Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Colt 1.1- pareri, consum, zgomot interior
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
omul vesel

As dori sa-mi iau un Colt 1.1 Sam si vreau sa aflu mai multe detalii despre aceasta masina, de la cei care au asa ceva. Cum este la drum, daca e zgomotos, cat consuma in oras cu aerul pornit, cat in afara? Cel mai mult o sa merg cu ea prin oras dar probabil o sa fac o tura si pana la mare in perioada verii, sau la Sinaia.
Andrei_Iasi
salut,
parerea mea este sa incerci sa mai faci rost de niste banuti(800Eur) si sa iti iei 1.3 (e bine sa ai o rezerva de putere) cu pachetul safety in loc de SAM.
mia bine ai un ESP , Controlul tractiunii(sa vezi ce bine e sa nu stai sa lustruiesti gheata iarna la plecare de pe loc smile.gif ) , 6 airbag-uri(adica siguranta) decat sa piele pe volan si geamuri negre.
ideea e ca la 1.1 nu ai cum sa alegi acest pachet de dotari.
ce e drept si motorul de 1.1 este bun , cel putin asa am auzit, si probabil consum cam cu 1l/100km mai putin .

succes in alegerea masinii.
omul vesel
QUOTE(Andrei_Iasi @ Nov 16 2007, 02:47 PM) *
salut,
parerea mea este sa incerci sa mai faci rost de niste banuti(800Eur) si sa iti iei 1.3 (e bine sa ai o rezerva de putere) cu pachetul safety in loc de SAM.
mia bine ai un ESP , Controlul tractiunii(sa vezi ce bine e sa nu stai sa lustruiesti gheata iarna la plecare de pe loc smile.gif ) , 6 airbag-uri(adica siguranta) decat sa piele pe volan si geamuri negre.
ideea e ca la 1.1 nu ai cum sa alegi acest pachet de dotari.
ce e drept si motorul de 1.1 este bun , cel putin asa am auzit, si probabil consum cam cu 1l/100km mai putin .

succes in alegerea masinii.


Nu cred ca mai am 800 de euro ca sa-mi iau 1.3. Chiar si asa trebuie sa ma imprumut pt motorul de 1.1. Vreau sa il iau cu banii jos. Mai astept sfaturi in privinta acestui motor.
Cristi86127
@omul vesel: Am avut pe mana vreo doua zile un Colt 1.1.
Era masina de service de la mcar deci destul de jumulita insa am fost curios sa o testez putin. smile.gif

Daca nu stiam dinainte ca motorul este de 1.1 litri, la cat de bine se comporta, nu as fi banuit ca este asa de micut.
E drept ca pe toata perioada utilizarii nu am incarcat masina, nu am rulat-o decat in Bucuresti insa turata corespunzator masina e bestiala pentru cilindreea ei.

Cu AC-ul pornit am sesizat niste vibratii destul de mari, dar la demaraje era OK, ma asteptam sa fie mult mai lenesa.
E destul de nervoasa si isi face treaba foarte bine.
Consumul in Bucuresti la ore de varf a fost maxim 7l/100km, AC pornit.

In rest masina e la fel ca suratele ei de 1.3 si 1.5l.
omul vesel
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 16 2007, 04:50 PM) *
@omul vesel: Am avut pe mana vreo doua zile un Colt 1.1.
Era masina de service de la mcar deci destul de jumulita insa am fost curios sa o testez putin. smile.gif

Daca nu stiam dinainte ca motorul este de 1.1 litri, la cat de bine se comporta, nu as fi banuit ca este asa de micut.
E drept ca pe toata perioada utilizarii nu am incarcat masina, nu am rulat-o decat in Bucuresti insa turata corespunzator masina e bestiala pentru cilindreea ei.

Cu AC-ul pornit am sesizat niste vibratii destul de mari, dar la demaraje era OK, ma asteptam sa fie mult mai lenesa.
E destul de nervoasa si isi face treaba foarte bine.
Consumul in Bucuresti la ore de varf a fost maxim 7l/100km, AC pornit.

In rest masina e la fel ca suratele ei de 1.3 si 1.5l.


Sunt foarte nehotarat in privinta acestei motorizari. Ma gandesc si la revanzarea masinii, probabil ca motorul de 1.1 nu o sa mai valoreze cine stie ce mai tarziu. Masina o cumpar mai mult pentru sotie, pentru oras. Sunt din Focsani, dar cu siguranta vom merge si in alte parti. Am in vedere si motorul de 1.3 chiar daca e mai scump cu 1000 de euro. Ma refer la varianta SAM in cazul ambelor versiuni. La 1.1 pretul e de 11500 inclus tva, la 1.3 e 12300 inclus tva. Sunt nehotarat deoarece probabil voi mai conduce si eu aceasta masina, si vreau sa am niste demaraje in forta. dar ma gandesc si la consum si la taxe, rate la banca, caci nu cred ca voi avea bani cash. 1.1 SAM are dotari foarte bune, 1.3 SAM are aceleasi dotari dar motor mai puternic, mai exista varianta 1.3 Invite Safety, nu are dotarile lui SAM pe care le prefer, dar are controlul stabilitatii si airbauri cortina, ceea ce pt mine conteaza foarte mult. Acesta din urma costa cu 100 euro mai mult decat 1.3 SAM, adica 12400. Am facut un drive test cu 1.3 SAM, am vazut ca sta foarte bine pe traiectorie, are o stabilitate foarte buna. Pentru o masina atata de mica mai trebuie ESP( controlul stabilitatii)? Daca ma hotarasc pt motorul mic mai e nevoie de ESP, pana la urma il va conduce o femeie.
Chiar nu stiu ce sa aleg. Prefer dotarile lui SAM in locul celor de la Invite Safety. Dar 1.3 SAM Safety e 13000 euro chiar daca are ESP si dotarile SAM. Ma mai gandesc si la consum. 1.1 consuma cred cu 1 litru mai putin decat 1.3.
Cristi86127
Evident ca iti recomand motorizarea de 1.3 litri dar ca stabilitate toate sunt identice.
Eu nu am ESP pe CZ3-ul meu, desi e varianta SAM, nu era inclus in oferta de acum 1 an si ceva dar sincer nici nu am simtit ca as avea nevoie masina fiind extrem de stabila, uneori chiar mai stabila decat mi-as dori. smile.gif
Toate au suspensii sport si cu pneuri 205/45/R16 nici vorba de probleme de stabilitate si cand spun asta ma refer la condus sportiv, poti sa mai cauti prin posturile existente sa te convingi...asta daca ai timp sa dai la lopata prin zecile de pagini pentru a ajunge la informatia care te intereseaza.
In concluzie nu ai nevoie de ESP pe Colt, adica nu este o necesitate.
Demaraje in forta poti obtine si de la coltul 1.1, este verificata de mine dar repet, in masina eram doar eu, altfel nu stiu.
De asemenea 1.1 iti permite sa te deplasezi oriunde fara probleme, nu numai prin oras, totusi sunt 75CP iar consumul este foarte bun raportat la performante insa dupa gusturile mele as lua 1.3, o varianta mai saracacioasa, prefer un motor mai puternic decat ESP, airbaguri tip cortina...siguranta uneori e data de un plus de putere. smile.gif
omul vesel
Daca nu enecesar ESP la Colt atunci o sa ma opresc la motorul de 1.1. Masina probabil o sa o iau la anul in februarie. o sa va spun cum este
Multumesc
xamez
QUOTE(omul vesel @ Nov 18 2007, 07:33 PM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 16 2007, 04:50 PM) *
@omul vesel: Am avut pe mana vreo doua zile un Colt 1.1.
Era masina de service de la mcar deci destul de jumulita insa am fost curios sa o testez putin. smile.gif

Daca nu stiam dinainte ca motorul este de 1.1 litri, la cat de bine se comporta, nu as fi banuit ca este asa de micut.
E drept ca pe toata perioada utilizarii nu am incarcat masina, nu am rulat-o decat in Bucuresti insa turata corespunzator masina e bestiala pentru cilindreea ei.

Cu AC-ul pornit am sesizat niste vibratii destul de mari, dar la demaraje era OK, ma asteptam sa fie mult mai lenesa.
E destul de nervoasa si isi face treaba foarte bine.
Consumul in Bucuresti la ore de varf a fost maxim 7l/100km, AC pornit.

In rest masina e la fel ca suratele ei de 1.3 si 1.5l.


Sunt foarte nehotarat in privinta acestei motorizari. Ma gandesc si la revanzarea masinii, probabil ca motorul de 1.1 nu o sa mai valoreze cine stie ce mai tarziu. Masina o cumpar mai mult pentru sotie, pentru oras. Sunt din Focsani, dar cu siguranta vom merge si in alte parti. Am in vedere si motorul de 1.3 chiar daca e mai scump cu 1000 de euro. Ma refer la varianta SAM in cazul ambelor versiuni. La 1.1 pretul e de 11500 inclus tva, la 1.3 e 12300 inclus tva. Sunt nehotarat deoarece probabil voi mai conduce si eu aceasta masina, si vreau sa am niste demaraje in forta. dar ma gandesc si la consum si la taxe, rate la banca, caci nu cred ca voi avea bani cash. 1.1 SAM are dotari foarte bune, 1.3 SAM are aceleasi dotari dar motor mai puternic, mai exista varianta 1.3 Invite Safety, nu are dotarile lui SAM pe care le prefer, dar are controlul stabilitatii si airbauri cortina, ceea ce pt mine conteaza foarte mult. Acesta din urma costa cu 100 euro mai mult decat 1.3 SAM, adica 12400. Am facut un drive test cu 1.3 SAM, am vazut ca sta foarte bine pe traiectorie, are o stabilitate foarte buna. Pentru o masina atata de mica mai trebuie ESP( controlul stabilitatii)? Daca ma hotarasc pt motorul mic mai e nevoie de ESP, pana la urma il va conduce o femeie.
Chiar nu stiu ce sa aleg. Prefer dotarile lui SAM in locul celor de la Invite Safety. Dar 1.3 SAM Safety e 13000 euro chiar daca are ESP si dotarile SAM. Ma mai gandesc si la consum. 1.1 consuma cred cu 1 litru mai putin decat 1.3.

poate un suzuki swift 1.3 95 hp 11300 ddp si ai o gramada pe ea 5 usi.
am un prieten cu asa ceva
se pare ca etse o masina de prima clasa
omul vesel
QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 06:06 PM) *
QUOTE(omul vesel @ Nov 18 2007, 07:33 PM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 16 2007, 04:50 PM) *
@omul vesel: Am avut pe mana vreo doua zile un Colt 1.1.
Era masina de service de la mcar deci destul de jumulita insa am fost curios sa o testez putin. smile.gif

Daca nu stiam dinainte ca motorul este de 1.1 litri, la cat de bine se comporta, nu as fi banuit ca este asa de micut.
E drept ca pe toata perioada utilizarii nu am incarcat masina, nu am rulat-o decat in Bucuresti insa turata corespunzator masina e bestiala pentru cilindreea ei.

Cu AC-ul pornit am sesizat niste vibratii destul de mari, dar la demaraje era OK, ma asteptam sa fie mult mai lenesa.
E destul de nervoasa si isi face treaba foarte bine.
Consumul in Bucuresti la ore de varf a fost maxim 7l/100km, AC pornit.

In rest masina e la fel ca suratele ei de 1.3 si 1.5l.


Sunt foarte nehotarat in privinta acestei motorizari. Ma gandesc si la revanzarea masinii, probabil ca motorul de 1.1 nu o sa mai valoreze cine stie ce mai tarziu. Masina o cumpar mai mult pentru sotie, pentru oras. Sunt din Focsani, dar cu siguranta vom merge si in alte parti. Am in vedere si motorul de 1.3 chiar daca e mai scump cu 1000 de euro. Ma refer la varianta SAM in cazul ambelor versiuni. La 1.1 pretul e de 11500 inclus tva, la 1.3 e 12300 inclus tva. Sunt nehotarat deoarece probabil voi mai conduce si eu aceasta masina, si vreau sa am niste demaraje in forta. dar ma gandesc si la consum si la taxe, rate la banca, caci nu cred ca voi avea bani cash. 1.1 SAM are dotari foarte bune, 1.3 SAM are aceleasi dotari dar motor mai puternic, mai exista varianta 1.3 Invite Safety, nu are dotarile lui SAM pe care le prefer, dar are controlul stabilitatii si airbauri cortina, ceea ce pt mine conteaza foarte mult. Acesta din urma costa cu 100 euro mai mult decat 1.3 SAM, adica 12400. Am facut un drive test cu 1.3 SAM, am vazut ca sta foarte bine pe traiectorie, are o stabilitate foarte buna. Pentru o masina atata de mica mai trebuie ESP( controlul stabilitatii)? Daca ma hotarasc pt motorul mic mai e nevoie de ESP, pana la urma il va conduce o femeie.
Chiar nu stiu ce sa aleg. Prefer dotarile lui SAM in locul celor de la Invite Safety. Dar 1.3 SAM Safety e 13000 euro chiar daca are ESP si dotarile SAM. Ma mai gandesc si la consum. 1.1 consuma cred cu 1 litru mai putin decat 1.3.

poate un suzuki swift 1.3 95 hp 11300 ddp si ai o gramada pe ea 5 usi.
am un prieten cu asa ceva
se pare ca etse o masina de prima clasa

unde este reprezentanta la suzuki?, unde este service la suzuki? Cat consuma suzuki?
qedike
Pentru omul vesel...!

Eu am un 1,1 Invite (8800 CIP) de o saptamana. Motorul e bestial, are un sunet aparte. Initial am vrut varianta Invite cu motor de 1,3 dar nu exista pe stoc culoarea pe care o vroiam. Asadar, am acceptat varianta "cheala", care are totusi cam de toate, mai putin MP3 player (l-am comandat separat). COnsumul e misto: cam 5,2 in afara orasului si 7,5 in oras, dar ma astept sa mai scada (am doar 700 de km). La viteze mari, motorul se aude mai tare in habitaclu decat la varianta 1,3. In schimb la 1,3 evacuarea e mai zgomotoasa (am condus-o in drive test). Sfatul meu: daca masina o folosesti 90% din timp in oras, nu te crampona de acest aspect!


QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 06:06 PM) *
QUOTE(omul vesel @ Nov 18 2007, 07:33 PM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 16 2007, 04:50 PM) *
@omul vesel: Am avut pe mana vreo doua zile un Colt 1.1.
Era masina de service de la mcar deci destul de jumulita insa am fost curios sa o testez putin. smile.gif

Daca nu stiam dinainte ca motorul este de 1.1 litri, la cat de bine se comporta, nu as fi banuit ca este asa de micut.
E drept ca pe toata perioada utilizarii nu am incarcat masina, nu am rulat-o decat in Bucuresti insa turata corespunzator masina e bestiala pentru cilindreea ei.

Cu AC-ul pornit am sesizat niste vibratii destul de mari, dar la demaraje era OK, ma asteptam sa fie mult mai lenesa.
E destul de nervoasa si isi face treaba foarte bine.
Consumul in Bucuresti la ore de varf a fost maxim 7l/100km, AC pornit.

In rest masina e la fel ca suratele ei de 1.3 si 1.5l.


Sunt foarte nehotarat in privinta acestei motorizari. Ma gandesc si la revanzarea masinii, probabil ca motorul de 1.1 nu o sa mai valoreze cine stie ce mai tarziu. Masina o cumpar mai mult pentru sotie, pentru oras. Sunt din Focsani, dar cu siguranta vom merge si in alte parti. Am in vedere si motorul de 1.3 chiar daca e mai scump cu 1000 de euro. Ma refer la varianta SAM in cazul ambelor versiuni. La 1.1 pretul e de 11500 inclus tva, la 1.3 e 12300 inclus tva. Sunt nehotarat deoarece probabil voi mai conduce si eu aceasta masina, si vreau sa am niste demaraje in forta. dar ma gandesc si la consum si la taxe, rate la banca, caci nu cred ca voi avea bani cash. 1.1 SAM are dotari foarte bune, 1.3 SAM are aceleasi dotari dar motor mai puternic, mai exista varianta 1.3 Invite Safety, nu are dotarile lui SAM pe care le prefer, dar are controlul stabilitatii si airbauri cortina, ceea ce pt mine conteaza foarte mult. Acesta din urma costa cu 100 euro mai mult decat 1.3 SAM, adica 12400. Am facut un drive test cu 1.3 SAM, am vazut ca sta foarte bine pe traiectorie, are o stabilitate foarte buna. Pentru o masina atata de mica mai trebuie ESP( controlul stabilitatii)? Daca ma hotarasc pt motorul mic mai e nevoie de ESP, pana la urma il va conduce o femeie.
Chiar nu stiu ce sa aleg. Prefer dotarile lui SAM in locul celor de la Invite Safety. Dar 1.3 SAM Safety e 13000 euro chiar daca are ESP si dotarile SAM. Ma mai gandesc si la consum. 1.1 consuma cred cu 1 litru mai putin decat 1.3.

poate un suzuki swift 1.3 95 hp 11300 ddp si ai o gramada pe ea 5 usi.
am un prieten cu asa ceva
se pare ca etse o masina de prima clasa

xamez
gasesti tot ce vrei tu pe site la www.bsmotors.ro
xamez
QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 08:26 PM) *
gasesti tot ce vrei tu pe site la www.bsmotors.ro

alte pareri despre masina asta gasesti pe site la suzuki
poate va place si varianta asta .
Cristi86127
QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 02:06 PM) *
poate un suzuki swift 1.3 95 hp 11300 ddp si ai o gramada pe ea 5 usi.
am un prieten cu asa ceva
se pare ca etse o masina de prima clasa


1.3 are 92 CP si nu 95CP...pe ricare dintre variantele de motorizare 1.3, 1.5 Coltul sta ceva mai bine la CP, cuplu, timp pana la 100km/h. rolleyes.gif
De spatiu si multe altele nu mai discut.
In ce sens prima clasa ?
Este o masina draguta, corecta pentru pretul ei...dar dupa ce am studiat-o mai de aproape, am vazut destul de multe chestii ieftine sau cum s-ar zice rabat de la calitate...lucruri normale la clasa mica "fara pretentii".
xamez
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 21 2007, 09:14 AM) *
QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 02:06 PM) *
poate un suzuki swift 1.3 95 hp 11300 ddp si ai o gramada pe ea 5 usi.
am un prieten cu asa ceva
se pare ca etse o masina de prima clasa


1.3 are 92 CP si nu 95CP...pe ricare dintre variantele de motorizare 1.3, 1.5 Coltul sta ceva mai bine la CP, cuplu, timp pana la 100km/h. rolleyes.gif
De spatiu si multe altele nu mai discut.
In ce sens prima clasa ?
Este o masina draguta, corecta pentru pretul ei...dar dupa ce am studiat-o mai de aproape, am vazut destul de multe chestii ieftine sau cum s-ar zice rabat de la calitate...lucruri normale la clasa mica "fara pretentii".

eu nu vreau sa fac comparatie intre cele doua modele doar sa ii deschid mintea putin .
el dorea un model mitsu cu motor de 1.3(si nu putea cumpara un mitsu cu motor de 1.1 ).
daca etse sa gasim puncte negre gasim la toate masinile .
de ex la colt nu ma atrage mansonul de la schimbator ,grila de aer ,etc .
orium la ce ofera swift este demn de luat in calcul la banii astia .
si mie imi place mitsu colt dar este destul de scump .
Cristi86127
OK, nu mai sunt la curent cu preturile, deci nu stiu care e diferenta de pret dintre colt si swift, eram curios ce inseamna "swift, masina de prima clasa" pentru ca chiar daca ar fi sau este mai ieftin decat coltul, nu ii da clasa sub nici o forma. smile.gif
Ba da, aspectul bordului si atat, dar nu ca design ci culori, poate chiar calitatea materialelor.
Sincer vorbind ar fi normal sa fie ceva mai scump decat Swiftul, motorul ceva mai performant, desi din aceeasi clasa, spatiul interior este incomparabil si multe altele care nu sunt in oferta dar multe chestii tin de gusturi.
Da, swiftul este demn de luat in calcul, fara discutie.
xamez
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 21 2007, 09:19 PM) *
OK, nu mai sunt la curent cu preturile, deci nu stiu care e diferenta de pret dintre colt si swift, eram curios ce inseamna "swift, masina de prima clasa" pentru ca chiar daca ar fi sau este mai ieftin decat coltul, nu ii da clasa sub nici o forma. smile.gif
Ba da, aspectul bordului si atat, dar nu ca design ci culori, poate chiar calitatea materialelor.
Sincer vorbind ar fi normal sa fie ceva mai scump decat Swiftul, motorul ceva mai performant, desi din aceeasi clasa, spatiul interior este incomparabil si multe altele care nu sunt in oferta dar multe chestii tin de gusturi.
Da, swiftul este demn de luat in calcul, fara discutie.

cand spun masina de prima clasa ma refer ca dupa o revizie de 10000 knm si 20000 km cei de la service nu au gasit nimikmde remediat .
asta este un atuu in favoarea masinii .
xamez
QUOTE(xamez @ Nov 22 2007, 06:36 AM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 21 2007, 09:19 PM) *
OK, nu mai sunt la curent cu preturile, deci nu stiu care e diferenta de pret dintre colt si swift, eram curios ce inseamna "swift, masina de prima clasa" pentru ca chiar daca ar fi sau este mai ieftin decat coltul, nu ii da clasa sub nici o forma. smile.gif
Ba da, aspectul bordului si atat, dar nu ca design ci culori, poate chiar calitatea materialelor.
Sincer vorbind ar fi normal sa fie ceva mai scump decat Swiftul, motorul ceva mai performant, desi din aceeasi clasa, spatiul interior este incomparabil si multe altele care nu sunt in oferta dar multe chestii tin de gusturi.
Da, swiftul este demn de luat in calcul, fara discutie.

cand spun masina de prima clasa ma refer ca dupa o revizie de 10000 knm si 20000 km cei de la service nu au gasit nimikmde remediat .
asta este un atuu in favoarea masinii .

ai luat masina?
NGZ
Omule-Vesel, daca iti vei cumpara varianta de 1,1 l - 75 CP vei avea unele probleme cu depasirile in afara localitatilor (la viteze mari). Acceleratia in vitezele IV si V lasa de dorit. Iti spun lucrul asta din proprie experienta.
In oras totul e OK.
Oricare este alegerea, iti urez s-o stapanesti sanatos ! thumbsup.gif
Bogdan104277
Omule vesel,

La ce spunea Cristi, legat de performantele Coltului versus Swift, mai adauga si un plus la economie, e drept ca nu e spectaculos, dar exista. Asa ca per ansamblu Coltul sta mai bine decat Swift-ul la toate capitolele..

Versiunea de 1.1 este mai mult pentru utilizare in oras sau pentru persoane care nu agreaza viteza. important este ca te duce din punctul A in punctul B fara probleme.

Sa o stapanesti sanatos, orice iti vei lua.
yir
Niste filmulete cu acceleratia la Colt-ul cu motor de 1.1 se gasesc aici http://www.dailymotion.com/related/712378/.../xhd7j_mov05747
Cristi86127
QUOTE(NGZ @ Nov 24 2007, 09:18 AM) *
Omule-Vesel, daca iti vei cumpara varianta de 1,1 l - 75 CP vei avea unele probleme cu depasirile in afara localitatilor (la viteze mari). Acceleratia in vitezele IV si V lasa de dorit. Iti spun lucrul asta din proprie experienta.
In oras totul e OK.
Oricare este alegerea, iti urez s-o stapanesti sanatos ! thumbsup.gif


NGZ, tu ai astfel de probleme cu Aveo ?
Intreb pentru ca are 72CP, apropiat ca putere de Colt 1.1 75CP ?
Sau ai testat Coltul 1.1 in afara localitatilor si ti s-a parut ca iti da emotii in depasiri?

Desi nu l-am testat in afara localitatilor, demarajele la Colt 1.1 mi s-au parut a fi foarte bune pentru cilindreea sa, nu ma asteptam sa fie atat de nervos si chiar cu AC-ul pornit.
Probleme cu depasirile poti avea si cu alte masini mai puternice, depinde de...stim cu totii, nu vreau sa fac teoria chibritului,
inportant e sa cunosti comportamentul masinii, sa stii la ce turatii se obtine cuplul maxim, turatii care e bine sa le ai inainte de a te angaja in depasire.
La Colt 1.1 si 1.3, 1.5 motoarele sunt de turatie, de la 3000 rpm si in special 3500 - 4000 rpm, cuplul motor ajunge la valoarea maxima si ofera un raspuns la pedala extrem de prompt, gratie si mivecului.

Incarcata da, poate complica o depasire care se doreste a fi "din scurt"...trebuie luat ceva avant. smile.gif
omul vesel
QUOTE(xamez @ Nov 23 2007, 06:46 PM) *
QUOTE(xamez @ Nov 22 2007, 06:36 AM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 21 2007, 09:19 PM) *
OK, nu mai sunt la curent cu preturile, deci nu stiu care e diferenta de pret dintre colt si swift, eram curios ce inseamna "swift, masina de prima clasa" pentru ca chiar daca ar fi sau este mai ieftin decat coltul, nu ii da clasa sub nici o forma. smile.gif
Ba da, aspectul bordului si atat, dar nu ca design ci culori, poate chiar calitatea materialelor.
Sincer vorbind ar fi normal sa fie ceva mai scump decat Swiftul, motorul ceva mai performant, desi din aceeasi clasa, spatiul interior este incomparabil si multe altele care nu sunt in oferta dar multe chestii tin de gusturi.
Da, swiftul este demn de luat in calcul, fara discutie.

cand spun masina de prima clasa ma refer ca dupa o revizie de 10000 knm si 20000 km cei de la service nu au gasit nimikmde remediat .
asta este un atuu in favoarea masinii .

ai luat masina?

Nu am luat-o inca, ma gandesc si la o varianta SH full din germania, diesel sau motorul mic pe benzina.
omul vesel
QUOTE(omul vesel @ Nov 28 2007, 07:31 PM) *
QUOTE(xamez @ Nov 23 2007, 06:46 PM) *
QUOTE(xamez @ Nov 22 2007, 06:36 AM) *
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 21 2007, 09:19 PM) *
OK, nu mai sunt la curent cu preturile, deci nu stiu care e diferenta de pret dintre colt si swift, eram curios ce inseamna "swift, masina de prima clasa" pentru ca chiar daca ar fi sau este mai ieftin decat coltul, nu ii da clasa sub nici o forma. smile.gif
Ba da, aspectul bordului si atat, dar nu ca design ci culori, poate chiar calitatea materialelor.
Sincer vorbind ar fi normal sa fie ceva mai scump decat Swiftul, motorul ceva mai performant, desi din aceeasi clasa, spatiul interior este incomparabil si multe altele care nu sunt in oferta dar multe chestii tin de gusturi.
Da, swiftul este demn de luat in calcul, fara discutie.

cand spun masina de prima clasa ma refer ca dupa o revizie de 10000 knm si 20000 km cei de la service nu au gasit nimikmde remediat .
asta este un atuu in favoarea masinii .

ai luat masina?

Nu am luat-o inca, ma gandesc si la o varianta SH full din germania, diesel sau motorul mic pe benzina.

omul vesel
Ce parere aveti de Colt SH adus din afara? Nu conteaza motorizarea, benzina sau diesel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.