QUOTE(Daniumfcv @ Oct 20 2007, 07:03 AM)
Poate ca farurile sunt mai slabe pentru ca modelul este ceva mai vechi. Al meu a iesit din fabrica in ianuarie 2006 si sunt multumit de cata luminozitate am.Tinuta de drum si tot si eu sunt multumit de ea..De ce nu sunt multumit este motorasul .. de 1.4 care imi cam ia .. 8.5 la sport si 7.9 in economic in oras.
Ai plecat cu ea in afara orasului sau pe drumuri in rampe abrupte? Cum se comporta acolo ? Are doar 170 nm iar la viteza ~ 170 km/ h in 14 secunde si ceva.. cate de sigur esti pe ea in depasiri ?
In depasiri nu are sprintul celor care au peste 100 C.P.Repet, atunci cand compari motorul de 1,7 CDTI cu alte motoare, trebuie sa te gandesti la diferenta de C.P.Un amic are un BMW 520 cu 218 C.P.Binenteles ca acest motor este net superior ca si performanta motorasului de 80 C.P.Daca vrei sprinturi foarte rapide in depasiri, atunci orienteaza-te la motoare care au peste 130 C.P.Performanta este data de numarul de C.P.
Personal in depasirea unor coloane lungi de 300 m nu ma bag , asa cum fac unii cu motoare de peste 130 C.P., fiindca demarajul nu imi permite sa efectuez aceasta manevra in timp util, atunci cand din fata se apropie o masina.Am patit la inceput, cand nu cunosteam masina, ca angajandu-ma intr-o depasire, sa calc la maxim acceleratia, ceea ce nu este sanatos din punct de vedere mecanic, si pentru urmatoarele 3-4 secunde sa nu simt nimic.Abia dupa aia, masina a inceput sa prinda viteza.Explicabil, tinand cont de puterea motorului si faptului ca este diesel.
Motorul de 80 C.P., din punctul meu de vedere , se adreseaza celor care opteaza pt un autoturism economic.Daca vrei sprinturi rapide, repet, alege una pe benzina, avand peste 130 C.P.si va fi asa cum vrei tu.
Am, constatat cu placere ca Opelul este stabil in curbe, si la urcarea in panta ,pe drumuri de munte, dar nu am abordat terenuri foarte inclinate, ideale doar pt SUV-uri 4*4 sau masini de teren, deoarece este o masina de oras, pentru drumuri asfaltate.
Apropo, consumul mentionat mai sus, mediu, de 5l/100km, l-am obtinut ruland cu o viteza medie de 100km/h, cu AC-ul pornit, in timp ce ma deplasam la Oradea.Distanta de 210km, am parcurs-o in 2h,30m, ruland inclusiv prin localitati, unde, fireste, viteza a fost sub 90km/h.La viteza de 160-170km/h, masina prezinta foarte mare stabilitate.Din pacate sunt putine asemenea drumuri unde poti sa o calci asa.
In ceea ce priveste farurile, am mai auzit si pe altii, inclusiv cu masini fabricate in 2007, ca se plang de gradul de luminozitate.Cred ca totul depinde de asteptarile tale.Pe mine iluminarea cu faza scurta, in fata la 15 m, nu ma satisface, tinand cont de gropile din carosabil, sau eventualii pietoni , atelaje, sau animale care se deplaseaza pe marginea drumurilor.Ca sa evit neplaceri, vreau sa trec pe xenon.Are consumul mai mic, 35w in comparatie cu 55w cat are halogenul, durata de viata mai mare de 10 ori decat halogenele, iar luminozitatea este de 3 ori mai puternica si mai bine directionata decat la halogene, batand in fata cu 15-20 m mai departe.