Help - Search - Members - Calendar
Full Version: S-a incheiat un mit!
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
chevy
Milioane de masini Toyota au fost rechemate:

http://www.capital.ro/index.php?section=ar...tm_medium=email
varak
Pai care e problema... Nu s-a incheiat nici un mit, e o miscare normala. Nu cred ca exista constructor de automobile sa nu-si fi adus masini inapoi la reparatii.
M A R I A N
QUOTE(chevy @ Oct 19 2007, 03:29 AM) *
Milioane de masini Toyota au fost rechemate:

http://www.capital.ro/index.php?section=ar...tm_medium=email


Mama, ce tare m-am suparat ca mitul s-a distrus whoops.gif
Dau fuga imediat sa-mi vand Toyotele!
DRAGOS
si-ti iei un TeDeI nu? whistling.gif
adi.mitrea
QUOTE(chevy @ Oct 19 2007, 10:29 AM) *
Milioane de masini Toyota au fost rechemate:

http://www.capital.ro/index.php?section=ar...tm_medium=email


De unde milioane? Sunt doar 470.000.

Deși nu sunt fan nici japoneze, nice germane și nici nimic altceva, nu pot decât să apreciez gestul Toyota. Din punctul meu de vedere asta arată grijă față de clienți.
Watcher
Ar mai fi o treaba: motivele rechemarii.
Adica la avensis a fost o rechemare pentru a se schimba un cuplaj la volan ("sistemul de directie" ??) pentru ca nu ar fi rezistat bine peste 200.000 km.
La fel stiu de rechemare la LandCruiser 90 (anul tecut) pentru a se schimba un pivot!!

S-ar putea sa nu fie atat de grava situatia, ci dimpotriva un semn de mare atentie wink.gif
drabisan
QUOTE(Watcher @ Oct 19 2007, 06:49 PM) *
Ar mai fi o treaba: motivele rechemarii.

S-ar putea sa nu fie atat de grava situatia, ci dimpotriva un semn de mare atentie wink.gif


Io cred ca papa ulei si le-au chemat la fixat ca sa nu creada lumea ca a dat banii pe tedei!
Sint si eu un pic rau wink.gif
Baby Blues
Domle cred ca totusi problemele sunt false vis-a-vis de orice tine de bataia intre japoneze si germane. Cei care iau in bataie de joc "tedei-ul " sper ca au avut unul nou si le-a facut probleme isi nu fac misto doar dintr-o placere de-a fi impotriva celor multi care au... Probabil nu e la moda in unele cercuri si cei care au TDI cu "I" rosu sunt fraieri?
Eu nu sunt nici fan tdi nici d4d, nici dci, cdi, tdci, etc, dar oamenilor fiti corecti si recunoasteti ca tedei-ul ala de care fac unii misto a fost si ramas un motor fiabil caci altfel nu-l mai fabricau. Nu?
guerilla
da, a fost fiabil. acu pot sa mut topicu la combat zone? biggrin.gif
daca vrei sa vorbim serios, problema cu reactia multora de pe forum la tdi e cauzata de patura sociala consumatoare de tdi, si, in foarte rare cazuri, de faptul ca noile tdi-uri consumau ulei cam mult atunci cand au fost lansate.
Iulian HondaFan
nu pot sa nu remarc o discrepanta mare intre titlu si vestea propriu-zisa.

"recall"-uri ( sau rechemari daca vrem sa incetatenim acceptiunea asta pentru cuvant) fac toti producatorii. si este un lucru bun pentru ca acopera anumite defecte si dupa ce masinile au iesit din garantie, sau rectifica greseli care pot compromite siguranta vehiculului...

si Toyota incepe sa are durerri ale cresterii. compania si-a dublat aproape productia in ultimii 10 ani si este de ani buni in expansiune. ori asta cateoodata poate cauza probleme.

recent probleme de fiabilitate au fost semnalte si in America cum am scris pe topicul despre fiabilitatea marcilor.
Legionaru'
Asta inseamna grija unei marci fata de clienti.
Masina mea face parte dintr-un lot cu probleme la faruri(se abureau si au fost schimbate pe garantie).Pentru aceste masini garantia la faruri a fost extinsa la 5 ani.Dragut, nu?
ozz86651
In Romania inca se traieste pe luna. Cred ca pot sa spun cu mina pe inima ca nu exista marca sau model care sa nu aiba recall. Stiu ca se poarta mai putin in Europa dar la americani e la ordinea zilei. Eu am avut vreo 4 recalluri la Civic si vreo 2 de care stiu (nu m-am dus) la Mazda, garantat si Toyota are la orice model. Un VW Jetta poate avea recalluri de ordinul zecilor. Nu inteleg despre ce e vorba in articol si care e problema.
Baby Blues
Tocmai asta vroiam sa spun si eu ca nu e nici o problema dar "arogantele fatade tedei nu fac bine celor care au "tedei" biggrin.gif
chevy
In primul rand, sunt peste un milion: daca se citeste articolul, la un calcul simplu ar iesi 470.000 + 550.000 = 1.020.000 (peste 10% din vanzari).
Si ar mai fi o veste: http://www.capital.ro/index.php?section=ar...tm_medium=email

Dar, nu asta conteaza. Ci faptul ca Toyota nu mai este compania de altadata. Honda a depasit Toyota in Japonia atat ca Fiabilitate, cat si ca vanzari. (nu este asa iulian Honda Fan?\)
Iar, daca ne aruncam o privire in Topul J.D.Power, nici Toyota si nici Lexus nu-si mai revin de cativa ani, ca si fiabilitate.
Am dreptate? Nu putem spune la acest moment ca Toyota este masina cea mai fiabila, cum era odinioara.
G e o r g e
este vorba de recall uri ... se fac la toate masinile cele mai multe recalluri , sa zicem 95% din ele utilizatorul nici nu stie de ele ca i-au fost facute.
vio
acu 2 ani sau cam asa ceva au fost chemat 740 000 de toyota si in acelashi an inca 550 000 , GMC a chemat as ala prima strigare 1 400 000 de mashini o data ..... cu cat crete in productie cu atat scazi in topul fiabilitatii . e ceva logic pt ca masurarea fibilitatii se face pe unitati vandute ... oru cum Honda vine 20 % cat toyota te si cred ca e pe primu loc biggrin.gif . fa comparatie la scara asta . in japonia toyota detin 45 % din piatza . ca sa nu mai vb de USA . asta e carcoteala cu mit distrus . dupa cum judeci situatia atunci si mashinile alea care au fost rechemate pt fixarea covoraselor sunt defecte smile.gif)),,,,
Watcher
QUOTE
Iar, daca ne aruncam o privire in Topul J.D.Power, nici Toyota si nici Lexus nu-si mai revin de cativa ani, ca si fiabilitate.
Am dreptate?

Nu as zice smile.gif






Eu cand ma uit la topurile astea chiar nu vad ca 'nu isi mai revin' blink.gif huh.gif woot.gif
drabisan
QUOTE(chevy @ Oct 23 2007, 10:27 AM) *
Iar, daca ne aruncam o privire in Topul J.D.Power, nici Toyota si nici Lexus nu-si mai revin de cativa ani, ca si fiabilitate.
Am dreptate? Nu putem spune la acest moment ca Toyota este masina cea mai fiabila, cum era odinioara.


Pe bune? Zici tu asa sau ai si vreo informatie confidentiala? Sa vind actiunile de la Toyota?
ozz86651
QUOTE
In primul rand, sunt peste un milion:


Tu chiar nu vrei sa intelegi ca TOATE masinile produse au recalluri? Nu un milion, nu 10, toate. Pe unele se face caz daca e problema de siguranta (cum lua fordurile foc etc) sau daca sint multe masini cu acelasi recall.
Iulian HondaFan
QUOTE(chevy @ Oct 23 2007, 09:27 AM) *
In primul rand, sunt peste un milion: daca se citeste articolul, la un calcul simplu ar iesi 470.000 + 550.000 = 1.020.000 (peste 10% din vanzari).
Dar, nu asta conteaza. Ci faptul ca Toyota nu mai este compania de altadata. Honda a depasit Toyota in Japonia atat ca Fiabilitate, cat si ca vanzari. (nu este asa iulian Honda Fan?\)
Iar, daca ne aruncam o privire in Topul J.D.Power, nici Toyota si nici Lexus nu-si mai revin de cativa ani, ca si fiabilitate.
Am dreptate? Nu putem spune la acest moment ca Toyota este masina cea mai fiabila, cum era odinioara.


Toyota e inaintea Honda pe toate pietele majore (cu exceptia Chinei unde Honda e primul dintre producatorii japonezi) - UE, America de Nord, Japonia. anul trecut Toyota a vandut aprox. 8.8 milioane de masini in lume. Honda doar 3.6 milioane.

dar parerea mea e ca in general Honda face masini mai bune ( mai cu personalitate) decat Toyota... rolleyes.gif

si la fiabilitate in ultimele studii Honda intr-adevar sta oleaca mai bine. nu stiu daca e semnificativ, dar e mai bine. acu' nu inseamna ca Toyota face masini proaste sau putin fiabile. sunt semne ca au inceput sa aiba ceva mai multe probleme cu calitatea si fiabilitatea decat acum cativa ani, dar ramane de vazut.

Toyota este firma care investeste cel mai mult in cercetare-dezvoltare auto, este cel mai profitabil, bogat si puternic producator auto din lume. sistemul lor de productie a fost emulat si de GM si Ford si de VAG si chiar si de Mercedes si BMW ( toate firmele germane au lucrat in anii '90 cu consilieri japonezi la eficientizarea operatiunilor lor).
chevy
Watcher, multumesc de ajutor. Daca ne uitam pe topuri, dupa 2005 Lexus a pierdut pozitia de leader, iar masinile Toyota sunt mai proaste ca Jaguar (care cica este in pierdere, sa nu zic faliment).
Recall = defectiune din fabrica. Adica ceva nu a fost proiectat cum trebuie si nu merge. Unde sa mai vad fiabilitatea?

Iulian, este adevarat ca Toyota este cel mai mare producator, iar Japonia cea mai mare tara la export pe industria auto. Exista un zvon cum ca cei de la Toyota au bani sa cumpere GM - CASH, mai acum cativa ani.

Totusi eu zic ca Honda este "peste". Am sa postez, cat de curand, un interviu cu seful Toyota care era ingrijorat de problemele pe care le traverseaza compania sa. Fiabilitatea.
vio
toyota este un brand de mashini comerciale ... nu lux cum este Lexus sau jaguar ... este destinata tuturor paturilor sociale . comparatie de fiabilitate intre lux si ordinary car este iar depashita cu mult . nimeni nu o sa faca o mashina sa arate ca lexus , porsche sau jaguar si sa o dea cu 10 - 25 000 euro ... totushi , uita te la celelalte branduri ca target si vezi ce apare .... e si firesc ca mashina de lux sa fie cu mult mai buna ca una de rand ... sa intzeleg c Loganurile alea de avea cricuri naspa erau defecte din facbrica mashinile nu cricurile??? asta e al doilea ex .. primu era cel cu presurile nefixate la toyta in USA.

si treaba cu criza de fiabilitate este doar in Japonia . ei acolo au avut prb majore.
ozz86651
QUOTE
Recall = defectiune din fabrica. Adica ceva nu a fost proiectat cum trebuie si nu merge. Unde sa mai vad fiabilitatea?


Problema de fiabilitate e cind te lasa masina in drum, sau cind reparatia te costa (bani, timp, nervi etc). Recallul e ala care se rezolva cind duci masina la dealer pentru schimb de ulei si cit sta acolo (pina vii seara de la munca) ii rezolva si alte "probleme de proiectare". Pe care nu stiai ca le ai pina ai primit scrisoarea acasa, pe care insa nu trebuie sa o citesti ca dealerul se ocupa automat si gratis de tot ce trebuie. Daca dureaza mai mult de o zi, iti dau o masina de-a lor, singura obligatie e sa pui benzina inapoi.
Hai sa-ti enumar citeva recalluri cu care am avut eu contact:
1. capacul de la rezervorul de benzina cu ceva probleme, posibil miros de benzina.
2. Pragul de la usa posibil izolat prost, posibile probleme de rugina.
3. Surubul de la pedala de acceleratie de inlocuit, posibil sa se desprinda.
4. Luneata posibil lipita prost, posibil sa se desprinda.
5. De inlocuit senzorul airbag la pasager, statea lumina aprinsa daca puneam o carte pe scaun ca credea ca e pasager fara centura.

Or mai fi fost si altele. Singurul recall la care chiar ma vazut defectele a fost ala cu senzorul de airbag (cind puneam ceva pe scaun se aprindea lumina ca nu se deschide airbagul la pasager ca n-are centura) si , ceva mai serios, luneta chiar s-a dezlipit si a inceput sa faca zgomot. Era iarna, am mers cu ea asa, nu era prea tare dezlipita ca nu a intrat picatura de apa, al schimbul de ulei mi-a relipit-o. In general recallul se remediaza preventiv si defectul propriu zis de multe ori nu apare decit la un procent mic de masini. Daca la o Honda Civic de 50k am avut in jur de 4 recalluri, de ce ti se pare tie mai "fiabila"? Si de ce te deranjeaza pe tine daca pe tine nu m-a? smile.gif
TOATE masinile au probleme din astea mai multe sau mai putine. Daca nu-ti face recall mori prost ca nici n-ai fi stiut, daca iti face zici ca e proasta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.