Help - Search - Members - Calendar
Full Version: de ce Land Cruiser?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2
negoro
Salut.
Am un Avensis si-l fac praf in Bucuresti. Merg mult in zone inca in dezvoltare pline de drumuri desfundate. Vreau sa iau si-un 4x4. Si-am selectat in final LC si Pajero.
Sper ca nu ne sare nimeni in cap la capitolul reclama/antireclama. Doar ca in cercul meu de cunoscuti nu pre sunt aceste 2 masini.
Vreau si eu un sfat de la cei ce cunosc mai bine ambele masini.
Atata tot.
Legionaru'
Eu am mers in offroad cu LC-ul la intalnirea de la Iasi si pot sa spun ca am ramas fara grai.
E senzational!
vio
ce ti pot spune e ca in off road mai bune este LC decat Pajero si atsa si datorita puntii rigide spate la LC . cat si transmisiei.

io am LC 120 si e demential . acum ce te hotaresti si la cutie AT sau Manuala .

dar daca il folosesti in conditiile care le ai zis aici si vrei altceva ia ti un Hilux de 3.0 sau 2,5 double cab ...asta daca vrei sa ti si avensisu smile.gif
Watcher
Ca as raspund exact la intrebarea din titlu:
- este o masina care a condus la legenda indestructibilitatii toyotelor, care va sa zica FOARTE FIABILA
- toyota ofera garantie bara-la-bara adica totul e in garantie, fara placute, filtre, lichide, ambreiaj, stergatoare si cam atat ninja.gif
- daca ceva nu e in garantie, service-ul e relativ ieftin
- service ul mi se pare mai bun si ai mai multe optiuni decat la Pajero.
vio
cum a zis si Watcher , LC este emblema Toyota la fiabilitate alaturi de Corolla caree este beste seller all time.

sg prb a LC ului este ca se sparg cam usor parbrizele intr un an am schimbat 3 ... si numai de mici pietricele...cu Avensisu sau Corolla la acelashi impact nimic .... poate ca e si tratat termic si e mai casant .. nush ce sa zic
vio
cred ca vb de LC 100 sau ceva in genu asta daca ai zis V8 .... alea sunt alta mancarime ..
Legionaru'
E haragaie de masina!
Una din asta are o firma de securitate din Craiova!
Parca decoleaza avionul cand trece pe langa tine!
Watcher
Din pacate drabisan trebuie sa te corectez putin: alea de la Vodafone sunt Nissan PATROL nu Nissan Pajero, Pajero fiind Mitsubishi ninja.gif Stiu ca stiai, iti atrag atentia ca ai citit in graba smile.gif
Legionaru'
Watcher, ideea trebuie retinuta: LC-ul e oricum mai buna decat oricare din ele! banana.gif
guerilla
aveam pretentia de la unii dintre antevorbitori sa stie cam ce vorbesc.
de cand ***** mea, LC120 aka Toyota Prado e temelia fiabilitatii Toyotei? numa pt fraierii de europene, strutocamila Prado e vanduta sub semnul lui LC, desi n-are nici o treaba cu legenda Land Cruiser. NICI UNA!!!
este Prado. un fel de rav4 mai mare.
preturile dintre LC120 si Pajero sunt comparabile.
daca bugetul tau include versiunile full echipamente atunci as merge pe LC120 pt ca automat plus temps e o solutie foarte buna (confort). daca vrei doar un entry/medium level de echipare, atunci as merge pe Pajero. mai ales ca il poti lua in 3 usi si esti mai ok in traficul bucurestean.
iar pt comparatia aia de la vodafone, bai, LC_urile alea erau LC100 care costa vreo 80k euro bucata!!!!!! nu comparati cu LC120 care ii vreo 3-40k. doua masini foarte diferite.
negoro
Stimabililor,
Va multumesc mult pentru informatii. Nu ma priceo insa eu recunosc cand nu ma pricep si atunci intreb
Acesta e si rostul postului.
Bugetul meu o sa fie pe la 50k. Din nefericire nu vreau off road only. Ieri am fost cu Avensisul in niste balarii ca m-am surprins cu fiori la inima si intrebandu-ma daca merita o masina asa ceva(mocirle), daca ea e gandita sa zboare.
La Pitesti am vazut LC-ul expus si pentru prima data nu prea mi-a placut interiorul si nici scaunele acelea pentru locuri suplimentare in masina...
Sper sa nu fii devenit eu prea fitos...
Partea rea este ca, pe cuvant, nu pot sa ma despart de Avensis...


Legionaru'
Daca nu te poti desparti de Avensis ia un Hilux cum a zis si Vio!
_Constantin_
QUOTE(negoro @ Nov 13 2007, 10:29 AM) *
Stimabililor,
Va multumesc mult pentru informatii. Nu ma priceo insa eu recunosc cand nu ma pricep si atunci intreb
Acesta e si rostul postului.
Bugetul meu o sa fie pe la 50k. Din nefericire nu vreau off road only. Ieri am fost cu Avensisul in niste balarii ca m-am surprins cu fiori la inima si intrebandu-ma daca merita o masina asa ceva(mocirle), daca ea e gandita sa zboare.
La Pitesti am vazut LC-ul expus si pentru prima data nu prea mi-a placut interiorul si nici scaunele acelea pentru locuri suplimentare in masina...
Sper sa nu fii devenit eu prea fitos...
Partea rea este ca, pe cuvant, nu pot sa ma despart de Avensis...


Nu trebuie neaparat sa iei scaunele alea ... se pot scoate ... iar interiorul de LC 120 dupa mine este mai bine lucrat ca la Avensis.
Legionaru'
Sigur LC-ul este mai atent lucrat decat Avensis-ul.
La Iasi pe coclaurile alea nu s-a auzit niciun greieras,nimic,nimic!
Watcher
QUOTE
desi n-are nici o treaba cu legenda Land Cruiser. NICI UNA!!!

Cred ca te-ai suparat prea tare smile.gif
- Scrie pe el Land Cruiser?
- Codul e LC120?
- Are diferentiale mecanice?
- E fiabil?
- Merge BINE in offroad?

Cred ca are macar asa un puic de treaba cu LC tongue.gif

Asa, dupa forma, si RAVul e un Yaris mai mare smile.gif
Legionaru'
Negoro, pastreaza Avensis-ul si pentru omor ia un Hilux 3.0.
Asa vei impaca si capra si varza! thumbsup.gif
vio
CITAT(guerilla @ Nov 13 2007, 08:36 AM) *
aveam pretentia de la unii dintre antevorbitori sa stie cam ce vorbesc.
de cand ***** mea, LC120 aka Toyota Prado e temelia fiabilitatii Toyotei? numa pt fraierii de europene, strutocamila Prado e vanduta sub semnul lui LC, desi n-are nici o treaba cu legenda Land Cruiser. NICI UNA!!!
este Prado. un fel de rav4 mai mare.
preturile dintre LC120 si Pajero sunt comparabile.
daca bugetul tau include versiunile full echipamente atunci as merge pe LC120 pt ca automat plus temps e o solutie foarte buna (confort). daca vrei doar un entry/medium level de echipare, atunci as merge pe Pajero. mai ales ca il poti lua in 3 usi si esti mai ok in traficul bucurestean.
iar pt comparatia aia de la vodafone, bai, LC_urile alea erau LC100 care costa vreo 80k euro bucata!!!!!! nu comparati cu LC120 care ii vreo 3-40k. doua masini foarte diferite.




unde scrie ca LC 120 e emblema ???? io unu am scrie de LC si atat ... cred ca nu merge radiou bine biggrin.gif . si chiar am zis ca LC 100 e aedvaratu Land Cruiser , LC 120 e o gaselnitza pt a creste vanzarea in UE , dar tot Land Cruiser ramane .. si Drabisan a identificat mashinile ca fiind LC 80 deja de aseara dupa o lunga vizionare a multor linkuri dupa net...... beer.gif beer.gif beer.gif hai noroc smile.gif si nu mai fi asa suparat si pornit bre ca nmu ti shade bine ... imbatranim si noi de ne mai lasa cate un slot de memorie, se mai are o dioda ceva acolo smile.gif
negoro
Adjudecat.
LC 120 VIP.
Avensisu' ramane in familie si merge la sotie. Si cand am de fugit prin tara vara il pun la treaba.

Va multumesc respectuos pentru sfaturi.
Va tin la curent cu achizitia:)

vio
sa il spanesti sanatos si sati aduca numai bucurii smile.gif ihaaaaaaaaa ,,,,, manual sau AT?
negoro
manual.
doar asta pot lua acum.
din pacate voiam sa trec pe automat acum cu "bara-la-bara forever".
azi am mers cu duba de 17m3 si faceam "repetitie":))
cred ca o sa fie acel verde inchis, sic!
vio
cool . inca o data sa il pilotezi si numai de bine sa auzim smile.gif
Legionaru'
Sa calaresti sanatos LC-ul!
Alexandru Olteanu
sa il stapanesti sanatos
P A U L
Toata lumea se intreaba de ce LC 120 sau Prado sau cum ii mai spuneti voi, strutocamila sau mai stiu si eu?
In 1998 am avut una cu, care am facut 107k km. In afara de filtre, ulei, gresat cardane din 7500 in 7500 km (asa erau reviziile atunci la Toyota) si un cap de bara la 61k km nu am schimbat nimic. Dar pe unde a mers masina aia cu siguranta nu va merge nimeni ca si persoana particulara.
Concluzia: este o masina extrem de fiabila.
Aceasta concluzie mi-a fost intarita si cand am fost la Iasi si am facut drive-test cu LC. Asa ca... e foarte buna masina.
Asa ca daca ai facut alegerea si ai luat masina nu-mi ramane decat sa-ti spun ca ai facut o alegere super si iti doresc sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara evenimente.
iulian_1976
...Mitshubishi este peste Toyota LC pe teren acidentat nu este o noutate nu v a mai ascundeti dupa deget
...Toyota LC este un suv elegant cu tenta de tot-teren , motorul este silentios cu putere dar nu l bagati
prin noroaie si hartoape. tongue.gif
...Mitshubishi stiti ce traditie are doar ...eu nu am nici una dintre masini dar le cunosc ...
..pe un Pajero pui un troliu tragi de ea dar de o Toyota LC cu troliu si fortata pe nu stiu unde parca
nu i ii este locul ...
...cu respect Iulian drive.gif

DAN
QUOTE(iulian_1976 @ Jan 9 2008, 03:47 AM) *
...Mitshubishi stiti ce traditie are doar ...eu nu am nici una dintre masini dar le cunosc ...
..


Asa e...are o foarte mare traditie cu Dakar-ul.....DAR dupa ce s-a retras Toyota din competitie....
T u d o r
Eu nu prea pricep utilitatea unui LC (sau Pajero, sau Patrol, sau Pathfinder, sau alta din gama) in Bucuresti. O masina de 5 metri lungime, latime si inaltime considerabile nu e facuta sa mearga in aglomeratia urbana, indiferent de oras.

Cum Negoro nu prea si-a exprimat pasiunea pentru offroad extrem (cum e cazul lui Air Wolf sau a altora de aici), un tot-teren asa mare mi se pare inutil. Cred ca mergea mai bine un RAV, ca sa raman in familia Toyota - mai adecvat traficului. Chiar si fara renumele de indestructibil pe care-l are LC, RAV e o masina serioasa si polivalenta. Ca sa nu mai spun ca mai ramaneau si bani frumosi, dar nu asta e ideea.
guerilla
QUOTE(DAN @ Jan 9 2008, 08:58 AM) *
QUOTE(iulian_1976 @ Jan 9 2008, 03:47 AM) *
...Mitshubishi stiti ce traditie are doar ...eu nu am nici una dintre masini dar le cunosc ...
..


Asa e...are o foarte mare traditie cu Dakar-ul.....DAR dupa ce s-a retras Toyota din competitie....


in cei 29 ani, mitsu a castigat de 12 ori iar toyota de 0 ori (0 adica niciodata).
citroen de 4 ori
peugeot de 4 ori
porsche de 2 ori
range rover de 2 ori
schlesser de 2 ori
mercedes, renault si vw cate o data.


o sa zici ca asta e victoria la general.
hai sa o luam si pe probele speciale:
mitsu - 149 probe
citroen - 59
peugeot - 49
nu le mai zic pe toate... dar la mare distanta e
toyota - 2 probe castigate


no offense, dar nu ti-ai facut temele de data asta biggrin.gif
DAN
DA...asa e ..Imi cer scuze...ma gandeam la WRC..biggrin.gif...greseala mea
vio
adica LC a castigat la WRC ?? sau cum ?? blink.gif blink.gif blink.gif
guerilla
iti iei ban pe bune laugh.gif
vrei si shortlistul la wrc???
DAN
QUOTE(vio @ Jan 9 2008, 01:15 PM) *
adica LC a castigat la WRC ?? sau cum ?? blink.gif blink.gif blink.gif


Nu ..e vorba de Celica la WRC..biggrin.gif
guerilla
hai LMA si sa bem niste toyo drinks biggrin.gif
DAN
Deci ca sa ma fac inteles....
Am gresit cu LC-ul in Dakar, deoarece am confundat cu victoriile Toyotei in WRC cu celica..sorry..

ok?biggrin.gif..everybody happy?biggrin.gif
DAN
QUOTE(guerilla @ Jan 9 2008, 01:23 PM) *
hai LMA si sa bem niste toyo drinks biggrin.gif

Fara plumb?biggrin.gif
DAN
QUOTE(guerilla @ Jan 9 2008, 12:24 PM) *
QUOTE(DAN @ Jan 9 2008, 08:58 AM) *
QUOTE(iulian_1976 @ Jan 9 2008, 03:47 AM) *
...Mitshubishi stiti ce traditie are doar ...eu nu am nici una dintre masini dar le cunosc ...
..


Asa e...are o foarte mare traditie cu Dakar-ul.....DAR dupa ce s-a retras Toyota din competitie....


in cei 29 ani, mitsu a castigat de 12 ori iar toyota de 0 ori (0 adica niciodata).
citroen de 4 ori
peugeot de 4 ori
porsche de 2 ori
range rover de 2 ori
schlesser de 2 ori
mercedes, renault si vw cate o data.


o sa zici ca asta e victoria la general.
hai sa o luam si pe probele speciale:
mitsu - 149 probe
citroen - 59
peugeot - 49
nu le mai zic pe toate... dar la mare distanta e
toyota - 2 probe castigate


no offense, dar nu ti-ai facut temele de data asta biggrin.gif


Mi le-am facut dar la alt obiect..tongue.gif ninja.gif
iulian_1976
...am stat in Munchen acum stau in Franta aici Toyota LC este masina de lux merge si in oras binisor
mai greu cu parcarea .
...in piata taranii germani vin o parte cu Mitshubishi Pajero pentru tractare ...
pentru munca de zi cu zi si pentru facut treaba
...cu Toyota LC este lux plimbare prin oras ,voiaj maxim caravana in spate traba grea si hartoapele
Pajero pe aici....trageti voi concluzia drive.gif
vio
wow .. ce misto .... deci cea mai buna mashina asa se alege ...

asta vara am fost in Tunisa acolo proportia mashinilor care merg prin desert si nu numai este cam asa 90% LC uri , 5 % Nissan si 5 % restul de mashini .. stii de ce preferau aia LC uri ? pt ca sunt singurrele care nu ramaneau in nisip si aveau o tractiune f buna .... chiar nu mi amintesc sa fi vazut vreun mitzu pe acolo . decat niste land rovere si pathfinder .... as ca trage concluzia care e mai buna .. ce zici ..
DAN
QUOTE(vio @ Jan 10 2008, 10:48 AM) *
wow .. ce misto .... deci cea mai buna mashina asa se alege ...

asta vara am fost in Tunisa acolo proportia mashinilor care merg prin desert si nu numai este cam asa 90% LC uri , 5 % Nissan si 5 % restul de mashini .. stii de ce preferau aia LC uri ? pt ca sunt singurrele care nu ramaneau in nisip si aveau o tractiune f buna .... chiar nu mi amintesc sa fi vazut vreun mitzu pe acolo . decat niste land rovere si pathfinder .... as ca trage concluzia care e mai buna .. ce zici ..

ninja.gif ninja.gif ninja.gif
bebelacus
se pare ca LC sta mai bine decit Pajero in off road la tractiune si la o alta gramada de chestii. in ultimul nr autoexpert sau autocar e un comprataiv intre ele si LC iese mai bine decit noul Pajero. are motor mai bun, e mult mai silentioasa, mai rapida, mai confortabila, dinamca mai buna, frane, stabilitate drum intiins, manevrabilitate, capacitate de trecere peste obstacole, capacitate de urcare, asisitenta la coborire, mers in treapta de reductor, consumabile mai ieftine cu 1200 euro, consum mai bun cu 2 litri, revizii mai ieftine cu 400 euro dupa 100,000 km.
Pajero e mai bun la trecere prin vad si cam atit. are un unghi de atac si degajare putin mai mare dar cu toate acestea LC sta mai bine off road.
pe sosea, LC este net superior. zic si astia, va confirm si eu. nu sint deloc un fan sau un obisnuit al of roadului dar stiu si eu ce nseamna unghiui de atac si altele. pe sosea, insa, oricar dintre noi isi poate da seama care e mai buna. am doua cunostinte cu LC si Pajero, am mers cu amindoua dar numai pe sosea si pot confirma ca LC e mai manevrabil, mai silentios, mai rapid, mai placut de condus. la ora actuala, la 38,210 euro cu tva, LC nu are rival.
iulian_1976
....Paris -Dakar parca Pajero e lider , o fi vreo explicatie nu? ...parca se trece prin desert apoi se uita ca nu e numai nisip , de exemplu rocile din Marok ...desert drive.gif
asta nu cred ca poate fi contestat drive.gif
..in privinta confortului ,consum,fiabilitate ,design,rulare pe sosea, pe sosea LC este peste Pajero
..pe drum accidentat nu cred . Paris- Dakar nu e numai desert ,inseamna drum variat , ceea ce inseamna de la drum prost
la foarte prost....
...Toyota LC se vinde extraordinar in Canada si USA si te ajuta iarna mult , dar majoritatea cu siguranta nu vor face
10000 km drum de Africa de accea nu vei avea nevoie de un tractoras care sa te sune in urechi si suspensii care
sa deranjeze stomacul sotiei cand merge la servici drive.gif
...exemplul identic ar fi de ce lumea cumpara BMV ca este sportiv,elegant,design dar cum este cand trece
Subaru ca naluca drive.gif


DAN
QUOTE(iulian_1976 @ Jan 12 2008, 02:51 AM) *
...Toyota LC se vinde extraordinar in Canada si USA si te ajuta iarna mult , dar majoritatea cu siguranta nu vor face
10000 km drum de Africa de accea nu vei avea nevoie de un tractoras care sa te sune in urechi si suspensii care
sa deranjeze stomacul sotiei cand merge la servici drive.gif

Asa e...de asta e plin de Toyota in maretul continent Africa....
bebelacus
confirm si eu: africa, tarile arabe, sint pline de LC. arabii din emirate ziceau ca e cea mai buna si aia chiar au vazut ceva masini la viata lor.
Pajero e si el foarte bun dar nu confundati masina de raliu cu cea de pe piata. nu au nici o legatura. desigur, experienta si anumite solutii din dakar se vor fi aplicat si masinii de serie dar in mai mica masura. La fel, solutii din lumea competitiilor au fost aplicate si masinilor de serie atunci cind tehnolgia a permis reducerea costurilor.
overall, in toate testele, LC este superior Pajero si nu doar pe sosea si cu toate ca Pajero a venit cu noul model.
in varianta de serie LC se pare ca este mai buna. in raliuri Pajero ii spulbera pe toti. La fel face si Citroen, insa nu prea am auzit pe nimeni dintre proprietari spunind ca masina lor e cea mai tare, chiar si in variantele VTS, deoarece castiga raliu dupa raliu.
inca odata as vrea sa subliniez ca vorbim strict despre masina de serie, fara modificari facute de fabrica sau de participantii la competitiile off road. am acum Autoexpert in fata si LC e mai bun si in off road, la taote capitolele, dupa cum am scris mai sus. Pajero are doar unghiurile de atac/fuga cu o idee mai mari dar la celelalte chestii gen tractiune, trecere peste obsacole, reductor etc. LC e mai bun si in consecinta, mai bun in teren.
si vreau sa mai lamurim un aspect. un coleg afirma ca LC este doar un SUV cu pretentii de offroader. Nu este adevarat, LC este un Offoader adevarat si dintre cele mai respectate.
Colonelu'
Doresc si eu sa ma alatur lui bebelacus si sa va rog sa nu mai comparati si ... confundati masinile de serie cu cele preparate pentru raliu. Chiar in cadrul aceleiasi marci si model, in functie de regulamentul si de sectiunea la care participa, masina poate suferi modificari de la 5 la 95%.
Incercati sa urmariti emisiuni pe Discovery, unde prezinta si din culise, cat si cum se fabrica masinile pentru raliu.


Despre tarile arabe, pot sa va povestesc ce replica a primit o cunostinta, care atunci cand a intrebat de ce nu vede marci germane pe strada (el fiind educat in spiritul "TDI frate") i s-a spus ca aceste masini sunt frumoase dar nu rezista acolo.
mortzy
țin minte o emisiune auto la tv, când prezentau echipa de raliu a lui Mihai Leu. pe atunci concura pe Hyundai Accent.

mirat am fost când au spus cât l a costat mașina: 500.000 euro. smile.gif acum un Hyundai Accent cu toate opționalele nu cred că trece de 16.000 euro. așa că diferanța era dincolo de forme. idem peugeot 206, citroen xsara și ce alte mașini au mai câștigat WRC ul.
flo8200
La firma avem un LC cu 800.000 km rulati si inca mai merge.
Crapase chiuloasa acum o luna.
zymotic
pacat ca la fiecare 6 luni parbrizul trebuie schimbat - este inadmisibil ca o marca/masina care pune accent pe fiabilitate sa aibe probleme atat de jenante si sa arunce in carca asiguratorilor problemele de acest gen...


Legionaru'
De ce la fiecare 6 luni?
vio
ca se sparge .... cu prima ocazie face poc ...
Legionaru'
Nu inteleg de ce dupa ce se sparge parbrizul prima data nu trimit unul bun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.