Lexy
Jun 24 2004, 05:08 PM
Intrebare: ptr un motor pe benzina 1,4 (97cp)este grea o masina 1,2t?Adika e puturos motorul? si daca da rau de tot?
G e o r g e
Jun 24 2004, 05:13 PM
este bine . care ar fi masina ?
Andrei Suzuki
Jun 24 2004, 05:20 PM
Si a mea are 1 tona si un pic si motor de 1,3 93 cp si trage destul de bine.Oricum...nu o sa te dea pe spate acceleratia..da merge.
Lexy
Jun 24 2004, 05:54 PM
Masina n-o zic ca e surpriza:)
Nu vreau sa ma dea pe spate acceleratia vreau decat sa fac la semafor celelalte masini:)..care nu depasesc 100cp sau pe cei care nu-s pe faza.Atata tot.
Adika sunt constienta ca n-o sa ma infiga in scaun..dar nici nu vreau in mod special acest lucru.
Btw:Voi ce ati alege: motor mai mare sau dotari mai multe?(de genu vizuale +altele mai mnore)
G e o r g e
Jun 24 2004, 06:04 PM
eu as alege MOTORUL cu siguranta !!!
1.4 97 cp ? m-ai facut curios o sa caut sa vad ce masina se potriveste descrierii .
clio are 98cp .
1.4 16v de la VAG are 100cp
Emanoel-Adrian
Jun 24 2004, 06:09 PM
Mai bine alegi un motor mai mare si mai putine optiuni. Daca folosesti A/C-ul ai sa vezi ca in depasiri iti mai trebuiesc cativa CP ca sa iesi cu "fata curata". Motorizarea optima pentru 1200 Kg. este 1.6-1.8.
Daca in schimb ai de gand sa o folosesti pentru "oras", atunci merge si cu motorul asta.E cumva VW Golf 5 :?: Succes!!
M i h a i
Jun 24 2004, 07:32 PM
madalina
Jun 24 2004, 07:45 PM
Lexxy, conteaza si cum este facuta masina, de raportale cutiei, etc1 stiu eu o masinuta din clasa mica de 110 CP, 1058kg si cu demaraj dezamagitor!
cristianc
Jun 24 2004, 08:43 PM
Megane II sau Logan Break?
G e o r g e
Jun 24 2004, 09:10 PM
megane II are 115 cp iar loganul doar 90 momentan.
este vorba de C3
f1anatic
Jun 24 2004, 09:24 PM
Motorul mai mare ca restul le mai potzi adauga. Ma rog A/C, TCS si altele trebuie sa vina din fabrica dar eu in general ma uit la motor si cutie de viteze. Nu-mi trebuie nici piele, nici 6-CD-changer nici MP3 player, nici faruri ceatza nici sunroof, nici gentzi traznet, nici navigatzie. (nu de alta dar le pot cumpara after-market la pretz mult mai bun si calitate exceptionala)
1200 kg. 100 de ponei suna cam putin. Poate 125-150 ar fi mai rezonabil. Vezi tu, nu conteaza caii putere atit de mult cit momentul de torsiune. Ori nu cumva crezi ca F2004 a' lu' Schumi poate sa traga o remorca de TIR cu totzi 900+ cai putere ?
Cine stie, bazat numai pe cifra de cai putere si greutate mi se pare insuficient. Daca are moment de torsiune maxim ridicat si multe trepte de viteza aranjate corespunzator (5-6) poate sa fie o masinutza destul de rezonabila.
Andrei Suzuki
Jun 24 2004, 09:39 PM
f1natic da exista masinutze de 90-100 cp cu 6 viteze?
G e o r g e
Jun 24 2004, 09:45 PM
da FIAT :evil:
f1anatic
Jun 24 2004, 09:46 PM
QUOTE(Andrei28030)
f1natic da exista masinutze de 90-100 cp cu 6 viteze?
Corect. Nu exista. Da macar 5 ? Nu stiu Andrei. Am mai avut o conversatzie pe tema diferitelor masini euro-VS-america si m-am convins ca voi avetzi acolo tot ce nu avem noi aici. Si ca masini ca cele nemtzesti nu exista decit peste tot pe unde le exporta aia.
G e o r g e
Jun 24 2004, 09:54 PM
f1natic , pune si tu niste poze cu masinile tale , ca sunt f curios . te rog . cum arata pe si afara pe dinauntru
multumesc :cheers:
f1anatic
Jun 24 2004, 11:30 PM
QUOTE(G e o r g e)
f1natic , pune si tu niste poze cu masinile tale , ca sunt f curios . te rog . cum arata pe si afara pe dinauntru
multumesc :cheers:
Te-a pocnit curiositatea ? Fie. Le am in computerul de acasa. Rabdare.
G e o r g e
Jun 24 2004, 11:33 PM
multam. pai mie asa imi vine dintr-o data
Echo
Jun 25 2004, 08:58 AM
Pai sa-ti spun eu cum sta treaba cu demarajul. Degeaba ai tu 90+ CP daca nu ai moment. Puterea spune cam cata energie dezvolta motorul. Momentul te apasa in scaun cand pornesti. Motorul de 1.4 si 98 de cai e un motor de turatie, asta inseamna ca trebuie sa se invarta bine de tot ca sa scoti ceva din el. Asta inseamna ca momentul motor vine la o turatie inalta si curba lui nu e prea plata. In Passatul meu am un 1.8 de 90 de cai dar te fac la stop oricand. (am mai mult moment pt ca moment=cilindree). Eu unu prefer un monstru american care de la 4000 rpm nu mai stie nimic dar la 1500 rupe soseaua sub tine decat o rasnita care trebuie sa o turezi in draci. Plus sunetul e mai placut. Dixit
calin...
Jun 25 2004, 02:07 PM
o intrebare pt. Lexi. de ce te simti obligata sa "faci" pe cineva la semafor. asta e un lucru care nu l-am inteles inca: de unde atata spirit de competitie (prost inteleasa) la romani.
parerea mea este ca ar trebui sa-ti cumperi o masina placuta ca design, comod de condus si cu o putere a motorului care sa-ti permita depasiri in afara localitatilor, in siguranta. succes
V l a d
Jun 25 2004, 02:13 PM
pentru ca e fun sa te mai dai din cand in cand cu cate cineva la semafor...
cred... iar pentru calin daca nu iti place cum toarce un motor turat insemna ca nu esti pasionat de masini. Nimic nu se compara cu acel zgomot minunat... vroummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm si acel fasait mic care iti spune sa schimbi viteza viiiiiiiiiiiim
uite George, Mihai si Madalina stiu despre ce vorbesc, asa e? :blob6: BURN RUBBER
G e o r g e
Jun 25 2004, 02:13 PM
nu e vb de facut la semafor, ci dc ai nevoie sa depasesti vreun tampit si la semafor trebuie sa pleci primul samd .
f1anatic
Jun 25 2004, 02:34 PM
QUOTE(vlad26866)
Eu unu prefer un monstru american care de la 4000 rpm nu mai stie nimic dar la 1500 rupe soseaua sub tine decat o rasnita care trebuie sa o turezi in draci.
Hai ca incepi sa-mi placi. Pentru ca preferic "monstruozitatzi" americane. Dar intre noi fie vorba, merg bine si la 4000 rpm. Momentul motor este important.
1987-1995 Ford Taurus era construit cu 4 motoare.
3 L - 12v - 150 HP, 150 lb-ft
3 L - 24v - 200 HP, 200 lb-ft model SHO
3.2L - 24v - 220 HP, 220 lb-ft model SHO
3.8L - 12v - 164 HP, 228 lb-ft
Politzia nu a primit in dotare decit motoarele de 3.8L Din fabrica, SHO-urile erau mai iutzi si categoric aveau un potential de dezvoltare mult mai bun, mai ales ca piatza de produse pt aceasta masina era grozava (Fordul nu mai face modele Tauus SHO incepind cu modelul anului 2000 cu toate ca motorul de 3L, 24v, 200HP ramine) Meseriasii de la Militzie au ales motorul de 3.8L pt ca au descoperit ca cu mici schimbari (superchip) devine mai iute in testele lor decit modelul din fabrica SHO si chiar si decit Ford Crown Victoria 4.7L, V8 - care este mare cit un portavion - dar este modelul cel mai folosit.
Dupa cum zicem noi: There's no replacement for displacement.
G e o r g e
Jun 25 2004, 02:38 PM
cui nu i-ar place sa aiba oricata putere la discretie ? problema este consumul si constul de achizitie .
mie mi-ar placea un V8 aspirat de vreo 6 L pe o masina de 1.5-1.8 tone
:bounce:
dar pana atunci ne multumim cu turbo uri si motoare de 2L :bounce:
Echo
Jun 25 2004, 02:54 PM
And no substitute for cubic inches!!! :headbang: Motor preferat (adorat iubit visat noaptea) 528 HEMI injectat cu compresor si dubla aprindere Keith Black. Beat that cu o rasnita japoneza...
f1anatic
Jun 25 2004, 03:17 PM
QUOTE(G e o r g e)
cui nu i-ar place sa aiba oricata putere la discretie ? problema este consumul si constul de achizitie .
mie mi-ar placea un V8 aspirat de vreo 6 L pe o masina de 1.5-1.8 tone
:bounce:
dar pana atunci ne multumim cu turbo uri si motoare de 2L :bounce:
Te putem aranja cu un Corvette ? 5.7L ?V8, aspirat ? Cred ca are mai putzina greutate insa. Dar itzi tragi si tu o gagica balena si ajungem unde vrei tu la greutate.
Chrysler 300 C este ce itzi doresti !
Motor 5.7 Hemi V8, aspirat. Multi displacement. Pe autostrada sau la turatii constante, 4 cilindri nu mai sint folositzi, reducind consum, poluare etc. AWD. Si e loc si de familie.
G e o r g e
Jun 25 2004, 03:28 PM
f1anatic
Jun 25 2004, 03:32 PM
QUOTE(G e o r g e)
masina mea america de suflet ar fi asta :
Nici mie nu-mi place !!! :cheers: :cheers: :cheers:
Lexy
Jun 25 2004, 04:33 PM
Ptr Calin
Deci..acum nu ma intelege gresit ca nu o sa ma pun acum cu toate masinile care le intalnesc la semafor..dar exista cazuri..-n- cazuri patite de mine ca fata mai ales noaptea cand ma intorceam singura acasa cand..diverse specimene...ori se iau de tine..papusha papusha..ce mai faci?Stii noi suntem 7 in masina..(intr-o amarata de dacie plina la refuz) si cred ca erau si betzi turata si eram din pacate a 4-a masina la semafor ca altfel sa mor de plecam pe rosu...sau diverse alte faze care te fac sa vrei sa pleci prima-ori sa scapi de ei frumos ori ca sa le aratzi ceva de genu baietzi nu v-ati ales persoana potrivita..stii o chestie de orgoli la care baietzii(barbatii sunt primii)(acum depinde de dotarea fiecaruia of course:).
Sau ca aseara la 10:30 cand eu aveam chef sa dau cu uniiadika de alergat daca se ivea ocazia....cand am intalnit niste baietzi cu un golf 2 si am alergat oleaca...deci ori de fun,placere senzatie...si daca nu simti ceva cand motorul ala face frumos(nu la dacie da..) atunci ratezi mari senzatii...asa ori sa scapi de niste agarici care pur si simplu te-au vazut gagica singura si hop hai Doamne poate cine stie..intelegi?
Nu-mi iau masina sa plec prima de la semafor dar fiind o investie f mare cerd ca ma pot uita la diverse aspecte si cele mai ciudate dupa cum pot crede unii..eu azi am ales un motor de 1,6 cu 110cp numai pe faza asta (si ca sa traga masina mai bine)...asa ca....
V l a d
Jun 25 2004, 04:44 PM
Da de coaja asta japoneza ce spuneti? E hai ca nu sunt asa rele toate japonezele, nu? sau alta intrebare e cum e sa scoti 270cp din motoare de 1300cmc ca la Mazda RX8. Hai ca nu sunt chair atat de prosti asiaticii... nu inteleg de ce afiseaza imaginea cu link da dati si voi un click ca merita
G e o r g e
Jun 25 2004, 05:42 PM
ala nu e RX 8. ala e un RX6 parca . ca RX7 era cu motor normal si semana cu viperul :bounce:
calin...
Jun 25 2004, 06:37 PM
ptr. Lexi.
te felicit pt. motorul ales cred ca e just. in privinta "baietasilor" nu pot sa-ti spun decat sa-i ignori, da drumul la AC, inchide geamurile, da muzica mai tare si vezi-ti de treaba.
Andrei Suzuki
Jun 27 2004, 10:07 PM
Calin... ce sa dea mah muzica mai tare si sa inchida geamurile?hai..poate geamurile le inchide...dar muzica nu o da mai tare ca sa auda mai bine motoru la 6 000 rot/min cum face cand ii face de kko pe respectivii.Nu de alta,da are cu ce.
Lexy
Jun 27 2004, 10:58 PM
Momentan nu prea ma cu ce:)..dar se intoarce roata....
Btw Sedan sau hatchback?...:)i8ntreb pe bune acum...
G e o r g e
Jun 27 2004, 11:00 PM
te-am pus pe ganduri ?
HATCHBACK , arata muult mai bine :cheers:
Lexy
Jun 27 2004, 11:07 PM
Ok...mult mai biinnneee sau decat mai bine?
Si banuiesc ca Toyota n-o pot compara cu Stilo nu?ca la ala imi place spatele...
Adika eu zic ca spatele arata muult mai bine decat fatza....si hatchback banuiesc ca e mai preferata ca e mai sport nu..si acum la moda,nu-i asa?
G e o r g e
Jun 27 2004, 11:14 PM
mie imi place corolla hatch back la 3 usi de mor :cheers:
stai sa caut o poza cu corolla hatch de la spate
G e o r g e
Jun 27 2004, 11:17 PM
uite aici ce si cum
Lexy
Jun 27 2004, 11:17 PM
astept...
QUOTE
corolla de la spate....
lol esti tare!las' ca caut eu...
G e o r g e
Jun 27 2004, 11:18 PM
inca una si cu spatele
Lexy
Jun 27 2004, 11:21 PM
ai ca ai fost super rapid...
Si exceptand faptul ca asta pare(este mai sport) alte argumente pro hatchback ai?......
Adika la 110cp plec mai repede de langa ceilalti daca n-am spate sau cum?
..pls nu raspunde da ca ma razgandesc....
Uite aici poza marfa...
G e o r g e
Jun 27 2004, 11:31 PM
i am to serve
este mai sport hatch ul. este mai usor. iti spun si datele imediat :
10.2 demaraj amandoua . pleci destul de repede cu oricare , strage though
Andrei Suzuki
Jun 28 2004, 05:55 PM
Si mie imi place mai mult hatchback-ul.Chiar...pare mai sportiv.Sedanu parca pare masina mai..eleganta....
Da portbagajul este la fel de mare?Ca daca te intereseaza si asta..trebuie luat in considerare
Andrei Suzuki
Jun 28 2004, 05:57 PM
Si are dreptate George.E super misto aia in 3 usi.Mai misto decat aia in 5
Lexy
Jun 28 2004, 06:14 PM
iN 3 USI sincer n-as lua ca mi se pare prea incomoda ptr ceilalti...si ptr 1mie de euro nu merita...de ce as vota sedanul doar ca la 100 euro diferenta parca ar fi pacat sa iau hatchbackul..dar arata bine...ce sa zic...deci in viatza mea nu m-am razgandit mai mult de atat.....
Btw cat se poate de serios de ce nu Stilo?Arata mai bine la spate,nu?
admin
Jun 28 2004, 06:41 PM
Lexy, George...vrajeala voastra cu "de la spate" mi-a latzit forumul :laughing3:
Andrei Suzuki
Jun 28 2004, 06:51 PM
Parerea mea ca la Stilo arata bine spatele doar la ala cu 3 usi.Si cum tu ai zis ca nu vrei 3 usi...
M i h a i
Jun 28 2004, 08:03 PM
Lexy daca te intereseaza Stilo putem face un drive test :toothy7:
Lexy
Jun 28 2004, 10:41 PM
Ptr Admin..pai cand am vazut ce poza mare a pus George nu m-am lasat mai prejos nici eu..
Ptr Mihai..nu suna rau...cum facem?
Si ce e mai important merita Fiat in defavoarea Corollei?
Daniel28344
Jun 28 2004, 11:30 PM
imi dau si io cu parerea:
din cite stiu eu fiat-ul este Daca Ai Cap Ia-ti Alta din italia
adica sunt ieftine si ne-fiabile ca sa-si scoata pirleala din service
asa mi-a explicat mie cineva care a lucrat la auto italia
Corolla are totusi o mare reputatie in spate
este una dintre cele mai vindute masini din lume, pe linge ford t si vw beetle
Andrei Suzuki
Jun 28 2004, 11:36 PM
Si in plus Corolla arata mai misto.Mai ales hatchback-u.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.