Help - Search - Members - Calendar
Full Version: la 4800 rpm cati km/h?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Berlina/Break/Pick-up
andrei27237
am la servici o dacie cu 4 trepte nu merge vitezometrul,am mers intr-a 4 a cu 4800 rpm,stie cineva ce viteza aveam?
Corneliu28126
foarte probabil in jur de 120km/h
buna dacia aia tongue.gif
ionut32111
da in jur de 120-125km/h
Catalin34330
Ma mir ca a rezistat unui astfel de soc! Incearca un demaraj de pe loc la 7000 de ture si spune-mi ce se intampla! Eu am reusit Bafta
G e o r g e
catalin , te rog a doua oara sa faci comentarii pertinente si utile . a treia oara ai avertisment. multumesc
razvan38171
la 4800 rot ai 4,8inmultit cu 3si iti da in jur de 144km si spunele si celor ce au raspuns 120km
razvan38455
oricum mai mult de 130 nu cred ca aveai! e bun si asa pt o dacie in 4 trepte ...... eu unu ... am reusit sa ajung cu harbul meu in 5 trepte numai pe la vreo 155.... desi mai aveam pedala...am renuntat .. ca deja incepuse sa se dezintegreze! tongue.gif laugh.gif
macovei41721
QUOTE(razvan38171)
la 4800 rot ai 4,8inmultit cu 3si iti da in jur de 144km si spunele si celor ce au raspuns 120km

Teoria e valabila la toate masinile in 4 trepte ? sau numai la dacie ?
eddie
Omul a intrebat ce viteza ar trebui sa aiba la 4800 rpm,calculele hartiei nu se potrivesc in practica....
radu46334
Sunt un sofer incepator. Dovada intrebarea ce urmeaza:
Cam pe la cate rot/min (sau la cati km/h) trebuie schimbate vitezele la o Dacia Logan?
Multumesc
PS Am masina de cateva zile si deci e in rodaj. Accept orice alte sfaturi.
mihai38772
eu schimb pe la 2000, destul de repede , nu prea merg sportiv
G e o r g e
doar ca schimbi mai sus nu inseamna ca mergi sportiv , inseamna ca tii la masina ta .

motorul o sa aibe probleme daca mai mergi asa de subturat.
Luci47079
Pe la 3000 ar fi cel mai bine
mihai38772
Teoretic asa este .
G e o r g e
iti spun ca si practic este la fel smile.gif

masina este muuult subturata la 2000 rpm . daca schimbi la 2000 , turatia o sa sacada pe la 1200-1500. asta inseamna ca iti omori singur motorul !
marius50491
eu am renuntat de mult sa ma mai uit la turometru sa vad cand trebuie sa schim vitezele se aude la ureche asta bineinteles daca nu cumva ai vreun casetofon din acela puternic care te face sa nu auzi nici propriile ganduri asa cum am vazut aizi pe strada pe unii intro masina e adevarat foarte beton adica LEXUS dar avea frate o muzica de o auzeam si eu din masina mea cu geamurile inchise ca ploua:)) asa ca parerea mea este tot mai bine sa asculti motorul asta pana te obisnuiesti cu masina
Horia49540
QUOTE(marius50491)
eu am renuntat de mult sa ma mai uit la turometru sa vad cand trebuie sa schim vitezele se aude la ureche asta bineinteles daca nu cumva ai vreun casetofon din acela puternic care te face sa nu auzi nici propriile ganduri asa cum am vazut aizi pe strada pe unii intro masina e adevarat foarte beton adica LEXUS dar avea frate o muzica de o auzeam si eu din masina mea cu geamurile inchise ca ploua:)) asa ca parerea mea este tot mai bine sa asculti motorul asta pana te obisnuiesti cu masina


corrrrrect:)
cel mai important este zgomotul motorului
desi un sofer/pilot adevarat trebuie sa poata conduce o masina foarte bine si dintr-o camera surda biggrin.gif
:wave:
Sorin85057
Hi! Am o dacia berlina din 1995. Nu inteleg de ce deseori cand merg la drum mai lung, mi se infunda carburatoru, ceva in genu... adica intra mizerie acol si tre facuta chestia aia... desfaci, turezi tare si astupi cu mana.. tatal meu facea asa. Sa fie oare de la faptu ca trage mizerie din rezervor? De obicei schimb vitezele la 3000-3200.. am observat ca din a 3-a in a 4-a e diferenta de 1000 rpm, iar cand dau din a 4-a in a 5-a, abia ca e vreo diferenta (300 rpm). din ce cauza?
daca merg cu motorul subturat(sub 1800 rpm) se inneaca.
inca o intrebare: daca s-a oprit motorul in mers(din anumite cauze) pot sa pornesc fara sa aduc cheia in pozitia Stop? adica asa direct... sa actionez demaroru?
de curiozitate ce s-ar intampla daca la o asemenea dacie, fara calculator bineinteles, as merge cu 140-150 km/h si i-as da a-ntaia? sau a 2-a? pateste ceva daca acu e in zona rosie? stiu pe cativa care fac asa cu dacii.. adica tureaza pe la 6000-7000 rpm si nu au nimic in general.
Bafta
Cipp
Am sa-ti raspund cu un banc:

Un tigan merge la un dealer de Ferrari si cumpara cea mai puternica masina din magazin. A doua zi se intoarce cu masina si spune ca transmisia e stricata.... Dealeru se uita, intelege ca transmisia e stricata si ii da tiganului alta masina in locul celei cumparate. Urmatoarea zi tiganul... iar cu masina varza.
Dealerul, nedumerit, il scoate pe tigan pe circuit:
- Ia arata-mi si mie cum tu schimbi vitezele ca sa inteleg care-i problema...
Incepe tiganu cu 1, a 2-a, a 3-a,a 4-a, a 5-a, a 6-a, dupa care cu un tipat de nebun striga: - Si acu' RACHETAAAA f*tu-i m*rtii m*-siii!!!!!! ... si schimba in "R" :wave:
Daniel82595
deci incearca sa retrogradezi cu max 1 treapta, yo am incercat pe o brelina din 99 sa trec din a 4 a in a 2 a si nu a intrat :angel:
Damian53219
ideea cu "la cat trebuie schibata viteza" este relativa!
in primul rand trebuie sa iei in considerare ca , cu cat schimbi la o turatie mai mare, cu atat iti va consuma mai multa benzina
(P.S.: daca turezi un motor rece mai mult de 2000rpm , o faci pe propria raspundere!!)

in al 2-lea rand, daca ai un stil mai sportiv, si-ti place sa schimbi "mai sus" . te uiti un pic si la masina.... sa vezi daca duce! daca nu, Dumnezeu cu mila blush.gif

in al 3-lea rand, trebuie sa-ti faci stilul tau de condus, care bineinteles, nu-i va incomoda pe ceilalti!
ca incepator, e bine sa lasi muzica pt mai tarziu!!
acum, daca oi fii vre-un Airton Sena reincarnat , da-i la maxim.... daca nu... blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.