Help - Search - Members - Calendar
Full Version: debitmetru ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
florin82141
saluare din nou.masina este un vw passat 1.9 tdi 101 cp din 2002.printre alte probleme una noua se prezinta cam asa.am intrat in depasire si dupa ce am schimbat viteza -5- pur si simplu nu sa intamplat nimic.am apasat ambreajul si am turato in gol si aluato.am vazut ca mai mia facut figuri si prin oras.dau sa bag piciorul in ea dar nu se intampla nimic pur si simplu vin in nas.nu se balbaie motorul sau altceva.doar ca nu se tureaza.ce poate fi??????
florin82141
si inca ceva.la aceiasi masina dimineata cand este rece pana apa ajunge la 90 de grade se auyde o bataie care vine de la ambreaj.daca apas pe pedala de ambreaj nu se mai audeeste destul de enervanta cand este rece.se aude cam tare.sunt sigur ca este de la ambreaj.dar ce poate fi??????????
ionut1410
zgomotul e de la volant cat despre cealalt problema am inteles ca nutiu trage da? acici pot fi multe probleme cea mai comuna ar fi debitmetru dar cum costa destul tias recomanda o testarea !
florin82141
poti fi te rog mai explicit in legatura cu zgomotul?cum adica de la volanta?ce anume bate?eu am vazut ca daca apas pe ambreaj nu mai face. unsure.gif
ionut1410
QUOTE(florin82141 @ Nov 24 2007, 08:27 AM) *
poti fi te rog mai explicit in legatura cu zgomotul?cum adica de la volanta?ce anume bate?eu am vazut ca daca apas pe ambreaj nu mai face. unsure.gif




mai explicit de ,,volant ,, nam ca sa zic !!! volant cu masa dubla se rup niste urechi de sustin niste arcuri nu s epoate repara si costa cam 20 mil!
::::AL3X::::
In ceea ce priveste problema cu puterea cele mai frecvente piese ce se defecteaza sunt: debitmetrul ce trebuie inlocuit sau turbina care trebuie curatata
golfuletz
fa un drum de aprox.50 km si nu lasa sa scada turatia sub 3000(circula "forjat").la sfarsit ai doua variante:
1.daca-si da drumu' s-a curatat si esti norocos!(pe viitor nu mai circula cu a4-a in oras,doar cu a 3-a)
2.daca problema ramine si dupa 1-2 porniri de motor,du-o la ''doctor''....dar sa se priceapa!!!

succes !!!
Florin82882
CITAT(golfuletz @ Nov 26 2007, 04:56 AM) *
fa un drum de aprox.50 km si nu lasa sa scada turatia sub 3000(circula "forjat").la sfarsit ai doua variante:
1.daca-si da drumu' s-a curatat si esti norocos!(pe viitor nu mai circula cu a4-a in oras,doar cu a 3-a)
2.daca problema ramine si dupa 1-2 porniri de motor,du-o la ''doctor''....dar sa se priceapa!!!

succes !!!

dc zici sa mearga 50 de km turata peste 3000 ? nu e de ajuns sa schimbe in treapta a 2-a si a 3-a la 3000 - 4000 rot/min ?? tree sa mearga neaparat 50 km cu ea in 3000 sau peste ??
golfuletz
QUOTE(Florin82882 @ Dec 1 2007, 09:24 PM) *
QUOTE(golfuletz @ Nov 26 2007, 04:56 AM) *
fa un drum de aprox.50 km si nu lasa sa scada turatia sub 3000(circula "forjat").la sfarsit ai doua variante:
1.daca-si da drumu' s-a curatat si esti norocos!(pe viitor nu mai circula cu a4-a in oras,doar cu a 3-a)
2.daca problema ramine si dupa 1-2 porniri de motor,du-o la ''doctor''....dar sa se priceapa!!!

succes !!!

dc zici sa mearga 50 de km turata peste 3000 ? nu e de ajuns sa schimbe in treapta a 2-a si a 3-a la 3000 - 4000 rot/min ?? tree sa mearga neaparat 50 km cu ea in 3000 sau peste ??

DA...acesta este sfatul meu daca vrei sa-si faca singura turbina si nu numai, autocuratirea,si ca sa poti si tu trage o concluzie...la urma !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.