QUOTE(GhitaTM)
Iar voi, astia cu frantuzesti, italiene si alte chinezisme va rog sa cumparati o punga de popcorn si stati deoparte, clar?
Punga de popcorn cumparata de la vr-un posesor de germana care are masina de facut popcorn pe marginea strazii sau pregatite in cuptorul cu microunde chinezesc cumparat din magazinul vr-unui afacerist italian posesor tot de masina germana ?
Mda, si eu am aceleasi perceptii referitor la imaginile japonezelor si germanelor iar de "vina" sunt pe de o parte evolutiile masinilor si pe de alta parte realitatea romaneasca, insa ele ar trebui delimitate cand discutam despre acest subiect pentru ca Romania este o tara cu totul si cu totul aparte si trebuie sa tinem cont de asta :angel: , multe adevaruri capata alt sens aici, dar hai sa nu o dau in filozofie....pana la urma care-i treaba frate ?
Esti invidios ca am Audi A sei si tu nu ? ahahahaha
Masinile au influentat intr-o oarecare masura ceea ce se intampla acum si aici...pasatul vechi era mai bun decat cel nou, golful 4 a fost mai fiabil decat golful 5, designul spectaculos si interioarele de la Audi sunt de neegalat, germanele nu prea au mai adus nimic spectaculos ca design si tehnologii asa cum ne obisnuisera...comparativ cu japonezele (poate si pentru ca japonezele erau ceva mai in urma, cel putin la design), samd...si peste toate acestea s-a suprapus realitatea romaneasca cu snobi, parveniti, jmenari, manelisti ale caror gusturi si preferinte au transformat mercedesul in masina tiganului, opelul in masina baiatului "schimbi ceva ?", audi in masina traficantului de "trufandale", samd.
Apropo, Opelul nu prea mai e preferat de interlopi, jmenari si manelisti...e deja rusinos pentru ei, mai bine merg cu metroul o perioada sa nu-i vada nimeni, opel are baiatul care vine sa-ti puna gresia sau sa-ti monteze WC-ul, baiatul de la tara care a vrut si el o masina straina, mai accesibila si "buna frate, am avut io, da' nu era a mea..."
, tanarul insuratel care priveste cu speranta in viitor, dar de la parterul garsonierei inchiriate nu vede decat Vectra vecinului director de profesie pe cine stie unde si atunci concluzia vine de la sine.
Parca ar fi o coada FIFO, pe masura ce jmenarii incep sa agreeze noi modele de lux japoneze, se sterg din preferintele lor modelele mai invechite si mai putin luxoase, cum ar fi Opelul.
Pana acum doi ani gandeam la fel "vere, masina germana e masina germana"
desi avusesem numai probleme cu un Opel Omega 2l benzina care ma rupea la consum, la fel si service-ul Opel si problemele tot persistau.
Nu m-am descurajat de la atat, in acea perioada japonezele nu ma atrageau ca design, performantele sau fiabilitatea nu sunt suficiente pentru a ma convinge sa iau o masina, cel putin pana la un punct
...si am continuat tot cu o germana cu toate ca auzeam tot mai des de la meseriasii din service-urile din RO si din alte parti ca masinile japoneze sunt peste germane cu mult, iar ca exemplu era Toyota frate, o masina care nu ma atragea si nu ma atrage nici acum catusi de putin.
Si in Italia de exemplu, e plin de masini de germane, sunt cele mai multe, cred ca e tara unde am vazut cele mai multe Mercedesuri si Bmw-uri dar chiar si ei au inceput sa aiba aceleasi comentarii negative vis-a-vis de germane.
Masinile germane arata intr-un mare fel, adica bine, dar personal parca m-am saturat de ele si in al doilea rand de o parte din posesorii lor...asta e, cum spunea si Tudor nu poti face abstractie de realitatea inconjuratoare...macar in gluma si tot trebuie luata in discutie.
Personal prefer Mitsubishi si Subaru dar se pare ca si acestea incep sa capete aspecte din ce in ce mai "comerciale", isi pierd din trasaturile originale, imprumuta motoare (Mitsubishi Outlander), devin mai domestice, dar totul dintr-un singur motiv...nevoia de supravietuire...indirect pana la urma tot manelarul, jmenarul si toata aceasta categorie cu bani decide cine merita sa traisca si cine nu.
Nu mai e mult pana o sa vedeti tigani in Subaru...sa vezi atunci ras.