Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu Tico ? Poate reusim sa ne ajutam reciproc
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Daniel27800
Propun sa scriem aici toate problemele care le-am intampinat cu tico de-alungul timpului pt ca ma chinui de ceva timp sa gasesc o metoda mai ieftina sa readuc in "erectie" acul meu de la benzina care nu mai functioneaza de vreo doua luni datorita unui circuit integrat pe care pur si simplu nu-l gasesc de cumparat separat ... Any ideeas ?
cristianc
Tico de la dezmembrari?
Daniel27800
a ??? :?: ce ai vrut sa zici ?
Daniel27800
Am propus topicul asta nu degeaba ci pt ca in familie am 3 tico ... si am avut surprinderea sa vad cum pica cateceva si cam pe la aceeasi numar de kilometrii picau aceleasi piese la celelalte... Spre exemplu, ia uitati-va de curiozitate pe strada si spuneti-mi cate tico din 10 au oglinzile laterale nefisurate ? sau cate din 10 au probleme cu parbrizul ? sau cate din 10 nu au un zgomot din cutie dimineata la pornire ? ( am gasit solutie pt zgomotul ala ) etc ...
cristianc
Ma gandeam sa cauti integratul cu pricina pe la Tico dezmembrate!
Interesant ce spui tu dar si normal: de fapt ai descoperit durata de viata(probabil mult redusa) a unor componente de pe Tico.

Chestia cu oglinzile se confirma=oglinda subtire si cu stratul prea mic si nerezistent la conditiile atmosferice romanesti. Cele de Dacia sunt puitn mai groase si nu am vazut nimic de genul asta!
Despre parbriz si cutie poti sa explicitezi?
Apropo de cutie poate ai citit aici
Daniel27800
Am incercat si la dezmembrari si au zis ca este cautat integratul ala si ca daca vreau imi face rost cu 800.000 de un "gandacel" d'ala.Problema e ca inlocuitorul integratului ( exista o chestie care are aceleasi proprietati ca integratul original,care bineanteles ca este montat acum pe masina si care imi ridica acul 1 mm numai cand am plinul facut ) costa 12.000 lei.
Despre parbriz... ce sa zic, cea mai mica pietricica luata, se transforma intr-o fisura imediat dupa prima iarna trecuta cu masina ... Iar zgomotul din cutie l-am rezolvat punand ulei de transmisie automata pt tico ... deocamdata nu stiu indicativul dar o sa-l aflu ...
cristianc
Neaparat afla codul: am auzit si eu de treaba cu uleiul de cutie automata(Castrol mi s-a recomandat!)!
Luka
QUOTE(Daniel27800)
Am propus topicul asta nu degeaba ci pt ca in familie am 3 tico ... si am avut surprinderea sa vad cum pica cateceva si cam pe la aceeasi numar de kilometrii picau aceleasi piese la celelalte... Spre exemplu, ia uitati-va de curiozitate pe strada si spuneti-mi cate tico din 10 au oglinzile laterale nefisurate ? sau cate din 10 au probleme cu parbrizul ? sau cate din 10 nu au un zgomot din cutie dimineata la pornire ? ( am gasit solutie pt zgomotul ala ) etc ...


La naiba.....zi-mi si mie ce-i cu zgomotul ala idiot....mor din cauza lui :shock:
Laura
Si noi am fost 3 tico in familie, dar am ramas doar eu. ce asa cum ti-l intretii, asa il ai. Mie nu m-i s-a spart oglinda din dreapta, la celelalte 2 da. zgomotul din cutia de viteze mi-au spus cei de la service ca este normal, caci dureaza pana se incalzeste, sau asa ceva. Toate trei l-au avut. doar a mea a ajuns la 120.000 km si inca traieste mai bine decat celelalte. De ce? din 99 pana acum, din 10.000 in 10.000 am fost cu ea la service. parbrizul s-a spart de abia de anul trecut, pana atunci nu. la 100.000km a cazut: ambreiajul, planetarele, amortizoarele, basculele. in comparatie cu altele care sunt mai batrane, pot sa-ti spun sigur ca astea sunt toate cele care se strica pe la 100.000km

cu caroseria stam mai prost, caci se loveste repede :oops:
Liviu53645
Am un Tico de un an si ceva si s-a comportat destul de bine tinand cont de faptul ca eu sunt al patrulea proprietar si nu prea a fost ingrijit de ceilalti. Pe la 90.000 km a cedat un simering si pana am observat mi-a improscat cu ulei pana mi-a dizolvat cureaua de ventilator. Am auzit un zgomot ciudat si... poc. S-a rupt cureaua de ventilator si a cazut pe drum. Cum nu aveam curea de schimb am mers vreo 100 km fara curea pe timp de iarna (cu aeroterma pornita din cand in cand). Am reusit sa ajung acasa, a doua zi dimineata a pornit la prima cheie si am mai mers vreo 60 km pana am avut reusit sa-i schimb simeringul si cureaua. In rest nu am avut ce sa-i reprosez. Acum ma apropii de 100.000 km si merge... Intre timp i-am mai schimbat releul de semnalizare. Eu am facut vreo 27.000 km cu ea iar carburatorul nu i l-am desfacut niciodata, il curat cu aditiv pentru benzina de la WURTH... In schim i-am montat un filtru de benzina suplimentar inainte de pompa de benzina.
mishhel
sal..,am si eu un tico si am probleme la oprirea motorului..,toti au la pornire eu am la oprire..,scot cheia din contact motoru e tot pornit..,am scos mufa de la contact si am pornit pe direct.,porneste da de oprit tot nu se opreste..,nu stiu ce are..,cineva are vreun sfat?..ms
Usernamealin
Poate ai legat un casetofon sau ceva la curent fara contact si ai acum curent la motor si cānd iei contactul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.