QUOTE(air_wolf)
la bmw gasesti piese peste tot. multe masini la dezmembrari, multe masini excelente in germania. la mercedes la fel, masinile n-au fost toate alergate. ideal este sa gasesti una la care tabla si interiorul sa arate impecabil, pentru ca restul se rezolva repede si ieftin. atentie la praguri, pasajele rotilor, prinderile amortizoarelor. una care are vopseaua originala e destul de greu de gasit.
ca motorizari, daca te tine buzunarul de impozit, mergi pe cele mari care ofera si senzatii la volan. ideal la mercedes este un 2.5 16v, la bmw un 325iX. cauta unele din ultimul an de productie.
ca si stil de condus bmw-ul este mai agresiv. mercedesul este mai stabil si are un usor avantaj iarna daca nu e comparat cu 325iX-ul. iX-ul e mai greu de intretinut.
ca aspect bmw-ul in 2 usi bate mercedesul, care nu s-a produs decit in 4 usi - dar asta e o chestiune de gust.
am avut bmw dar acum as alege mercedesul pentru ca il poti conduce si relaxat si in forta. bmw-ul cere el sa fie condus in forta.
nu puteam spune mai bine , ai exprimat perfect si punctul meu de vedere
am avut si eu un 325 ix coupe ; intr-adevar nu-l puteam conduce linistit oricat as fivrut ...la viteza mica daca-l ambalai facea un zgomot ca fugeau toti pietonii din calea mea
aceea e singua masina de care-mi pare rau si acum ca am dat-o dar la vremea aceea piesele specifice acelui model se gaseau extrem de greu
inca o chestie : masina se inchidea atat de etans ca trebuia sa dau cu usile de mama focului ca sa se inchida sau sa las trapa putin deschisa si le inchidea un copil de 2 ani , ceea ce nu am mai intalnit la vreo alta masina pe care am detinut-o...calitatea fabricatiei era de exceptie