Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A4 la 9000E - pe bune sau praf in ochi?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
adriansisofatul
Salut,

Sunt un incepator si nu prea ma pricep la evaluat, deci apelez la voi. rolleyes.gif
Se gasesc pe mobile.de niste 'piese' chiar atragatoare, dar ma gandesc daca nu au kilometrajul fabricat.

Audi A4, 2.0 si 130CP, din 2001, cu 120.000km, sedan, benzina - 9000E
VW passat, 1.9TDI si 131CP, 2001, 120.000, sedan - 9000E

Preturile sunt cele afisate pe site. Stiu ca se mai adauga si taxa de poluare, dar ma intereseaza doar preturile de acol in acest moment.

Oare sunt pe bune sau sunt tzepe?
Multumesc!
masini
nu, nu cred ca sunt tepe
daca mai pui aproape 1000 E cheltuielile de adus in romania, plus taxa de inmatriculare, s-ar putea sa ajungi la niste preturi mult mai mari decat daca ai lua una identica din tara.
Intr-adevar, acesti km par cam putini pt o masina de 6-7 ani.
ruxa
Nici eu nu cred ca e teapa. Eu vroiam sa imi iau un Passat din Germania, tot asta de 6-7 ani cu 8000 de euro si avea doar 80.000 km reali. Tipul care vindea masina statea la 5 minute de birou si folosea masina la deplasari la supermarket, cand iesea in oras si in excursii scurte. Am renuntat deoarece taxa de imatriculare ma costa mai mult decat avem eu buget.
James Kilowatt
Trimite-le email si cere detalii.

Si io imi caut masina acum. La 8 mesaje din 10 mi-a raspuns un "englez" care mi-a spus o poveste cum masina e inmatriculata in germania, insa e in anglia, si ca de aia o vinde, si sa-i trimit 1000 euro sa mi-o rezerve sau sa apelez la nu stiu ce companie care sa-mi ia banii si sa-mi trimita masina....

Uneori e chiar hilar. PE unul il cheama Steffen... pe altul Stephen. Raspuns identic... il intreb la misto pe Stephen daca nu-l cunoaste pe Steffen si-mi spune cai cumnata-su teehee.gif

Majoritatea siteurilor au pus un warning prin care sa te avertizeze sa nu dea dracu' sa trimiti vre-un ban in strainatate....
ValiR