Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SEAT ALTEA
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
admin
Maine se lanseaza in Romania un nou model SEAT. SEAT Altea, caci despre el este vorba, a fost prezentat ca prototip la ultima editie a Salonului Auto de la Frankfurt si a debutat ca model de serie la inceputul lunii martie in cadrul Salonutului Auto de la Geneva.
Pentru acest model SEAT a creat un nou concept Multi Sports Vehicle (MSV), gama de motoaore, toate de ultima generatie, avand o putere mai mare de 100CP.
admin
...
admin
...va place?
krysty
urata cu spume. parca ar fi matiz. :tard:
M i h a i
ba in poze e chiar dragutza...urata cu spume e ibitza aia
Cristian25510
Mi-ar place daca i-as sti pretul. daca iar sare de concurente din gama si se duce spre Ford C-max (adica min 15.000 CIP) nu-mi place , daca vine spre Renault Scenic (13.000 CIP - cu ceva dotari bune) cred ca mi-ar place.
V l a d
laugh.gif Maine zici? Am vazut seatu' in weekend pe sosea, a trecut ca vantul pe langa mine si era si inmatriculat. Oricum trebuie sa recunosc ca e frumos rau.
Andrei Suzuki
Si eu l-am vazut azi la Porsche Aviatiei si e frumos rau.Mai ales rosie. smile.gif Nici nu se compara cu Ibiza.
Iulian HondaFan
un Golf V in alte haine. daca e mai ieftin decat el trebuie sa fie o afacere buna.
Echo
Golf V in alte haine se cheama Touran. Oricum, arata bine pentru un monovolum 9chiar mai era nevoie de inca unul??) smile.gif
Iulian HondaFan
si altea si leonul sunt construite pe aceeasi platforma cu golful5 si touranul. motoarele, transmisiile si directia si alte multe componente sunt comune, deci cam tot aceeasi masina de baza, designul exterior si interior sunt diferite. si octavia este tot pe platforma de golf iar motoarele sunt tot alea.
Echo
Dah... :albino: chestia cu platformele comune e fumata de cam 10 ani, si poti sa adaugi si A3-ul pe lista ca nu ma supar, si skoda octavia (aia noua) si caddy si noua bora etc. Cutting costs, that's all... laugh.gif
Iulian HondaFan
fumata sau nu... chestia este ca platforma este esentiala pentru riding, handling si rezistenta la impact. daca adaugi si motoarele comune si servodirectia comuna ai 90% din caracteristicile mecanice ale masinii. diferentierea se face pe chestii de aparenta si de optiuni.

ideea era ca nu ar trebui sa ne agitam pre mult de o asa aparitie noua pentru ca nu e noua decat in aparenta.
Echo
Quod erat demonstrandum :cheers: [/quote]
Iulian HondaFan
concurenta e acerba in acest nou segment. vedeti ispravile lui ford focus c-max
admin
..am plecat sa dau o tura cu masinutza asta...va zic cand ma intorc ce si cum:))
admin
super masinutza..m-a impresionat mai mult decat gof 5 sau audi a3, arata super bine..si in exterior si in interior si pretul am inteles ca pleaca de la 13.700..deci eu zic ca merita.
razvan27834
aha, da. am facut buba, am inceput un topic altea in versus. pardonez.

am mers la test in tineretului weekend-ul trecut, si am rulat 1.6l benzina. merge intr-un fel masina asta. motorul trage foarte bine. superaccesorizata ca standard.

in schimb comenzile nu m-au impresionat, chiar mi-au dat un sentiment de nesiguranta - am ajuns la 90 km/h si am miscat usor volanul stanga dreapta de cateva ori. omul care era langa mine s-a speriat si mai rau. iar in habitaclu e ceva zgomot, caci am crezut ca n-am inchis bine usa. buba universala la seat-uri.

parerea mea - n-au prea depasit linia de care zic ei. MSV-ul e un concept nu chiar asa de nou.

a, si e scumpa.
Bogdan28474
Imi pare rau sa va dezamagesc. Nu stiu ce motorizare avea masina care s-a tinut dupa mine Vineri seara pe drumul spre Vama Veche, insa in afara de badarania soferului nu am constatat nimic performant la masina aia.
Dupa ce am depasit-o, in momentul in care sa reintru pe banda mea, a inceput sa accelereze... modest de altfel, pentru ca m-am bagat la loc pe banda mea. Dupa o ploaie de flash-uri din spate a inceput urmarirea.
Citisem inainte de masina si stiam ca cel mai mic motor are 102 CP. Iar Peugeotul meu 307 nu are decat 70 CP Diesel la un motor 1.4.
Imi pare rau pentru Seat si linia lor sportiva, insa de la Fetesti si pana in Constanta nu a reusit sa ma depaseasca, iar in Constanta dupa un schimb mai dur de replici la semafor a renuntat la urmarire si la flash-uri.

Concluzia mea despre aceasta masina este ca numele Cross the line se adreseaza soferului incurajandul sa fie mitocan. In rest toate bune si Wisthler DE 3400 m-a salvat de toate radarele (peste 50) in conditiile in care merg prin localitati constant cu 110 km/h
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.