Impartasesc parerea lui krysty, cum ca o comparatie A3 Seria1 nu prea merge. Pentru mine e ca si cum ai compara mamaliga cu painea. Nu ma intelegeti gresit, imi place mamaliga insa doar asa la sfarsit de saptamana cu branza sau cu vreun peste. In rest pun painea la mare rang, nu de alta dar parca n-am mancat niciodata sandwitch-uri cu mamaliga.
Mamaliga nu m-ar convinge decat poate intr-o prezentare de genul celei facute de Bogdan Mihai, adica avand toate detaliile retetei scrise intr-un amestec dulceag de complimente sa nu zic ieftine, gen
"...defineste un nou segment in clasa premium compacta",
"...dinamici bine definite...", sau subiective si gratuite gen
"...asigura folosirea spatiului conform cerintelor personale ale fiecarui sofer...". Chiar ale fiecarui sofer?!??...personal zic YEAH! :pottytrain1: ...deci poate ale celorlalti soferi.
In acelasi timp detaliile concurentului raman undeva in mintea lui Bogdan, nefiind scrise pentru a fi vazute si de cei carora li se propune sa voteze, iar de aici putem trage mai multe concluzii:
1. N-are rost sa le prezinte pentru ca oricum lumea voteaza BMW indiferent de datele tehnice.
2. Se incearca un fel de campanie electorala incorecta, unde numele preferatului lui Bogdan este repetat obsesiv, doar doar ne-o ramane in minte si-om vota din gresala cu "mamaliga" lui de Audi
Designul frontal al noului Audi nu mi se pare o reusita. Personal nu ma impac cu aspectul dat de grila aia de la radiator care-mi da senzatia de bucata lipsa, de gaura, cu o singura exceptie, la masinile de cuolare neagra. Despre interior nu pot zice dacat ca Seria 1 de la BMW e net superioara (am vazut poze mult mai concludente). Asadar n-am de gand sa aleg audi doar pentru ca incape in el o sacosa de portocale mai mult ca in Seria 1...pardon de cartofi, si nici pentru dotarea standard "bancheta spate rabatabila". Numai dacia se lauda cu dotari d-astea gen banchete brichete.....etc.
Lasand la o parte modul in care a ales Bogdan-Mihai sa conceap acest vot, vreau sa spun ca imi place totusi Audi si am auzit numai lucruri bune despre aceasta marca de traditie germana insa VOTEZ BMW SERIA 1, pe motive de superioritate absoluta a marcii bavareze pentru care calitatea a insemnat intotdeauna cel mai inalt tel indiferent de modelele care au vazut lumina zilei sub sigla alb-albastra. Este de apreciat si initiativa germanilor de a transforma visul BMW in realitate, pentru multi dintre aceea care nu-si pot permite modele din clase superioare cum ar fi 3 5 6 7
Dar iata pentru iubitorii BMW si nu numai, cate ceva despte Seria 1:
Bavarezii din München au anunțat că noul model reprezintă o alternativă puternică pentru concurenții direcți din divizia premium: Volkswagen Golf, Audi A3 și Alfa Romeo 147. Pentru a câștiga cursa, BMW Seria 1 se bazează pe atuuri precum motoare puternice, poziționate frontal dar cu tracțiune pe spate, distribuție egală pe cele două punți și, firește, luxul conferit de această marcă.
Mașina are o lungime de 4,23 metri și un ampatament (distanța între osii) de 2,66 metri.
Prin rabatarea banchetei din spate, portbagajul poate fi extins de la 330 de litri până la 1.150 de litri.
O inovație a celor de la BMW sunt stopurile de frână cu două stadii de luminozitate, care-i ajută pe șoferii din spatele Seriei 1 să sesizeze dacă șoferul noului BMW frânează brusc sau doar încetinește.
În privința designului, œavem parte de liniile aceluiași controversat Chris Bangle, regândite însă pentru a nu face notă discordantă cu tendințele actuale ale clasei. Oricum, valorile tradiționale BMW sunt reprezentate cu brio de către grila frontală, blocurile optice duble mascate de geam clar și <Hofmeister kink>, arcul portierelor spate regăsit în montantul C al fiecărui model bavarez.
Noul model va avea patru motorizări Euro 4, două pe benzină (1,6 litri la 115 cai putere, 150 Nm, care poate atinge 100 km-h în 10,8 secunde, viteza maximă 201 km/h și 2 litri la 150 cp, 200 Nm, atinge 100 km/ în 8,7 secunde și o viteză maximă de 217 km/h) și două diesel common-rail, la o capacitate de 2 litri, la puteri diferite. BMW 118d are 122 CP și 280 Nm în timp ce 120d dispune de 163 CP și 340 Nm.
Seria 1 va fi dotată cu o cutie de viteze manuală în 6 trepte (pentru 118d, 120d și 120i) și una manuală cu 5 trepte pentru versiunea 116i. Opțional este disponibilă și o transmisie automată cu 6 rapoarte pentru 120i și 120d. Mașina dispune de suspensii față din aluminiu iar cele spate sunt de tip multi-link. Standard sunt oferite jante de 16 țoli prevăzute cu anvelope run-flat, care pot rula și în condiții de pană.
În privința siguranței, BMW Seria 1 dispune de mai doate dotările moderne (DSC, DTC, DBC și EDL), precum și airbag-uri pentru cap la toate locurile. Opțional se poate comanda tehnologie Bluetooth, scaune sport cu ajustarea lățimii spătarului, Park Distance Control și faruri bi-Xenon. De asemenea, iDrive-ul poate exista împreună cu sistemul de navigație prin satelit.
.....astept cu nerabdare vesti despre M1