Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1.8 vvt-i 129 CP vs 2.0 D4-D 116 CP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Daniel Ioan74529
Salut. De vreo o saptamana incoace ma tot framant ca sa iau : Avensis 1.8 vvt-i sau 2.0 d4d. Am avut o benzinara, apoi un diesel, iar acum n-am nimic blush.gif ca mi-am vandut-o si vreau o toyo ca am auzit ca-s bune tare biggrin.gif Faza ii ca mai mult de 16 mii de coco nu ma pot baga...asta e blush.gif Vreau sa mi-o aduc eu din Germania si pe la banii astia am gasit si diesel si benzina ambele 2005, executive, VSC, incalzire in scaune, insertii lemn, senzori parcare, ploaie etc etc...executive. As vrea sa va intreb la acelasi pret care ar merita mai mult tinand cont de valoarea la revanzare, intretinere, confort, feeling. La consum n-are rost sa ma bag pentru ca dieselu castiga clar. mentionez ca fac aprox. 25000 km /an si-mi place sa o mai cal cateodata blush.gif ....cui nu-i place? Apreciez orice sfaturi....ca deja ma omoara stresul asta de care am parte in ultimele 3 zile....am banii si nu stiu ca sa iau . Ambele au avantaje si dezavantaje. Dar care sunt mai mari la fiecare masina? Saptamana viitoare plec in Germania si as aprecia orice sfat. beer.gif
vio
benzina
Hoinar
Depinde ce-ti place.
Eu cand aud motorul meu de 1.6 urland la 6000 de rpm mi se moaie genunchii de placere biggrin.gif.

Banuiesc totusi ca dieselul isi va pastra mai mult pretul la revanzare.
Costanza86138
daca-s la acelasi pret, ia diesel.
vio
avand in vedere ce este generatia veche de 2.0 D4D , mai bine benzina biggrin.gif
22nst
QUOTE(vio70407)
avand in vedere ce este generatia veche de 2.0 D4D , mai bine benzina biggrin.gif

la fel zic si eu smile.gif
apropo, eu am 1,8 si motorul se descurca foarte bine pe caroseria avensisului...
si la consum, in bucuresti, ma invart de la 9 la 11 litrii/100km in functie de trafic si de cheful meu de a pilota biggrin.gif
Legionaru'
Votez 1.8 VVT-i.
Motor mai rafinat decat dieselul si mai sprinten.
R_A_D_U
La un moment dat si eu mi-am pus intrebarea asta si am ales pana la urma benzina..... Mie imi place...de consumat 9.5-11.0 in Cluj. De condus nu prea conduc la fel ca pensionarii... Si cred ca prin Alba Iulia nu cred ca e trafic asa de nasol......
Ola
Pana la urma am plecat duminica in Germania si azi m-am intors cu D4D-ul meu laugh.gif Deocamdata sunt foarte multumit cum se incinge la drum. Am ales diesel din doua cauze : consum si comoditate in condus. Masina am luat-o din reprezentanta Toyota de langa Munchen, revizii la zi, stare exceptionala. Io nu stiu cum le pot intretine astia asa. Opelu meu la 130 de mii era varza, tot zgariata, bara lovita de pietre, am revopsit-o de vreo 2 ori pe casco , d-apai tot degeaba. Oricum senzatia este aproape ca si cand vezi reclama la Toyota, cand inchizi usa se face liniste, chiar si la motorul diesel. N-am crezut ca un motor diesel poate fi asa silentios, io zic ca-i ca si la BMW. Varul meu are un 520 si sunt la fel de silentioase. Pana acum in 1500 km pe care i-am facut m-au deranjat doar 2 lucruri. Unu ii ca daca nu-ti pui centura ticaie la bord de te enerveaza, chiar si la pasagerul din dreapta...are un senzor in scaun si daca ii cineva in dreapta si nu-i centura...tic tic tic verymad.gif . A doua faza ma cam enerveaza franele...Mie unu mi se par cam slabutze, adica tre sa apesi destul de tare sa simti ca pui frana calumea. Cine stie, poate si pentru ca is cam pe gata. Le schimb si vad dupa...In rest masina super, full de optiuni am cautat neaparat sa fie Executive cool.gif si pana acum numai laude. PS In oraselul in care am fost jumate erau Toyota, mi-o spus dealer-ul de la care am cumparat ca se confrunta cu o criza de stoc de masini, ca nu mai fac fata cate vand. Se pare ca piata libera mai merge si la nemti...acuma dupa ce se face in UK nu mai pot comenta si sa puna taxe cum vor ei, pana si in alte tari gen Romania. Serios vorbesc, in Konisbrunn sau ceva de genu ii zice, parca eram in vre-un orasel din Statele Unite, mai ales Yaris, Corolla si Auris-ul asta nou...asta ii belea, mai ales cu jantele alea spre negru pe 18 tzoli. Gata ca m-am lungit prea mult..
Hoinar
si tu ai avut probleme cu noul forum? smile.gif vad ca ti-ai facut user nou.

1. cati km are masina?
2. cred ca ai facut o mica greseala in semnatura smile.gif, motorul tau e D4D, nu D-CAT (asta e motor nou, nu e importat oficial in RO inca).

Sa-ti fie de bine cu noua masina si cati mai multi km fara probleme sa aveti.
Ola
Motorul este D-CAT, scrie si pe el si pe masina. Mi-o zis dealeru ca-i prima serie de D-CAT, se face din 2005. Apropo, am un buton in dreapta volanului pe care scrie d-cat. Stie cineva ce face cand este apasat? L-am apasat, am mers asa cu ea asa, dar n-am vazut nici o diferenta? La ce-o fi bun habar n-am.
Watcher
QUOTE
Unu ii ca daca nu-ti pui centura ticaie la bord de te enerveaza, chiar si la pasagerul din dreapta...are un senzor in scaun si daca ii cineva in dreapta si nu-i centura...tic tic tic verymad.gif . A doua faza ma cam enerveaza franele...Mie unu mi se par cam slabutze, adica tre sa apesi destul de tare sa simti ca pui frana calumea.

Franele asa sunt ele, toti am avut senzatia asta la primul contact cu masina.
Bipaitul ala se poate dezactiva. E scris de mai multe ori in aria de avensis (partea 4 sau 3). Incerc din memorie:
-pui pe ODO si opresti motorul
-pui contact tinand apasat pe butonul de ODO
-tinand apasat butonul bagi centura
apare 'b_on' apesi pe buton de ODO si dai pe 'B_off' wink.gif

SI presto, de acum doar beculesc niste indicatori.

Varianta 2 (merge pe corolla verso, nu am avut rabdare pe avensis): dupa 2 minute bipaitul se opreste. dupa N porniri si mers fara centura NU MAI INCEPE sa bipaie wink.gif. Dezavantaj: trebuie sa astepti cele N*2minute pana nu mai porneste deloc, si daca cumva iti pui centura se reseteaza numaratoarea whistling.gif
Ola
Merci fain de faza cu centura, ca deja ma scotea din sarite. Adica nu-s de-ala ce merge tot timpul fara centura, dar in oras mergand cu 5km/h nu-i prea vad utilitatea. Cat despre frane...am inceput sa ma obisnuiesc si observ ca-s destul de confortabile, adica nu te arunca in cap, dar daca le apesi in caz de urgenta isi fac treaba. Abia acum am obs. ca mi-o iesit un copil in fata si au inghetat efectiv.
P A U L
QUOTE(Ola @ Oct 5 2007, 10:44 PM) *
Merci fain de faza cu centura, ca deja ma scotea din sarite. Adica nu-s de-ala ce merge tot timpul fara centura, dar in oras mergand cu 5km/h nu-i prea vad utilitatea. Cat despre frane...am inceput sa ma obisnuiesc si observ ca-s destul de confortabile, adica nu te arunca in cap, dar daca le apesi in caz de urgenta isi fac treaba. Abia acum am obs. ca mi-o iesit un copil in fata si au inghetat efectiv.


NU inteleg de ce te deranjeaza acel bip? Nu iti doresc sa ai vre-odata nevoie de centura si sa nu o ai pusa pe tine, ca atunci nu o sa mai ai timp sa regreti ca ai dejactivat bip-ul care dealtfel e pus acolo sa te protejeze pe tine si pe pasagerul tau. E bine de stiut ca atata timp cat nu e centura pusa, parca airbag-urile nu functioneaza.
In alta ordine de idei: poti pune centura in locas tot timpul prin spatele scaunului sau direct stand pe ea si in caz de doamne fereste, mai ai airbag-urile, dar este un compromis. (s-ar putea sa ai nevoie de operatie estetica daca ti-se deschid alea in fata si nu te-a tinut centura pe spate).
Asa ca va trebui sa te gandesti bine inainte. Oricum alegerea iti apartine. thumbsup.gif arigato.gif
P A U L
QUOTE(P A U L @ Nov 6 2007, 04:40 PM) *
QUOTE(Ola @ Oct 5 2007, 10:44 PM) *
Merci fain de faza cu centura, ca deja ma scotea din sarite. Adica nu-s de-ala ce merge tot timpul fara centura, dar in oras mergand cu 5km/h nu-i prea vad utilitatea. Cat despre frane...am inceput sa ma obisnuiesc si observ ca-s destul de confortabile, adica nu te arunca in cap, dar daca le apesi in caz de urgenta isi fac treaba. Abia acum am obs. ca mi-o iesit un copil in fata si au inghetat efectiv.


NU inteleg de ce te deranjeaza acel bip? Nu iti doresc sa ai vre-odata nevoie de centura si sa nu o ai pusa pe tine, ca atunci nu o sa mai ai timp sa regreti ca ai dezactivat bip-ul care dealtfel e pus acolo sa te protejeze pe tine si pe pasagerul tau. E bine de stiut ca atata timp cat nu e centura pusa, parca airbag-urile nu functioneaza.
In alta ordine de idei: poti pune centura in locas tot timpul prin spatele scaunului sau direct stand pe ea si in caz de doamne fereste, mai ai airbag-urile, dar este un compromis. (s-ar putea sa ai nevoie de operatie estetica daca ti-se deschid alea in fata si nu te-a tinut centura pe spate).
Asa ca va trebui sa te gandesti bine inainte. Oricum alegerea iti apartine. thumbsup.gif arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.