Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cat de greu se vinde Skoda Octavia second-hand?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Liviu27687
As dori sa va impartasesc din experienta mea: de aproape 3 saptamani am scos la vanzare Skoda Octavia din 2002, 4x4, benzina 1.8 turbo 150 cp (tunata la 192 cp), 65000 km, cu un pret deloc mare - chiar mic - dar dupa 10 anunturi in Rom. Lib si postari peste tot pe internet, am primit doar 5 telefoane din care s-au materializat 3 vizionari - toti potentialii clienti au dat inapoi spunand ca sunt speriati de consumul mare. Consumul real este de intre 11-13 litri in oras si intre 8-9 litri afara - care la performantele masinii nu mi se pare deloc mult. Gresesc eu undeva sau Octavia pe benzina, second-hand, NU se poate vinde? Apropo: masina este intr-o stare absolut impecabila!
G e o r g e
pentru ca se vor duce si vor lua un 1.9 TDI tongue.gif
Sebastian27003
In general masinile de putere se vind greu. Nu cred ca modelul tau de SKODA face exceptie. Exact cum zice si George cererea este mai mare pentru motorizarile Diesel. Oricum sa nu lasi din pret pentru ca va aparea cumparatorul care isi doreste masina ta.
Iulian HondaFan
De ce vrei sa o vinzi?
Eu am un Golf IV GTI 2003 cu acelasi motor 1.8T ajustat pentru 180CP. Face 0 -100km/h in 8sec, si asta turandu-l pana in 6000rpm ( maxim este 6300) ceea ce este remarcabil pentru un motor de 4 cilindri. Este realmente interesant sa atingi viteza asta in treapta a doua.
Motorul ofera performanta de V6 cu consum de I4.
Octavia este construita pe aceeasi platforma cu Golf IV, si exceptand ceva greutate suplimentara trebuie sa se comporte similar.
Masina este extrem de placut de condus, singura problema este ca platforma Golf este putin subdimensionata pentru greutatea acestui motor si desi suspensia este ajustata, cel putin in cazul masinii mele, in curbe stranse la viteze mari tinde sa se duca in bot. Motorul asta sta mai bine pe Passat ( de fapt aici in State este motorul de baza pentru Passat) dar Passatul fiind mai greu este mai lent si consuma mai mult, dar dinamica in curbe este mai buna.
Motorul este extrem de performant daca te uiti la raportul consum/putere si raportat la celelalte motoare pe benzina. Un alt avantaj este un cuplu de aprox 230Nm care este in zona diesel la aceasta cilindree.
Consumul poate fi moderat daca ii pui cip-ul original ( care ajusteaza motorul la cei 150CP initiali). Cipul costa in jur de 100$ plus manopera, care si in Romania ( sau mai ales in Romania daca tii cont de manopera) trebuie sa fie OK.
Varianta de 180CP in conditiile de aici ajunge la 9-10l/100km in oras si 7.5l pe autostrada la o viteza de 110-130km/h si cred ca ar fi si mai jos daca ai avea posibilitatea sa mergi la viteze mai mari. Limita de viteza pe autostrada aici variaza de la 90 la 120km/h si politia e cu ochii pe trafic asa ca nu poti sa o calci pe perioade lungi cu viteza peste 15km/h deasupra limitei pe segmentul respectiv.
G e o r g e
QUOTE(Iulian26584)
De ce vrei sa o vinzi?
Eu am un Golf IV GTI 2003 cu acelasi motor 1.8T ajustat pentru 180CP. Face 0 -100km/h in 8sec, si asta turandu-l pana in 6000rpm ( maxim este 6300) ceea ce este remarcabil pentru un motor de 4 cilindri. Este realmente interesant sa atingi viteza asta in treapta a doua.
....


really ???

uite o poza acilea cu o supernova , cu motor 1.4 8v 75 cp :shock:

este viteza III la 6000-6200 ! hmmm ai draq francezii astia laugh.gif
Liviu27687
Desi sunt incantat de cum merge Skoda si de aceasta masina in general - vreau sa o vand pentru ca doresc sa cumpar un Subaru Legacy 3.0 si nu am ce face cu doua masini cam pe acelasi calapod - pastrand proportiile bineinteles. In plus, bineinteles ca am nevoie de bani sa platesc avansul la Subaru!
Liviu
cristianc
George, nu te intreb cum ai facut poza, OK? :roll:
G e o r g e
cu aparatul :shock: :roll:
Sebastian27003
Imi inchipui ce trepida masinuta ta George de n-a putut focaliza aparatul foto smile.gif
G e o r g e
este vorba ca trebuia sa tin de volan si aparatul nemiscat si drumul sa fie fara denivelari , iar la aparatul meu dureaza vreo 3 sec sa focalizeze cum trebuie , la 6200 cat avea motorul calcul taie injectia , si apoi ii da drumul , si tot asa.


dar aici ideea era ca 1.4 8v renault poate cat si 1.8T 16v VAG :colors:
Sebastian27003
Treaba e ca nu prea poate... e departe .. si treapta de viteza e alta.. si turatia alta. la tine deja calculatorul "iti punea frina" pe cind in celalalt exemplu motorul se afla in treapta a II a, sub zona rosie. Oricum te lasa in praf la o liniuta smile.gif ..ca o frantuzoaica singur in pat dimineata smile.gif
Iulian HondaFan
really ???

uite o poza acilea cu o supernova , cu motor 1.4 8v 75 cp :shock:

este viteza III la 6000-6200 ! hmmm ai draq francezii astia

corectie: maxim este 6700rpm la 1.8T de la VW.

nu este deloc acelasi lucru, deja motorul tau era zapacit la turatia aia si VW 1.8T inca mai avea vreo 700rpm sa arda pana la linia rosie. apoi
comparam a 2-a cu a 3-a si, oricum, cred ca erai la 100km/h dupa vreo 12-13 secunde de la pornire. cuplul la Solenza/Supernova este 114Nm.

daca ai WRX intelegi tu care e diferenta intre motorul A si motorul B. am cochetat cu WRX anul trecut cand am luat GTI-ul dar din cateva motive am ramas mai domol. Oricum WRX este cel mai aproape lucru de o masina de curse la pretul ei de 37-39000$ pe drum. GTI-ul costa 21000$ pe drum aici.

o sa bag un 6300rpm pe GTI in a treia sa vad la ce viteza ajunge, sau pot chiar sa calculez bazat pe cartea tehnica.

alta observatie: VW are motoare cu cupluri in general mai mari ceea ce le permite sa foloseasca pinioane mai mici pentru aceeasi treapta de viteza. in consecinta la aceeasi viteza un astfel de motor va merge la rotatii mai mici, ceea ce duce la un consum proportional mai mic (pentru aceeasi cilindree) si la o uzura mai mica a motorului. de aceea motoarele diesel care au un regim de turatie mai jos ca cele pe benzina dureaza mai multi kilometri. de asemenea sunt premize ca motorul sa fie mai putin zgomotos la acelasi nivel de izolatie fonica.

am condus si eu 2 saptamani o Solenza pe care am inchiriat-o in Romania in aprilie cand am fost acolo in vacanta. Motorul 1.4l Renault, desi am auzit ca nu ultimul sughitz al lui Renault este insa indiscutabil performant pentru clasa lui.
Altfel Solenza este un real progres fata de Dacia 1300 a lu' tata. Insa consumul a fost la fel sau mai mic chiar ( cu aerul conditionat in functiune) ca la Honda Civic sedan 2002 a nevestei mele. Vorbesc de un motor de 1.7l care scoate 127cp si un cuplu de 148Nm. Acest motor misca cele 1200kg ale masinii plus cel putin soferul de la 0 la 100 km/h in 9.5-10sec. Linia rosie la turometru incepe la 7200rpm, dar n-am piscat-o inca peste 6800 rpm. La 6800rpm nu am ajuns decat la 90-92km/h intr-a doua. Este insa incomparabil mai stabila, manevrabila, spatioasa, comfortabila, si mai sigura ( top crash test, aibaguri frontale si laterale pe fata, ABS). E drept ca si costa cam cat 3 Solenza, dar toate lucrurile au pretul lor.

Toyota de asemena face motoare cu cuplu mic si care se tureaza peste 7000rpm. Eu le zic motoare bondar, pentru ca desi turate la nivelul asta mai degraba zumzaie decat tipa.

Subaru WRX a lu' matale cred ca poate fi de asemenea turat la peste 7000rpm daca te lasa inima. daca ai incercat chestia asta deja pune impresia in public.
Iulian HondaFan
pentru liviu.

Daca te uiti de Outback 3l H6 cred ca vrei sa iti iei wagon/break. Bazat pe reviewurile catorva site-uri de aici ( edmunds.com fiind unul dintre ele la care accesul este liber, consumerreports.com este cel mai popular dar trebuie sa platesti abonament pentru acces) VW Passat Wagon/Break/Variant cu motorul V6 de 193cp este cotat mai bine per total.
specifice mai jos:

acceleratie 0-100km/h Passat 2.8V6 10 sec vs Outback 9.3sec ( masinile testate au fost automate insa, transmisia manuala nefiind disponibila pentru niciuna din ele)

franare 100-0 km/h 43.6m vs 46m

viteza maxima pe traseu standard cu popice ( adica manevrabilitatea in situatii extreme ): 83km/h si calitativ "good" vs 79 km/h si calitativ " twitchy"

consum: 19.8l% in oras 8.8l% in afara vs 18.3 l% in oras si 8.5l% afara

crash testing: similar

comfort si calitatea interiorului: excelent vs foarte bun.

capacitate cargo: 486 kg si 1320 l vs 409kg si 1170 l
sistemul AWD este tehnologic mai avansat la VW( de fapt este allquatro de pe Audi).

cutia de viteze automata este numai in 4 trepte la Subaru fata de 5 la VW ( daca te uiti la automatic).

totusi motorul Subaru este mai puternic si mai eficient si s-ar putea ca asta sa fie mai evident cu transmisie manuala, tinand cont ca transmisia automata in 4 trepte mananca din eficienta motorului comparativ cu cea in 5 trepte.

preturile aici sunt in favoarea lui Subaru, dar treaba cred ca e pe dos acolo ( Subaru ansambleaza Legacy si Outback aici in Indiana in timp ce Passaturile aici vin din Germania deci sunt marfa de import).

De notat ca Subaru scoate toamna asta noua generatie Outback. Nu am auzit cand VW planuieste noul Passat dar va fi probabil tot curand.

Bafta.
G e o r g e
iulian eu am vrut sa spun ca si alte motoare ating 6000+ de ture chiar in sarcina , atat biggrin.gif

cat despre motoare nu poate fi vorba la ce e pus din rebuturi pe dacii. motoare ale anilot 90 toamna . :cry:
Liviu27687
QUOTE(Iulian26584)
pentru liviu.

Daca te uiti de Outback 3l H6 cred ca vrei sa iti iei wagon/break.... VW Passat Wagon/Break/Variant cu motorul V6 de 193cp este cotat mai bine per total.
De notat ca Subaru scoate toamna asta noua generatie Outback. Nu am auzit cand VW planuieste noul Passat dar va fi probabil tot curand.

Bafta.


Iulian, nu la Outback ma uit - ci catre noul model Subaru Legacy 3.0. Din pct. meu de vedere nu se compara nici pe departe cu VW - care este deja invechit (in 2005 apare noul Passat). Cat despre sistemele AWD de la Subaru vs. 4Motion al VW, aici nu sunt de acord - cred ca simetria motor boxer cu centru de greutate f. jos si AWD simetric al lui subaru este mai performant (mai ales la modelul de top 3.0).
Iar cutia automata a lui Legacy 3.0 este cu 5, nu cu 4 trepte, cu posibilitatea deasemenea de schimbare manuala a vitezelor.
In plus, chiar si in Romania sunt o gramada de Passat-uri pe strada - dar f. putine Legacy-uri...
G e o r g e
QUOTE(Liviu27687)
QUOTE(Iulian26584)
pentru liviu.

Daca te uiti de Outback 3l H6 cred ca vrei sa iti iei wagon/break.... VW Passat Wagon/Break/Variant cu motorul V6 de 193cp este cotat mai bine per total.
De notat ca Subaru scoate toamna asta noua generatie Outback. Nu am auzit cand VW planuieste noul Passat dar va fi probabil tot curand.

Bafta.


Iulian, nu la Outback ma uit - ci catre noul model Subaru Legacy 3.0. Din pct. meu de vedere nu se compara nici pe departe cu VW - care este deja invechit (in 2005 apare noul Passat). Cat despre sistemele AWD de la Subaru vs. 4Motion al VW, aici nu sunt de acord - cred ca simetria motor boxer cu centru de greutate f. jos si AWD simetric al lui subaru este mai performant (mai ales la modelul de top 3.0).
Iar cutia automata a lui Legacy 3.0 este cu 5, nu cu 4 trepte, cu posibilitatea deasemenea de schimbare manuala a vitezelor.
In plus, chiar si in Romania sunt o gramada de Passat-uri pe strada - dar f. putine Legacy-uri...


exact, nu puteam nici eu sa o spun mai bine :bounce:

de passaturi pute bucuresetiul , si nici macar nu stun stralucite.
in iarna asta am picat pe jos de ras cand un om cu super multi bani a vrut sa urce o panta la munte. am urcat noi cu subaru si apoi el cu v6 4 motion a incercat. pe la mijloc si-a prajit ambreiajul si a inceput sa faca spume. noi cu o masina la jumatate din pretul passatului :cheers:
Iulian HondaFan
corect in ceea ce priveste prezenta Passaturilor in Romania, aici sunt mult mai putine Passat wagon decat Subaru Outback/Legacy.
comparatia era cu Outback H6 2002( care poate fi montat mai jos pentru ca motorul este mai plat fiind cu cilindri opusi la 180grade) care aici pana in prezent este numai cu 4 trepte.
4motion are ceea ce se cheama Torsen differential care este un sistem care poate schimba pana la 70% la din cuplu de la puntea din fata la cea din spate si invers in functie de care dintre roti are tractiune mai buna. de asemena sistemul are ai EDL - electronic differential lock care lucreaza prin ABS-uri pentru a frana automat si individual rotile care patineaza si de asemenea lucreaza in conjunctie diferentialul Torsen. de aceea testerii de la consumerreports si edmunds au apreciat ca handlingul este mai lin si mai sigur la Passat decat in vechiul Outback. Din cate stiu eu AWD al Subaru este all time cu cuplul fiind distribuit 50% -50% intre puntile din fata si spate in permanenta.
Noul legacy/outback vine intr-adevar cu transmisie automata in 5 trepte, H6-le a fost updatat cu VVT ( variable valve timing) si in consecinta puterea a crescut la 250cp si cuplul la 285Nm, iar trim-ul de varf are si stability control. Edmunds.com spun ca manevrabilitatea s-a imbunatatit. Nu am vazut nimic despre consum insa.
Ma intereseaza si pe mine Outback-ul pentru ca il pot lua ieftin din zona ( se asambleaza la 60km de noi), dar peste 1 -2 ani cand Civicului 2002 ii va veni randul sa fie schimbat s-ar putea sa avem si alternative diesel sau hibrid de care sunt entuziasmat. Totusi Outback-ul este cam energofag si pentru cati km conducem amandoi zilnic (eu in medie 50 si Adina 130 )doar sa ne transportam fizicul la munca si inapoi acasa mi se pare risipitor. S-ar putea sa fie mai cool sa cumparam asa ceva ca a3-a masina si sa tinem Civicul pana la moare ( in general 200000-250000km) ca masina navetistului.
Iulian HondaFan
george, compari impreza cu passat care este mai greu, si asta conteaza pe panta abrupta, si cred ca cine conducea nu stia cum sa o faca bine. am prieten care are Audi A4 2001 cu acelasi motor 2.8V6 si acelasi 4motion, care a fost cu el si prin desert in Arizona, si iarna la schi in Colorado si n-a ramas in drum vreodata. si subaru outback nu costa jumatate cat passatul ci tot cam atata.
daca al tau costa jumatate cat passatul inseamna ca e impreza 2.5 de 160cp. WRX Si cu 2.5T costa cat un BMW 3 series, 35-40000$ pe drum.
G e o r g e
2.5T este disponibil doar pentru SUA. :evil:
2.5 aspirat are 165 cp si nu e disponibil decat pt SUA :evil:

la noi in europa sunt disponibile : 1.6 , 2.0, 2.0T - WRX 225cp - STI 265cp


oricum TORSEN sucks :albino:
Iulian HondaFan
multam de clarificari.
Subaru e adevarat dar nici VW nu e junk cum sugerezi tu.
G e o r g e
dar nu zic ca e junk !

parerea mea este ca costa mai mult decat face. uite ce ti-am spus dincolo pe threadul cu impreza.

intre un golf IV 1.6 (acum golf V) si un subaru impreza(1.6) la noi se preteaza impreza. garda la sol sporita , AWD (pt iarna si vara chiar) samd.

sunt niste chetii inplus. in aceeasi bani !!!! poate mai iefitn chiar impreza
Iulian HondaFan
de acord, dar impreza 1.6 ar fi tare inceata. edrept ca si golf 1.6 nu e racheta.
G e o r g e
QUOTE(Iulian26584)
de acord, dar impreza 1.6 ar fi tare inceata. edrept ca si golf 1.6 nu e racheta.


acc :
impreza 1.6 : 12.3
golf V 1.6 : 11.4

0.9 nu e o diferenta enorma.

ideea este alta -> GOLF ul nu merita banii astia !

PS ce e cu locatia bucuresti la tine in semnatura ?
Iulian HondaFan
pai alegerea era numai din tara initial si dupa aceea nu m-am mai dus pe profil. acolo am stat pana in 1999 cand am venit incoace.
Adrian34804
Salut,

Sunt nou in cercul vostru si apelez la voi pt.un sfat.
Posed o Octavia 1,9 TDI 4x4 Wagon Elegance din 2003, 74 kW, cu care am rulat 77.000 km si de care sunt super incantat. Doresc sa o schimb pe o masina noua mai mica (Fabia Combi cu acelasi motor ?), din motive care nu tin de satisfactia fata de masina.
Puteti sa-mi dati o idee despre pretul pe care as putea sa-l cer / obtin ?
Ce-mi recomandati: sa public anuntul in acest cadru, sa merg cu ea in piata la Timisoara / Arad ?

Va multumesc anticipat pt.ajutor :?:
Adrian
Iulian HondaFan
ai facut 77000km in mai putin de 2 ani? :shock:
G e o r g e
pai si vrea sa o dea ! laugh.gif
Adrian34804
QUOTE(Marius-Iulian)
ai facut 77000km in mai putin de 2 ani? :shock:



Salut,

Calatoresc mult atat in interes de serviciu cat si personal, in tara si in strainatate.
De fapt pentru mine masina este un instrument de lucru si un membru al familiei extrem de important.
Au fost ani cand am rulat si 100.000 km. Tocmai de aceea, o masina sigura, comoda, puternica si relativ rapida, relativ economica este ceea ce am nevoie pt. a ma urca linistit in masina la orice ora si a porni oriunde.
Despre economicitate si confort, pt. cei interesati pot sa ofer cateva detalii:
Circuland pe distante lungi (500 - 2000 km), la viteze medii de peste 100 km/h nu am depasit consumuri de 7,1 %, cu clima, faruri si muzica permanent.
Am facut reviziile la timp dupa carte (totul documentat).
In afara de reviziile normale, singurele interventii accidentale au fost:
- inlocuirea scutului de plastic agatat la o trecere de nivel cu calea ferata
- parbrizul plesnit de 3 ori de criblura pe drumuri in lucru
- 2 jenti (din aliaj) indoite in gropi (de fapt acest fenomen este cel mai suparator si nu mai intentionez sa circul cu jenti din aliaj)
- la revizia de 75.000 km am inlocuit si toate bucsele (vreo 24) de pe spate, pentru a readuce geometria rotilor in perfecta stare.

Din 1995 si pana azi am rulat cu un BMW 525 i ('84), 2 microbuze de persoane Ford Tranzit, Passat combi, Subaru Forester, 2 Skoda Octavia berlina pe benzina si cu vreo 6 Dacii. In afara de BMW, toate noi si am avut ocazia sa constat cum se comporta aceste masini pe durate mai lungi, degradarea in timp, influenta mai multor conducatori (unele din aceste masini au fost masini de serviciu) pe cel putin 20.000 km si cel putin 6 luni.

Chiar daca alte marci de masini imi sunt complet necunoscute si marca mea preferata este BMW, sunt realmente incantat de Skoda pe care o am in prezent.
Totusi de ce vreau sa o vand ?
1. Avantajul de a avea mereu o masina noua este indiscutabil.
2. Doresc sa incerc o masina cu aceeasi motorizare, dar putin mai usoara, pt. a vedea cum se comporta (chiar si cat consuma - evident ati inteles ca pt.mine cheltuielile cu deplasarea nu sunt indiferente) pe drumurile noastre, desi de tractiunea integrala m-as desparti cu mare greutate.

Astept cu placere comentariile voastre
Evident le multumesc anticipat celor care, profitand de experienta lor, imi pot da sugestii referitor la alte marci, tinand cont de ceea ce eu am nevoie.
O zi buna
madalina
Daca nu scoti bani seriosi in aceste deplasari, nu merita sa cumperi o masina noua daca o vei vinde dupa un an. In primul an de "viata" o masina se devalorizeaza cel mai mult.
ionut32111
vrei un 1.9TDi pe fabie,dar 4x4 pe fabie???
Adrian34804
QUOTE(ionut32111)
vrei un 1.9TDi pe fabie,dar 4x4 pe fabie???



N-am inteles intrebarea.

Eu nu am informatia ca Fabia ar putea avea 4x4.
Tu stii altceva ?

Oricum, va lansez din nou, tuturor intrebarea de la inceput:
Dupa parerea voastra, ce pret credeti ca as putea cere / obtine ?
Hotararea de a o vinde este luata, masina este in perfecta stare, cu documente si cu toate testele eventual disponibile la service Skoda in Timisoara. Incepand din acest week-end ma voi duce cu masina in pietele din Timisoara si Arad.
Iulian HondaFan
uita-te pe net si vezi cat ar valora masina, sa zicem in Germania la nr. ei de km si ai o idee de acolo cam cat ar face si apoi negociaza cu cumparatorul pornind de la acel pret.
Adrian34804
QUOTE(Marius-Iulian)
uita-te pe net si vezi cat ar valora masina, sa zicem in Germania la nr. ei de km si ai o idee de acolo cam cat ar face si apoi negociaza cu cumparatorul pornind de la acel pret.


Esti un domn !
Multumesc pt.raspuns.

Imi dai si ceva adrese de net ?
Salut !
madalina
www.mobile.de
www.autohaus.de
ionut32111
george in poza de mai sus la 6000rpm aveai un martor aprins in bord in partea stanga (galben)
Andrei Suzuki
Vad ca George nu ti-a raspuns.Daca te intereseaza ce e cu becu ala,din cat stiu eu ala e becu de la dezaburire. Nu are nici o legatura cu faput ca avea 6000 rpm,daca la asta te gandeai.
ionut32111
reformulez vrei un 1.9TDI pe fabie deacord,dar 4x4 pe fabie nu exista :evil:
bogdan43846
poza acilea cu o supernova , cu motor 1.4 8v 75 cp :shock:

este viteza III la 6000-6200 ! hmmm ai draq francezii astia laugh.gif[/quote]
Auzi dar era cumva masina suspendata de ai prins viteza aia biggrin.gif
G e o r g e
da normal , pe toate 4 rotile , dar cum vroiaia sa fie ? blink.gif
robert
George, fara suparare te rog, las-o moarta cu Dacia ta care prinde 120 in trapta 2 ca n-are nici o legatura cu performante sportive :ntz: , daca asta ai vrut sa subliniezi.Ca Supernova fuge binisor e una, dar nu cred ca vrei sa te compari cu Golf-ul omului cu motor 1.8T.Ce dracu, stim si noi ca motorasul de Renault face treaba, dar totusi....Gandeste-te ca erai in treapta 3.Pai daca la Golf de 150cp vrei vit max in 3, afla ca trece de 160km/h, si asta destul de repede, mult mai repede decat atingi tu 120 in 2 cu Dacia.Nu cred ca are rost comparatia, dar recunosc ca ptr o Supernova e o perfromanta si 120 in 3.
Bafta
G e o r g e
supernova ia vreo 85 in trapta a II nu 120.

nu o compar cu GTI ul ci cu golfuri pana in 110 cp . :evil:

citeste mai bine !!!

acolo vroiam sa-i spun omului ca si alte masini , nepretentioase, pot sa atinga 6200 (atata are cand taie injectia) in trepte superioare , II - III - IV chiar .
Iulian HondaFan
he,he,he ne intoarcem in trecut...

eu am vrut sa spun ca pana la 100km/h nu e nevoie decat sa schimb viteza 1 data... George a vrut sa spuna ca si Dacia se invarte pana la 6200rpm...
G e o r g e
ieczact biggrin.gif

noi ne-am lamurit , dar nenea e un mic arheolog biggrin.gif
robert
120 in treapta 3 am vrut sa spun.Oricum, daca era vb de turatie, si asta ai vrut sa demonstrezi,scuze atunci.Intelesesem ca de viteza.Oricum comparatia e deplasata, poti sa te compari cu orice Golf, fie si cu motor de 1.4.

Bafta

"Micul arheolog"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.