Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfat pentru un necunoscator
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Spartakus
Salut,

Sunt prima data pe acest forum. Nu sunt pasionat de masini dar trebuie sa-mi schimb actualul Megane 1 break (1.9 dci) ce implineste in curand...100000 km. Personal as pastra-o inca 10 ani, este comfortabila, fiabila, si mai ales consuma f. putin cam 5 l extraurban la 120 kmh. Oricum nu merg mai repede.
Sotia zice sa iau ceva nou pe benzina, ca dci-ul nostru e zgomotos...mie nu mi se pare.
Am auzit ca noile modele sunt rigide, nu cred ca ma intereseaza. Vreau ceva "moale", fiabil, fara sa am vesnice probleme. Sunt medic si habar n-am de mecanica. Personal inclin spre noua Laguna.
Am uitat sa va spun ca am buget de 20000 euro cash si, foarte important, mai am si 2 copii care necesita maxima siguranta in trafic.

Va rog doar pareri avizate.
t99959
mai putin zgomotoase ar fi motoarele diesel de la toyota,honda(aste imi vin in minte),ca model de wagon(tourer)ar fi:avensis(toyota) si acord(honda)>
Spartakus
Inca o chestiune: un pacient de-al meu - un baiat extrem de pasionat, ca si voi - mi-a explicat ca singura masina cu suspensii mai soft este pe langa R Laguna, Citroen C5.
Luka
Laguna are intr-adevar un comportament foarte confortabil.
Asta poate insemna si un tangaj la curbe sau schimbari bruste de directie, dar ai spus ca mergi ca sotia si copiii, asa ca nu cred ca esti adept al stilului sport.
Ca si confort, este intr-adevar printre cele mai bune. Dupa un drum lung nu te simti obosit, nu ai dureri de spate.
Problemele sunt la fiabilitate, cel putin varianta II are ceva bube, in principal legate de neadaptarea la ''soselele'' noastre, precum si pe partea electronica.
Acum a aparut Laguna III, ei pretind ca au pus accentul pe calitate si fiabilitate, ramane de vazut.
marius68582