Sunt modele de wagon r care au vvt, al meu din 2002 are supapele clasice. Am cumparat saptamana asta o solutie "injector cleaner&stuff" - scria ca are propietatea de a curata supapele si traseul de benzina - si am pus si niste benzina de 100 de la OMV si mi se pare ca nu mai scade. Insa am facut doar 7 km de cand am pus flaconul ala si am alimentat (de dimineata), sper sa fie de la flacon ca daca este de la benzina cred ca o sa ma obisnuiesc cu relantiul ala...si asa simt la buzunar trecerea de la tico+gpl la suzki-ul asta pe benzina
Oricum peste vre-o 3 saptamani trebuie sa merg in service sa fac revizia de 60k km, daca nu ii dau de cap la problema o sa vad poate o rezolv la service.
PS. Am trimis cate un e-mail al fiecare de pe forumul acela extern, sper sa imi trimita cineva manualul de service.
Ok, se pare ca nu are de la benzina si nici de la injector cleaner-ul ala, in continuare face la fel :| Ce am observat, scade relantiul numai in momentul in care opresc masina si daca imediat ce am oprit (semafor,a glomeratie, etc) tin piciorul pe frana. Daca am alti consumatori nu face, indiferent de ce consumatori sunt...si chit ca sunt permanenti (ventilatorul, dezaburizor), fie ca sunt pentru perioade de timp scurte (m-am jucat cu dejaburizorul on/off de cateva ori, la fel si cu farurile le aprindea/stingeam de cateva ori la intervale scurte)...nimic. Deja ma depaseste situatia
Inainte ama vut un tico si ii stiam fiecare simptom de la ce este si ca urmare al carui lucru se intampla aia, cu suzuki-ul asta deja este frustrant.