Motorul de 2L diesel de la BMW din perioada respectiva a avut probleme sistematice de turbo si de chiuloasa. Aceleasi probleme le-au avut si Rover-urile echipate cu motoarele respective, si intamplator cunosc unul din ghinionistii care chiar au patit-o.
Astra inca nu avea motorul de 1.9 de la fiat ci doar pe cel de 1.7 si de 2.0 de la Isuzu. La fiabilitate sunt ok, la performante asa si asa.
HDI-urile de la peugeot au devenit onorabile abia in 2003 (cand au bagat si injectoarele piezo, primii de pe piata, bravo lor), in 2001 erau la furat la performante. Iar in 2003 la fiabilitate, au avut probleme destul de urate, de la cartere si arbori cotiti la pompe de injectie... HDI doar nou si cu garantie pentru mine (dupa 2006), in nici un caz din 2003.
Pana la urma la motoare parca as merge pe TDI, daca e una din versiunile PD de 100 sau 130CP. Despre cele de 110 si 115 se zvoneste ca n-ar fi foarte fiabile.
Nici Focus n-ar fi rau, desi parca ar merita mai mult decat cei 90CP scosi din motorul de 1.8.
Io as lua un Mondeo sau un BMW cu motorul cel mai mare pe benzina si as pune GPL, nu m-as chinui cu diesele lesinate
Insa deh, io nu platesc taxa lu' tariceanu...