Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vectra 2.0 TURBO contra Accord 2.4
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
zen83723
Salutare din nou.

Am un prieten care neaga realitatea in care traieste.
Eu fan Honda incerc sa ii explic cu argumentele mele limitate ca nu exista Vectra preferabil unui Accord (evident comparand un niveluri similare de dotare si motorizare. Asta pentru ca Opel are si decapotabile, Vectra are si motoare de peste 200 cai etc. Comparatia noastra era initial Honda - Opel)

Am ales cele 2 modele. Altele comparabile nu vad.
Argumentul lui pentru Opel in general este gama de motoare.
Ale mele sunt fiabilitate, senzatia la volan, dotarile.

Practic intreb sunt eu prea fan Honda sau el prea fan Opel?
Stiu ca aveti cu ce asa ca va rog explicati cu date omului realitatea.
Distrugeti-l. :bandit:
T u d o r
Topicul asta e incununarea confruntarii de alaturi... nici ca se putea ceva mai potrivit acum... tongue.gif

So, Accord 101%. biggrin.gif

Si acum, cu niste argumente, ca sa nu par chiar asa fanatic (ca nu sunt, o sa devin dupa ce Sorin o sa ma plimbe cu 2.4-ul lui) biggrin.gif.

Vectra e la fel de veche ca si Accordul, incat nici macar argumentul acesta nu o salveaza. E mai spatioasa, are un portbagaj mai mare si e mai practica. Dar la motorizarile astea... ce naiba sa cauti practic la o masina?! biggrin.gif

Subiectiv (tot 101%) Accord all the way.
Costanza86138
Accord! Opel e o masina lipsita de personalitate de la Corsa pana la Antara, trecand prin Astra si Vectra.
AlexTM
Eu nu prea vad "personalitate" la o cutie de tabla pe 4 roti, indiferent cum s-ar numi ea.
Dar hai sa-i spunem design si-atunci dam de subiectivism. Mie de exemplu imi place Vectra.
Iar senzatii la volan pot sa-ti ofere si una si alta.
florin55503
vectra daca nu e gts nu se poate compara cu accordul ca si design. desi am mers cu ambele dar diesel si nu in conditii extreme imi dau cu parerea si spun ca accordul e mai precis in reactii, sta mai bine, e mai teapana. din ce stiu cel de 2.0 turbo are un lag putin cam mare si in momentul in care apesi pedeala la fund masina trebuie strunita usor.
::::AL3X::::
Clar accordul...se stie ca masinile japoneze pe benzina rup tot....opelul nu e facut pt motoare de peste 200 cp
::::AL3X::::
Clar accordul...se stie ca masinile japoneze pe benzina rup tot....opelul nu e facut pt motoare de peste 200 cp
M A R I A N
QUOTE(::::AL3X:::smile.gif
Clar accordul...se stie ca masinile japoneze pe benzina rup tot....opelul nu e facut pt motoare de peste 200 cp


Si mie mi se pare ca la Opel este cam fortata faza cu OPC-ul...dar sa nu uitam ca Vectra se lupta pe circuitele de viteza.
Accordul e totusi din alta lume...numai cat ma uit la masina lui Sorin si ma gandesc la curse ilegale, la liniute...uitati-va de curiozitate pe youtube la filmuletele cu soferi suparati de Accord...

http://www.youtube.com/watch?v=6VwJmuxjn74

...ca sa dau doar un exemplu... biggrin.gif
AlexTM
Asta nu e un motiv pentru care as alege Accord.
9111041
iarasi povestea cu fiabilitatea(cine scria mai sus)eu am un opel astra motor de 2.0 distributie pe lant ,si in 126.000 de km nu am bagat nimic decat motorina ulei si schimbat filtre ATAT!acuma ce naiba ,honda merge cu uleiul neschimbat 200 de mii si filtrele sunt nemuritoare ?ca si aspect noul vectra mi se pare mai nervos ,iar daca as vrea senzatii decat sa dau 34.de mii pe un acord de 190 cp mai bine dau 34 pe 250 de cp ...voi ce parere aveti?asta sa o luam din punct de vedere sportiv ....personal cred ca amandoua sunt la fel cu plusuri si minusuri evident depinde din ce parte privesti problema....nu va spun astea ca si aparator al opelului insa vad ca de multe ori comentati asupra unei marci fara sa fiti in cunostiinta de cauza (asta valabil pt cei mai multi dintre voi ,ca sunt si exceptii) pun pariu ca cel la care opc-ul i se pare FORTAT nu a simitit niciodata cei 280 de cp pe care ii are ....altfel ,nu ar fi scris asa ceva !!!binenteles ca nici honda legend de 295 de cp nu se lasa si este undeva mai sus decat opel,deci sunt cam acolo!!!
P.S.:Opelul e de vanzare!
T u d o r
Un Accord de 190 cai e 25000, nu 34. smile.gif Aaa, si... DDP, nu CIP.
DORU
As alege Accord all the way.
Motorizarea 2.0T de pe Opel este de 170 sau 200CP? Indiferent de raspuns, performantele sunt medii pt aceste motorizari...
adi50470
nu vreau sa fiu rautacios , dar la partea de dinamica opel pur si simplu parca are sasiul stramb ... asa ca degeaba are 200 si nu stiu cati cai putere ...
9111041
Tudor...."my friend" unde locuiesc eu(austria) atat e pretul daca la tine unde locuiesti tu e altul asta este (o fi si honde speciale facute ca si pasaturile pentru est-ul europei)daca nu crezi hai de-ti cumpara si te convingi!!!
9111041
oricum nu despre preturi este vorba aici nu?
T u d o r
Tu ai adus vorba de preturi. Eu te-am corectat, in caz ca nu stii noi astialalti traim in Romania si vorbim de preturi de Romania. Daca e vorba de preturi in general, in America sunt si mai ieftine.. "my friend". Ironii stim sa facem toti, ce naiba! :angel:
M A R I A N
Nenea austriacu', si pe aici prin estul Romaniei de unde scriu eu tot 24966 DDP este un Accord 2.4 Type-S.

http://honda.com.ro/preturi/

Si da, ai dreptate, Hondele care se vand in Romania sunt facute pe comanda speciala la bulgari, la Russe! Si ca optionale au si castraveti murati daca vrei. biggrin.gif
Si inca un lucru:vezi ca esti in eroare. Motorul de 2.8 de pe Vectra are cu 30 CP mai putin decat sustii tu. Sau poate in Austria e altfel...
Baby Blues
De cae oare am impresia ca motoarele cu capacitati mari de pe Opel sunt mai puternice decat poti struni cu caroseriile masinilor? Mie asta mi se pare un lucru bun totusi, nu? Asta inseamna senzatie! Motorul meu avea vreo 250.000 de km ( aprox) si nu schinbasem altceva decat filtrele! ( 2.0 DTI 101 CP , 16 V).
9111041
2.8 V6 Turbo 206 kW/280 PS

(voraussichtlich bestellbar ab Herbst 2006)

Kraftstoffverbrauch, kombiniert (l/100km): 10.4-10.5 *
CO2-Emission, kombiniert (g/km): 250-252 *
Der neue 2.8 V6 Turbo ECOTEC®-Motor mit 206 kW/280 PS ist die Spitzenmotorisierung der OPC Fahrzeuge. Dabei zeichnet sich das neu entwickelte Vollaluminiumaggregat durch hohe Laufkultur, niedriges Gewicht und hohe spezifische Leistung aus. Der Vierventiler entwickelt ein maximales Drehmoment von 355 Nm bei 1800-4500 min-1 und erledigt den Spurt aus dem Stand auf Tempo 100 in 6,3 Sekunden (beim Vectra Caravan OPC 6,5 Sekunden). Der Motor ist mit dem serienmäßigen 6-Gang-Schaltgetriebe erhältlich.

2.8 V6 Turbo ECOTEC® 184 kW/250 PS


Kraftstoffverbrauch, kombiniert (l/100km): 10.3-11.3 *
CO2-Emission, kombiniert (g/km): 247-271 *
Der neue 2.8 V6 Turbo ECOTEC-Motor mit 184 kW/250 PS kann mit beiden 6-Gang-Getrieben (MT-6/AT-6) kombiniert werden. Dabei zeichnet sich das neu entwickelte Vollaluminiumaggregat durch hohe Laufkultur, niedriges Gewicht und hohe spezifische Leistung aus. Der Vierventiler entwickelt ein maximales Drehmoment von 330 Nm bei 1800 min-1 und erledigt den Spurt aus dem Stand auf Tempo 100 in nur 7,3-7,5 Sekunden (Angaben für manuelles 6-Gang-Schaltgetriebe).

2.4 Type S

Preis: EUR 32.400,00*
Motor
Bauart Vierzylinder-Reihenmotor, 16 Ventile über zwei obenliegende Nockenwellen gesteuert (DOHC), Leichtmetall-Motorblock und -Zylinderkopf, variable Ventilsteuerung i-VTEC®
Hubraum (cm3) 2.354
Bohrung x Hub (mm) 87 x 99
Verdichtungsvehältnis 10,5 : 1
Max. Leistung (80/1269/EWG) kW (PS) bei min-1 140(190) bei 6.800
Max. Drehmoment / Nm bei min-1 223 bei 4.500
Kraftstoffeinspritzung PGM-FI
Abgasreinigungssystem 3-Wege-Katalysator
Abgasnorm EURO 4
NOVA
Normverbrauchsabgabe 12%
Kraftstoffverbrauch
Kraftstoffart Super bleifrei (95 ROZ)
Verbrauch in Liter / 100 km (1999/100/EC) *1
Städtisch 12,7
Außerstädtisch 6,9
Kombiniert 9
CO2 - Emission (g/km) 214
Fahrleistungen
Getriebe 6-Gang Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit (km/h) 227
Beschleunigung 0-100 km/h (s) 7,9
Fahrwerk
Vorderachse Double-Wishbone-Einzelradaufhängung mit Stabilisator
Hinterachse 5-Lenker-Double-Wishbone-Einzelradaufhängung mit Stabilisator
Lenkung Zahnstangenlenkung mit hydraulischer Unterstützung
Felge / Reifen
Felgen 17 X 7 JJ, Aluminiumräder
Reifen 225/45 R 17 91V
Bremsen
Bauart Vierkanal-ABS mit elektronischer Bremskraftverteilung (EBD) und Bremsassistent
Bremsen, vorn Scheiben, Ø= 300 mm, innenbelüftet
Bremsen, hinten Scheiben, Ø= 260 mm
Abmessungen
Länge (mm) 4.665
Breite (mm) 1.760
Höhe (mm) 1.445
Radstand (mm) 2.680
Spur (mm) 1.515
Sitzplätze 5
Karosseriewendekreis (m) 12,0
Lenkradumdrehungen (Anschl. - Anschl.) 2,76
Kofferraumvolumen nach VDA-Norm (l) (Liter) 459
Tankvolumen (Liter) 65
Bodenfreiheit (mm) 145
Antriebsart
Antriebsart Vorderradantrieb, Fahrzeugstabilisierungssystem Honda VSA
Kraftübertragung
1.Gang 3,533
2.Gang 1,880
3.Gang 1,354
4.Gang 1,027
5.Gang 0,825
6.Gang 0,659
Achsübersetzung 4,388
Rückwärtsgang 3,583
Gewichte in kg
Leergewicht *2 1.468
Zulässiges Gesamtgewicht 1.930
Zuladung 462
Anhängelast (gebremst/ungebremst) 1.500 / 500
Stützlast *3 75
Dachlast 65


datele sunt luate de pe site-urile oficiale din austria
deci ...pana una alta pofta buna la castravetii murati si daca vrei iti trimit un snitel sa nu te usture gatul de la acreala .....nu m-ai corectat nicaeri domnule Tudor avand in vedere ca nu ati specificat ca discutia in cauza se refera doar la produsele aflate pe teritoriul romaniei,va citeste poate o europa intreaga ,dar daca defapt totul este numai despre ce este in romania ,atunci specificati de la inceput atunci cand incepeti un subiect...daca nu acceptati parerile tuturor fara a incerca sa contraatacati doar de dragul de a o face !!!



P.S...deci domnu' cu castraveciorii ...uite ca in austria este si opel cu aia 30 de caluti de care spuneai tu ca defapt duce lipsa....!!!!
T u d o r
Colegul nostru din tara Austria, daca nu ai fi fost chiar asa de pornit sa te contrazici, ai fi putut observa ca cel care a initiat topicul, adica Zen, vorbeste romaneste si in semnatura lui apare domiciliul Bucuresti.
Daca tii neaparat sa te certi cu cineva pe forum, scuza-ma dar nu-ti voi face placerea sa te certi cu mine. Vezi la altii... smile.gif

In speranta ca recitind ce ai scris de cateva posturi incoace nu se poate sa nu remarci rautatile si ironiile aruncate celorlalti, toate lansate de le inaltimea deosebita a omului superior de origine aproape germanica.... iti urez succes in cautarea altcuiva demn de a fi luat in vizorul tau in vederea ironizarii. Si btw... "acolo unde locuiesc eu" ai locuit si tu si ma indoiesc sincer ca dupa trecerea granitei ai capatat ceva in plus... asta in cel mai bun caz. smile.gif
9111041
deci tudorica ....dragule .....iarasi vorbesti fara sa fii in cunostiinta de cauza ....nu am locuit niciodata unde locuiesti tu (decat ocazional si destul de rar) sau poate stii tu mai bine decat mine unde si cum am trait pana acum da ...si asta e posibil(in imaginatia ta evident)cat despre vorbitul de la inaltime ......omului superior....... m-ai pus la punct ...meriti o medalie!!(fi serios ,eventual daca te simti tu inferior ,ca eu superior nu sunt)....daca mai doresti detalii despre viata mea privata ...iti stau la dispozitie ...daca nu ...atunci numai fa speculatii despre cum traiesc ,rezuma-te la discutii despre masini !
M A R I A N
QUOTE(9111041)
deci tudorica ....dragule .....iarasi vorbesti fara sa fii in cunostiinta de cauza ....nu am locuit niciodata unde locuiesti tu (decat ocazional si destul de rar) sau poate stii tu mai bine decat mine unde si cum am trait pana acum da ...si asta e posibil(in imaginatia ta evident)cat despre vorbitul de la inaltime ......omului superior....... m-ai pus la punct ...meriti o medalie!!(fi serios ,eventual daca te simti tu inferior ,ca eu superior nu sunt)....daca mai doresti detalii despre viata mea privata ...iti stau la dispozitie ...daca nu ...atunci numai fa speculatii despre cum traiesc ,rezuma-te la discutii despre masini !


Tudor, las-o balta, nu merita. E evident ce incearca sa faca.
Si domnu Austriacu', am eu asa vaga impresie ca o sa te alegi cu un :ban: :angel:
9111041
Si iti dai seama marian ca acum o sa ma zvarcolesc toata noaptea de griji...daca o sa fiu banat ........m-am nenorocit pe viata !!!!multumesc ca mai informat din timp am sa ma pregatesc pentru cand voi primi lovitura!!!!
Baby Blues
QUOTE(9111041)
Si iti dai seama marian ca acum o sa ma zvarcolesc toata noaptea de griji...daca o sa fiu banat ........m-am nenorocit pe viata !!!!multumesc ca mai informat din timp am sa ma pregatesc pentru cand voi primi lovitura!!!!

Macar are simtul umorului omu' !
AlexTM
Mie nu mi se pare ca e simt al umorului. E un raspuns copilaresc.

on topic, mie Accord-ul pur si simplu nu-mi place. O fi mai bun, mai puternica, mai fiabil bla-bla ... nu sint destule motive ca sa-l iau. Si nu vad de ce ar fi "fortate" versiunile OPC.
DORU
Va rog sa reveniti On-topic. Multumesc.
Dan52141
Eu cred ca Opelul ca design exterior arata mai bine decat Acordul, evident parere subiectiva smile.gif, opelul este cumva mai proaspat si mai aproape de designul zilelor noastre, acordul este asa de batranesc ca design, putin mai rasarit decat avensisul dar tot batran si anost pare, asta nu il face insa mai slab decat opelul si daca ar fi sa aleg mi-as calca pe inima pentru designul mai imbatranit si as alege honda pentru caracteristicile tehnice si tinuta de drum.
florin55503
QUOTE(Dan52141)
Eu cred ca Opelul ca design exterior arata mai bine decat Acordul, evident parere subiectiva smile.gif, opelul este cumva mai proaspat si mai aproape de designul zilelor noastre, acordul este asa de batranesc ca design, putin mai rasarit decat avensisul dar tot batran si anost pare, asta nu il face insa mai slab decat opelul si daca ar fi sa aleg mi-as calca pe inima pentru designul mai imbatranit si as alege honda pentru caracteristicile tehnice si tinuta de drum.


perfect de acord cu tine.
HalbaSus
Tot subiectiv sunt si eu... mie accordul mi se pare un sedan frumos, iar vectra o masina de familie cu design plictisitor si mult mai urat (la fel ca si avensisul). Chiar daca opelul ar avea o tinuta de drum mai buna (nu cred ca e cazul) tot accord as alege pe motiv ca imi pot imagina un accord sportiv dar o vectra sportiva mi se pare o struto-camila.
Henry90720
Chestia legata de aspect/design este atat de subiectiva ....
Poate ar trebui puse in balanta mai mult ceea ce ofera cele doua modele, decat aspectul. S-ar mai anima topicul. biggrin.gif
Daniumfcv
Nu stiu ce s-a discutat pana in acest moment on topic.. dar ca sa imi exprim si eu parere legata de titlul topicului ...

Honda Accord..

Opel este cea mai "ne-nemteasca" masina .. iar Honda.. din cate stiu eu.. este produsa de japonezi..

HONDA:)

Numai bine,
DANANDREI
Am condus Vectra C 1,5 ani si 30k -masina de firma. Motor diesel 100 cp.
De trei luni conduc Accord 2.0 - benzina 155 cp - full fara piele- tot masina de serviciu.
Fara sa discut de motor ca intru in versus ds/bz sau mai rau VTEC contra ECOTEC(ha,ha,ha..)
Pro Vectra : Spatiu mai mare, portbagaj la fel.....si cam atat.
Pro Accord : Calitate fabricatie - alta planeta(continent-Asia), directie,stabilitate si comfort rulare net superioare si mai ales PRET!!!
Inainte sa iau Accordul am configurat toata clasa medie disponibila in Romania-buget 18.000 CIP si decizia mea.
Accord 2.0 Executive - 23190 euro DDP
VECTRA 2.2 ECOTEC COSMO + dotarile acelasi nivel cu Accordul minus trapa+senzori parcare - 27960 euro DDP
Daca nu lucrezi la fabrica OPEL nu vad absolut nici un motiv sa aleaga cineva VECTRA la banii astia si nici la acelasi pret daca ar fi.
Daca faci comparatia Accord 2.4 exec 27446 - OPC 250 cp 31900 - macar aici dai 4500 plus pt 60 cp.
Cea mai buna metoda sa-l convingi pe prietenul tau este DRIVE TEST-UL crede-ma ca in versusul asta functioneaza 110%.
R o b e r t
Opel Vectra: distractia incepe de la minutul 3: http://uk.youtube.com/watch?v=0k5pyUMFI_4
vio
tare ... smile.gif
_Titus_
alaltaieri am vazut un OPC albastru metalizat la vulcanizare si masina e absolut superba , Accordul nu are model la noi s-o concureze

motorul suna deosebit masina arata senzational interior +exterior

la un buget limitat totusi mai degraba Honda , daca nu este limita OPC rullllz drive.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.