Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Diesel 13 000 DDP
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Daniumfcv
Ce modele cu motorizari diesel avem pana in 13 000 euro?
AlexTM
Foarte multe ... SH. Tot ce vrei, din toate clasele.
Da' daca vrei neaparat noi: Fiat Panda, Citroen C1, Clio, Logan, asiatice nu stiu. Mai vrei?
Daniumfcv
Am uitat sa specific ca fara Sh ..

Logan ..

Opel Astra G ..

Renault Clyo ..

Hyundai Accent ..


in afara acestora mai sunt si altele ?
T u d o r
Merge si o recomandare? Daca da, fa un testdrive cu Loganul diesel de 85 cai. Pentru o masina de o tona si ceva, motorul e destul de potent si pretul mai mult decat convingator. Daca nu te "coafeaza" Loganul, incearca un Clio3 dci.
Daniumfcv
Loganul nu este o masina rea sau proasta calitativ.. si m-as uita la ea cu draga inima daca ar avea o tinuta de drum mai buna..


In oras este totul bine si frumos insa cand ies in afara lui si trec de 100 ma ia durerea de cap...cat despre stabilitate in curbe .. nu exista asa ceva .. am pur si simplu o senzatie ciudata ca ma rastorn cu ea.. si nu era nici curba mare si nici viteza nu trecea de 90 ..

La vidra mi-e frica sincer iti zic cu ea..mai ales daca am 200 - 300 km anterior la "bord".

In rest .. mi se pare o masina reusita
T u d o r
Stii ca am avut Logan. smile.gif Si am facut destui km cu el incat sa-mi permit sa vorbesc in cunostinta de cauza. Si crede-ma ca masina nu are o tinuta proasta de drum si e si stabila in curbe. Problema la ea e de perceptie, ti-o spun pentru ca si eu am patit-o la inceput. Fiind inalta, atat ca si garda la sol cat si ca pozitionare a scaunului, ai senzatia ca esti in duba. Dar amortizarea e destul de ferma si tinuta de drum e exemplara pentru o masina din aceasta categorie de pret. Regret ca nu mai pastrez colectia AM&S, a fost intr-un numar de prin 2005-2006 un test comparativ intre Logan, Accent si inca una sau doua din clasa, nu retin care. La tinuta de drum pe circuitul de karting de la Bacau, Loganul le-a batut rau. Poti invoca aspectul, calitatea plasticului, culoarea interiorului, multe altele - toate impotriva Loganului, dar tinuta de drum e un atu si nu un minus. smile.gif Eu intr-un an si jumatate de condus masina nu am reusit nici macar sa-i scartai rotile in curbe. Si conduc repede, unde mai pui ca aveam si cauciucuri Montana (ce oroare!). SE simteau la franare ca naiba, ABS-ul lucra saracul din greu la fiecare apasare mai ferma a pedalei de frana. Am condus ulterior un Logan incaltat cu Continental si situatia se prezenta incomparabil mai bine.
Din cate stiu, dci-ul de 85 cai e prezent si pe echiparea Prestige. In 11600 DDP ai luat-o full (desigur, ceea ce intelege Dacia prin "full"), cu 4 airbaguri, vopsea metalizata si garantie 3 ani. Pur si simplu nu poti bate oferta asta. smile.gif
sacredfaith666
QUOTE( T u d o r @ Oct 20 2007, 08:44 PM) *
Stii ca am avut Logan. smile.gif Si am facut destui km cu el incat sa-mi permit sa vorbesc in cunostinta de cauza. Si crede-ma ca masina nu are o tinuta proasta de drum si e si stabila in curbe. Problema la ea e de perceptie, ti-o spun pentru ca si eu am patit-o la inceput. Fiind inalta, atat ca si garda la sol cat si ca pozitionare a scaunului, ai senzatia ca esti in duba. Dar amortizarea e destul de ferma si tinuta de drum e exemplara pentru o masina din aceasta categorie de pret. Regret ca nu mai pastrez colectia AM&S, a fost intr-un numar de prin 2005-2006 un test comparativ intre Logan, Accent si inca una sau doua din clasa, nu retin care. La tinuta de drum pe circuitul de karting de la Bacau, Loganul le-a batut rau. Poti invoca aspectul, calitatea plasticului, culoarea interiorului, multe altele - toate impotriva Loganului, dar tinuta de drum e un atu si nu un minus. smile.gif Eu intr-un an si jumatate de condus masina nu am reusit nici macar sa-i scartai rotile in curbe. Si conduc repede, unde mai pui ca aveam si cauciucuri Montana (ce oroare!). SE simteau la franare ca naiba, ABS-ul lucra saracul din greu la fiecare apasare mai ferma a pedalei de frana. Am condus ulterior un Logan incaltat cu Continental si situatia se prezenta incomparabil mai bine.
Din cate stiu, dci-ul de 85 cai e prezent si pe echiparea Prestige. In 11600 DDP ai luat-o full (desigur, ceea ce intelege Dacia prin "full"), cu 4 airbaguri, vopsea metalizata si garantie 3 ani. Pur si simplu nu poti bate oferta asta. smile.gif


Am avut si eu logan, intr-adevar, pozitia scaunului foarte inalta iti da o senzatie ciudata, dar nu te rastorni in nici un caz. Tinuta de drum este ok.
Calitate proasta la plasticuri, interior trist, si un design exterior nu tocmai reusit, mai ales la spate, DAR probleme majore nu are nici la stabilitate si nici la amortizare. La banii astia merita, mai ales dieselul!!!

Bafta
florin g
QUOTE(sacredfaith666 @ Oct 21 2007, 01:28 AM) *
Am avut si eu logan, intr-adevar, pozitia scaunului foarte inalta iti da o senzatie ciudata, dar nu te rastorni in nici un caz. Tinuta de drum este ok.
Calitate proasta la plasticuri, interior trist, si un design exterior nu tocmai reusit, mai ales la spate, DAR probleme majore nu are nici la stabilitate si nici la amortizare. La banii astia merita, mai ales dieselul!!!

Bafta


Vorbesc dupa ce am condus Logan 35000 de km intr-un an si jumate, cred ca primul Logan care a vazut Atlanticul. Fugi de el ca de dracu! Este totul OK pana cand ajungi la capitolul franare, chiar cu ABS e catastrofa! E ca o bomba cu ceas, niciodata nu stii cand o patesti, dar sigur o vei pati. Cred ca e proiectata prost, are centrul de greutate sus si forta de inertie are tendinta de a-l bascula de fund, alta explicatie nu am, cert e ca am vazut si taximetristi care in caz de urgenta trag si frana de mana... Despre stabilitate, nici o problema daca nu mergi la limita, problema e oprirea de urgenta, nu uita, fierul ucide! Orienteaza-te catre altceva, poate un OPel Astra, de ce nu? Eu acum am Octavia 2, insa nu cred ca te incadrezi in 13000. Succes!
PS: este prima data cand vorbesc despre fosta masina, de un an si jumatate incerc sa uit cum era sa mor din cauza ei!
ionut_marius
la 13000e ddp intra si un megane sedane dci 85cp,altceva nu stiu decat daca mai ai ceva de pus peste rolleyes.gif
Daniumfcv
DDP inseamna Delivery Duty Paid ..adica cu toate taxele ..

DDU - Delivery Duty Unpaid... este cam CIP -ul nostru ..

dCI -ul de care vb tu.. are 13000 si ceva DDU adica aproximativ 15 000 euro cu toate taxele.Nu ma incadrez in buget. Pot cel mult sa "storc" un 13 500 dar nu mai mult.Sa aiba cumva reduceri ???
DRAGOS
QUOTE(florin g @ Oct 21 2007, 07:30 AM) *
Vorbesc dupa ce am condus Logan 35000 de km intr-un an si jumate, cred ca primul Logan care a vazut Atlanticul. Fugi de el ca de dracu! Este totul OK pana cand ajungi la capitolul franare, chiar cu ABS e catastrofa! E ca o bomba cu ceas, niciodata nu stii cand o patesti, dar sigur o vei pati. Cred ca e proiectata prost, are centrul de greutate sus si forta de inertie are tendinta de a-l bascula de fund, alta explicatie nu am, cert e ca am vazut si taximetristi care in caz de urgenta trag si frana de mana... Despre stabilitate, nici o problema daca nu mergi la limita, problema e oprirea de urgenta, nu uita, fierul ucide! Orienteaza-te catre altceva, poate un OPel Astra, de ce nu? Eu acum am Octavia 2, insa nu cred ca te incadrezi in 13000. Succes!
PS: este prima data cand vorbesc despre fosta masina, de un an si jumatate incerc sa uit cum era sa mor din cauza ei!


Vezi ca n-ai citit ce a zis Tudor? Na ca-ti mai zic eu odata. Franele sunt proaste cu CAUCIUCURILE ORIGINALE (montana sau Kormoran-ce a prins fiecare). La mea sunt schimbate si franele s-au imbuntatit substantial in limitele unei masini fara ABS.

Plus de asta...crezi ca nu poti muri si in Octavia? Te inseli amarnic. Diferenta dintre siguranta in masina si nesiguranta in aceasi masina e foarte mica. totul depinde piesa dintre scaun si volan. Daca ai gresit in logan incat sa te duci aproape de moarte, in mod sigur poti gresi si in Octavia.
Daniumfcv
De acord cu Dragos.. conteaza sa stii limitele masinii si sa te mentii in ele.

Pe de alta parte .. oricat de preventiv ai conduce e bine sa ai si ceva in plus din partea masinii..


Ce am gasit nou pana in 13 000 ddp .. Clio 3.. insa e micut rau.. e aproape ca un costum de scafandru .. se muleaza pe mine rolleyes.gif cel putin asta vad din poze smile.gif
florin g
OK, nu sunt genul care sa inceapa discutii in contradictoriu, daca vreti sa ascultati din experianta altora, bine, daca nu, la fel. In momentul in care am fost in acea situatie limita (datorita ineficientei franarii) aveam cauciucuri bune, cele Montana le-am schimbat la 10000 de km tocmai sperand ca pot ameliora ceva...din ceea ce presimteam ca se poate intampla... Am avut inainte berlina, supernova si cu nici una nu am avut aceste probleme de franare. Asa ca... cat despre Octavia, nu cred ca are rost sa mai continuam discutia...Abia acum am inteles ce inseamna masina adevarata. Am luat octavia dupa ce am studiat piata un an in care am incercat pe indelete toata oferta in banii astia (17 mii)- Opel, Toyota, Peugeot, Golf, Mazda, Nissan, Renault. Parerea mea e ca asta imi ofera cel mai mult la banii astia (evident incluznd siguranta:discuri frana fata spate, abs, msr, etc si esp optional adaugat de mine, airbaguri). Chiar daca am scris pe net crede-ma ca nu sunt deloc un adolescent si am vreo 200000 de km pe putin condusi. Poate ar fi bine cel care sta in cumpana sa mai intrebe si pe altii. Eu am vandut Loganul la 2 zile dupa ce l-am scos din service. Si nu regret de loc...Succes!
ionut_marius
NU ! este 12998e Megane sedane dci de 85cp cu toate taxele incluse (inclusiv aplicata si reducerea de 1852e)
DRAGOS
Domn'ne nu ma apuc acu sa compar Octvaia cu loganul..ca n-are sens. Sunt constient ca nu se pot compara una cu alta. Dar repet: ca sa fii aproape de moarte inseamna sa fi mers la limita. De acord ca limita la Octavia e mai sus, insa la fel de usor poate fi atinsa. Si sa nu crezi ca ti-ai luat vreu tab cu care poti trece peste teren minat. Si octavia si loganul se incolacesc la fel in jurul copacului.

drive safety!
sacredfaith666
Franele la Logan, chiar si fara ABS mi se par ok!

Am condus 27000km Loganu, nu am avut ABS si cu anvelope de 2 lei Kormoran. Asa ca sa nu exageram cu franele. Daca nu stiti sa franati, e treaba voastra, dar nu dati vina pe franele masinii whistling.gif

Nu am facut un singur accident si crede-ma ca am fost de multe ori in situatii foarte grele unde franarea s-a comportat super ok, masina fiind si grea uneori, iar drumul catastrofal...

PS: Stilul de condus pe care il am este destul de sportiv, si conditiile la limita le-am trecut fara emotii cu franele...
T u d o r
Florin q, eu cred ca am cam tot 200000 km parcursi, poate ceva mai multi, in 14 ani de soferit. smile.gif Deci nici eu nu vorbesc aiurea, am condus destule masini si stiu sa fac o diferenta. Am avut inaintea Loganului o Solenza, cu care m-am intors in drum din cauza franelor. Colegii mai vechi stiu asta, pentru ca am povestit-o mai demult. Daca spui ca SN sau berlina aveau frane mai bune ca Loganul... nu mai comentez nimic. Mi-e peste puterea mea de a intelege. smile.gif Nu te acuz de nimic, pur si simplu nu stiu ce raspuns sa-ti mai dau.

Mie Loganul mi-a lasat o impresie in general pozitiva, de multe ori il regret si acum. Pretul, intretinerea, spatiul interior, garda la sol mai mare... toate astea mi s-au parut foarte bune, mai ales in tara noastra.

In legatura cu franele Loganului, am urmatoarea parere: nu sunt un etalon, prind foarte repede si brusc (in 2-3 cm de pedala blochezi rotile) si fara ABS sunt periculoase. Cu ABS insa situatia e mai buna si daca te ajuta si cauciucurile e chiar multumitoare. Chestia cu franarea brusca si neliniara e o problema generala la Renault, dar ei pun ABS cam pe toata gama si rezolva asa. Deci, nu recomand Logan fara ABS.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.