cum naiba, mitsu EVO cu tractiune fata?
hai sa fim seriosi.
Cum au zis si altii:
Ce te intereseaza mai mult la masina: daca vrei masina pt sofer, in care senzatia condusului sa fie cea mai importanta, viteza etc, EVO X fara discutie. M3 sta mai lipit de sosea decat EVO? da-mi voie sa ma indoiesc. Plusuri la EVO: cutie DSG-like (un vis), 4 usi (daca preferi in locul a 2
). Dezavantaje: interior mai 'rustic' decat la celelate 2, dar daca tot ce vrei e un motor, transmisie performante, EVO e the way to go.
Pe de alta parte, daca vrei, pe langa motor puternic, si un confort la rulare mai mare, atunci s3 sau m3. Cu rezervele de rigoare pt un sh.
Intr-adevar, utilizarea unui EVO zi de zi poate deveni obositoare daca nu esti un 'petrol head'.
Ar trebui a-ti faci o lista de preferinte prioritizate pe care le-ai dori de la aceasta masina:
- Confort sau racing style
- 4 usi vs 2 usi
- noua vs sh
- japoneza vs germana
etc
Mai gasesti si tu altele, dupa ce alegi (in ordinea prioritatilor) cate o categorie din versus, masina cu cele mai multe 'puncte' castiga.
Eu as merge pe un EVO cu DSG, minim un an (daca rezist atat de mult
), apoi oricare alta masina, daca ma satur de asta.