Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul FIAT BRAVO!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Cipp
L-am vazut azi "pe viu" in showroom. Ce mai, o masina reusita din toate punctele de vedere. N-am ce sa-i reprosez. Astept sa apara 1.4 T-Jet-ul de 120 si 150 CP sa dau o tura si va spun si cum se comporta la drum! Daca aveti si alte pareri, le ascult!
James Kilowatt
Prin alte tari a aparut. Si nu e foarte scump, e cu vreo 2000 euroi mai ieftin decat multijetul tot de 150CP. Destul cat sa fie interesant financiar....
E o oferta a naibii de tentanta. PE aici daca il iei acum ai 3 ani revizii gratuite, iar garantia e de 5 ani (120.000km) iar pretul de revanzare fixat.
Si e greu de ales intre Tjet si multijet.....

Apropo, T-jetul e cu injectie directa?
Cipp
Dealerul zicea ca e bi-turbo. Habar n-am ce e aia, nici el, fiindca abia in noiembrie aduc motorul ala pe Bravo. M-am abonat si eu la un drivetest cu 1.4 T-JET 120CP Dynamic. Emotion vine doar cu un ESP si Hill Holder in plus. Eu nu conduc sportiv, deci n-as da 1000 de Euro in plus. MASINA E SUPEEERBA!
Ediz33425
Saptamana trecuta am vazut in trafic pe la Unirii Bravo cu inscriptia "drive test car".Este superba...

http://www.youtube.com/watch?v=dZ239erL2dY...ted&search=
James Kilowatt
E una care vine cu 30CP in plus, adica la 150, mie aia imi face cu ochiul wink.gif
Daca vine si pe GPL sunt sedus complet biggrin.gif. De asta am intrebat daca e cu injectie directa, ca daca e multipunct se va putea sigur instala.
Cipp
Motorul de 150 de cai este tot 1.4 T-Jet dar probabil ca este modificat softul si inca ceva fiindca am vazut in oferta lor un buton SPORT care mareste cuplul de la 206 la 230 si mai castiga o jumatate de secunda in sprintul catre 100 km/h. Sincer, nu m-as risca sa pun gpl, cred ca va fi mult mai lenes si cine isi ia un motor sportiv se uita mai putin la consum. In orice caz, 1.4 T-Jet are 120CP/5000 rpm, cu un cuplu de 206Nm/1750 rpm. Cred ca va fi un motor performant. Si nu prea stiu daca merita diferenta de bani. Curios e ca si pe diesel au adus tot 1.9 MultiJet de 120 si 150CP. Sa vedem ce boli de copilarie are!

P.S.: Cam cat poate sa coste asigurarea CASCO la varianta Dynamic de 16.500E?
James Kilowatt
Eu tot nu stiu ce inseamna T-jet..... E injectie multipunct (gen starjet) sau directa, (genul JTS)?

150CP nu e neaparat "sportiv". E doar o compacta rezonabil de puternica. Care cu GPL ar fi teribil de economica (merg aproximativ 40k/anual, e important aspectul) si rezonabil de placut de condus biggrin.gif

Nu se pierde mare lucru la putere sau chiar deloc, pusa pe GPL. Nebunii de la Saab vand direct modelele turbo 2.0 si 2.3 260CP pe GPL. Combinatia GPL+turbo e tentanta pentru ca GPL-ul are cifra octanica mult mai mare decat benzina si permite presiuni la supraalimentare mai mari fara sa detoneze, compensand astfel pierderea de putere datorita entalpiei mai scazute si ameliorand si randamentul (consumul). Am vazut Impreza 2.5turbo pe GPL, abia aia e masina cu adevarat sportiva. Si am vrut sa cumpar inainte sa iau nubira un Fiat Coupe Turbo de 220CP tot pe GPL.... am ezitat, am pierdut-o si acum imi dau cu :bash:

Oricum, personal am deja una pe GPL si nu ma plang. Nu e chiar mult mai lenesa, diferenta nu se simte decat cu cronometrul in mana, iar instalatia pe care o am e cu doua generatii in urma... e bunica instalatiilor actuale si chiar si asa imi permit sa ma joc cu unii schumacheri cu tdi-uri.

Multijetul e ceva mai lent decat T-jetul la aceeasi putere. E normal, fiind mai greu.
Cipp
Iti dai seama, daca nici dealerul nu stie, io ce sa mai zic... Oricum, mi-a placut foarte mult masina: pozitia de condus e ceva mai joasa decta in Linea, spatiu pt. pasagerii din spate e onorabil, de design nu mai vorbesca ca ma ia melancolia. Pare o masina reusita. De curiozitate, m-am dus la GTT sa vad noul Opel Astra. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu mi-a placut deloc masina. O fi foarte buna, dotari, preturi, nimic de zis, dar interiorul mi s-a parut total inexpresiv! Asa ca, mai zic o data ce-am zis in semnatura: M-AR TENTA UN BRAVO NOU :inlove:
sorin alexandru70781
QUOTE(Cipp)
P.S.: Cam cat poate sa coste asigurarea CASCO la varianta Dynamic de 16.500E?


Pai daca iei masina fara credit si iti alegi tu asiguratorul cred ca poti obtine 5% din valoarea masinii , adica cca 800 de euroi ; daca faci credit si te obliga ei sa te asiguri intr-un anume loc , e cam 6% .
La fiatul meu , la Unita , am obtinut ceva reduceri ca persoana fizica si pt ca am platit integral pe un an ; am ajuns pe la 4.5%
James Kilowatt
SI pe mine ma tenteaza Bravo. Astra e cam scumpa si cam anosta. Cu acelasi multijet de 150CP, Astra e cu mai bine de 2000E mai scumpa decat Bravo. Decat Astra, mai bine Leon FR....
Flav
Sunt in cautari de vreo saptamana si sincer sa fiu chiar imi face cu ochiul noul Fiat Bravo. M-am orientat la motorul pe benzina de 90CP. Sunt sigur ca imi ziceti ca e mic insa nu sunt o persoana care sa fie moarta dupa viteza si cai putere. Din cate am vazut din oferte varianta "Dynamic" incepe de la 14 857 euro. Ma mai gandeam la cateva optionale de maxim 1000 de euro si cam asta ar fi.

Ceea ce nu ma incanta e termenul de livrare destul de mare sad.gif peste 2 luni.
Cipp
La 1200Kg, 90 cp cu a/c pornit, s-ar putea sa urci dealul mai repede per-pedes decat cu Noul Fiat Bravo. Sub 100 cp nici nu te gandi sa dai o caruta de bani+asigurare+casco si sa iti para rau dupa aia. Mai bine asteapta t-jetul de 120 cp!
AlexTM
Eu am avut o Octavia de 75 CP. Repet, OCTAVIA (masina mai mare, e drept ca nu stiu la kilograme cum o fi)
Toate dealurile pe care am fost le-am urcat mai repede decit pe jos.
DRAGOS
asta suna cam ca in bancul ala:

Insulta:"cainele meu e mai destept decat familia ta!"
R:"BA NU, familia mea e mai desteapta decat cainele tau" biggrin.gif
Flav
Nu te contrazic, insa tinand cont ca o sa fie folosita mai mult in oras ... parca n-as mai da 1500 de euro in plus pentru 30 de cai pe care probabil o sa-i trezesc destul de rar. Daca simteam nevoia de ceva putere probabil mai asteptam cateva luni si ... sumparam ceva mai "nervos", sau eventual un SH 2004-2005 daca nu vroiam sa astept atat.

Oricum daca e sa o cumpar o sa fac un drive test cu ea musai. Din cate am inteles finisajele sunt destul de acceptabile. Ramane de vazut.
G e o r g e
QUOTE(AlexTM @ Oct 22 2007, 07:29 PM) *
Eu am avut o Octavia de 75 CP. Repet, OCTAVIA (masina mai mare, e drept ca nu stiu la kilograme cum o fi)
Toate dealurile pe care am fost le-am urcat mai repede decit pe jos.


turned.gif

glumesti nu ? octavia 1.4 ... du-o pe dealul negru si pune si tu 3 - 4 persoane in ea... poti sa urci cu mai mult de a I-a pantele alea ?
AlexTM
Pai ii dau jos pe toti si urc rapid doar eu. Vezi ca se poate? biggrin.gif
Revenind ... Parerea mea e ca poti sa-ti iei linistit ala de 90 CP (eu l-as lua), dar o sa-l vinzi greu ca vor fi multi care vor zice ca nu se poate merge cu asa masina.

PS: Nu era bre de 1.4 ci de 1.6 rolleyes.gif (dar 75 CP)
cocos79
QUOTE(James Kilowatt @ Sep 26 2007, 06:00 PM) *
SI pe mine ma tenteaza Bravo. Astra e cam scumpa si cam anosta. Cu acelasi multijet de 150CP, Astra e cu mai bine de 2000E mai scumpa decat Bravo. Decat Astra, mai bine Leon FR....


Eu am gasit lista de preturi aici dar nu stiu cat e de reala.
ionut_marius
deci daca acelea sun preturile si dotarile pt BRAVO mai bine c'eed,octavia,golf 5,astra,focus chiar si megane

adica dai 14000e,ma rog 13977e pe un fiat de 90cp benzinar cu abs,2airbag,ac manual,geamuri,computer si pregatire audio (nici macar un casetofon),pai un c'eed cu ceva mai multe airbag-uri+mp3 si cu 19cp in plus il iei cu mai putin de 12000e
James Kilowatt
In Romania Ceedul e clar un best buy. Parerea mea e ca este promotional, in vest preturile nu sunt chiar asa mici iar alegerea nu-i chiar atat de clara. Eu as profita de cat mai sunt preturile scazute la Kia...
Aici Bravo multijet 150CP are exact acelasi pret cu Ceed crdi 140CP (23.000 euro) iar performantele sunt clar de partea Bravo-ului.
ionut_marius
Daca c'eed este un best buy,cu siguranta bravo este un "more expensive"

Pana acum ii criticam pe cei din grupul vag ca baga in dotarea standard (2airbag,preechipare audio si pachet fumatori) vad ca sunt luati drept model de fiat cu intarziere
James Kilowatt
Pai nu stiu ce-ti lipseste, ca exceptand versiunea de baza, are cam tot ce imi doresc. Inclusiv 6 airbaguri, desi alea chiar nu intentionez sa le utilizez. biggrin.gif
La emotion mai ai si regulator de viteza, iar la Elegance si Sport are si ESP. Mie in afara de xenoane (care nu sunt oferite serie nici de Kia) si eventual de faruri directionale chiar nu mi se pare ca ar lipsi ceva.

Referitor la pret repet, aici si Ceed sport si Bravo sport, ambele diesel, sunt 23.000euroi. Iar Bravo are performante (sensibil) mai bune.
T_udor
Nu a fost nimeni cu T-jetul de 120 CP!?? Am dat o tura cu cel aspirat normal de 90CP si e lenes tare!
In 3 ianuarie 2008 platesc avansul pentru un T-jet de 120CP si vroiam sa stiu daca "trage bine" ca pe hartie are date bune!
Consumul la 90cp este undeva la 8...9% ma gandesc ca si din cauza subdimensionarii e asa pentru ca masina e grea pentru motorasul asta!
Cred ca la 120 cp consumul va fi mai mic daca nu-l calci pe coada tare.
Kia ceed nu are nici pe departe designul unui Fiat, probabil e fiabil etc. dar Fiatul arata superbine. Din pacate nu prea poti sa-ti configurezi masina cum vrei pentru ca sunt tot felul de limitari mai ales la tapiterie si accesoriile gen: incalzire in scaune si blue&me ce sunt trecute in oferta cu un pret, dar daca le vrei te trezesti ca mai trebuie sa cumperi si "o conserva de peste, ca numai asa dam berea! smile.gif " Marketing comunist!
James Kilowatt
Garantia cat o dau in Ro? sunt curios daca-i ca aici.
Si cat costa cu totul?
Cipp
Garantia se refera la motor si cutie si e de trei ani fara limita de km. Probabil ca la trenul de rulare vei primi 45.000 de km. Pretul variantei 1.4 T-Jet este undeva in jur de 16.000E in varianta Dinamic.
James Kilowatt
Aici dau 5 ani/150.000 km full, e o promotie cu 3 ani revizii gratuite si pret de revanzare garantat. Ca o marca serioasa smile.gif
Luka
Dar se poate configura pe undeva Bravo, ca am incercat pe site-ul Fiat Romania si nu pot configura modelul?

LE: Am gasit pe forumul Fiat, din linkul de mai sus, sper sa fie cele corecte.
Luka
Am solicitat un drive test cu Fiat Bravo, am fost sunat de cei de la AutoItalia, iar sambata ma duc sa vad care e treaba cu modelul 1.9 150 CP diesel.
Revin cu detalii.
Cipp
Roaga-i sa te lase putin pe autostrada, n-o sa regreti!
Luka
Facut plimbarea cu Fiatul Bravo.
Impresii:

1. cu +: motorul mi-a placut foarte mult, se infige excelent, mult cuplu
: plastice interioare destul de placute (in echipare Emotion)
: portbagaj spatios pentru gama
: design foarte placut, cel putin pentru mine
: consum decent (din cate mi-a zis tipul de acolo, in regim mixt urban-autostrada-sosea cam 9.3)
2. Cu - : scaune foarte slab sau chiar deloc profilate (am inteles ca doar in echiparea Sport sunt profilate cum trebuie)
: spatiu interior mai mic decat la masina actuala, dar este logic, este alta clasa

Am iesit pe autostrada, masina chiar mi-a placut cum se infige. La 2000 RPM se simte excelent cand apesi acceleratia. La 160 km/h foarte stabila, chiar in conditii de asfalt umed/inghetat.
Zgomotul motorului este acceptabil, se simte ca e diesel, dar e decent.

Si oarecum off, dupa test, m-am mai uitat prin showroom si am cazut in admiratie in fata unei Alfa GT. Aveau si reducere la ea smile.gif
T u d o r
Luka, cum sa fie decent 9,3% mixt pentru un diesel? Ca doar nu e V8... smile.gif
Luka
Bun, dat fiind ca am mai pus informatia pe un alt forum si s-a discutat asupra acestui aspect, precizez: pentru mine este ok.
Consumul acesta a fost obtinut in urmatoarele conditii, dupa spusele tipului de la AutoItalia:
- 50% oras, 50% afara
- o parte mers decent, o parte mers sportiv si restul drive test

Fiecare trage propria concluzie. Pentru mine, tinand cont de acest motor, de cuplul mare si de putere, consumul e ok.
T u d o r
Iti dai seama, n-am nimic cu masina. Probabil e 1.9 de 150 cai, nu? Chiar si asa, eu am un consum de vreo 6,8% in conditiile in care e iarna, am mers preponderent urban si distante scurte cu masina rece. 9 si ceva mi se pare mult, totusi. In fine, daca iei in considerare ca e masina de test, toata lumea trage de a... poate pentru un utilizator normal sa scada consumul.
Luka
Dap, 1.9 150 CP.
Si eu cred ca asta n-ar fi chiar un consum de zi cu zi, probabil ca ar mai scadea ceva. Pe de alta parte, depinde foarte mult de oras, de traseu, de ore de deplasare etc
In fine, una peste alta mie mi-a placut masina. Cu exceptia scaunelor, chestie foarte importanta pt mine pt ca am o masina la care pozitia este excelenta si relaxanta, totul mi s-a parut ok pentru clasa ei. Poate amplasarea scrumierei, undeva pe langa frana de mana, precum si cotiera cam scurta ar mai fi ceva minusuri. Dar motorul face toti banii.
Daca ar fi sa o iau, as incerca sa aleg varianta Sport. In echipare Sport, pretul motorului turbo benzina de 150 CP este echivalent (o idee mai mic) motorului diesel de 150 CP in echiparea Emotion (imediat inferioara).
James Kilowatt
Si mie mi-a facut cu ochiul modelul asta...desi inca as avea dubii intre benzina si diesel. Daca ar merge GPL pe turbo-ul de 150CP n-as mai fi avut nici un dubiu biggrin.gif
Scrumiera nu m-ar deranja, ca nu-s fumator smile.gif Iar pe aici e o afacere si la bani, e la pretul unei Ceed pe care o bate destul de clar la performante...
In Romania m-ar face poate sa ezit pretul de revanzare... fiind fiat s-ar putea sa aiba devalorizare babana. P-aici pretul de buy-back e prestabilit functie de varsta si km. In Ro se poate negocia asa ceva?
Mie in general nu mi-e clar daca politica e aceeasi functie de tara. De exemplu, am vazut ca promotia cu 3 ani revizii gratis si 5 garantie a fost si in Be si in Fr, insa din cate am inteles in Ro n-a existat.
Luka
Eu unul nu m-as gandi niciodata la buy-back in Romania, poata doar daca as fi presat sa fac rost de bani. Mi se par jenante preturile oferite de dealerii din Romania, cel putin din povestile citite.
As prefera mai degraba sa astept un pic si sa dau masina la un pret cat mai corect.
In ceea ce priveste devalorizarea, ai dreptate, masina italiana/frantuzeasca/coreeana = devalorizare rapida. Asta e, masina nu-i chiar o investitie.
klm
CITAT(Cipp @ Sep 25 2007, 08:24 PM) *
P.S.: Cam cat poate sa coste asigurarea CASCO la varianta Dynamic de 16.500E?

8-900 E.
Cipp
5% din valoarea de catalog.
Padre Mucalhino
Sunt interesat de un Bravo ;vad ca de mult nu sia mai dat nimeni cu parerea desi au trecut luni bune in care banuiesc ca multi au cumparat testat deja masina [ initial am vrut un benzinar de 120 de cai dar am dat de un model pe stoc cu reducere diesel 1.9 150 cp]
Cipp
Mai intai uita-te pe-aici si vezi ce scriu posesorii de Fiat despre service, ca sa-ti faci o parere!
Coshty
Eu am un Bravo de vreo 4 luni, un 1.9 diesel 150 CP... am facut vreo 7000 de km... o gramada din ei fiind in Bucuresti... de infipt se infige foarte bine, e destul de confortabil si bine dotat, am varianta Emotion... probleme nu am avut cu ea decat cu faptul ca e cam joasa, si cand o parchezi cu nasul in borduri, mai atingi cu el jos.. sau pe drumuri mai pline de gropi...
Ca si consum, in Bucuresti scot un 9 la suta prin oras.... cam mult, da asta e... in afara, pe autostrada, bag talpa in ea si se duce pe la un 7-8, mergand economic, poti scoate un 4,1-4,2... dar asta inseamna 100-120km/h pe autostrada si 70-80 pe DN-urile celelalte... cam incet pentru o masina care are totusi 150 de cai.. dar daca vrei consum, se poate...
Computerul de bord e ok, arata toate informatiile necesare, iar sistemul audio isi face treaba.. nu e profesionist, da se aude bine...
Ce e prost e ca nu ai in portbagaj nimic de care sa poti agata una sau alta, de exemplu trusa medicala si stingatorul... care se dau dea rostogolul prin portbagaj... o mica scapare din partea lor, dar care se rezolva usor
Probleme dupa cum va ziceam nu am avut cu masina, doar un geam spart de un idiot a trebuit sa il inlocuiesc, am fost la Auto Perugia si m-au rezolvat in 2 ore, cu piesa mea si fara sa implic CASCO... ca era vorba de un geam de la o usa din spate si nu costa decat vreo 2 milioane... asa ca am preferat sa mi-l repar din buzunar decat sa il trec prin CASCO...
Mai apare un usor disconfort la parcari, nu prea vezi in spate deloc, dar cu putina atentie te descurci... luneta e cam mica, insa e facuta asa pentru stil, si eu zic ca ii sta bine...
Ca aspect, parerile pot varia, mie unu imi place si exteriorul si interiorul, si am avut surprinderea sa observ multe gagici care se uita dupa ea...
Cu garantia nu am avut de-a face inca, cand oi avea o sa va anunt.. am 5 ani garantie, cu promotia respectiva... da sa vedem, pana acu nu am avut absolut nici o problema cu ea, nici macar o pana nu am facut... sper sa o tina tot asa....
Eu unu v-o recomand, in special pentru pretul destul de redus pe care il are...
t99959
Coshty incearca aici pt plasa portbagaj http://www.italoparts.ro/index.php?c=7&...p;marca_model=6
Coshty
QUOTE (t99959 @ Nov 17 2008, 02:36 PM) *
Coshty incearca aici pt plasa portbagaj http://www.italoparts.ro/index.php?c=7&...p;marca_model=6

Multam fain!
star_d200
Si eu am un bravo de un an 1.4 90 cp si consuma 6,5 mediu per o luna,nu cred ca diselul ia 9 mediu pentru ca are un prieten si ii ia mult mai putin.Masina merge foarte bine, am 16.000 km si nu am nici o problema,imi place foarte tare si ma simt bine in ea....
T u d o r
Bine ai venit pe forum. smile.gif

Colegul cu diesel a zis ca-i consuma in Bucuresti 9%, nu mediu. Ceea ce nu e mult pentru un motor mare si puternic. O benzinara comparabila in aceleasi conditii ia 11-12%. Iar diferenta de ~2 litri pe suta de km e corecta si in oras si afara.
andreistn
Bravo Abarth band.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.