Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ajutor!!! va rog....
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
miltiade_oli
Am o problema care sper sa nu fie mare.....Am un opel 1,7 DTy din 2001, diesel...pana aici ok.Azi am incercat sa pornesc masina dupa o perioada de 2 saptamani timp in care a stat pe loc(afara) nepornita; a pornit, in schimb in momentul in care am plecat de pe loc mi s-a aprins un bec in bord care reprezinta o masina cu o cheie....Am citit cate ceva de prin manual dar mare lucru nu am inteles, ziceau ceva de defectiune la sistemul electronic al motorului...Ce ar putea fi>? si culmea de ce se aprinde pt ca atunci cand am lasat masina nu aveam nici o problema...sa apara asa din senin? Va multumesc pt ajutor oricum....orice sfat este binevenit....
ion95129
QUOTE(miltiade_oli @ Oct 29 2007, 03:15 PM) *
Am o problema care sper sa nu fie mare.....Am un opel 1,7 DTy din 2001, diesel...pana aici ok.Azi am incercat sa pornesc masina dupa o perioada de 2 saptamani timp in care a stat pe loc(afara) nepornita; a pornit, in schimb in momentul in care am plecat de pe loc mi s-a aprins un bec in bord care reprezinta o masina cu o cheie....Am citit cate ceva de prin manual dar mare lucru nu am inteles, ziceau ceva de defectiune la sistemul electronic al motorului...Ce ar putea fi>? si culmea de ce se aprinde pt ca atunci cand am lasat masina nu aveam nici o problema...sa apara asa din senin? Va multumesc pt ajutor oricum....orice sfat este binevenit....

posibila bujie (bujii) arse.
miltiade_oli
Am fost cu ea la tester, au verificat cei de la service cam tot ce se poate verifica si au gasit pana la urma zic eu buba.....Debimetrul....
Curios este ca l-am schimbat acum 3 luni si mergea brici, si mai curios este ca se infige bine, deci nu sunt probleme cu demarajul..... Ce naiba sa fie? Se poate sa functioneze normal chiar daca este becul aprins?Si inca un sfat, dara va trebuii sa-l cumpar pana la urma de unde pot gasi unul original GM; ma gandesc ca asta pe care l-am schimbat eu nefiind original a cazut......
A K U
Din cate stiu eu, daca ai probleme cu debitmetrul, masina nu mai trage, ceea ce nu e cazul la tine mai ales ca zici ca l-ai schimbat acum 3 luni. Cum sa-ti cada dupa o perioada atat de scurta? Cred ca are dreptate colegul ion, ai o bujie (sau mai multe) care nu mai lucreaza cum trebuie. Bujiile se pot verifica foarte usor. Cat ramane becul aprins dupa ce o pornesti?
ionut1410
se mai poate intampla ca debitmetrul sa bage prea mult !dar cred ca nu a fost stearsa eroare cand a fost montat si de aceia a iesit!
sgh_milano
stiu chestia si eu mam speriat prima oara cand am vazut dar beculetiul cu cheia sta amprins si cand mergi cu masina?
sili1169
un prieten a avut aceasi problema. la tester i-a zis ca este de la debitmetru, l-a schimbat dar becul cu cheie s-a aprins din nou.
Nu stia ce sa mai faca si a apelat la un mecanic de la un garaj (intelegi ce vreau sa zic). acesta a decoperit ca de fapt nu era debitmetru ci mo mufa (cea cu multe cabluri) nu facea contact bine la un piciorus, in fine la curatat si nu mai are probleme (sa stins si senzorul-becul cu cheie). Nu stiu daca si tu ai aceasi problema dar poti sa verifici inainte sa mai investesti ceva bani in piese.
miltiade_oli
NU stiu ce sa zic de bujii, am fost la tester si nu cred ca nu depista daca era vb de asa ceva, ca sa nu mai zic ca masina porneste foarte bine deci nu ar trebuii sa fie de la bujii.Am incercat N variante inclusiv forja cu turatii peste 3000 ture si tot degeaba.Ma gandesc totusi ca cea mai buna varianta este sa rog un prieten sa-mi imprumute debimetru;l de la el putin sa vad daca este aceeiasi problema.Oricum multumesc pt ajutor si daca aveti si alte idei sunt binevenite....
miltiade_oli
Si inca ceva...imi spuneti ca bujiile se pot verifica foarte usor.....cum pot sa fac asta...am observat si o oarecare umezeala in dreptul injectoarelor din mijloc(la 2)....Multumesc inca odata
cristyna
de verificat bujiile este foarte usor, poti sa o faci chiar tu, scoti mufele electrice de pe fiecare bujie si cu un fir un pic mai gros, pui un capat de fir pe capatul bujiei si celalalt pe borna de plus de la baterie si daca face scantei inseamna ca bujia este buna si asa faci cu toate patru si care nu face scanteie este arsa si trebuie schimbata, cu o tubulara de 10 lo desfaci si pui alta noua dar inainte de a desface bujia este indicat sa dai cu un spray de suruburi ca sa se umezeasca oxidul dintre chiulasa si bujie si tragi incet de cheie ca se poate rupe bujia...bafta la lucru thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.