Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis 2l sol benzina versus Honda Accord 2.0 SE MT
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3
OCTAN_95
Am deschis acest topic pentru a afla si parerea voastra vis a vis de aceste 2 masini.
Din dorinta de a avea ceva mai mult decat Avensis 1.8 benzinar, caut, inca nu sunt decis.
Categoric am fost, foarte multumit de vechea masina da parca am dori ceva mai mult si ramanand cam la acelasi nivel de pret/dotari va cer parerea.

Nu-mi dau seama de ce a aparut acest topic de 2 x , i-mi cer scuze dar habar nu am ce am facut de a ajuns asa.
Ma poate ajuta cineva sa nu mai patesc ac treaba?
guerilla
am rezolvat treaba cu dublu post.
presupun ca te duci sau ai fost si le-ai condus pe ambele. alegerea n-ar trebui sa fie asa de dificila intre cele doua.
dar ca sa o facem mai dificila, eu zic sa bagi in ecuatie si noua mazda biggrin.gif vechea generatie a fost buna, nu vad de ce noua n-ar fi la fel. asta ca sa bagam in ecuatie doar japonezii adusi oficial. ca mai avem si altele, ca de exemplu citroen c5 asta nou sau camry (vezi ca se aduce pe cai neoficiale fara probleme - din olanda)

noua mazda 6


inside:


spatiu in spate destul de bun:
OCTAN_95
guerilla, de acord cu tine de introdus in ecuatie si japitza cealalta, frantzuzoaica nu are ce cauta aici.
Preturile sunt sensibil apropiate, dotarile de asemenea.

Astept si eu replici.
DAN
QUOTE(guerilla @ Nov 18 2007, 03:51 PM) *
vechea generatie a fost buna, nu vad de ce noua n-ar fi la fel

Din cauza fordului.....
P A U L
Ovidiu, du-te la Honda si uita-te la Civicul Hibrid, daca au una, fa si un drive test, si iti spun ca vei uita de Avensis. thumbsup.gif
Pretul daca nu ma insel e undeva la 23000 euro.
OCTAN_95
QUOTE(P A U L @ Nov 18 2007, 08:57 PM) *
Ovidiu, du-te la Honda si uita-te la Civicul Hibrid, daca au una, fa si un drive test, si iti spun ca vei uita de Avensis. thumbsup.gif
Pretul daca nu ma insel e undeva la 23000 euro.


exista, una este chiar postata in Mall, ori cum voi merge la reprezentanta dar parca tot masinile clasice ma atrag, in special benzinarele
Hoinar
QUOTE(Ovidiudinutm @ Nov 18 2007, 09:37 PM) *
QUOTE(P A U L @ Nov 18 2007, 08:57 PM) *
Ovidiu, du-te la Honda si uita-te la Civicul Hibrid, daca au una, fa si un drive test, si iti spun ca vei uita de Avensis. thumbsup.gif
Pretul daca nu ma insel e undeva la 23000 euro.


exista, una este chiar postata in Mall, ori cum voi merge la reprezentanta dar parca tot masinile clasice ma atrag, in special benzinarele


Are un coleg de-al meu un Civic Hibrid (si-a schimbat masina dupa 2 zile de cand s-a mutat in Bucuresti biggrin.gif, de la un Accord full benzina), dar spun cu mana pe inima ca Civic-ul ala nu-i asa atractiv. Accord-ul lui avea ceva care ma atragea, Civicul nu, si e versiune cu piele..etc. La Toyo, Priusul e diferit de celelalte masini ale producatorului, si asta ii da un farmec aparte, pe cand Civic-ul hibrid n-are altceva diferit decat jante, un sticker cu hybrid...si cam atat.
Nu zic ca nu merita vazuta, dar nu are acel ceva al Priusului. Iar Civicul sedan n-are nici pe departe prestanta lui Avensis si Accord.
P A U L
CITAT(Hoinar @ Nov 18 2007, 11:45 PM) *
CITAT(Ovidiudinutm @ Nov 18 2007, 09:37 PM) *
CITAT(P A U L @ Nov 18 2007, 08:57 PM) *
Ovidiu, du-te la Honda si uita-te la Civicul Hibrid, daca au una, fa si un drive test, si iti spun ca vei uita de Avensis. thumbsup.gif
Pretul daca nu ma insel e undeva la 23000 euro.


exista, una este chiar postata in Mall, ori cum voi merge la reprezentanta dar parca tot masinile clasice ma atrag, in special benzinarele


Are un coleg de-al meu un Civic Hibrid (si-a schimbat masina dupa 2 zile de cand s-a mutat in Bucuresti biggrin.gif, de la un Accord full benzina), dar spun cu mana pe inima ca Civic-ul ala nu-i asa atractiv. Accord-ul lui avea ceva care ma atragea, Civicul nu, si e versiune cu piele..etc. La Toyo, Priusul e diferit de celelalte masini ale producatorului, si asta ii da un farmec aparte, pe cand Civic-ul hibrid n-are altceva diferit decat jante, un sticker cu hybrid...si cam atat.
Nu zic ca nu merita vazuta, dar nu are acel ceva al Priusului. Iar Civicul sedan n-are nici pe departe prestanta lui Avensis si Accord.


Chestie de gust! confused.gif
Civicul este o masina clasica, care nu iese in evidenta dar ascunde multe. Priusus imi aminteste de Dacia Liberta.
In rest, bineinteles Ovidiu este liber sa decida si sa aleaga.
vio
Civicul Hibrid e mai mashina decat Priusul Hibrid .......... daca se intzelege ... oki ....... Ovi ... io nu te vad la volan de Honda ...
OCTAN_95
QUOTE(vio @ Nov 19 2007, 12:21 AM) *
Civicul Hibrid e mai mashina decat Priusul Hibrid .......... daca se intzelege ... oki ....... Ovi ... io nu te vad la volan de Honda ...


Nu e vorba de civic sau de o masina hibrida, sub nicio forma asa ceva, e vorba de a compara Avensis benzinar de 2l cu Acord tot de 2l
S O R I N
Nu sunt la curent cu ce ofera cele 2 versiuni spuse de tine.

Eu cand am cumparat avensis ( acum aproape 3 ani) era cea mai buna oferta de pe piata la 20 de mii de euro. Imi oferea cele mai multe optionale in banii

aceia.

Acum am facut la fel cu honda .Nu gasesc nimic in 25 de mii de euro sa mi ofere ce am pe ea ( motor + optionale n ).

Nu a intrat in discutie si nici nu va intra vreodata altceva decat japoneza ,cu precadere toyota si honda ,cel putin la mine.

Concluzia,pune in balanta ce are una,ce are cealalta sau ce ofera fiecare in parte,gandeste te ce ai vrea de la o mansina ,sportivitate si look mai agresiv =

honda, comfort =toyota ,faci si drive test cu fiecare din ele sa vezi unde te simti mai bine ( cu toate ca avensisul nu iti este strain,poate doar motorul) si poate

te ajuta in a lua o hotarare.

Sa nu uitam ca amandoua sunt la final de viata,cu precadere honda care deja a scos pe piata americana noul accord ,mai are sa iasa si in Europa,iar avensis

spre sfarsitul anului viitor ( cred ).

Daca as fi in locul tau,sincer nu stiu ce as face.Foarte foarte grea decizia.Dar totusi nu cred ca as mai luat tot avensis din moment ce am mai avut.

Dupa maxim 2 ani intervine acel plictis pt masina pe care o am....

Oricum cu oricare din ele nu poti da gres,sub nici o forma.
guerilla
vad ca tot la avensis vs accord ai ramas.... nu vrei nic nou confused.gif
S O R I N
Cu toata frumusetea ei ,tot mi ar fi tarsa sa i au mazda.
guerilla
de ce?!? unsure.gif
vio
... nu are cumva motorizari Ford .... parca asa era la ei nu .. plus ca tre sa cumperi de la tiriac si
OCTAN_95
QUOTE(guerilla @ Nov 19 2007, 11:23 AM) *
vad ca tot la avensis vs accord ai ramas.... nu vrei nic nou confused.gif


Ma invart cam in ac arie, nu vreau nimic francez, nemtesc.
Probabil va ramane Avensis, putin ingradit si de situatia in speta.
cipicaduh
Preturile sunt foarte apropiate,fiabilitatea ambelor modele este neindoielnica,ramane ca diferenta sa o faca anumite elemente de finete,legate de placerea si siguranta condusului.
Eu am un Avensis 1,8 Luna din iulie 2007. Consider ca e o masina deosebita,dar am si anumite rezerve.
Avensisul pe benzina are directia electrica foarte sensibila, cu un feedback nefericit,lucru impartasit si de colegul Drabisan. Acest tip de directie nu te lasa sa "simti" masina, un sentiment nu tocmai grozav la viteze marisoare si la drumuri mai valurite. Cursa ambreiajului o consider prea lunga, asemeni si cursa schimbatorului de viteze.
Comparativ, Accordul Second Edition are o directie hidraulica extrem de precisa, o cutie de viteze in aceasi nota, toate acestea combinate cu puntea independenta fata-spate si cu suspensiile sport facand o masina care se "lipeste" de sosea si care ofera o placere aprate la condus. Comportamentul deosebit si stabilitatea exemplara a Accordului este remarcata nu numai de specialisti romani (AutoExpert 74/septembrie 2007),dar si de soferii germani.
JD Power situeaza Honda Accord pe anul 2007 (Germania ) pe un meritoriu loc I la clasa medie, Avensisului revenindu-i locul III.
Colegul SORIN spunea,la un moment dat,ca proaspat posesor de Accord 2,4L,ca apreciaza mai mult motorul de 2L al Avensisului decat pe cel de 2L al Accordului, chiar daca Honda are 8 CP in plus.
Nu fac lobby firmei Honda-repet,conduc un Avensis care imi ofera mai mult decat ce am avut pana in acest moment-dar trebuie sa-i dam Cezarului ce e al Cezarului.
_Constantin_
E o diferenta fundamentala intre cele doua masini. Honda e mai dura, rigida din toate privintele. Avensis e mai moale ...
Iar 2.0 de pe Avensis chiar e impresionant pentru ca 150cp pe 1300 kg suna al dracului de bine. Accord e mai grea iar pentru aceleasi senzatii e nevoie de ceva mai multa putere. E doar o parere personala. Acum daca as fi pus sa aleg strict intre cele 2 ... fara discutii Avensis. Singura Honda care chiar face praf tot e 2.4 Type S, chiar e o bijuterie si estetic si ca performante dar in principal pretul ...
Legionaru'
Avensis 2.0 VVT-i.
S O R I N
Argumenteaza si te cred.....
vio
pacat ca nu e si ave acela de 2,4 pe la noi ... cred ca din ala iesea o mashina mai rea decat Honda type S
S O R I N
Sa zicem,dar nu prea cred.

Si daca era in romania la ce pret era ?

Un executive la avensis de 2.0 bezina 147 cp este 23 848 euro si are in plus fata de a mea decat scaune inclazite si reglabil electric si piele pe tot scaunul (

eu am decat partial )

La type s este in plus fata de executiv -ul de la toyota, motorul ,suspensia sport,navigatie cu tach screen ,bluetoot pt telefon ,comenzi vocale ...si cate or mai fi..

Eu pt toate astea am platit in plus 1150 de euro la honda.

Cat de mult sa ti placa o marca ,cat de buna sa fie ,nu ai scum sa fi orb si sa nu vezi astfel de lucruri.

Cum am spus cu ceva timp in urma ca la 20 de mii de euru ,nu se gaseste altceva mai bun decat avensis de 1,8 (dotari ,motor,service...etc) asa spun si acum,

daca mi gasiti ceva mai bun la 25 de mii de euro ddp cu motor si optionale de type s ,sa mi spuneti mi si mie...

Daca avensis de 2.0 executive costa aproape 24 de mii de euro,avensis de 2.4 executive cat costa Vio ,a ? whistling.gif

Stai ca am gasit...

Limousine 5-türig 2.4 VVT-i 5-Stufen Autom. Executive 31.500,00 Preis (in Euro ) ,si automata....

Pai mai Vio cand o fi avensis de 2.4 163 cp cutie automata mai rapida decat type s 190 cp manuala.... whistling.gif
vio
biggrin.gif io stiu smile.gif nu o fi .. io expusesem prb ca si cum ar fi fost manuala biggrin.gif stiam ca numai AT se livreaza din pacate smile.gif cel mai corect era sa ma exprim asa , daca Ave venea in varianta S de 2,4 era peste Honda . alea au si vorbitor si touch screen si alte chestii ... ( pe mine nu ma int aspectele astea atata timp cat nu cresc performatzele mashinii ) ... si nici tapiseria de piele ca nu are cooling la ea si vara .... in fine hai ca iar vb discutzii si nu e frumos .
OCTAN_95
cele 2 pe care le propusesem eu spre coparatie au preturile sensibil egale

Honda Accord 2.0 Special Edition MT 21.039 Euro

Toyota Avensis 2.0 VVT-i (DOHC) sol 21,408 euro

Dotarile nu sunt nici ele mult diferite.
Legionaru'
QUOTE(S O R I N @ Nov 21 2007, 01:41 PM) *
Argumenteaza si te cred.....


1.Spatiu interior mai mare
2.Motor mai elastic (mai pe gustul meu)
3.Relatie cu service foarte buna
S O R I N
1. Corect. ( cel putin pt mine este spatiul destul,rar cand am in masina mai mult de 2 persoane,depinde ce vrea fiecare )

2. Corect ( dar nu stim ce gusturi are Ovidiu, tongue.gif )

3. Corect. Dar nu uita ca asa a inceput si toyota si eu pot spune asta cu certitudine pt. ca am prins acele timpuri. Inceputul

este greu .... thumbsup.gif

OCTAN_95
Ovidiu vrea o masina mai "sprintena" decai 1.8 Avensis
Spatiu, siguranta mea si a pasagerilor.

Sunt de cord cu voi ca mai sunt si alte motorizari/masini dar atat ma pot "intinde"cu marja de toleranta, desigur.


Si inca ceva, VREAU MASINA NOUA !! nu S H
drabisan
QUOTE(Ovidiudinutm @ Nov 21 2007, 08:28 PM) *
Ovidiu vrea o masina mai "sprintena" decai 1.8 Avensis
Spatiu, siguranta mea si a pasagerilor.

Sunt de cord cu voi ca mai sunt si alte motorizari/masini dar atat ma pot "intinde"cu marja de toleranta, desigur.


Si inca ceva, VREAU MASINA NOUA !! nu S H


Stii ce as face eu in situatia asta?
Le-as omori pe amindoua, in cite un test drive, dar RAU!

(Din ce am vorbit cu Sorin, erau diferente mari intre etajarile cutiei de viteze intre a mea si a lui - actuala lui - si daca preferi cursele lungi Avensisul are un mare plus)

Daca un test drive nu te lumineaza...atunci sa o alegi pe motiv discount sau plusuri date de dealer.
Daca nici aici nu faci diferenta, poti sa vezi care dealer ar garanta ca o aduce primul, culoarea pe care o vrei tu.

Pina la urma ambele sint masini cu care nu-ti e frica sa mergi, ofera placere.
NU neg ca Accordul are un look mai agresiv, dar asta e un parametru asa subiectiv!!!
drabisan
QUOTE(S O R I N @ Nov 21 2007, 02:35 PM) *
Stai ca am gasit...
Limousine 5-türig 2.4 VVT-i 5-Stufen Autom. Executive 31.500,00 Preis (in Euro ) ,si automata....
Pai mai Vio cand o fi avensis de 2.4 163 cp cutie automata mai rapida decat type s 190 cp manuala.... whistling.gif


Sorine, esti un picut rau.
Pe aceleasi site-uri nemtesc, Honda 2.4 Automatic este 32500 (fara navigatie, dar optiune cu ecran de 7", la 2600E), Avensisul 2.4 Automatic este 31500 (cu navigatie de 6,5").
Diferentele in detaliu nu le inteleg pentru ca abea buchisesc germana. Oricum, din ce inteleg, nici una nu are ventilatie in piele wink.gif
Si as zice ca ambele au piele pe peste tot (prin masina, nu te gindi la altceva!).
Ce-i drept, una are 190 la 1515kg, cealalta 163 la 1465kg. Deci nu se pune!

Din punctul meu de vedere, de ce merita Accord-ul .... jantele nene! Si gumele alea de 225, fata de 215ele de la Avensis (sic!).

Hai ca ajungem sa vorbim ca Oana si Azazel (cu cite z-uri o avea).

Tu ai avut ultra-mega pret, deci nu le compara, ca iti diminuezi bafta de a gasi ce ai gasit, la banii aia!
cipicaduh
Pe forumul celor de la Honda spunea un pasionat ca a facut in afara Iasului o "liniuta" intre un Accord,un Avensis 1,8 si o alta masina. Remarca acelui fan Honda mi s-a parut foarte rautacioasa cand a spus ca prima masina era Accordul, a doua era Avensisul care venea "balansandu-se ca o balena in curbe". Am remarcat ceva mai tarziu ca doza lui de rautate nu era chiar ata de mare. Pe un drum valurit si nu prea grozav si cu viteza de 90-100 km /h am oservat ca Avensisul meu,gratie si directiei electrice imprecise, era ceva mai greu de stapanit,balansandu-se asemeni unei balene si oferind pasagerilor din spate clipe mai putin dorite.
Discutam aici de o masina extrem de stabila care se lipeste de sosea si are o directie precisa care face diferenta intre groapa si drum bun, intre clipe grele si relaxare - Accordul, precum si o masina foarte confortabila, cu mai mult spatiu interior, cu cheltuieli mai mici de intretinere,dar care nu indeplineste prima parte a calitatilor unei masini- Avensis.
Cum spunea si colegul SORIN, Accordul Second Edition are in plus fata de Avensis 2 L Sol cauciucurile de 225, suspensiile sport, scaune cu suport lombar ( o chestie extrem de faina!), partial piele scaune fata (intrebati la dealeri sau posesori!),magazie cu 6 CD (suplinita,probabil,de MP3 de pe Avensis).

vio
CITAT(cipicaduh @ Nov 21 2007, 11:23 PM) *
Pe forumul celor de la Honda spunea un pasionat ca a facut in afara Iasului o "liniuta" intre un Accord,un Avensis 1,8 si o alta masina. Remarca acelui fan Honda mi s-a parut foarte rautacioasa cand a spus ca prima masina era Accordul, a doua era Avensisul care venea "balansandu-se ca o balena in curbe". Am remarcat ceva mai tarziu ca doza lui de rautate nu era chiar ata de mare. Pe un drum valurit si nu prea grozav si cu viteza de 90-100 km /h am oservat ca Avensisul meu,gratie si directiei electrice imprecise, era ceva mai greu de stapanit,balansandu-se asemeni unei balene si oferind pasagerilor din spate clipe mai putin dorite.
Discutam aici de o masina extrem de stabila care se lipeste de sosea si are o directie precisa care face diferenta intre groapa si drum bun, intre clipe grele si relaxare - Accordul, precum si o masina foarte confortabila, cu mai mult spatiu interior, cu cheltuieli mai mici de intretinere,dar care nu indeplineste prima parte a calitatilor unei masini- Avensis.
Cum spunea si colegul SORIN, Accordul Second Edition are in plus fata de Avensis 2 L Sol cauciucurile de 225, suspensiile sport, scaune cu suport lombar ( o chestie extrem de faina!), partial piele scaune fata (intrebati la dealeri sau posesori!),magazie cu 6 CD (suplinita,probabil,de MP3 de pe Avensis).



deci.... iar se compara mere cu pere .. are careva suspensii sport pe Ave?? io cred ca un ave cu suspensii sport da lectii la Accord cu suspensii sport ........ si din ex proprie crede ma ca pe un drum valurit si cu mult denivelari una sport sta mai nasol ca una setata mai comfort .
Hoinar
QUOTE(cipicaduh @ Nov 21 2007, 11:23 PM) *
...
Cum spunea si colegul SORIN, Accordul Second Edition are in plus fata de Avensis 2 L Sol cauciucurile de 225, suspensiile sport, scaune cu suport lombar ( o chestie extrem de faina!), partial piele scaune fata (intrebati la dealeri sau posesori!),magazie cu 6 CD (suplinita,probabil,de MP3 de pe Avensis).
...


- scaune cu suport lombar - utile atunci cand scaunul nu e f bine profilat pentru spatele tau (scaunele de la toyote in general sunt foarte anatomice) (suport lombar are si loganul, dar prefer oricand scaunele de la avensis fata de cele de la logan cu reglaj lombar)
- partial piele scaune fata - am inteles de la un posesor de accord ca acele scaune partial imbracate in piele au de fapt piele ecologica (nu am date oficiale, dar asa mi-a zis colegul respectiv) - avantaj doar ca arata dragut, dar asta e subiectiv
- magazie cu 6 CD-uri - acelasi coleg cu Accord si un altul, cu un Nissan Micra, au magazie de CD-uri. Amandoi urasc aceasta optiune. Pentru ca trancane de o ia dracu' pe drumurile noastre proaste. Prefera de 1000 de ori sa fi avut mp3 in loc de magazie. Am mers cu ei, si pe piatra cubica.....e fain biggrin.gif.

Asadar, din punctul meu de vedere, raman in plus pt Accord, un design ceva mai agresiv (imi place f mult), cauciucurile late si suspensiile sport. Dar in minus raman cheltuielile de intretinere si service-ul, chestii pe care orice posesor de masina le doreste sa fie cat mai bune, ceea ce la Honda nu prea sunt.
Plus de asta, colegul cu Accord cam e uimit de consum (in oras, consum mediu de 10%, motorul de 2.2 cdti), desi si el are numar mare la papuc.

Deci daca incepi sa faci calcule de finete, ajungi ca avantajele Accord-ului sa nu mai fie asa de multe si de vizibile.
Asa ca sfatul meu, Ovidiu, e sa-ti intrebi nevasta/prietena/amanta...sau, in ultima instanta, inima smile.gif.

Succes, si-ti doresc ca foarte curand sa redevii sofer.
_Constantin_
Hoinare ... mp3 e o tehnologie de 2 lei, calitate foarte mica, eu personal acum pot sa vad ce mare dif e intre CD si Mp3 ( am in matiz).
Scaunele partiale cu piele de pe Accord ... sunt superbe. Ofera exact ce trebuie, imagine ok fara dezavantajele tapiteriei de piele integrala si anume iarna frig si vara cald RAU.
La capitolul scaune ... de ce sa mint ... nu are nici o treaba. Accord are scaune profilate sport, Avensis confort, adica foarte SUS si fara un suport lateral suficient.

Nu mi-place sa recunosc dar Type S, repet, DOAR TYPE S e o masina peste orice model Avensis. Restul sunt comparabile. Avensis intre 18-23.000 euro nu are rival. Dar peste suma asta ... din pacate pierde pentru ca ii lipsesc multe chestii misto : navi, trapa, etc, jante frumoase, un kit sport, si lista poate continua.

PS: dintre Avensis si Accord o femeie ar alege honda
Hoinar
QUOTE(_Constantin_ @ Nov 22 2007, 12:31 AM) *
Hoinare ... mp3 e o tehnologie de 2 lei, calitate foarte mica, eu personal acum pot sa vad ce mare dif e intre CD si Mp3 ( am in matiz).
Scaunele partiale cu piele de pe Accord ... sunt superbe. Ofera exact ce trebuie, imagine ok fara dezavantajele tapiteriei de piele integrala si anume iarna frig si vara cald RAU.
La capitolul scaune ... de ce sa mint ... nu are nici o treaba. Accord are scaune profilate sport, Avensis confort, adica foarte SUS si fara un suport lateral suficient.

Nu mi-place sa recunosc dar Type S, repet, DOAR TYPE S e o masina peste orice model Avensis. Restul sunt comparabile. Avensis intre 18-23.000 euro nu are rival. Dar peste suma asta ... din pacate pierde pentru ca ii lipsesc multe chestii misto : navi, trapa, etc, jante frumoase, un kit sport, si lista poate continua.

PS: dintre Avensis si Accord o femeie ar alege honda


Legat de mp3-cd audio, tin sa te contrazic....sunt de acord ca cd-urile audio au in general o calitate mai buna, dar si pentru ca cei care-si fac mp3-uri nu stiu cum sa faca niste piese de calitate. Nu ma pricep sa-ti explic prea multe, dar tehnologia mp3 nu e folosita asa cum trebuie de cei care fac piesele (care fac rip la cd-urile audio).
Scaunele cu piele de la Accord sunt superbe, dar eu, la 85 de kile (adica subtirel smile.gif), nu ma simt f bine in ele....ale mele din Auris sunt facute aproape exact dupa conformatia mea....chestie de noroc banuiesc...ca si alea din Avensis mi se par mai slabute decat cele din Auris.

Eu, in locul lui Ovidiu, as merge pe Accord, cu toate minusurile semnalate, pentru ca 3 ani cu o masina mi-ar face pofta sa o schimb smile.gif, dar nu mi se pare evident superioara Avensis-ului.

ps. la ps: a mea ar alege Avensis-ul tongue.gif (ii place la nebunie smile.gif )
vio
Costache ai dreptate cu mp3 ... am multi prieteni si colegi care se plang de calitatea mp3 chiar daca sunt la calitate f buna .. asa am zis si eu wink.gif

in leg cu restul ... nu ma pronuntz ...pt ca nu am fost , sau stat sau condus un Accord , dar cum spuneam ...comparam mere cu pere ...


reglaju lombar e suck si asta spun deoarece el se face de la pozitia standard in sus nu si in spate ... ceea ce e chiar suck ... si cum ai zis si tu Toyota are scaune anatomice la fix pt orice gabarit , bine nu si cele XXL sau XXXXXL .. intzelegi voi .
S O R I N
Pt hoinar.

Vorbesti in necunostinta de cauza .

Cine poate sa stie mai bine ,unul care vorbeste cu prietenii sau unu care le a condus pe amandoua sau le conduce?

Hai sa ti explic cum sta treaba punctual la ce ai afirmat tu.

Ai scris :

"- scaune cu suport lombar - utile atunci cand scaunul nu e f bine profilat pentru spatele tau (scaunele de la toyote in general sunt foarte anatomice) (suport lombar are si loganul, dar prefer oricand scaunele de la avensis fata de cele de la logan cu reglaj lombar) "

Am avut avensis 2 ani jumate. Am facut 55 de mii de km cu ea. Deci stiu foarte bine cum se sta in acea masina.Niciodata nu mi am gasit lcoul potrivit in ea.

Si nu sunt singurul care o spune.Era chin sa l pun la loc cum era ,cand mi l deregla vreunu la spalatorie... Suport lombar ,nici nu ai idee cat de tare poa sa fie

mai ales daca ai probleme cu spatele cum am eu...deci este benefic.Scaunul la accord este profilat pt sofer. Ca sa ti spun exact cum sta treaba cu statul in cele

doua masini,iti povestesc o intamplare. Am cumparat accord,aveam si avensis,dar nu mai mergeam cu ea. Dupa cca o luna de plimbat numai in accord ,am

plecat la Buc sa duc toyota la buy back.Eh crede ma ca am ajuns la toyota romania eram rupt de spate.....ma durea de innebuneam...

Deci tot ce ai spus nu o i au decat ca o nepricepere.Inca esti la inceput in ale masinilor.Si inca ceva ,nu poti compara logan cu suport lombar cu accord .Aici

ai comis o rau....


Ai mai scris :

"magazie cu 6 CD-uri - acelasi coleg cu Accord si un altul, cu un Nissan Micra, au magazie de CD-uri. Amandoi urasc aceasta optiune. Pentru ca trancane de o ia dracu' pe drumurile noastre proaste. Prefera de 1000 de ori sa fi avut mp3 in loc de magazie. Am mers cu ei, si pe piatra cubica.....e fain "


Cine trancane domne si unde ? Nu am auzit o saraca pana acum decat cand schima cd-urile...

Pt stiinta ta,magazia este incorporata in bord si nu se AUDE niciodata nimic nimic la ea.Ah ba da ,ti am spus cand schimba cd-urille.

Cum ti a spus si prietenul Constantin ,una e mp3 ( calitate slaba ,mi a confirmat pana si fratimio la Lexus) alta e track calitate mult mai buna .


Repet ,tot ce am scris mai sus ,am spus datorita faptului ca le am condus pe amandoua si pot spune avantaje si dezavantaje la fiecare dintre ele.


Oricum ar fi ,tot le consider cele mai tari in clasa lor.
Hoinar
QUOTE(S O R I N @ Nov 22 2007, 12:51 AM) *
Pt hoinar.

Vorbesti in necunostinta de cauza .

Cine poate sa stie mai bine ,unul care vorbeste cu prietenii sau unu care le a condus pe amandoua sau le conduce?

Hai sa ti explic cum sta treaba punctual la ce ai afirmat tu.

Ai scris :

"- scaune cu suport lombar - utile atunci cand scaunul nu e f bine profilat pentru spatele tau (scaunele de la toyote in general sunt foarte anatomice) (suport lombar are si loganul, dar prefer oricand scaunele de la avensis fata de cele de la logan cu reglaj lombar) "

Am avut avensis 2 ani jumate. Am facut 55 de mii de km cu ea. Deci stiu foarte bine cum se sta in acea masina.Niciodata nu mi am gasit lcoul potrivit in ea.

Si nu sunt singurul care o spune.Era chin sa l pun la loc cum era ,cand mi l deregla vreunu la spalatorie... Suport lombar ,nici nu ai idee cat de tare poa sa fie

mai ales daca ai probleme cu spatele cum am eu...deci este benefic.Scaunul la accord este profilat pt sofer. Ca sa ti spun exact cum sta treaba cu statul in cele

doua masini,iti povestesc o intamplare. Am cumparat accord,aveam si avensis,dar nu mai mergeam cu ea. Dupa cca o luna de plimbat numai in accord ,am

plecat la Buc sa duc toyota la buy back.Eh crede ma ca am ajuns la toyota romania eram rupt de spate.....ma durea de innebuneam...

Deci tot ce ai spus nu o i au decat ca o nepricepere.Inca esti la inceput in ale masinilor.Si inca ceva ,nu poti compara logan cu suport lombar cu accord .Aici

ai comis o rau....


Ai mai scris :

"magazie cu 6 CD-uri - acelasi coleg cu Accord si un altul, cu un Nissan Micra, au magazie de CD-uri. Amandoi urasc aceasta optiune. Pentru ca trancane de o ia dracu' pe drumurile noastre proaste. Prefera de 1000 de ori sa fi avut mp3 in loc de magazie. Am mers cu ei, si pe piatra cubica.....e fain "


Cine trancane domne si unde ? Nu am auzit o saraca pana acum decat cand schima cd-urile...

Pt stiinta ta,magazia este incorporata in bord si nu se AUDE niciodata nimic nimic la ea.Ah ba da ,ti am spus cand schimba cd-urille.

Cum ti a spus si prietenul Constantin ,una e mp3 ( calitate slaba ,mi a confirmat pana si fratimio la Lexus) alta e track calitate mult mai buna .


Repet ,tot ce am scris mai sus ,am spus datorita faptului ca le am condus pe amandoua si pot spune avantaje si dezavantaje la fiecare dintre ele.


Oricum ar fi ,tot le consider cele mai tari in clasa lor.


- Sorine, se prea poate ca eu sa gresesc, nu am mers multi kilometri in accord-ul colegului, dar legat de scaun eu pot sa-ti zic ca nu m-am inteles bine cu el. Mi s-a parut ingust la spate, si parca nu-mi gaseam bine locul in el...(poate e chestie de obisnuinta...nu stiu ce sa zic aici, eu am zis doar parerea mea personala). imi cer scuze ca am exagerat cu comparatia Logan - cu reglare lombara, dar a fost doar un eufemism...nu trebuia luat ca atare. Nu am comparat Accord-ul sau Avensis-ul cu Loganul, ci doar am spus ca unele scaune nu au nevoie chiar de toate reglajele cu putinta, daca sunt facute bine.
- Legat de mp3, sustin in continuare ideea ca mp3 ca tehnologie e f buna, doar ca nu e folosita cum trebuie. Sunt de acord totusi ca un cd audio are calitate mai buna decat un mp3...dar pentru omul obisnuit nu ar trebui sa fie vreo diferenta intre un cd audio si un cd cu mp3-uri bine facute.
- pt magazia de cd-uri - pardon, nu m-am exprimat complet smile.gif, nu trancane magazia (scuze), trancane cd-urile in magazie. Si amandoi colegii mei s-au plans de aceasta problema. Ma crezi...nu ma crezi..., dar daca ai fost in Iasi stii ce drumuri proaste si neingrijite avem (da' avem borduri noi biggrin.gif).
- legat de versus-ul acesta, eu nu recomand nici o masina din cele doua, pentru ca nu le-am condus, dar am incercat sa-l fac pe ovidiu atent la opiniile noastre, ca ar trebui sa aleaga ce crede el ca i se potriveste mai bine, si sa ia cu un gram de sare parerile noastre, fie de incepatori sau de avansati.
guerilla
hoinare, cum poti spune ca mp3 e bun cand prin compresie se renunta la multi biti?! melodia aia pierde din sunete in momentul in care e compresata mp3. daca vrei calitate cand faci ripuri atunci faci flac-uri. punct.
scaunele de la toyota - or fi ele mai bune ca altele, dar suportul lombar lipseste cu desavarsire iar eu sint in cautarea unuia aftermarket. dupa 1100km intr-o zi iti garantez ca te doare mijlocul de nu mai poti.
si parca acest versus era intre avensis si accord cu motoare de 2litri. sa compari s type-ul de la accord cu modelul avensis (in orice motorizare si echipare) este o pierdere de vreme, din moment ce honda are toate avantajele majore (motor si pret).
T u d o r
Fratilor, n-are sens sa va "luati" de la scaune. Ele sunt bune pentru unii, rele pentru altii si viceversa. Va dau un exemplu: eu am 120 kile la 1.88 inaltime. Adica sunt cel putin supraponderal. smile.gif Scaunele de 307 mi se par cea mai mare creatie a tehnologiei moderne, pentru ca ma incap si sunt profilate exceptional pentru formele mele. Si nu au suport lombar, pentru ca francezii astia cand le-au desenat parva m-au avut pe mine ca si model. Precizez ca si eu am probleme cu spatele, dar in 307 nu am avut niciodata. Ca sa ma leg de discutia voastra de dinainte, in Logan aveam suport lombar la scaune, dar nu m-am simtit nici pe departe asa bine in ele.
Deci e vorba de conformatia fiecaruia, toti constructorii fac masini pe niste standarde, important e sa "cazi" in ele.
Daca Sorin nu se supara, vreau sa va spun ca scaunele de la Accord m-au cam strans.... blush.gif Nu rau, ca cele de Skoda sau Ford, dar cele de la 307 sunt mai mari pe toate dimensiunile. Au si sezutul mai larg si mai lung, iar spatarul e mai inalt si mai mare in partea superioara. Acum, ce e bun pentru mine (si poate pentru amicul Constantin wink.gif ) nu trebuie sa fie si pentru cineva de dimensiuni macar normale. smile.gif
In concluzie, vreau sa spun ca francezii de la Pejo fac masini pentru grasi... tongue.gif


Strict legat de subiect, eu as alege Accord-ul. Dar nu va dau nici un argument, masina imi place mai mult si atat. smile.gif Subiectiv 100%.
S O R I N
Azi ma duc sa vad cum sunt scaunele la versiunea normala de accord.

Asa pot spune intradevar daca exista diferenta intre type s si accord normal.

Hoinar
QUOTE(guerilla @ Nov 22 2007, 08:56 AM) *
hoinare, cum poti spune ca mp3 e bun cand prin compresie se renunta la multi biti?! melodia aia pierde din sunete in momentul in care e compresata mp3. daca vrei calitate cand faci ripuri atunci faci flac-uri. punct.


"MP3 is an audio-specific format. The compression removes certain parts of sound that are outside the hearing range of most people. It provides a representation of pulse-code modulation — encoding audio in much less space than straightforward methods, by using psychoacoustic models to discard components less audible to human hearing, and recording the remaining information in an efficient manner." - sursa http://en.wikipedia.org/wiki/MP3

Parerea mea e ca doar daca esti atent sau ai o ureche muzicala fina poti simti o diferenta majora intre calitatea cd-urilor audio si cea a mp3-urilor. Sunt de-acord ca se renunta la biti, dar dupa cum vezi si tu, se renunta la acele parti de sunete care nu sunt auzite de marea parte a oamenilor. Eu am un auz bun, dar dpdv muzical sunt o catastrofa, n-am ureche muzicala, si cred ca asa sunt cei mai multi dintre noi, si numai ascultand 2 piese una dupa alta nu mi-as da seama care e mp3 si care e de pe cd audio.

Ovidiu, scuze de off-topic, cred ca ne-am aprins cam tare in discutie smile.gif.

Sorin, guerilla, you rock!
OCTAN_95
No problem, chiar este bine ca iata se dezvolta si subiecte colaterale, altfel cum sa mai aflam si noi , profani, una alata.
Lasand gluma laoparte dezbaterile chiar mi-au adus multe informatii si argumente atat pro cat si contra, va multumesc tuturor pentru postari.
_Constantin_
Ce imi place ca ne mai luam asa la harta ... devenise boring rau pe aici. biggrin.gif
Am mers in nenumarate masini de la 1000 euro pana la 100.000 si cu mana pe inima va spun pentru fundul meu de 121 Kg( de la 133 tongue.gif ) si 185cm nimic nu se compara cu scaunele din masina lui Romb, adica un C4 VTS. NIMIC. Nici CLS, nici Q7 nici nimic.
Pana la urma Ovidiu e singurul care poate decide care din aceste avantaje/dezavantaje sunt importante pentru el. Keep posting. thumbsup.gif
guerilla
pentru mine, asa stealth, nimic nu s-ar compara cu scaunu din civic type r biggrin.gif

iar ovidiu o sa aiba viata grea daca amana decizia prea mult. ca or sa ajunga in showroomuri ofertele speciale de la honda (ca doar apare noua versiune in 2-3luni) biggrin.gif
OCTAN_95
QUOTE(guerilla @ Nov 22 2007, 01:04 PM) *
pentru mine, asa stealth, nimic nu s-ar compara cu scaunu din civic type r biggrin.gif

iar ovidiu o sa aiba viata grea daca amana decizia prea mult. ca or sa ajunga in showroomuri ofertele speciale de la honda (ca doar apare noua versiune in 2-3luni) biggrin.gif


Decizia finala nu o pot lua decat dupa ce se incheie "meciul" cu cei de la asigurari, din pacate nici acum nu am o pozitie finala de la ei.
Argumenteaza ca au cerut informatii suplimentare de la politie, inf care ar urma sa le parvina pe cale oficiala.
Traim in romania, inca ma mai pot stepta la destule.

Ar mai fi o varianta, situatia in care cei de la toyota i-mi vor face o oferta, au si initiat o astfel de discutie, situatie din care nu voi mai putea sa optez pentru honda.

Nervii mei sunt cam intinsi, deja au trecut 3 saptamani de la accident si dosarul nu este inca inchis.
S O R I N
Am fost la honda.

M am uitat la 2 echipari.

Una de 19 mii si ceva ddp cu motor 2.0 ,intradevar scaunele nu sunt bune,sunt altfel...nu mi au placut....

Si inca una pana n 23 ddp tot de 2.0 benzina special edition,scaunele sunt la fel ca la type s,adica stai beton in ele....

drabisan
QUOTE(guerilla @ Nov 22 2007, 08:56 AM) *
hoinare, cum poti spune ca mp3 e bun cand prin compresie se renunta la multi biti?! melodia aia pierde din sunete in momentul in care e compresata mp3. daca vrei calitate cand faci ripuri atunci faci flac-uri. punct.



Hai sa ne mai dam in off...
Pina la urma orice metoda de prelucrare a muzicii produce pierdere de calitate.
CD-urile audio se obtin prin esantionarea la 44.1khz. Teoretic, dar exclusiv teoretic, urechea umana nu ar trebui sa sesizeze pierderea de la digitizare. Si totusi sint oameni care au comentat absolut negativ aceasta alegere. Se pare ca mai ales melomanii au simtit diferenta.
Cert este ca este des intilnita, mai ales in locurile cu pretentii, esantionarea la 96khz! Bineinteles, pe dvd, ca pe cd ar merge vreo 2-3 melodii maxim, daca e surround poate nici alea.

Daca peste pierderea cauzata de esantionare mai adaugi si o compresie liniara, asta e! Perfect acceptabil pentru un mp3 player cit o cutie de chibrituri, dar extrem de departe de original.
Diferentele dintre compresia liniara si cea variabila o percep si eu. Si e MARE! Si e explicabila! Se apropie chiar bine de cd audio.

Dar noi vorbim de diferenta de sound dintre un cd audio si un mp3 pe masini normale, fara instalatii de sunet deosebite, si aici, sincer, nu inteleg de ce am face diferenta, sau cum? Ca oricum instalatia e fara pretentii prea mari.

Aaaa, la Andrei Suzuki in masina sigur se simte diferenta, dar la noi...
Eu unul imi doresc mp3 in masina pentru sfinta-comoditate! Daca s-ar putea sa citeasca dvd-uri pe care sa scriu eu mp3-uri, jur ca as fi fericit!
Hoinar
QUOTE(drabisan @ Nov 22 2007, 02:48 PM) *
Eu unul imi doresc mp3 in masina pentru sfinta-comoditate! Daca s-ar putea sa citeasca dvd-uri pe care sa scriu eu mp3-uri, jur ca as fi fericit!


Same as you mate, same as you....spre rusinea mea, crede-ma ca chiar am incercat sa bag un dvd cu mp3-uri in masina...si am sperat ca merge...da' n-a fost sa fie biggrin.gif. Stiam ca n-are cum, ca citisem manualul din scoarta in scoarta....da' tot am incercat biggrin.gif.

Pana la urma, partial, m-am spalat de fluxul furios pornit dinspre Sorin si guerilla chiar cu ajutorul lor, si bineinteles cel nepretuit al lui drabisan. smile.gif.
hiuhhh...am avut ceva emotii biggrin.gif teehee.gif
Hoinaritza
QUOTE(Hoinar @ Nov 22 2007, 09:10 AM) *
spre rusinea mea, crede-ma ca chiar am incercat sa bag un dvd cu mp3-uri in masina...si am sperat ca merge...da' n-a fost sa fie biggrin.gif. Stiam ca n-are cum, ca citisem manualul din scoarta in scoarta....da' tot am incercat biggrin.gif.


Hoinare... cine a bagat dvd-ul? tu? sau eu? kiss.gif de cine ai ras ca a incercat marea cu degetul? Ai uitat ca ai ras de mine si mi-ai zis ca ai citit manualul (spre rusinea mea eu inca nu l-am citit... am frunzarit pe ici pe colo prin punctele esentiale) de ce dezinformezi oamenii? biggrin.gif
Hoinar
QUOTE(Hoinaritza @ Nov 22 2007, 05:47 PM) *
Hoinare... cine a bagat dvd-ul? tu? sau eu? kiss.gif de cine ai ras ca a incercat marea cu degetul? Ai uitat ca ai ras de mine si mi-ai zis ca ai citit manualul (spre rusinea mea eu inca nu l-am citit... am frunzarit pe ici pe colo prin punctele esentiale) de ce dezinformezi oamenii? biggrin.gif


Crezi ca numai tu ai avut sperante desarte? biggrin.gif whistling.gif
Eu am incercat sa te avertizez....biggrin.gif

on topic: Ovidiu, inima ta spre unde bate? smile.gif
vreo idee tot tre' sa ai...sau vreo speranta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.