Help - Search - Members - Calendar
Full Version: motorizarea 1.8 turbo fsi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 2
mikipet
salut! in primul rand de la posesorii acesei motorizari,as dori sa-mi spuneti cum se descurca acest ''agregat'' pe o2, dar si alte pareri si informatii astept cu multumiri anticipate,deoarece intentionez sa achizitionez un astfel de motor la octavia 2(p.s.:sunt fan benzina deci luati-ma va rog ca atare,fara pompe diuse).
DORU
Ma bucur sa salut un fan benzinar turbo intr-o lume a TDI-urilor. In 4 luni de cand exista in oferta Skoda am livrat numai 2 astfel de motorizari, urmand o a 3-a in decembrie. Vine cu suspensie setata sport daca doresti, are distributie pe lant si e fratele mai mic al lui 2.0TFSI de la RS/FR/TT/EOS, etc
Spune-mi cati km rulezi anual si o pondere a acestora urban/extraurban.
Daniel65671
QUOTE(DORU @ Oct 9 2007, 08:53 AM) *
Ma bucur sa salut un fan benzinar turbo intr-o lume a TDI-urilor. In 4 luni de cand exista in oferta Skoda am livrat numai 2 astfel de motorizari, urmand o a 3-a in decembrie.


Aia din decembrie sper sa nu fie a mea, ca mi-ai promis-o in noiembrie!... rolleyes.gif Si atunci am fi 4. thumbsup.gif
DORU
Oficial se anunta urmatoarele consumuri:

http://www.skoda.ro/technik_te.php?B_ID=14...ergleichsMotor=

Consum de combustibil mediu (l/100km) 7,4
Consumul de combustibil Ón mediu urban (l/100km) 10,1
Consumul de combustibil Ón mediu extra-urban (l/100km) 5,9
mikipet
merci mult doru pt raspunsuri.cam 20000\an fac deci merge si un consum de 8%. echiparea trend e ok? la cat se intinde cu banii jos?
DORU
Trend 1.8TFSI este ~17.800 euro. Dar merita sa mai pui si cateva optionale peste...crede-ma. Daca vrei, ma ofer sa te ajut sa configurezi masina.
mikipet
inainte sa ma ajuti la configurare vreau sa aflu daca exista diferente notabile dpdv calitativ intre aceasta si un a4 sau passat care la acest pret poate fi o alternativa interesanta sec. hand. aici pun in discutie materialele interioare:bordul,scaune,fete usi,etc.=zgomotele produse de acestea in timp; izolatia fonica a habitaclului,pe care eu cel putin il consider cel mai important lucru din interiorul unei masini(linistea relaxeaza,zgomotul oboseste),chedere geamuri,etc. e vorba de toate aceste aspecte care tin de calitatea in executie a caroseriei,in motoare si tren de rulare am incredere 100% cool.gif ,avand in vedere bineinteles si opiniile posesorilor din ambele tabere.thank you
TLS-09
Asta e subiect de versus deja.
DORU
O scurta precizare: calitatea la noul Passat este sub cea de la modelul anterior. Doar Audi ofera mai mult insa si pretul este pe masura. Octavia are atuul unui raport pret/calitate decent si competitiv.
Daniel65671
Miki, serios vorbind, Doru te poate ajuta foarte mult ce sa alegi mai bine pentru tine. Dar am sa-ti spun ce am comandat si eu pe Octavia mea, de 1.8 turbo fsi si cat ma costa.

Am plecat de la nivelul de dotare Elegance (18.778 E), dar vezi ca de la 1 octombrie s-au scumpit cu cateva sute de Euro. Un Trend era 17.946 E si acum a ajuns la 18.130 E. Iar a mea a ajuns la 18.961 E.

Si, peste Elegance, am mai pus si iti recomand si tie pentru siguranta si confort: ESP, toate airbag-urile posibile, stergator spate, senzori parcare spate (ma batea gandul sa incerc si pe fata cum e), pachet drumuri grele, alrma, plus alte maruntisuri. Cu totul si cu totul de aur, am ajuns la 21.500 E. Acum nu e obligatoriu sa atingi si tu cifra asta, dar merita sa pui cateceva din lista.
DORU
Cresterea de pret este de 150 euro... In plus, fata de ceea ce a spus f bine Daniel, eu iti recomand jante 16" !
Daniel65671
Iar la jantele mai mari de 15" (16", 17") nu merge pachetul de drumuri grele. Nu ca ar fi un minus, dar e bine de stiut.
Daniel65671
Ei, Miki, te-ai hotarat? Iata cateva informatii care te pot determina:

Motorul dispune, pe langa puterea mare de 160 CP (galben in grafic), de un cuplu de 250 Nm (portocaliu) care se simte inca de la turatii mici (1500 rot/min) pana la aproximativ 4500 rotatii, dupa care esti preluat de putere pana peste 6000 de rotatii. Deci, dupa cum poti sa vezi si in grafic, ai o plaja foarte mare de manevra.

Nu am mers personal (inca) cu ea, dar am citit impresiile cuiva care a condus un asemenea motor si a confirmat ca se comporta excelent.

Daca vrei sa auzi un asemenea motor, uita-te la filmuletul din urmatorul link:

http://news.auto.cz/roadlook/skoda-octavia...rbo-hratky.html

Am vesti bune: filmuletul va fi tradus si in engleza.

"Dear Mr. Diaconescu,

I am happy to hear, that you were able to find some information about your desire car on Auto.cz. Unfortunately we cannot offer your video mentioned in English right know but we can promise you it will be done in few weeks time. If you consider yourself car fan you will definitely enjoy also another episodes of Roadlook TV. You can find translated versions here - http://www.youtube.com/roadlook.
Best regards

Mgr. Libor Zezulka
marketing manager

Anima Publishers, s.r.o.
e-mail: libor.zezulka@auto.cz
member of Axel Springer"
robert92637
QUOTE(Daniel65671 @ Oct 15 2007, 12:17 PM) *
Iar la jantele mai mari de 15" (16", 17") nu merge pachetul de drumuri grele. Nu ca ar fi un minus, dar e bine de stiut.

La jante de 16" merge PDG-ul, la 17" nu.
Daniel65671
Da, Robert, m-am interesat si eu direct la dealerul meu si ai dreptate. Scuze.

Ideea era, logic vorbind, ca pe drumuri grele trebuie sa ai cauciucuri mai groase pentru ca sa amortizeze gropile mai bine.
mikipet
merci daniel,eu sunt convins ca e vorba de un motor de nota 10 dar am nevoie si de un drive test iar problema este ca in reprezentante nu au pe stoc asemenea motorizari deoarece suntem inca in era TDI yucky.gif
Iulian HondaFan
nu stiam ca aua facut si 1.8TFSI. nu stiu daca are avantaje fata de 2.0TFSI ( s-ar putea sa fie si in aceeasi categorie de cilindree). daca asta e cazul as merge pe motorul mai mare. in plus stock asta pare putin subtunat. banuiesc ca poate fi dus usor din chip tuning la 200CP sau chiar peste. merita numai daca este semnificativ mai ieftin decat cel de 2.0 si daca intra in alta grupa de impozitare.
Daniel65671
Iulian,

Ca sa incep cu finalul: taxa speciala la motorul de 2.0 FSI este (inca) de 531 E, iar la 1.8 Turbo FSI este de 481 E. Iar pretul masinii era in toamna (ca s-au mai scumpit in iarna asta cu vreo 200 E) pentru 2.0 - 20.199 E, iar pentru 1.8 - 18.778 E, in varianta Elegance.

Eu, personal, sunt foarte multumit de putere si de cuplu. E adevarat ca nu am condus altceva si mai puternic, dar pentru o limuzina de familie este foarte dinamica.
Daniel65671
Scuze. Vroiam sa scriu la celalalt subiect de 160 CP. Multumesc de intelegere.

De la lume adunate si la lume inapoi date...

Am reusit, in fine, sa ma lamuresc cum e cu puterea la Octavia: ajung sau nu 115 CP?

Mai de mult, un coleg forumist imi spunea ca Octavia merge si cu 115 CP dar (citez din memorie), cand vrei sa depasesti, trebuie sa "mesteci" mai mult cu schimbatorul de viteze.

Ieri m-am intalnit cu alt forumist care avea o Octavie de 105 CP si mi-a confirmat ca vara se simte efortul cand baga in functiune aerul conditionat.

Dupa ce am luat-o pe a mea si am condus-o nitel si am vazut ca nu se simte greutatea masinii nici in viteza a 4-a, am tras concluzia (pentru mine) ca, desi se poate sa fi sarit nitel calul, 160 CP sunt (arhi) suficienti pentru a nu te preocupa de altceva la o depasire, decat sa ai drum liber in fata.

Strict personal vorbind, eu sunt pe deplin impacat cu pretul pe care-l platesc pentru acest confort oferit de mai multa putere.

Iar sfatul meu pentru voi, cand alegeti o masina, este sa va ganditi cat mai bine ce va doriti mai mult de la acea masina. Evident, tineti cont si de pretul pe care sunteti dispusi si trebuie sa-l platiti pentru asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.