi omului mercedesul a creat injectorul cdi (care intretimp a fost copiat si de multi alti producatori) dar cu o mica duferenta deorece mercedes a patentat cdi (miez piezoelectric) care de fapt e o bobina minuscula cu un ac pe mijloc ceilalti producatori sau vazut nevoiti (incercand sa faca economie) sa handesca alt fel de injector astfel japonezi 9parca mithubishi sau honda nu stiu exact) au creat exact acel tip de injector numai ca in locul acelei minibobine si au pus un minicalcuulator (de aici si problemele cu softwareul injectoarelor care la mercedes nu o sa apara )

se stie ca vw a mai colaborat si in trecut cu mercedes (inca o mai fa pe divizia utilitare) ltsprinter crafter sprinter au ajuns la un acord ca din 2009 toate uitiltarele diesel sa fie dotate cu siteme de injectie mercedes iar pana la sfrsitul lui 2009 toate dieselurile vw sa fie cdi
asta datorita numeroeselor probleme (specifice aparute le motoarele PD)pentru asta sa dat un tir de bani))))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.