Help - Search - Members - Calendar
Full Version: credeti ca .........
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
83ked
Salut ! Am mai adus in discutie aceasta problema acum cateva luni , cand ploua si trec prin apa motorul pierde puterea aproape ca moare de tot si calc acceleratia de pomana , nici acum nu am remediat aceasta problema , credeti ca poate intra apa pe la deschizatura dintre motor si cutie si sa ajunga cumva la discul de ambreiaj , pentru ca daca in timp ce motorul face pe nebunul apas pedala de ambreiaj de cateva ori isi revine apoi la urmatoarea balta s-au incetinire face iar sau nu mai face !
Multumesc !
ionut1410
se poate sa intre apa dar nu feceteaza mersul motorului dupa cum zicei unde e deschizatura aia se afla ambreiajul poate patina! cred ca mersull motorului e de pe la mufele de injectie la care ajunge apa !!(cred)
83ked
CITAT(ionut1410 @ Nov 19 2007, 07:12 PM) *
se poate sa intre apa dar nu feceteaza mersul motorului dupa cum zicei unde e deschizatura aia se afla ambreiajul poate patina! cred ca mersull motorului e de pe la mufele de injectie la care ajunge apa !!(cred)


si daca astup acea gaura (se poate intampla ceva ? ) ? pentru ca nu cred ca apa ajunge asa sus la mufele injectoarelor !
CBOPRIS
Salut,problema e mai mult ca sigur de la aprindere.Cred ca-ti ajunge foarte usor apa la delcou,sau pe la fisa centrala,verifica asa risti intr-o buna zi sa ramaii cu masina in balta.Problema asta aparea frecvent la OLTCIT.(ASTA PT UN BENZINAR) la diesel nu am nicio explicatie-nu ma pricep.
83ked
Si cam pe unde ar avea fordul acest delcou ca eu nu stiu ?
CBOPRIS
la capatul fiselor gasesti delcoul(are 5 fise una centrala + 4 care merg la buji-injectoare)
moga
Mondeo are o aprindere electronicá, fárá ruptor/distribuitor (delcou).
Bobina de inductie este destul de sus pozitionatá nu prea ar trebui sá-ti facá probleme, poti testa la ralanti stropind sau pulverizând apá pe bobiná si pe fisele de la bujii.
Dacá în momentul respectiv coboará turatia motorului stii cá ai o problemá cu bobina de inductie sau cu fisele bujiilor.

Notá!
Fisele de bujii NU etansezá bine la orificiul capacului de chiulasá!
Dacá folosesti apá în aceastá parte a motorului trebuie suflat ulterior cu aer la toate bujiile si bágatá un pic de grásime pe steckerul unde face contact cu bujia!

O altá cauzá poate fi si captorul de turatie care se aflá exact la baza blocului motor partea galeriei de evacuare lângá cutia de viteze. Toate îmbinárile cu steckere la exteriorul habitaclului sunt prevázute cu garnituri contra procesului de oxidare, asa cá trebuie verificat mai ales acest stecker dacá are aceste garnituri (una la interior, [care de obicei mecanici o pierd în momentul în care scot steckerul si nu se mai gândesc la urmárile care în timp devin o enigmá] iar la exterior ai o manshetá în jurul fiecárui cablu care iese din stecker)
83ked
CITAT(moga @ Nov 23 2007, 01:09 AM) *
Mondeo are o aprindere electronicá, fárá ruptor/distribuitor (delcou).
Bobina de inductie este destul de sus pozitionatá nu prea ar trebui sá-ti facá probleme, poti testa la ralanti stropind sau pulverizând apá pe bobiná si pe fisele de la bujii.
Dacá în momentul respectiv coboará turatia motorului stii cá ai o problemá cu bobina de inductie sau cu fisele bujiilor.

Notá!
Fisele de bujii NU etansezá bine la orificiul capacului de chiulasá!
Dacá folosesti apá în aceastá parte a motorului trebuie suflat ulterior cu aer la toate bujiile si bágatá un pic de grásime pe steckerul unde face contact cu bujia!

O altá cauzá poate fi si captorul de turatie care se aflá exact la baza blocului motor partea galeriei de evacuare lângá cutia de viteze. Toate îmbinárile cu steckere la exteriorul habitaclului sunt prevázute cu garnituri contra procesului de oxidare, asa cá trebuie verificat mai ales acest stecker dacá are aceste garnituri (una la interior, [care de obicei mecanici o pierd în momentul în care scot steckerul si nu se mai gândesc la urmárile care în timp devin o enigmá] iar la exterior ai o manshetá în jurul fiecárui cablu care iese din stecker)


Multumesc mult pentru raspuns , am aceasta problema de cand am masina si pana acum acesta a fost cel mai profesionist raspuns ! Vreau sa multumesc si celorlalti care mi-au raspuns , conteaza foarte mult atunci cand tii la masina sau esti disperat !

Si acum o intrebare te referi la senzorul de jos infipt in blocul motor langa filtrul de injectie de aer in gazele de evacuare oarecum la unghi de 45 de grade ? ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.