CITAT(moga @ Nov 23 2007, 01:09 AM)
Mondeo are o aprindere electronicá, fárá ruptor/distribuitor (delcou).
Bobina de inductie este destul de sus pozitionatá nu prea ar trebui sá-ti facá probleme, poti testa la ralanti stropind sau pulverizând apá pe bobiná si pe fisele de la bujii.
Dacá în momentul respectiv coboará turatia motorului stii cá ai o problemá cu bobina de inductie sau cu fisele bujiilor.
Notá!
Fisele de bujii NU etansezá bine la orificiul capacului de chiulasá!
Dacá folosesti apá în aceastá parte a motorului trebuie suflat ulterior cu aer la toate bujiile si bágatá un pic de grásime pe steckerul unde face contact cu bujia!
O altá cauzá poate fi si captorul de turatie care se aflá exact la baza blocului motor partea galeriei de evacuare lângá cutia de viteze. Toate îmbinárile cu steckere la exteriorul habitaclului sunt prevázute cu garnituri contra procesului de oxidare, asa cá trebuie verificat mai ales acest stecker dacá are aceste garnituri (una la interior, [care de obicei mecanici o pierd în momentul în care scot steckerul si nu se mai gândesc la urmárile care în timp devin o enigmá] iar la exterior ai o manshetá în jurul fiecárui cablu care iese din stecker)
Multumesc mult pentru raspuns , am aceasta problema de cand am masina si pana acum acesta a fost cel mai profesionist raspuns ! Vreau sa multumesc si celorlalti care mi-au raspuns , conteaza foarte mult atunci cand tii la masina sau esti disperat !
Si acum o intrebare te referi la senzorul de jos infipt in blocul motor langa filtrul de injectie de aer in gazele de evacuare oarecum la unghi de 45 de grade ? ?