Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1.4 l Twinport Vs 1.4 Mpi
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Daniumfcv
1.4 l MPI - Skoda Octavia Tour

Cilindri 4
Cilindreea, cm3 1,4 / 1389
Puterea maximă kW(CP) 55 (75) / 5.000
Cuplul motor maxim Nm (sau momentul motor) 126 / 3.300
0-100 : 15,3
Viteza maxima 171


1.4 l Twinport - Astra G CC
Cilindri 4
Cilindreea, cm3 1,4 / 1364
Puterea maximă kW(CP) 66 (90) / 6.000
Cuplul motor maxim Nm (sau momentul motor) 125 / 4.000
0-100 : 12,9
Viteza maxima 183

Diferenta dintre cele 2 masini este de ~ 30 kg in favoarea Astrei iar ca aerodinamica 0.29 astra , 0.31 octavia.

Am si eu cateva comparatii in minte ..
Ca viteze de top Astra.. si vazand si acceleratia mai buna .. deci Astra este mai sprintena in depasiri in afara orasului .

Ce nu am reusit eu sa inteleg acum.. pe care motor va functiona mai bine un aer conditionat manual ..?
Vazand kW ca si diferenta 55 - 66 as zice Astra .. dar va intreb si pe voi. Poate ma puteti lamuri in detaliu care ar functiona mai bine si de ce?!

ps : datele le-am inversat din gresala.. dar le-am corectat..

Numai bine
florin g
Am condus Astra cu 1,4 si e super OK si Octavia cu 1,6 (!) si sunt comparabile. Banuiesc ca 1,4 e cam putin ptr caroseria Skodei dar mai asculta si alte pareri! Cred ca motorul de la Opel e mai avansat tehnologic si ofera satisfactii mai mari desi am Skoda.. Succes!
ionut_marius
Vezi ca ai inversat datele tehnice.
Banuiesc ca este vb despre ceva nou,ce zici de o kia c'eed sau new focus
florin g
QUOTE(ionut_marius @ Oct 21 2007, 10:16 AM) *
Vezi ca ai inversat datele tehnice.
Banuiesc ca este vb despre ceva nou,ce zici de o kia c'eed sau new focus

Nu am inversat nimic, am incercat sa-i dau un sfat apropos de ce am condus eu. Am zis ca Astra 1,4 e super OK !
ionut_marius
Daniumfcv a inversat datele tehncie
Paul105855
Nici una. Ambele modele sunt uzate moral. E ca si cum ti-ai lua masina SH cu zero km la bord.
Marius99090
@ paul: daca 1.4 twinport e uzat moral atunci poti sa spui fara griji si despre motorul de la fordul tau focus sedan 1.6 16v acelasi lucru...

intre cele 2 motoare comparate castiga clar 1.4 twinport... cosum mai bun performante mai bune... urca ok in ture... singurul lui defect e faptul ca e montat pe o masina prea mare pentru el.

Daca vroiai sa spui ca masinile in discutie sunt uzate moral, asta merge ca si comentariu desi nu e pe subiect... in plus cred ca mai bine amanam astfel de comentarii pentru momentul cand cea mai uzata moral masina de pe strada romaneasca o sa ramana opelul astra g...
Daniumfcv
QUOTE(Marius99090 @ Oct 22 2007, 10:56 AM) *
@ paul: daca 1.4 twinport e uzat moral atunci poti sa spui fara griji si despre motorul de la fordul tau focus sedan 1.6 16v acelasi lucru...

intre cele 2 motoare comparate castiga clar 1.4 twinport... cosum mai bun performante mai bune... urca ok in ture... singurul lui defect e faptul ca e montat pe o masina prea mare pentru el.

Daca vroiai sa spui ca masinile in discutie sunt uzate moral, asta merge ca si comentariu desi nu e pe subiect... in plus cred ca mai bine amanam astfel de comentarii pentru momentul cand cea mai uzata moral masina de pe strada romaneasca o sa ramana opelul astra g...



Sunt de acord cu el.. motorasul asta este destul de rapid la capacitatea cilindrica pe care o are.. Iar tehnologia Twinport este ceva cat se poate de curand lansata ( vezi pe net ce inseamna ) si implicit o gasesti pe toate modelele Opel..MPI-ul este ceva destul de vechi.. si incepe deja sa nu iti mai surada asa cum nici un TDI parca nu te mai atrage..(cel putin pe mine)..Si asta pentru ca se gasesc noi si noi variante .. dCI , twinport...si tot asa.. astfel incat sa "storci" cat mai multa putere sau economie din blocuri din ce in ce mai mici..

Masinile de acord cu tine.. cat se poate de prafuite ca design interior sau exterior .. dar te asigur ca isi fac treaba foarte bine amandoua ( si aici pot vb in cunostiinta de cauza de Astra G ).Ca motoare...Twinport-ul face toti banii.. la zvacul pe care il are si economia de carburant ( care este in medie cu 1 - 1.5 l mai mica comparativ cu motoare de aceeasi capacitate sau putere MPI ).

Topicul meu era in legatura cu motorul celor de la Skoda 1.4 mpi .. si cum ar functiona AC-ul pe el..Zic asta pentru ca masina mea este sprintena dar vara cu AC iti da adevarate dureri de cap daca te grabesti undeva..iar cel putin pe hartie 1.4 MPI arata ca fiind inferior..Si nu stiu daca e pentru ca e mai vechi.. sau pentru ca nu l-au dus decat pana la 5000 RPM fata de 6000 RPM la Astra...

Numai bine ,
adi.mitrea
La orice mașină, cuplarea AC (fie el manual, automat, climatronic, "bizonic" sau cum l-or mai numi producatorii) duce la o pierdere de putere (unii zic 10%, alții 20%...) pentru ca principiul de functionare este acelasi.

În mod normal e ideal să ai putere cât mai mare pentru a putea folosi motorul în orice condiții. Skoda Octavia de care spui tu acolo e "bătută" la performanțe și de un Logan 1.4 MPI.

Eu personal nu am mers cu Octavia cu acest motor, dar am mers cu Loganul 1.4 MPI al carui motor mi s-a parut foarte mic și prea slab pentru caroserie...

Raspunsul este DA, 1.4 MPI se va misca mai greu cu AC decât 1.4 TWINPORT.
Daniumfcv
Am stat si m-am gandit la treaba asta cu diferenta de motoare.. si va intreb si pe voi pentru ca parerea mea este ca va merge mai bine..


Astra are 125 Nm la 4000 rpm .. Octavia are 126 la 3300... deci pe o plaja de 1000 la 2000 , unde motorul este subturat Octavia va avea mai multi Nm decat Astra si se va misca din loc mai lejer pentru ca nu are decat 30kg in plus ( consider eu ca este neglijabil).Octavia insa oprindu-se la 3300 .. daca o accelerezi .. la 4000 la 5000 la 6000 .. va pierde putere si implicit 15,3 in loc de 12,9 de la 0-100 si 171km/h in loc de 182.

Oarecum irelevant daca nu cauti sa alergi ci doar sa fie mai lejer de condus in oras..

Ce parere aveti ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.